Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Castrol Magnatec 5W-30 C2 mindazon benzin- és dízelüzemű személygépkocsihoz alkalmazható amelyekhez a gyártómű ACEA C2 minősítésű SAE 5W-30 viszkozitási osztályú motorolaj használatát ajánlja. A Castrol Magnatec 5W-30 C2 azokhoz a Peugeot és Citroen gépkocsikhoz is alkalmazható amelyekhez PSA B71 2290 jóváhagyású SAE 5W-30 viszkozitási osztályú motorolaj használatát írják elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Castrol Magnatec 5W-30 C2 mindazon benzin- és dízelüzemű személygépkocsihoz alkalmazható amelyekhez a gyártómű ACEA C2 minősítésű SAE 5W-30 viszkozitási osztályú motorolaj használatát ajánlja. A Castrol Magnatec 5W-30 C2 azokhoz a Peugeot és Citroen gépkocsikhoz is alkalmazható amelyekhez PSA B71 2290 jóváhagyású SAE 5W-30 viszkozitási osztályú motorolaj használatát írják elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Korábbi név:FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30
XTL technológiával készült, prémium minőségű, innovatív motorolaj, modern német és amerikai személy- és kis-haszongépjárművek részére megnövelt olajcsere periódussal.
Optimális hidegindítási tulajdonságok, alacsonyabb olajfogyasztás és minimális füstgáz emisszió jellemzi.
Speciálisan olyan gépjárművekhez fejlesztve, melyek kipufogógáz utókezelővel és turbófeltöltővel vannak szerelve.
A Fuchs TITAN GT1 Flex C23 5W-30 nagyon jó hidegindítási tulajdonságokkal, üzemanyag-takarékossággal, kiváló hő stabilitással, és mindezeken túl kiváló kopás elleni védelemmel rendelkezik.
A termék használata a német típusokon kívül javasolt mindenhol, ahol az ACEA C3 teljesítményszint van előírva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Korábbi név:FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30
XTL technológiával készült, prémium minőségű, innovatív motorolaj, modern német és amerikai személy- és kis-haszongépjárművek részére megnövelt olajcsere periódussal.
Optimális hidegindítási tulajdonságok, alacsonyabb olajfogyasztás és minimális füstgáz emisszió jellemzi.
Speciálisan olyan gépjárművekhez fejlesztve, melyek kipufogógáz utókezelővel és turbófeltöltővel vannak szerelve.
A Fuchs TITAN GT1 Flex C23 5W-30 nagyon jó hidegindítási tulajdonságokkal, üzemanyag-takarékossággal, kiváló hő stabilitással, és mindezeken túl kiváló kopás elleni védelemmel rendelkezik.
A termék használata a német típusokon kívül javasolt mindenhol, ahol az ACEA C3 teljesítményszint van előírva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Korábbi név:FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30
XTL technológiával készült, prémium minőségű, innovatív motorolaj, modern német és amerikai személy- és kis-haszongépjárművek részére megnövelt olajcsere periódussal.
Optimális hidegindítási tulajdonságok, alacsonyabb olajfogyasztás és minimális füstgáz emisszió jellemzi.
Speciálisan olyan gépjárművekhez fejlesztve, melyek kipufogógáz utókezelővel és turbófeltöltővel vannak szerelve.
A Fuchs TITAN GT1 Flex C23 5W-30 nagyon jó hidegindítási tulajdonságokkal, üzemanyag-takarékossággal, kiváló hő stabilitással, és mindezeken túl kiváló kopás elleni védelemmel rendelkezik.
A termék használata a német típusokon kívül javasolt mindenhol, ahol az ACEA C3 teljesítményszint van előírva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Korábbi név:FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30
XTL technológiával készült, prémium minőségű, innovatív motorolaj, modern német és amerikai személy- és kis-haszongépjárművek részére megnövelt olajcsere periódussal.
Optimális hidegindítási tulajdonságok, alacsonyabb olajfogyasztás és minimális füstgáz emisszió jellemzi.
Speciálisan olyan gépjárművekhez fejlesztve, melyek kipufogógáz utókezelővel és turbófeltöltővel vannak szerelve.
A Fuchs TITAN GT1 Flex C23 5W-30 nagyon jó hidegindítási tulajdonságokkal, üzemanyag-takarékossággal, kiváló hő stabilitással, és mindezeken túl kiváló kopás elleni védelemmel rendelkezik.
A termék használata a német típusokon kívül javasolt mindenhol, ahol az ACEA C3 teljesítményszint van előírva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Alkalmazható az Audi, BMW, Mercedes-Benz és a VW-csoport legújabb motortechnológiájához.
Ez a Longlife III generációs, szintetikus technológián alapuló, üzemanyagtakarékos high-tech motorolaj nagy teljesítménytartalékával gondoskodik a motor kiemelkedő tisztaságáról. Neves járműgyártók legszigorúbb tesztkövetelményeit is túlszárnyalja. Csökkenti a zavaró lerakódások képződését a közvetlen befecskendezésű benzin- és dízelmotoroknál (FSI, TDI, common rail stb). Alacsonyan tartja az olajfogyasztást. Biztosítja a részecskeszűrő (DPF) működőképességét és gondoskodik annak maximális élettartamáról. Tökéletesített kopásvédelmi összetétel. Kimondottan rendkívül hosszú olajcsere-időközű (WIV stb.) járművekhez.
Alkalmazási terület:
Négyévszakos olaj benzin- és dízelmotorokhoz, az FSI, közös nyomócsöves (common rail) és az adagolószivattyús (Pumpe-Düse) technológiát is beleértve. Különösen alkalmas gázüzemű (CNG/LPG), valamint részecskeszűrős (DPF) járművekhez – akár utólagos átalakítás esetén is. Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Alkalmazható az Audi, BMW, Mercedes-Benz és a VW-csoport legújabb motortechnológiájához.
Ez a Longlife III generációs, szintetikus technológián alapuló, üzemanyagtakarékos high-tech motorolaj nagy teljesítménytartalékával gondoskodik a motor kiemelkedő tisztaságáról. Neves járműgyártók legszigorúbb tesztkövetelményeit is túlszárnyalja. Csökkenti a zavaró lerakódások képződését a közvetlen befecskendezésű benzin- és dízelmotoroknál (FSI, TDI, common rail stb). Alacsonyan tartja az olajfogyasztást. Biztosítja a részecskeszűrő (DPF) működőképességét és gondoskodik annak maximális élettartamáról. Tökéletesített kopásvédelmi összetétel. Kimondottan rendkívül hosszú olajcsere-időközű (WIV stb.) járművekhez.
Alkalmazási terület:
Négyévszakos olaj benzin- és dízelmotorokhoz, az FSI, közös nyomócsöves (common rail) és az adagolószivattyús (Pumpe-Düse) technológiát is beleértve. Különösen alkalmas gázüzemű (CNG/LPG), valamint részecskeszűrős (DPF) járművekhez – akár utólagos átalakítás esetén is. Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Alkalmazható az Audi, BMW, Mercedes-Benz és a VW-csoport legújabb motortechnológiájához.
Ez a Longlife III generációs, szintetikus technológián alapuló, üzemanyagtakarékos high-tech motorolaj nagy teljesítménytartalékával gondoskodik a motor kiemelkedő tisztaságáról. Neves járműgyártók legszigorúbb tesztkövetelményeit is túlszárnyalja. Csökkenti a zavaró lerakódások képződését a közvetlen befecskendezésű benzin- és dízelmotoroknál (FSI, TDI, common rail stb). Alacsonyan tartja az olajfogyasztást. Biztosítja a részecskeszűrő (DPF) működőképességét és gondoskodik annak maximális élettartamáról. Tökéletesített kopásvédelmi összetétel. Kimondottan rendkívül hosszú olajcsere-időközű (WIV stb.) járművekhez.
Alkalmazási terület:
Négyévszakos olaj benzin- és dízelmotorokhoz, az FSI, közös nyomócsöves (common rail) és az adagolószivattyús (Pumpe-Düse) technológiát is beleértve. Különösen alkalmas gázüzemű (CNG/LPG), valamint részecskeszűrős (DPF) járművekhez – akár utólagos átalakítás esetén is. Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Alkalmazható az Audi, BMW, Mercedes-Benz és a VW-csoport legújabb motortechnológiájához.
Ez a Longlife III generációs, szintetikus technológián alapuló, üzemanyagtakarékos high-tech motorolaj nagy teljesítménytartalékával gondoskodik a motor kiemelkedő tisztaságáról. Neves járműgyártók legszigorúbb tesztkövetelményeit is túlszárnyalja. Csökkenti a zavaró lerakódások képződését a közvetlen befecskendezésű benzin- és dízelmotoroknál (FSI, TDI, common rail stb). Alacsonyan tartja az olajfogyasztást. Biztosítja a részecskeszűrő (DPF) működőképességét és gondoskodik annak maximális élettartamáról. Tökéletesített kopásvédelmi összetétel. Kimondottan rendkívül hosszú olajcsere-időközű (WIV stb.) járművekhez.
Alkalmazási terület:
Négyévszakos olaj benzin- és dízelmotorokhoz, az FSI, közös nyomócsöves (common rail) és az adagolószivattyús (Pumpe-Düse) technológiát is beleértve. Különösen alkalmas gázüzemű (CNG/LPG), valamint részecskeszűrős (DPF) járművekhez – akár utólagos átalakítás esetén is. Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00 / 507 00
Audi Motorsport V31 748 026
BMW 83210398507, 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
Mercedes-Benz: A 000 989 89 01 10, 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2 / M4 / M6
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) bázisú, teljesen szintetikus motorolaj, amely a USVO® és CleanSynto® technológiáknak köszönhetően kiemelkedő viszkozitás-stabilitást biztosít, még extrém hőmérsékleten és terhelés mellett is.
Az USVO® technológia előnye, hogy kiküszöböli a hagyományos viszkozitásjavítók hátrányait, ugyanakkor javítja a motortisztaságot, védelmet és csökkenti a súrlódást. Az olaj nem nyíródik le, nem veszít viszkozitásából az olajcsere-intervallum alatt, kiváló oxidációállósággal rendelkezik, és gyors kenést biztosít a hidegindítási szakaszban is.
Az alacsony hamutartalomnak köszönhetően (MID SAPS) alkalmas DPF (részecskeszűrős) és TWC (háromutas katalizátoros) járművekhez is, hozzájárulva a hosszabb szűrőélettartamhoz és alacsonyabb károsanyag-kibocsátáshoz.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
MID SAPS technológia – alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiemelkedő kopásvédelem, nagy sebességnél is
Magas viszkozitási index, kiváló stabilitás
Kiváló hidegindítási viselkedés alacsony hőmérsékleten is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kevesebb olajfogyasztás
Nem hagy lerakódást az égéstérben, gyűrűzónában vagy szelepeken
Tömítésekkel szemben semleges
Meghosszabbított olajcsere-periódus (akár 50 000 km vagy 2 év)
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy univerzális, üzemanyagtakarékos, hosszú csereperiódusra fejlesztett motorolaj modern benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, különösen EURO IV, V és VI besorolású motorokhoz.
Tökéletes választás:
személyautókhoz
városi és autópályás használatra
környezetvédelmi szempontból fontos üzemanyag-hatékonysági célokra
Műszaki adatok – RAVENOL VMP SAE 5W-30 | ||
Tulajdonság |
Érték | Szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | Barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamutartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00 / 507 00
Audi Motorsport V31 748 026
BMW 83210398507, 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
Mercedes-Benz: A 000 989 89 01 10, 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2 / M4 / M6
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) bázisú, teljesen szintetikus motorolaj, amely a USVO® és CleanSynto® technológiáknak köszönhetően kiemelkedő viszkozitás-stabilitást biztosít, még extrém hőmérsékleten és terhelés mellett is.
Az USVO® technológia előnye, hogy kiküszöböli a hagyományos viszkozitásjavítók hátrányait, ugyanakkor javítja a motortisztaságot, védelmet és csökkenti a súrlódást. Az olaj nem nyíródik le, nem veszít viszkozitásából az olajcsere-intervallum alatt, kiváló oxidációállósággal rendelkezik, és gyors kenést biztosít a hidegindítási szakaszban is.
Az alacsony hamutartalomnak köszönhetően (MID SAPS) alkalmas DPF (részecskeszűrős) és TWC (háromutas katalizátoros) járművekhez is, hozzájárulva a hosszabb szűrőélettartamhoz és alacsonyabb károsanyag-kibocsátáshoz.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
MID SAPS technológia – alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiemelkedő kopásvédelem, nagy sebességnél is
Magas viszkozitási index, kiváló stabilitás
Kiváló hidegindítási viselkedés alacsony hőmérsékleten is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kevesebb olajfogyasztás
Nem hagy lerakódást az égéstérben, gyűrűzónában vagy szelepeken
Tömítésekkel szemben semleges
Meghosszabbított olajcsere-periódus (akár 50 000 km vagy 2 év)
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy univerzális, üzemanyagtakarékos, hosszú csereperiódusra fejlesztett motorolaj modern benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, különösen EURO IV, V és VI besorolású motorokhoz.
Tökéletes választás:
személyautókhoz
városi és autópályás használatra
környezetvédelmi szempontból fontos üzemanyag-hatékonysági célokra
Műszaki adatok – RAVENOL VMP SAE 5W-30 | ||
Tulajdonság |
Érték | Szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | Barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamutartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Teljes mértékben szintetikus alapú motorolaj, amely megfelel a legmodernebb közvetlen befecskendezéses és közös nyomócsöves, részecskeszűrővel ellátott turbódízel motorok igényeinek. Különösen ajánlott a Fiat, Lancia és Alfa Romeo MultiJet motorokhoz.
Speciális adalékainak köszönhetően segít a motor tisztán tartásában, megakadályozza az oxidációt és védi a motort a hidegindítást követő kritikus időszakban is. Alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalmának köszönhetően védi a részecskeszűrőt az égésből visszamaradó anyagoktól, meghosszabbítja annak élettartamát, valamint csökkenti a károsanyag-kibocsátást.