Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
API SP
ILSAC GF-6
A hibrid járművek mások. A motor szakaszosan működik, és alacsony sebességnél elektromos meghajtásra vált, hogy a járművet mozgassa. A tipikus városi közlekedés során a motor csak rövid ideig van használatban, mielőtt visszakapcsolna elektromos meghajtásra, így a motor általában hűvösebben működik, mint a nem hibrid járművek.
Hihetetlen, de egyes hibrid motorok életük során 500 000 alkalommal képesek leállni, elektromos üzemre váltani és újraindulni - ez 10-szer több, mint a nem hibrideké^.
Ez az alacsonyabb hőmérséklet és a több újraindítás több szennyeződést okoz, mivel a motorból származó extra hő nélkül a víz és más szennyeződések az olajban maradnak.
Mindezek a hibrid kihívások megnehezítik az olaj védelmét a motor káros elhasználódása ellen.
^A Castrol által a 2022-es globális hibridpark 45%-át kitevő enyhe hibrid motorokon végzett tesztek alapján.
A Castrol MAGNATEC Hybrid 0W-16 alkalmas benzines és hibrid gépjárművekben való használatra, ahol a gyártó API SP, ILSAC GF-6B vagy egy korábbi specifikációjú 0W-16 kenőanyagot ajánl, beleértve a hibrid motorokat is.
Előnyök
A Castrol MAGNATEC Hybrid segít megvédeni a hibrid motorokat érintő speciális problémákkal szemben. Egyedülálló DUALOCK technológiája mágnesként tapad és összezár, erőteljes kopásvédelmi erőteret alkotva, 50%-kal jobb védelmet nyújt az alacsony hőmérsékletű1 és újrainduló2 motorok kopásával szemben.
A Castrol MAGNATEC Hybrid teljesít a HYSPEC - a Castrol új szabványa a hibrid teljesítményre3.
1 A Sequence IVA API SN kopási határértékkel szemben tesztelve.
2 A CEC OM646LA ACEA kopási határértékekkel szemben tesztelve.
3 A szennyeződések, a motor megszakításai és a rendszer hatékonyságának kritikus területein.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
API SN,
100%-ban szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj kifejezetten hibrid elektromos gépkocsikhoz (H.E.V) és plug-in hibrid elektromos gépkocsikhoz (P.H.E.V) a legmodernebb turbófeltöltős vagy szívómotoros, közvetlen vagy közvetett befecskendezéses, benzinmotorokkal, melyeket SAE 0W-16 olaj használatára terveztek, alacsony súrlódással és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitással (≥ 2.3 mPa.s).
Alkalmas akkumulátoros elektromos gépkocsikhoz (B.E.V) is, melyek hatótávnövelőként benzinmotorral vannak felszerelve.
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, melyek SAE 0W-16 viszkozitási fokozatú vagy “üzemanyag-takarékos” motorolajat igényelnek 16-as viszkozitási fokozattal: API SP és/vagy ILSAC GF-6B szabványok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Ez a típusú olaj lehet, hogy egyes motorokban való használatra nem alkalmas. Kétség esetén ellenőrizze a Kezelési utasításban!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Szervesanyag eredetű, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet hibrid (H.E.V.) és plug-in hibrid (P.H.E.V.) járművekhez fejlesztettek ki, amelyek modern, feltöltött vagy szívó, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzinmotorokkal vannak felszerelve, amelyek 0W-16-os, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2,3 mPa.s viszkozitású olajat igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzines hibrid járművek speciális követelményeinek, mint például az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, a motor nagyszámú leállása és újraindítása, valamint az alacsony olajárhőmérsékleten való üzemelés, megfelelően lett kialakítva. Ez a formuláció a Motul új fenntarthatósági koncepciójának legmodernebb állomását képviseli, mivel akár 25%-ban szerves bázisokat tartalmaz (teljesen szintetikus növényi eredetű és 100%-ban megújuló), és egy új típusú palackban kerül forgalomba, amely 50%-ban újrahasznosított műanyagból készült és 100%-ban újrahasznosítható. Ez a szerves bázis megújuló, nem fosszilis, korlátozott környezeti hatással rendelkező nyersanyagokat használ, amelyek lehetővé teszik a Motul számára, hogy 25%-kal csökkentse szénlábnyomát a gyártási folyamat során.
A MOTUL NGEN név határozza meg a MOTUL összes fenntartható kenőanyagában használt technológiát, amelyek különböző összetételeket és csomagolásokat használnak a szénlábnyom csökkentése érdekében.
A speciális összetétel lehetővé teszi a termék használatát olyan benzinmotorokban is, amelyek 0W-16 viszkozitást vagy API SP és/vagy ILSAC GF-6B specifikációjú üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzinmotort hatótávnövelőként használó akkumulátoros elektromos járművekhez (B.E.V.) is alkalmas.
Kompatibilis a katalizátorokkal és részecskeszűrőkkel.
Ez a kenőanyagtípus bizonyos motortípusokkal nem feltétlenül kompatibilis. Kétség esetén használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Az API SP specifikáció visszafelé kompatibilis az API SN specifikációval és minden más korábbi API-szabvánnyal. Az API SP szigorúbb az üzemanyag-fogyasztás szempontjából.
Az API SN specifikáció kivételes oxidációs ellenállást, jobb védelmet a lerakódásokkal szemben, jobb motortisztaságot, védelmet az igénybevétel ellen és kiváló hidegen nyújtott olaj teljesítményt garantál a csereintervallum teljes időtartama alatt.
Amellett, hogy az API SN és SN Plus specifikációhoz képest visszafelé kompatibilis, az API SP specifikáció nagyobb teljesítményt és különleges védelmet biztosít az alacsony fordulatszámon történő kopogás (LSPI) ellen a kompakt turbós benzines közvetlen befecskendezésű motorokban.
Az API SP alapján az ILSAC GF-6B 16-os viszkozitási specifikáció még szigorúbb, mint az ILSAC GF-5 az üzemanyag-takarékosság, valamint a hosszabb csereintervallumok, a dugattyúk és tömítőgyűrűk tisztasága, a tömítések kompatibilitása és a kipufogó utókezelő rendszerekkel való kompatibilitás érdekében csökkentett foszfortartalom tekintetében. Az ILSAC GF-6B specifikáció lehetővé teszi a motor tökéletes védelmét 85%-os etanol-tartalmú benzin (E85) használata esetén is.
A SAE 0W-16 viszkozitás minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, ami különösen hidegben üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé.
Ez az ultraalacsony viszkozitás lehetővé teszi a kenőanyag nagyfokú folyékonyságát indításkor, a körfolyamat nyomásának gyors elérését, a motor fordulatszámát és a normál üzemi hőmérsékletet.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a hibrid elektromos járművek, például a HEV-k, PHEV-k és a hatótávnövelővel ellátott BEV-k speciális igényeinek kielégítésére lett kifejlesztve, ahol a hibrid jármű különböző üzemmódjai során a benzinmotor többszörös és váratlan leállására és újraindítására kerül sor. A hibrid járművek belsőégésű motorjának ez a sajátos üzemmódja olyan sajátos problémákat vet fel, mint az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, az indítások és leállások nagy száma, valamint az oxidációt fokozó alacsony hőmérsékletű olaj üzemi körülményei. A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 úgy lett kifejlesztve, hogy megfelelően megfeleljen ezeknek a speciális követelményeknek.
Az ilyen típusú kenőanyag csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és így hozzájárul az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátásának csökkentéséhez a jobb környezetvédelem érdekében.
ORGANIKUS ALAP
Az Bio alapanyagok megújuló, nem fosszilis nyersanyagokat használnak, amelyek korlátozzák a környezetre gyakorolt hatást, és lehetővé teszik a Motul számára, hogy a gyártási folyamat során akár 25%-kal csökkentse a szénlábnyomát.
Az NGEN HYBRID 0W-16-ot az USDA - US Department of Agriculture a BioPreferred Program részeként a környezeti fenntarthatóság szempontjából tanúsított olajok számára jóváhagyta.
Az NGEN HYBRID 0W-16 szerves bázisa jobban megfelel az API követelményeinek, miközben jobb hidegindítást, csökkentett üzemanyag- és olajfogyasztást ér el.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 megfelel az API SP és az ILSAC GF-6B specifikációk követelményeinek.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
JÓVÁHAGYÁSOK: API SN Plus, API SP Resource Conserving, ILSAC GF-6B
AJÁNLÁSOK: Honda 08215-99974, Honda 08216-99974, Honda 08232-P99S1LHE, Honda Ultra Green, Honda Ultra Next, Mitsubishi Dia Queen ECO Plus, Mitsubishi MZ102661, Mitsubishi MZ102662, Nissan KLANM-01A04 Extra Save X Eco Hybrid Engine, Toyota 08880-11005
ALKALMAZÁS Személygépkocsi
TECHNOLÓGIA Clean Synto®, USVO®
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 egy PAO (polialfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen USVO® és bizonyított CleanSynto® technológiával, személygépkocsik benzinmotorjaihoz turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel, illetve anélkül.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitási stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk azok előnyeit. Ezáltal javul a motor védelme, a teljesítmény, a motor tisztasága és az olajcsere-intervallumok. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a terméknek a teljes csereintervallum alatt nincs nyírási vesztesége, és rendkívül stabil az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia elősegíti az olaj gyorsabb kenését, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tisztán és hatékonyan működik.
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 kifejezetten hibrid járművekhez ajánlott.
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 hárommagvas molibdénnel és OFM-mel (szerves súrlódásmódosítókkal) lett formulázva, hogy minimális súrlódást, kopást és üzemanyag-fogyasztást érjen el, kiváló hidegindítási jellemzőkkel.
Új összetételével a RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 biztonságos kenőréteget biztosít még nagyon magas üzemi hőmérsékleten is, és véd a korróziótól és az oxidáció vagy kokszosodás miatti olajveszteségtől. A kiváló hidegindítási viselkedés optimális kenési biztonságot nyújt a hideg futási fázisban.
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 azáltal, hogy jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, a károsanyag-kibocsátás csökkentésével hozzájárul a környezet védelméhez.
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 kiváló hidegindítási jellemzőkkel minimalizálja a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást. Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a gyártó utasításai szerint.
Alkalmazási megjegyzés
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 alkalmas nagy teljesítményű, egyenletes járású motorolajként igényes motorokhoz. Ajánlott modern személygépkocsik benzinmotorjaihoz, beleértve a feltöltős modelleket, valamint közvetlen befecskendezéses motorokhoz és hibrid járművekhez minden üzemi körülmények között, ha a motor gyártója alacsony viszkozitású, SAE 0W-16, SAE 0W-20 vagy SAE 5W-20 viszkozitási kategóriájú olaj használatát javasolja.
Jellemzők
Üzemanyag-megtakarítás részleges és teljes terheléses üzemben.
Kiváló kopásvédelem és magas viszkozitási index biztosítja a motor hosszú élettartamát még nagy sebességű vezetési körülmények között is.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok még alacsony, -35°C alatti hőmérsékleten is.
Megbízható kenőfilm még magas üzemi hőmérsékleten is.
Alacsony illékonyság, ami alacsony olajfogyasztást eredményez.
Nincs olajjal kapcsolatos lerakódás az égéstérben, a dugattyúgyűrűs zónában és a szelepeken.
Kompatibilis a tömítőanyagokkal.
A meghosszabbított olajcsere-intervallumok kímélik a természeti erőforrásokat.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
API SN, SUZUKI
Az Ecstar F9000 0W-16 egy nagyon alacsony viszkozitással rendelkező teljesen szintetikus motorolaj benzines Suzukikhoz, amely erőteljesen javítja az üzemanyag-hatékonyságot. A teljes szintetikus alapolaj kiváló oxidációs stabilitást és alacsony hőmérsékleti folyékonyságot biztosít. A Suzuki számára a legjobb választás, amelyekben a 0W-16 viszkozitású motorolaj alkalmazható.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
API SN, SUZUKI
Az Ecstar F9000 0W-16 egy nagyon alacsony viszkozitással rendelkező teljesen szintetikus motorolaj benzines Suzukikhoz, amely erőteljesen javítja az üzemanyag-hatékonyságot. A teljes szintetikus alapolaj kiváló oxidációs stabilitást és alacsony hőmérsékleti folyékonyságot biztosít. A Suzuki számára a legjobb választás, amelyekben a 0W-16 viszkozitású motorolaj alkalmazható.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
API SN
ILSAC GF-6
A Toyota számos újabb Toyota hibrid modellhez ajánlja a 0W16-os viszkozitású motorolajat. Különösen a kisebb, turbófeltöltős és nagy teljesítményű motorokkal rendelkező modellekhez.
A Toyota Advanced Fuel Eco 0W-16 előnyei:
- Üzemanyag-takarékos
- Csökkenti a CO2-kibocsátást
- Meghosszabbítja számos motoralkatrész és a katalizátor élettartamát
- Kifejezetten az alacsony viszkozitású olajigényű Toyota hibrid motorokhoz fejlesztették ki
- A GF-5 olaj jobb védelmet nyújt a dugattyúknak magas motorhőmérsékleten, és megakadályozza a káros iszaposodást az olajban nem mozgó motoralkatrészeken.