Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Termékleírás
A Smooth Drive Technology™ technológiával készült Castrol Transmax CVT egy teljesen szintetikus folyadék, amelyet a
legtöbb személygépkocsi fokozatmentes sebességváltójában (CVT) használnak. Kiváló technológiája hosszabb átviteli
élettartamot tesz lehetővé. Használata a legtöbb tolószíj- vagy lánctechnológiával felszerelt személygépkocsihoz
ajánlható. A Smooth Drive Technology™ technológiával kialakított Castrol Transmax CVT nagyobb
nyomatékkapacitást és fokozott kopásvédelmet biztosít, megnöveli a folyadék teljesítményét, és hosszabb ideig
simább vezetést biztosít a vezetőknek.
Előnyök
• Nagyobb nyomatékkapacitás
• Fokozott kopásvédelem a tolószíj-tárcsa interfészben
• Kiváló működési hatékonyság a szíj elcsúszásának csökkentett
kockázatával
• Fokozott oxidációs stabilitás kiváló viszkozitásszabályozással
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Technoszintetikus CVT váltóolaj
Viszkozitás: Nem besorolt (NC)
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI CVTF egy magas teljesítményű, technoszintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten a folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alkalmas mind lánc-, mind szíjhajtású CVT rendszerekhez, és széles körben használható különböző gyártók járműveiben.
Kiváló súrlódási tulajdonságok: Biztosítja a zökkenőmentes váltást és a hosszú élettartamot.
Magas hőmérsékleti stabilitás: Megőrzi tulajdonságait szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is.
Kopásvédelem: Hosszabb élettartamot biztosít a váltó alkatrészeinek.
Oxidációs ellenállás: Megakadályozza az olaj lebomlását, így hosszabb csereperiódust tesz lehetővé.
A MOTUL MULTI CVTF ajánlott számos CVT váltós járműhöz, beleértve az amerikai (GM, FORD, CHRYSLER), ázsiai (HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA) és európai (AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT) gyártók modelljeit. Fontos megjegyezni, hogy nem ajánlott hibrid üzemű gépkocsik CVT váltóihoz.
AUDI G 052 180, G 052 516, Multitronic, TL 52 116, TL 52 180, TL
52 516
BMW 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, EZL 799, EZL 799 A
CHERY CVT, WCF-1
CHRYSLER CVTF+4, NS-2
CITROËN 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT
Fluid DFE, CVTF 3320, CVT Fluid DFC, Fluid TC
DODGE 05191184AA, CVTF+4, NS-2
DS (CAPSA) 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
FIAT Tutela Car CVT N.G
FORD CVT23, CVT30, MERCON C, WSS-M2C928-A, WSSM2C933-A, XT-7-QCFT
GENERAL MOTORS 1940713, 1940714, CVTF I-Green2, DEX-CVT, HP CVTF
95529854, VT40
HONDA 08200-9006, 08200-HCF-2, 0826099905HE, 087009006,
HMMF (Honda Multi Matic Fluid) for CVT models only,
without wet starting clutch, CVT-F, Genuine CVT Fluid,
HCF-2, Ultra HEVF-Type 1, Z-1 (CVT models only, without
starting clutch, not for Honda Jazz & Fit MY 2001-2007)
HYUNDAI CVT-1, Genuine CVTF, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
INFINITI NS-1, NS-2, NS-3
JEEP 05191184AA, CVTF+4, NS-2, VTF
KIA CVT-1, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
LEXUS CVTF 3320, CVT FE, Fluid FE, Fluid TC
LIFAN CVT
MAZDA CVTF 3320, JWS 3320
MERCEDES-BENZ A 001 989 46 03, MB 236.20
MG EM-CVTF
MINI 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, COOPER EZL 799 A,
EZL 799, ZF CVT V1
MITSUBISHI CVTF ECO J4, Dia Queen CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT
Fluid J1), Dia Queen CVTF-J4, Dia Queen CVTF-J4+ (MMC
Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+), MZ313973, SP III (CVT
models only)
NISSAN 999MP-NS200P, KTF-1, N-CVT, NS-1, NS-2, NS-2V, NS-3
OPEL 7-speed CVT, HP CVTF 95529854, VT40
PERODUA D-CVT
PEUGEOT 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
RENAULT CVT CK/SK/FK, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
ROVER EM-CVTF, Unipart Transmatic ATF
SATURN 22688912, DEX-CVT
SEAT G 052 180, G 052 516
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A RAVENOL ATF MM SP-III Fluid bemutatása:
Kategória: Automata váltóhoz való hajtóműolaj
Cikkszám: 1212103
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlás: ATF SP-3, ATF SP-III, Chery B110AX4004011SP10, Chery CHR2015CVT001, Chery CVT 019CHA/019CHB, Hyundai 00232-19012, Hyundai 04500-00100, Hyundai 04500-00400, Hyundai 04500-00A00, Mitsubishi 4024401, Mitsubishi 4024610, Mitsubishi ACH1ZC1X05, Mitsubishi MZ320159, MZ320160, MZ320162, MZ320216
Alkalmazás: Személygépjárművek
A RAVENOL ATF MM SP-III Fluid egy szintetikus automata váltóolaj (ATF – Automatic Transmission Fluid), amely kiváló minőségű hidrokrakkolással előállított alapolajokra épül, speciális adalék- és inhibitorcsomaggal, amelyek biztosítják az automata váltó tökéletes működését.
A RAVENOL ATF MM SP-III Fluid univerzális ATF Mitsubishi, Hyundai és KIA márkájú járművek automata sebességváltóihoz.
A RAVENOL ATF MM SP-III Fluid maximális kopásvédelmet garantál minden üzemi körülmény között.
A RAVENOL ATF MM SP-III Fluid kifejezetten Mitsubishi, Hyundai és KIA járművek automata sebességváltóihoz lett kifejlesztve.
A RAVENOL ATF MM SP-III Fluid helyettesíti az SP és SP-II típusú folyadékokat.
Javasolt a rendszer átöblítése RAVENOL ATF MM SP-III Fluid olajjal a feltöltés előtt.
Nagyon jó kenési tulajdonságok még alacsony téli hőmérsékleten is
Magas, stabil viszkozitási index
Rendkívül alacsony dermedéspont
Kiváló oxidációs stabilitás
Kopás-, korrózió- és habzás elleni védelem
Kiegyensúlyozott súrlódási jellemzők
Semleges viselkedés a tömítőanyagokkal szemben
Inhibitor révén semleges a színesfémekkel szemben
Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
---|---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 847,0 | EN ISO 12185 |
Szín | – | piros | Vizuális |
Dermedéspont | °C | –48 | DIN ISO 3016 |