API SP, ACEA C5
A Shell Helix Ultra SN PLUS olajat speciálisan a legújabb turbofeltöltős, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (TGDI) tervezték, hogy megvédjék a káros alacsony fordulati el gyújtással (LSPI) szemben. Szintén megfelel a katalizátorral és „átfúvott gáz” visszakeringetővel felszerelt korszerű benzinmotorokhoz, ahol 0W-20-as viszkozitási osztályú olaj a követelmény. Különösen alkalmas azon General Motors motorokhoz, melyekhez a legújabb GM dexos1TM Gen 2 jóváhagyás szükséges.
Alacsony fordulati el gyújtás (LSPI) elleni védelem
A legújabb nagy teljesítmény turbofeltöltés , közvetlen befecskendezés benzinmotorok érzékenyek lehetnek a káros LSPI jelenségre, melyet az üzemanyag szabályozatlan égése eredményez.
A Shell Helix Ultra SN PLUS speciálisan az LSPI jelenségek kézben tartására lett kifejlesztve, és a Ford valamint a General motors LSPI teszt követelményeit egyaránt túlteljesíti.
API SP, ACEA C5
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (150L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
API SP, ACEA C5
A Shell Helix Ultra SN PLUS olajat speciálisan a legújabb turbofeltöltős, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (TGDI) tervezték, hogy megvédjék a káros alacsony fordulati el gyújtással (LSPI) szemben. Szintén megfelel a katalizátorral és „átfúvott gáz” visszakeringetővel felszerelt korszerű benzinmotorokhoz, ahol 0W-20-as viszkozitási osztályú olaj a követelmény. Különösen alkalmas azon General Motors motorokhoz, melyekhez a legújabb GM dexos1TM Gen 2 jóváhagyás szükséges.
Alacsony fordulati el gyújtás (LSPI) elleni védelem
A legújabb nagy teljesítmény turbofeltöltés , közvetlen befecskendezés benzinmotorok érzékenyek lehetnek a káros LSPI jelenségre, melyet az üzemanyag szabályozatlan égése eredményez.
A Shell Helix Ultra SN PLUS speciálisan az LSPI jelenségek kézben tartására lett kifejlesztve, és a Ford valamint a General motors LSPI teszt követelményeit egyaránt túlteljesíti.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
API SP, ACEA C5
A Shell Helix Ultra SN PLUS olajat speciálisan a legújabb turbofeltöltős, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (TGDI) tervezték, hogy megvédjék a káros alacsony fordulati el gyújtással (LSPI) szemben. Szintén megfelel a katalizátorral és „átfúvott gáz” visszakeringetővel felszerelt korszerű benzinmotorokhoz, ahol 0W-20-as viszkozitási osztályú olaj a követelmény. Különösen alkalmas azon General Motors motorokhoz, melyekhez a legújabb GM dexos1TM Gen 2 jóváhagyás szükséges.
Alacsony fordulati el gyújtás (LSPI) elleni védelem
A legújabb nagy teljesítmény turbofeltöltés , közvetlen befecskendezés benzinmotorok érzékenyek lehetnek a káros LSPI jelenségre, melyet az üzemanyag szabályozatlan égése eredményez.
A Shell Helix Ultra SN PLUS speciálisan az LSPI jelenségek kézben tartására lett kifejlesztve, és a Ford valamint a General motors LSPI teszt követelményeit egyaránt túlteljesíti.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
API SP, ACEA C5
A Shell Helix Ultra SN PLUS olajat speciálisan a legújabb turbofeltöltős, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (TGDI) tervezték, hogy megvédjék a káros alacsony fordulati el gyújtással (LSPI) szemben. Szintén megfelel a katalizátorral és „átfúvott gáz” visszakeringetővel felszerelt korszerű benzinmotorokhoz, ahol 0W-20-as viszkozitási osztályú olaj a követelmény. Különösen alkalmas azon General Motors motorokhoz, melyekhez a legújabb GM dexos1TM Gen 2 jóváhagyás szükséges.
Alacsony fordulati el gyújtás (LSPI) elleni védelem
A legújabb nagy teljesítmény turbofeltöltés , közvetlen befecskendezés benzinmotorok érzékenyek lehetnek a káros LSPI jelenségre, melyet az üzemanyag szabályozatlan égése eredményez.
A Shell Helix Ultra SN PLUS speciálisan az LSPI jelenségek kézben tartására lett kifejlesztve, és a Ford valamint a General motors LSPI teszt követelményeit egyaránt túlteljesíti.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
API SP, ACEA C5
A Shell Helix Ultra SN PLUS olajat speciálisan a legújabb turbofeltöltős, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (TGDI) tervezték, hogy megvédjék a káros alacsony fordulati el gyújtással (LSPI) szemben. Szintén megfelel a katalizátorral és „átfúvott gáz” visszakeringetővel felszerelt korszerű benzinmotorokhoz, ahol 0W-20-as viszkozitási osztályú olaj a követelmény. Különösen alkalmas azon General Motors motorokhoz, melyekhez a legújabb GM dexos1TM Gen 2 jóváhagyás szükséges.
Alacsony fordulati el gyújtás (LSPI) elleni védelem
A legújabb nagy teljesítmény turbofeltöltés , közvetlen befecskendezés benzinmotorok érzékenyek lehetnek a káros LSPI jelenségre, melyet az üzemanyag szabályozatlan égése eredményez.
A Shell Helix Ultra SN PLUS speciálisan az LSPI jelenségek kézben tartására lett kifejlesztve, és a Ford valamint a General motors LSPI teszt követelményeit egyaránt túlteljesíti.
A Shell Helix Ultra SN PLUS olajat speciálisan a legújabb turbofeltöltős, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (TGDI) tervezték, hogy megvédjék a káros alacsony fordulati el gyújtással (LSPI) szemben. Szintén megfelel a katalizátorral és „átfúvott gáz” visszakeringetővel felszerelt korszerű benzinmotorokhoz, ahol 0W-20-as viszkozitási osztályú olaj a követelmény. Különösen alkalmas azon General Motors motorokhoz, melyekhez a legújabb GM dexos1TM Gen 2 jóváhagyás szükséges.
Alacsony fordulati el gyújtás (LSPI) elleni védelem
A legújabb nagy teljesítmény turbofeltöltés , közvetlen befecskendezés benzinmotorok érzékenyek lehetnek a káros LSPI jelenségre, melyet az üzemanyag szabályozatlan égése eredményez.
A Shell Helix Ultra SN PLUS speciálisan az LSPI jelenségek kézben tartására lett kifejlesztve, és a Ford valamint a General motors LSPI teszt követelményeit egyaránt túlteljesíti.
API SP, ACEA C5