Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Mannol 8206 Automatic Plus ATF Dexron III, automataváltó-olaj, 20lit.
Univerzális, minden évszakban használható szintetikus alapú sebességváltó-folyadék (ATF) automata sebességváltókhoz, hidraulikus átalakítókhoz, hidraulikus szervokormány-rendszerekhez, autók hidraulikus tengelykapcsolóihoz és egyéb hidraulikus berendezésekhez, beleértve azokat is, amelyek teherautókban és terepjárókban nehéz körülmények között működnek. Biztosítja az automata sebességváltó hibátlan működését, garantálja a minimális kopást, a sebességváltók tartós élettartamát és az üzemanyag-fogyasztást. A GM és a Ford csoport által támasztott követelmények alapján fejlesztették ki.
A termék tulajdonságai:
- A legjobb minőségű, alacsony viszkozitású szintetikus alap, állandó magas viszkozitási indexszel, többfunkciós adalékcsomaggal kombinálva megőrzi minden tulajdonságát széles hőmérséklet-tartományban: jó kenési tulajdonságokat biztosít alacsony (-45 °C) hőmérsékleten télen és nyáron extrém terhelések és magas hőmérsékletek mellett is stabil olajfilmet biztosít;
- Az adalékanyagok csúcstechnológiás kombinációja jó súrlódáscsökkentő tulajdonságokat biztosít a fogaskerekes tengelykapcsolóknak és a szükséges súrlódási tulajdonságokat a súrlódó elemeknek, így jelentős üzemanyag-takarékosságot, folyamatos és egyenletes sebességváltást és az összes hajtóműelem meghosszabbított élettartamát biztosítja. Biztosítja a tengelykapcsolók összehangolt és zavartalan működését. Megakadályozza a kopást;
- Megnövelt termikus-oxidatív és kémiai stabilitással rendelkezik, valamint ellenáll a magas hőmérsékletű hődegradációnak a teljes élettartam alatt. Lehetővé teszi a lakkozás, az iszap, korom és egyéb szénlerakódások képződésének csökkentését, növeli az olajcserék közötti időt és biztosítja a sebességváltó alkatrészeinek tartósságát, ezáltal csökkenti a berendezés karbantartási költségeit;
- Megvédi a fém alkatrészeket a vas- és színesfém ötvözetektől (különösen a radiátorokat) a korróziótól, amikor üzemben és nem működik;
- Hatékonyan ellenáll a levegőztetésnek és a habképződésnek;
- Biztosítja az összes tömítőanyaggal való kompatibilitást, megakadályozza azok duzzadását, megkeményedését és zsugorodását, ezáltal csökkenti a pótalkatrészek költségeit és megakadályozza a szivárgásokat. Hatékonyan védi a nehéz berendezések fluoroelasztomer tömítéseit;
- Csökkenti a zajt.
ATF Type Dexron-III H/G/F vagy Dexron-II E vagy FORD MERCON V minőségű olajat igénylő személygépkocsik és haszongépjárművek automata sebességváltóihoz ajánljuk. A General Motors, a Ford Company és más márkák 2006-ig gyártott automata sebességváltóinak többségéhez tervezték.
Szín: piros.
Tartsa be a gyártó felhasználói kézikönyvben található utasításait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Mannol 8206 Automatic Plus ATF Dexron III, automataváltó-olaj, 20lit.
Univerzális, minden évszakban használható szintetikus alapú sebességváltó-folyadék (ATF) automata sebességváltókhoz, hidraulikus átalakítókhoz, hidraulikus szervokormány-rendszerekhez, autók hidraulikus tengelykapcsolóihoz és egyéb hidraulikus berendezésekhez, beleértve azokat is, amelyek teherautókban és terepjárókban nehéz körülmények között működnek. Biztosítja az automata sebességváltó hibátlan működését, garantálja a minimális kopást, a sebességváltók tartós élettartamát és az üzemanyag-fogyasztást. A GM és a Ford csoport által támasztott követelmények alapján fejlesztették ki.
A termék tulajdonságai:
- A legjobb minőségű, alacsony viszkozitású szintetikus alap, állandó magas viszkozitási indexszel, többfunkciós adalékcsomaggal kombinálva megőrzi minden tulajdonságát széles hőmérséklet-tartományban: jó kenési tulajdonságokat biztosít alacsony (-45 °C) hőmérsékleten télen és nyáron extrém terhelések és magas hőmérsékletek mellett is stabil olajfilmet biztosít;
- Az adalékanyagok csúcstechnológiás kombinációja jó súrlódáscsökkentő tulajdonságokat biztosít a fogaskerekes tengelykapcsolóknak és a szükséges súrlódási tulajdonságokat a súrlódó elemeknek, így jelentős üzemanyag-takarékosságot, folyamatos és egyenletes sebességváltást és az összes hajtóműelem meghosszabbított élettartamát biztosítja. Biztosítja a tengelykapcsolók összehangolt és zavartalan működését. Megakadályozza a kopást;
- Megnövelt termikus-oxidatív és kémiai stabilitással rendelkezik, valamint ellenáll a magas hőmérsékletű hődegradációnak a teljes élettartam alatt. Lehetővé teszi a lakkozás, az iszap, korom és egyéb szénlerakódások képződésének csökkentését, növeli az olajcserék közötti időt és biztosítja a sebességváltó alkatrészeinek tartósságát, ezáltal csökkenti a berendezés karbantartási költségeit;
- Megvédi a fém alkatrészeket a vas- és színesfém ötvözetektől (különösen a radiátorokat) a korróziótól, amikor üzemben és nem működik;
- Hatékonyan ellenáll a levegőztetésnek és a habképződésnek;
- Biztosítja az összes tömítőanyaggal való kompatibilitást, megakadályozza azok duzzadását, megkeményedését és zsugorodását, ezáltal csökkenti a pótalkatrészek költségeit és megakadályozza a szivárgásokat. Hatékonyan védi a nehéz berendezések fluoroelasztomer tömítéseit;
- Csökkenti a zajt.
ATF Type Dexron-III H/G/F vagy Dexron-II E vagy FORD MERCON V minőségű olajat igénylő személygépkocsik és haszongépjárművek automata sebességváltóihoz ajánljuk. A General Motors, a Ford Company és más márkák 2006-ig gyártott automata sebességváltóinak többségéhez tervezték.
Szín: piros.
Tartsa be a gyártó felhasználói kézikönyvben található utasításait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Mobil 1™ ESP Formula P 5W-30 a személygépkocsik, SUV-k és kisteherautók széles skálájához ajánlható. A Stellantis (Peugeot, Citroën, Opel, Vauxhall, DS), a Mercedes-Benz csoport (MB, Smart) és a General Motors (Chevrolet, Cadillac) modern, nagy hatékonyságú benzines, dízel és hibrid autóihoz, valamint a japán és koreai járművekhez készült, amelyek kifejezetten SAE 5W-30 viszkozitási fokozatot és az olaj által támogatott bármelyik specifikációt igénylik.
A Mobil 1 ESP Formula P 5W-30-at a Stellantis teljes mértékben minősítette a 2023. februárja előtt gyártott 1,5 literes Blue HDi dízelmotorokhoz (DV5R motorok) (FPW9.55535/03 jóváhagyás) és a forró éghajlaton üzemelő Stellantis autókhoz (PSA B 71 2297 jóváhagyás).
A Mobil 1 ESP Formula P 5W-30-at úgy tervezték, hogy teljes mértékben kompatibilis legyen a legújabb dízel részecskeszűrőkkel (DPF) és benzines katalizátorokkal (CAT), valamint kiemelkedő teljesítményt és védelmet nyújtson, így a forró éghajlaton üzemelő járművek számára a legmegfelelőbb termék, amely lehetővé teszi a gyártó által javasolt hosszabb olajcsere-intervallumok alkalmazását.
Az ajánlott viszkozitási fokozatot és specifikációt a használati utasításban kell megnézni.
A Mobil 1 ESP Formula P 5W-30 egy fejlett teljesítményű szintetikus technológiájú motorolaj, amelyet úgy terveztek, hogy kivételes tisztítóerőt, kopásvédelmet és általános teljesítményt biztosítson a mérsékelt vagy forró éghajlaton működő dízel- és benzinüzemű gépkocsikban egyaránt. A Mobil 1 ESP Formula P 5W-30-at szakértő módon úgy tervezték, hogy segítsen meghosszabbítani az emissziós rendszerek élettartamát és fenntartani azok hatékonyságát.
A Mobil 1 ESP Formula P 5W-30 a legmodernebb összetevők szabadalmaztatott keverékéből készült, amelyet úgy alakítottak ki, hogy kivételes tisztítóerőt és kopásvédelmet biztosítson, valamint üzemanyag-takarékossági előnyökkel járjon.
Ez a termék a következő jóváhagyásokkal rendelkezik:
Ez a termék megfelel vagy meghaladja a következő követelményeket:
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
GM 19 40 663
1L víz+ 1L koncentrátum= -37 fok
Szín: kék
General Motors által előírt gyári fagyálló koncentrátum. 1 - 1 arányban keverve -37 fokos keveréket kapunk.
Színe kék, amely a korábbi piros színű Opel gyári fagyálló folyadékot váltja fel, amelynek a gyártása megszünt.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL ATF Dexron VI egy automata ATF váltóolaj, melynek alapjául a legújabb technológiájú HC/HT hydro crack olajak szolgáltak alapul, melyeket a General Motors jóváhagyott automataváltós gépjárművekben történő használatra. A speciális készítménynek köszönhetően a tartóssága kétszerese egy hasonló ATF olajohoz képest.
A RAVENOL ATF Dexron VI megfelel a General Motors váltóolaj specifikációinak minden jármű számára 2006-os hydramatikus – automatikus váltóval.
A Dexron VI a General Motors bejegyzett márkaneve.
Felhasználási információk
A RAVENOL ATF Dexron VI ajánlott minden GM jármű számára 2006-os hydramatikus – automatikus váltóval.
A RAVENOL ATF Dexron VI visszafelé teljesen kompatibilis a Dexron III (H)-, III- és IIE- alkalmazásával. Kövesse a járműve használati útmutatójában található ajánlásokat.
Jellemzők
A RAVENOL ATF Dexron VI a következőket nyújtja:
- kenési hibákkal szembeni rendkívüli ellenálló képesség nehéz működési feltételek között is
- hosszabb olaj tartósság, a váltó tartósságának meghosszabbítása, hosszabb váltási intervallumokat kínál
- sokkal jobb oxidácós és hő stabilitás mint a Dexron III (H) ATF esetében
- kiváló korrózióvédelem, magasabb ellenállás a habképződéssel szemben, simább váltás, illetve a csapágyak, sleeve és fogaskerekek alacsonyabb korróziója
- kiváló folyási viselkedés alacsony hőmérsékleteken is
- állandó váltási teljesítmény, optimalizált súrlódási jellemzők
- a modulációs forgó átalakítással kapcsolatos kuplung csiszolódás megelőzése
- az olaj és a kuplung hosszabb tartóssága, zökkenőmentes váltást biztosít alacsony hőmérsékleten is
- sokkal gazdaságosabb üzemanyag fogyasztás és forgatónyomaték-átvitel, mint a Dexron III (H) ATF
- javított nyírásstabilitás.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL ATF Dexron VI egy automata ATF váltóolaj, melynek alapjául a legújabb technológiájú HC/HT hydro crack olajak szolgáltak alapul, melyeket a General Motors jóváhagyott automataváltós gépjárművekben történő használatra. A speciális készítménynek köszönhetően a tartóssága kétszerese egy hasonló ATF olajohoz képest.
A RAVENOL ATF Dexron VI megfelel a General Motors váltóolaj specifikációinak minden jármű számára 2006-os hydramatikus – automatikus váltóval.
A Dexron VI a General Motors bejegyzett márkaneve.
Felhasználási információk
A RAVENOL ATF Dexron VI ajánlott minden GM jármű számára 2006-os hydramatikus – automatikus váltóval.
A RAVENOL ATF Dexron VI visszafelé teljesen kompatibilis a Dexron III (H)-, III- és IIE- alkalmazásával. Kövesse a járműve használati útmutatójában található ajánlásokat.
Jellemzők
A RAVENOL ATF Dexron VI a következőket nyújtja:
- kenési hibákkal szembeni rendkívüli ellenálló képesség nehéz működési feltételek között is
- hosszabb olaj tartósság, a váltó tartósságának meghosszabbítása, hosszabb váltási intervallumokat kínál
- sokkal jobb oxidácós és hő stabilitás mint a Dexron III (H) ATF esetében
- kiváló korrózióvédelem, magasabb ellenállás a habképződéssel szemben, simább váltás, illetve a csapágyak, sleeve és fogaskerekek alacsonyabb korróziója
- kiváló folyási viselkedés alacsony hőmérsékleteken is
- állandó váltási teljesítmény, optimalizált súrlódási jellemzők
- a modulációs forgó átalakítással kapcsolatos kuplung csiszolódás megelőzése
- az olaj és a kuplung hosszabb tartóssága, zökkenőmentes váltást biztosít alacsony hőmérsékleten is
- sokkal gazdaságosabb üzemanyag fogyasztás és forgatónyomaték-átvitel, mint a Dexron III (H) ATF
- javított nyírásstabilitás.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 egy PAO alapú teljesen szintetikus, alacsony viszkozitású váltóolaj, speciális kézi sebességváltókba, osztóművekbe és differenciálművekbe.
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 gyártásánál szintetikus bázis olajak szolgálnak alapul speciálisan összehangolt adalékanyagokkal kezelve. Ez felülmúlja a mai alkalmazási követelményeket.
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 kiváló a váltóolaj komoly mechanikai és hő terhelés alatti használatára, még elnyújtott olajcsere időközök esetén is.
Felhasználási információk
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 egy nagy teljesítményű váltóolaj kézi sebességváltókba, osztóművekbe és differenciálművekbe.
Jellemzők:
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 a következőket nyújtja:
- kiváló hő stabilitás
- magas védelem a rozsda, korrózió és habképződés ellen
- alacsony dermedéspont
- kiváló EP (extrém nyomás) tulajdonságok
- jó váltó viselkedés alacsony hőmérsékleten is
- kiterjesztett élettartalom
- üzemanyag takarékos.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 egy PAO alapú teljesen szintetikus, alacsony viszkozitású váltóolaj, speciális kézi sebességváltókba, osztóművekbe és differenciálművekbe.
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 gyártásánál szintetikus bázis olajak szolgálnak alapul speciálisan összehangolt adalékanyagokkal kezelve. Ez felülmúlja a mai alkalmazási követelményeket.
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 kiváló a váltóolaj komoly mechanikai és hő terhelés alatti használatára, még elnyújtott olajcsere időközök esetén is.
Felhasználási információk
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 egy nagy teljesítményű váltóolaj kézi sebességváltókba, osztóművekbe és differenciálművekbe.
Jellemzők:
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W85 a következőket nyújtja:
- kiváló hő stabilitás
- magas védelem a rozsda, korrózió és habképződés ellen
- alacsony dermedéspont
- kiváló EP (extrém nyomás) tulajdonságok
- jó váltó viselkedés alacsony hőmérsékleten is
- kiterjesztett élettartalom
- üzemanyag takarékos.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Shell Helix Ultra SN PLUS olajat speciálisan a legújabb turbofeltöltős, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (TGDI) tervezték, hogy megvédjék a káros alacsony fordulati el gyújtással (LSPI) szemben. Szintén megfelel a katalizátorral és „átfúvott gáz” visszakeringetővel felszerelt korszerű benzinmotorokhoz, ahol 0W-20-as viszkozitási osztályú olaj a követelmény. Különösen alkalmas azon General Motors motorokhoz, melyekhez a legújabb GM dexos1TM Gen 2 jóváhagyás szükséges.
Alacsony fordulati el gyújtás (LSPI) elleni védelem
A legújabb nagy teljesítmény turbofeltöltés , közvetlen befecskendezés benzinmotorok érzékenyek lehetnek a káros LSPI jelenségre, melyet az üzemanyag szabályozatlan égése eredményez.
A Shell Helix Ultra SN PLUS speciálisan az LSPI jelenségek kézben tartására lett kifejlesztve, és a Ford valamint a General motors LSPI teszt követelményeit egyaránt túlteljesíti.