Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú motorolaj a kiemelkedő teljesítmény és a hosszú motorélettartam érdekében.
Kifejezetten különböző Ford, Jaguar és Land Rover dízel- és benzin-hibrid motorokhoz fejlesztve, valamint olyan esetekben, amikor a specifikáció megfelel az eredeti gyári követelményeknek.
Használható a gyártó által előírt hosszú olajcsere-intervallumok esetén.
Olyan motorokhoz ajánlott, ahol a jelenlegi specifikációknak megfelelő motorolaj előírt vagy ajánlott.
Katalizátorral és turbófeltöltővel ellátott motorokban is biztonságosan használható.
legmagasabb üzemanyag-takarékosság
kiváló kopásállóság
ideális start-stop rendszerekhez
kiváló hidegindítási viselkedés
nagy öregedésállóság
kiemelkedő motortisztaság
ideális turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
dízel részecskeszűrőkkel is használható
azonnali kenés hidegindítás után
Jóváhagyások:
ACEA C2
API SN
Ford WSS-M2C 950-A
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007
A LIQUI MOLY ezt a terméket ajánlja az alábbi specifikációkhoz vagy gyári pótalkatrész-számokhoz:
IVECO 18-1811 SC1 LV
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| SAE viszkozitás | – | 0W-30 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | g/cm³ | 0,85 | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 49 | ASTM D7042-04 |
| Viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 9,5 | ASTM D7042-04 |
| Viszkozitás -40 °C-on (MRV) | mPas | < 60000 | ASTM D4684 |
| Viszkozitás -31 °C-on (CCS) | mPas | < 6200 | ASTM D5293 |
| HTHS 150 °C-on | mPas | > 2,9 | ASTM D5481 |
| Viszkozitási index | – | 185 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | °C | -43 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 220 (428 °F) | DIN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % | 12 | ASTM 5800B |
| Összes bázisszám | mg KOH/g | 7,7 | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | g/100g | 0,8 | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | – | L 2,5 | DIN ISO 2049 |
| Olajalap | – | Advanced Full Synthetic | – |
Olyan motorokhoz, amelyekben a jelenlegi specifikációknak megfelelő motorolaj előírt vagy ajánlott.
Katalizátorral és turbófeltöltővel ellátott motorokban tesztelve és biztonságosan használható.
A gyártó utasításait be kell tartani!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szintetikus technológián alapuló, üzemanyag-takarékos motorolaj. Biztonságosan megakadályozza a lerakódásokat, és rendkívüli nyírási szilárdságú, csökkenti a motor súrlódási veszteségeit és kiváló kopás elleni védelmet nyújt. Optimális modern normál és többszelepes, Valvetronic technikájú, turbófeltöltős, töltőlevegő-hűtős, valamint részecskeszűrős (DPF) vagy anélküli benzin- vagy dízelmotorokhoz. Különösen alkalmas hosszú olajcsere-időközök és a motor nagy igénybevétele esetén.
Alkalmazási terület:
Kimondottan a Volvo járművek különböző modelljeinek követelményeihez fejlesztve. Részben más járműgyártók, mint a Mitsubishi, Renault, Jaguar, Honda stb. is ilyen specifikációjú kenőanyagot írnak elő különböző járműtípusaikhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30 motorolaj egy szintetikus alapú, csúcskategóriás Leichtlauf motorolaj. Maximális teljesítményt, alacsony üzemanyag fogyasztást és optimális kenést biztosít bármely üzemelési körülmények között. Csökkenti a mozgó motoralkatrészek közötti súrlódást és minimalizálja a kopást. A hamuképző összetevők csekély mennyisége gondoskodik a részecskeszűrő maximális élettartamáról.
Négyévszakos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz, az FSI, közös nyomócsöves (common rail) és az adagolószivattyús (Pumpe-Düse) technológiát is beleértve. Különösen alkalmas gázüzemű (CNG/LPG), valamint részecskeszűrős (DPF) járművekhez – akár utólagos átalakítás esetén is. Alacsonyan tartja az olajfogyasztást. Biztosítja a részecskeszűrő (DPF) működőképességét és gondoskodik annak maximális élettartamáról. Tökéletesített kopásvédelmi összetétel. Kimondottan rendkívül hosszú olajcsere-időközű (WIV stb.) járművekhez.
Tulajdonságok