Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
API: SN Plus, SP (RC)
ILSAC: GF-6A
Olaj típusa: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
API SN Plus
API SP Resource Conserving
GM dexos1™ Gen 3 (Engedélyszám: D335AADJ081)
ILSAC GF-6A
VWC 53034
Chrysler MS-13340, MS-6395
Fiat 9.55535-CR1
Ford WSS-M2C929-A, WSS-M2C946-A, WSS-M2C946-B1, WSS-M2C961-A, WSS-M2C961-A1
Honda/Acura HTO-06
Opel OV 040 1547 – G30
Személygépkocsik benzines motorjaihoz, turbóval vagy anélkül, közvetlen befecskendezéssel is.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen a modern benzines motorokhoz fejlesztve. Tartalmazza a USVO® technológiát, amely garantálja a kiváló viszkozitás-stabilitást és kiküszöböli a hagyományos polimer viszkozitásjavítók hátrányait.
A fejlesztés során alkalmazott tri-nukleáris molibdén és OFM (organikus súrlódáscsökkentők) egyedülálló kopásvédelmet és hatásfokot biztosítanak. A különösen poláros V. csoportos alapolaj kiváló kompatibilitást nyújt a PAO komponensekkel.
Új formula dexos1™ Gen 3 jóváhagyással
Különösen alkalmas GDI (közvetlen befecskendezésű) motorokhoz
Megakadályozza az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI)
Nem képez olajlerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű zónában vagy szelepeken
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelésnél is
Low SAPS technológia: alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Magas viszkozitásstabilitás és nyírásállóság
Kiváló hidegindítási tulajdonságok
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten is
Kiemelkedő kopás- és korrózióvédelem
Kiváló tisztító- és diszpergáló képesség, habzásgátló hatás
Katalizátorral szerelt járművekhez is alkalmas
Hosszabb csereperiódus a gyártói előírás szerint
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 ajánlott:
Modern GM benzines motorral szerelt járművekhez (dexos1™ Gen 3 szabvány szerint)
Alkalmas továbbá a megadott Ford, Chrysler és Honda előírásokhoz is
Tulajdonság | Érték | Szabvány |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu-tartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00 / 507 00
Audi Motorsport V31 748 026
BMW 83210398507, 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
Mercedes-Benz: A 000 989 89 01 10, 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2 / M4 / M6
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) bázisú, teljesen szintetikus motorolaj, amely a USVO® és CleanSynto® technológiáknak köszönhetően kiemelkedő viszkozitás-stabilitást biztosít, még extrém hőmérsékleten és terhelés mellett is.
Az USVO® technológia előnye, hogy kiküszöböli a hagyományos viszkozitásjavítók hátrányait, ugyanakkor javítja a motortisztaságot, védelmet és csökkenti a súrlódást. Az olaj nem nyíródik le, nem veszít viszkozitásából az olajcsere-intervallum alatt, kiváló oxidációállósággal rendelkezik, és gyors kenést biztosít a hidegindítási szakaszban is.
Az alacsony hamutartalomnak köszönhetően (MID SAPS) alkalmas DPF (részecskeszűrős) és TWC (háromutas katalizátoros) járművekhez is, hozzájárulva a hosszabb szűrőélettartamhoz és alacsonyabb károsanyag-kibocsátáshoz.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
MID SAPS technológia – alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiemelkedő kopásvédelem, nagy sebességnél is
Magas viszkozitási index, kiváló stabilitás
Kiváló hidegindítási viselkedés alacsony hőmérsékleten is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kevesebb olajfogyasztás
Nem hagy lerakódást az égéstérben, gyűrűzónában vagy szelepeken
Tömítésekkel szemben semleges
Meghosszabbított olajcsere-periódus (akár 50 000 km vagy 2 év)
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy univerzális, üzemanyagtakarékos, hosszú csereperiódusra fejlesztett motorolaj modern benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, különösen EURO IV, V és VI besorolású motorokhoz.
Tökéletes választás:
személyautókhoz
városi és autópályás használatra
környezetvédelmi szempontból fontos üzemanyag-hatékonysági célokra
Műszaki adatok – RAVENOL VMP SAE 5W-30 | ||
Tulajdonság |
Érték | Szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | Barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamutartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00 / 507 00
Audi Motorsport V31 748 026
BMW 83210398507, 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
Mercedes-Benz: A 000 989 89 01 10, 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2 / M4 / M6
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) bázisú, teljesen szintetikus motorolaj, amely a USVO® és CleanSynto® technológiáknak köszönhetően kiemelkedő viszkozitás-stabilitást biztosít, még extrém hőmérsékleten és terhelés mellett is.
Az USVO® technológia előnye, hogy kiküszöböli a hagyományos viszkozitásjavítók hátrányait, ugyanakkor javítja a motortisztaságot, védelmet és csökkenti a súrlódást. Az olaj nem nyíródik le, nem veszít viszkozitásából az olajcsere-intervallum alatt, kiváló oxidációállósággal rendelkezik, és gyors kenést biztosít a hidegindítási szakaszban is.
Az alacsony hamutartalomnak köszönhetően (MID SAPS) alkalmas DPF (részecskeszűrős) és TWC (háromutas katalizátoros) járművekhez is, hozzájárulva a hosszabb szűrőélettartamhoz és alacsonyabb károsanyag-kibocsátáshoz.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
MID SAPS technológia – alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiemelkedő kopásvédelem, nagy sebességnél is
Magas viszkozitási index, kiváló stabilitás
Kiváló hidegindítási viselkedés alacsony hőmérsékleten is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kevesebb olajfogyasztás
Nem hagy lerakódást az égéstérben, gyűrűzónában vagy szelepeken
Tömítésekkel szemben semleges
Meghosszabbított olajcsere-periódus (akár 50 000 km vagy 2 év)
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy univerzális, üzemanyagtakarékos, hosszú csereperiódusra fejlesztett motorolaj modern benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, különösen EURO IV, V és VI besorolású motorokhoz.
Tökéletes választás:
személyautókhoz
városi és autópályás használatra
környezetvédelmi szempontból fontos üzemanyag-hatékonysági célokra
Műszaki adatok – RAVENOL VMP SAE 5W-30 | ||
Tulajdonság |
Érték | Szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | Barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamutartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |