Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Cikkszám: 1211128 | Kategória: Kézi váltó- és hajtóműolaj | Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO-bázisú)
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO-alapú, teljesen szintetikus osztómű-kenőanyag, amelyet aktív, elektronikusan vezérelt összkerékhajtású rendszerekhez (Active Transfer Case) fejlesztettek ki.
Speciális adalékcsomagjának köszönhetően optimális kenést, kopásvédelmet és stabil viszkozitást biztosít még szélsőséges hő- és nyomásviszonyok között is.
Kiemelkedően alkalmas BMW xDrive, Mercedes-Benz 4MATIC TOD, VW 4Motion, Porsche, Nissan, Land Rover és KIA/Genesis AWD rendszerekhez.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 fejlett teljesen szintetikus hajtóműolaj, amely a Poly-alpha-olefin (PAO) bázisolaj és gondosan hangolt adalékcsomag kombinációjára épül.
Kifejezetten a modern, elektronikusan vezérelt aktív osztóművek igényeire fejlesztették, biztosítva az állandó nyomatékelosztást, a kopásmentes működést és a hatékony erőátvitelt minden üzemállapotban.
A termék rendkívül jó oxidációs stabilitással, hidegfolyási tulajdonsággal és tömítésbarát összetétellel rendelkezik.
Korrózió- és habzásgátló adalékai hosszú élettartamot és üzembiztonságot garantálnak az osztómű számára.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 kifejezetten ajánlott és bevált a következő rendszerekben:
BMW: xDrive (ATC 300, 350, 400, 450, 500, 700) – BMW 83220306816, 83222397244, 83222409710 (DTF-1)
Mercedes-Benz: MB 235.64 és MB 239.41 Torque-on-Demand (TOD) – pl. GLE 167, G-Class 463, X-Class 470, OM642 motorokkal
Porsche: 000.043.301.36 (Cayenne 955/957), 000.043.305.63 (Macan 95B, Cayenne 958 benzines)
Volkswagen / Audi: G 052 515 A2 (→ G 055 515 A2), G 052 533 A2, G 052 536 A2 – Touareg, Q7, Amarok osztóművek
Land Rover: IYK500010
Nissan: 999MP-ATFD3MP, 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU (ATX90A transfer case)
KIA / Genesis: 3.3 T-GDI AWD, Stinger 2.2 CRDI, G90 3.3 T-GDI, 5.0 GDI AWD
Mopar: 68049954AA (BorgWarner 44-40 osztómű)
Kiváló kenőképesség nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás – hosszú élettartam
Hatékony kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható az aktív tengelykapcsolókhoz
Tömítésbarát, színesfémekkel szemben semleges viselkedés
Kizárólag aktív, elektronikusan vezérelt osztóművekhez (Active Transfer Case) ajánlott.
Biztosítja a stabil viszkozitást és a nyomatékátvitelt nagy terhelés mellett is.
Használható a fenti gyári előírásokkal rendelkező rendszerekben.
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 831,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárga | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | −63 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Cikkszám: 1211128 | Kategória: Kézi váltó- és hajtóműolaj | Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO-bázisú)
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO-alapú, teljesen szintetikus osztómű-kenőanyag, amelyet aktív, elektronikusan vezérelt összkerékhajtású rendszerekhez (Active Transfer Case) fejlesztettek ki.
Speciális adalékcsomagjának köszönhetően optimális kenést, kopásvédelmet és stabil viszkozitást biztosít még szélsőséges hő- és nyomásviszonyok között is.
Kiemelkedően alkalmas BMW xDrive, Mercedes-Benz 4MATIC TOD, VW 4Motion, Porsche, Nissan, Land Rover és KIA/Genesis AWD rendszerekhez.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 fejlett teljesen szintetikus hajtóműolaj, amely a Poly-alpha-olefin (PAO) bázisolaj és gondosan hangolt adalékcsomag kombinációjára épül.
Kifejezetten a modern, elektronikusan vezérelt aktív osztóművek igényeire fejlesztették, biztosítva az állandó nyomatékelosztást, a kopásmentes működést és a hatékony erőátvitelt minden üzemállapotban.
A termék rendkívül jó oxidációs stabilitással, hidegfolyási tulajdonsággal és tömítésbarát összetétellel rendelkezik.
Korrózió- és habzásgátló adalékai hosszú élettartamot és üzembiztonságot garantálnak az osztómű számára.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 kifejezetten ajánlott és bevált a következő rendszerekben:
BMW: xDrive (ATC 300, 350, 400, 450, 500, 700) – BMW 83220306816, 83222397244, 83222409710 (DTF-1)
Mercedes-Benz: MB 235.64 és MB 239.41 Torque-on-Demand (TOD) – pl. GLE 167, G-Class 463, X-Class 470, OM642 motorokkal
Porsche: 000.043.301.36 (Cayenne 955/957), 000.043.305.63 (Macan 95B, Cayenne 958 benzines)
Volkswagen / Audi: G 052 515 A2 (→ G 055 515 A2), G 052 533 A2, G 052 536 A2 – Touareg, Q7, Amarok osztóművek
Land Rover: IYK500010
Nissan: 999MP-ATFD3MP, 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU (ATX90A transfer case)
KIA / Genesis: 3.3 T-GDI AWD, Stinger 2.2 CRDI, G90 3.3 T-GDI, 5.0 GDI AWD
Mopar: 68049954AA (BorgWarner 44-40 osztómű)
Kiváló kenőképesség nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás – hosszú élettartam
Hatékony kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható az aktív tengelykapcsolókhoz
Tömítésbarát, színesfémekkel szemben semleges viselkedés
Kizárólag aktív, elektronikusan vezérelt osztóművekhez (Active Transfer Case) ajánlott.
Biztosítja a stabil viszkozitást és a nyomatékátvitelt nagy terhelés mellett is.
Használható a fenti gyári előírásokkal rendelkező rendszerekben.
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 831,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárga | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | −63 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Kézi váltó- és hajtóműolaj
Cikkszám: 1221101
Viszkozitás: 75W-90
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Alkalmazás: Személygépkocsi, teherautó, mezőgazdasági gép
API GL-4,
API GL-5,
BMW 83222339223 MTF-LT-4,
BMW 83222365987,
BMW 83229407768,
BMW OSP,
BMW SAF-XO,
BOT 130 M,
BOT 328,
BOT 720,
DAF LKW (hosszabbított csereperiódusokhoz),
DTFR 12B140 (MB 235.8),
DTFR 13B110 (MB 235.11),
Ford 1045737,
Ford 5021033,
Ford WSD-M2C200-C,
IVECO,
Land Rover TYK500010,
MAN 342 S1,
MB 235.11,
MB 235.21,
MB 235.72,
MB 235.8,
MB 235.9,
MIL-L-2105 D,
Porsche 000.043.305.04,
Porsche 958.341.536.00 (Torsen 2010–2018),
Renault LKW,
Scania STO 1:0,
VOLVO 97312,
VOLVO 97315,
VOLVO 97319,
VW G 052 145 A2,
VW G 052 539 A2,
VW G 052 911 A2,
ZF TE-ML 12B,
ZF TE-ML 16F,
ZF TE-ML 17B,
A RAVENOL VSG SAE 75W-90 nagy teljesítményű, univerzális hajtóműolaj, teljesen szintetikus komponenseken alapul.
Kiváló minőségű szintetikus alapolajokra épül, speciális adalékokkal és inhibitorokkal, amelyek biztosítják a váltók hibátlan működését, és megfelelnek a modern hajtóművek legszigorúbb követelményeinek.
Különösen ajánlott nagy igénybevételű tengelyhajtásokhoz
Alkalmas szinkronizált és nem szinkronizált kézi váltókhoz, osztóművekhez és segédhajtásokhoz, ahol API GL-4 vagy GL-5 olaj szükséges
Használható többek között:
Ford váltók: IB5, B5, MTX75, GM5, MT285/6, MMT6/6, MT75, R15M-D, R15MX-D, MT82
Porsche állandó összkerékhajtás (Torsen PL72T) Cayenne 92A/958 Diesel és S Hybrid modellekhez 2010–2018 között
Magas adaléktartalék a gyártói előírás szerinti hosszabb olajcsere-periódusokhoz
Kiváló hidegfolyási tulajdonságok
Kimagasló kopásvédelem és hajtáslánc-hatékonyság
Üzemanyag-megtakarítás még rövid távoknál, alacsony hőmérsékleten is
Stabil kenőfilm nagy terhelés mellett is
Kiemelkedő korrózióvédelem, jó kompatibilitás színesfémekkel
Magas oxidációs stabilitás, meggátolja az olaj besűrűsödését és a lerakódások képződését
Kiváló szennytartó képesség, tisztán tartja az egységeket hosszú csereperiódus után is
Kiváló elasztomer-kompatibilitás a szivárgások megelőzésére
Rendkívüli nyírási stabilitás – hosszú használat után is SAE 75W-90 viszkozitási osztályban marad
Nagyon magas védelem rozsda, korrózió és habzás ellen
Rendkívül alacsony dermedéspont
Kiváló EP tulajdonságok
Üzemanyag-megtakarítás
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 839,8 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárga | Vizuális |
| Viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 16,8 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 108,8 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 168 | DIN ISO 2909 |
| Brookfield viszkozitás -40 °C-on | mPa*s | 47.000 | ASTM D2983 |
| Dermedéspont | °C | -57 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 224 | DIN EN ISO 2592 |
| Habzási hajlam (Seq. I 24 °C) | ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
| Habzási hajlam (Seq. II 93,5 °C) | ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
| Habzási hajlam (Seq. III 24 °C 93,5 °C után) | ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
| Rézlemez-korróziós teszt 121 °C-on | – | 1a | ASTM D130 |