Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A szintetikus technológiájú automata sebességváltó folyadék következő generációja. Megakadályozza a zavaró lerakódások kialakulását. A maximális sebességváltó teljesítmény és a nagy teljesítménytartalék gyorsabban és biztonságosabban juttatja el Önt a célba. Meghaladja a neves járműgyártók legmagasabb vizsgálati követelményeit. Precíz súrlódási jellemzőket produkál és garantálja a kiváló öregedésállóságot. A legjobb kenési megbízhatóság minden üzemi körülmények között. Biztosítja a szerelvények megbízható működését és garantálja a hosszú élettartamot. A legkorszerűbb kopásvédelmi technológiával.
Automata sebességváltókhoz, kézi váltókhoz, kormányművekhez, hidraulikus rendszerekhez és segédhajtásokhoz személygépkocsikban és haszongépjárművekben egyaránt. Használat az egység- vagy jármű- és sebességváltó-gyártók által előírt specifikációk szerint.
Alkalmazás
Az egység vagy a jármű gyártójának előírásait és utasításait kell követni. A Top Tec ATF 1200 olyan rendszerek utántöltésére is használható, amelyekben hagyományos ATF-olajokat használnak. Az optimális hatékonyság azonban csak akkor érhető el, ha a terméket önmagában használják (azaz nem keverik).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A MOTUL Mega X LA 10W-40 egy korszerű, Technoszintetikus® motorolaj, melyet kifejezetten teherautókhoz, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez, helyhez kötött dízelmotorokhoz és hajómotorokhoz fejlesztettek ki.
Az olaj alacsony (< 50 ppm) kéntartalmú üzemanyaggal működő, alacsony emissziós, közvetlen befecskendezéses, turbódízel motorokhoz készült, melyek megfelelnek az Euro II–VI kibocsátási előírásoknak, és EGR (kipufogógáz-visszavezetés), illetve SCR (AdBlue) rendszerrel felszereltek.
A termék DPF-fel (részecskeszűrővel) nem szerelt rendszerekhez ajánlott. Alkalmas szélsőséges körülmények között is, hosszan tartó, nagy terhelés esetén is megbízható kenést biztosít.
Alacsony hamutartalom (SAPS):
Szulfáthamu: < 1,0%
Foszfor: < 0,08%
Kén: < 0,3%
Kifejezetten olyan motorokhoz, ahol a kenőanyagokra vonatkozó előírás a SAPS értékek korlátozását írja elő
Szabványok:
ACEA E6 / E7 / E9 (az E7 felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4
JASO DH-2
Megfelelések és jóváhagyások:
MB-Approval 226.9 / 228.51
MAN 3477 / 3271-1
MACK EO-N
RENAULT VI RLD-2 / RXD / RGD
VOLVO VDS-3
DAF LD
DEUTZ DQC-IV LA
CUMMINS CES 20076 / 20077
MTU TYPE 3.1
Haszongépjárművek dízelmotorjai
Nehézüzemi munkagépek (mezőgazdaság, építőipar)
Helyhez kötött ipari motorok
Hajómotorok (ha nem DPF-esek)
20 literes kanna (nagyobb ipari kiszerelésben is elérhető)