Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Termékleírás
A mai motorok folyamatosan kiterjesztik a technológiai és a mérnöki határokat. Ezek a motorok kisebbek és rendkívül hatékonyak, anélkül, hogy teljesítményük korlátozott lenne. A korszerű motorok nagyobb nyomással terhelik az olajat. Az
intenzív nyomásterhelés súrlódást okoz, emiatt a motor teljesítményének akár 10%-a is veszendőbe mehet. A Castrol EDGE átalakítja az olaj fizikai szerkezetét, hogy erősebb legyen a nyomás alatt, és a fémalkatrészeket távol
tartsa egymástól, és csökkentve a súrlódást a maximális teljesítmény érdekében, akkor, amikor a legnagyobb szükség van rá.
Castrol EDGE– Nagyobb nyomás alatt erősebb.
Alkalmazási terület
A Castrol EDGE 5W-30 M termék olyan benzin- és dízelmotoros gépjárművekhez alkalmas, amelyek ACEA C3 teljesítményszintű, API SN Plus, SAE 5W-30 viszkozitás osztályú kenőanyagot igényelnek. A Castrol EDGE 5W-30 M jóváhagyással rendelkezik az MB-Approval 229.52 specifikációjú, SAE 5W-30 viszkozitás osztályú motorolajokat igénylő gépjárművekhez.
Előnyök
A Castrol EDGE 5W-30 M termék természetes választás azoknak az autósoknak, akik korszerű autójuk legnagyobb motorteljesítményét is szeretnék kiaknázni, miközben magas szintű motorvédelmet és kiemelkedő képességű olajat szeretnének biztosítani járművüknek.
Castrol EDGE 5W-30 M:
- Erősebb szerkezetűvé alakul az őt terhelő legmagasabb a nyomáson és védi a motort
- Csökkenti a hirtelen gázadáskor kialakuló motorsúrlódást a motor teljes fordulatszámtartományán és különböző üzemi
körülményei között
- Független teszteken vizsgálták a legszigorúbb szabványok szerint, a megbízható teljesítmény biztosítása érdekében
- A világ vezető autógyártói által ajánlott
- Védi a motort a teljes csereperióduson keresztül még szélsőségesen nagy terhelő nyomás alatt is
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Termékleírás
A mai motorok folyamatosan kiterjesztik a technológiai és a mérnöki határokat. Ezek a motorok kisebbek és rendkívül hatékonyak, anélkül, hogy teljesítményük korlátozott lenne. A korszerű motorok nagyobb nyomással terhelik az olajat. Az
intenzív nyomásterhelés súrlódást okoz, emiatt a motor teljesítményének akár 10%-a is veszendőbe mehet. A Castrol EDGE átalakítja az olaj fizikai szerkezetét, hogy erősebb legyen a nyomás alatt, és a fémalkatrészeket távol
tartsa egymástól, és csökkentve a súrlódást a maximális teljesítmény érdekében, akkor, amikor a legnagyobb szükség van rá.
Castrol EDGE– Nagyobb nyomás alatt erősebb.
Alkalmazási terület
A Castrol EDGE 5W-30 M termék olyan benzin- és dízelmotoros gépjárművekhez alkalmas, amelyek ACEA C3 teljesítményszintű, API SN Plus, SAE 5W-30 viszkozitás osztályú kenőanyagot igényelnek. A Castrol EDGE 5W-30 M jóváhagyással rendelkezik az MB-Approval 229.52 specifikációjú, SAE 5W-30 viszkozitás osztályú motorolajokat igénylő gépjárművekhez.
Előnyök
A Castrol EDGE 5W-30 M termék természetes választás azoknak az autósoknak, akik korszerű autójuk legnagyobb motorteljesítményét is szeretnék kiaknázni, miközben magas szintű motorvédelmet és kiemelkedő képességű olajat szeretnének biztosítani járművüknek.
Castrol EDGE 5W-30 M:
- Erősebb szerkezetűvé alakul az őt terhelő legmagasabb a nyomáson és védi a motort
- Csökkenti a hirtelen gázadáskor kialakuló motorsúrlódást a motor teljes fordulatszámtartományán és különböző üzemi
körülményei között
- Független teszteken vizsgálták a legszigorúbb szabványok szerint, a megbízható teljesítmény biztosítása érdekében
- A világ vezető autógyártói által ajánlott
- Védi a motort a teljes csereperióduson keresztül még szélsőségesen nagy terhelő nyomás alatt is
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezés: FUCHS TITAN GT1 5W40
Prémium teljesítményű, üzemanyag-takarékos motorolaj új XTL®-technológiával az optimális hidegindítási képesség és a kiemelkedő teljesítménytartalékok érdekében. Modern személygépkocsikhoz és könnyű haszongépjárművekhez, meghosszabbított szervizintervallummal vagy anélkül. Kifejezetten kipufogó utókezeléssel és turbófeltöltővel ellátott járművekhez kifejlesztve.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezés: FUCHS TITAN GT1 5W40
Prémium teljesítményű, üzemanyag-takarékos motorolaj új XTL®-technológiával az optimális hidegindítási képesség és a kiemelkedő teljesítménytartalékok érdekében. Modern személygépkocsikhoz és könnyű haszongépjárművekhez, meghosszabbított szervizintervallummal vagy anélkül. Kifejezetten kipufogó utókezeléssel és turbófeltöltővel ellátott járművekhez kifejlesztve.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj nagyteljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz
A Mobil 1™ ESP X4 0W-40 fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű motorokhoz terveztek. Kiemelkedő tisztaságot, kopásvédelmet, tartósságot és üzemanyag-takarékosságot biztosít. A Mobil 1 ESP X4 0W-40 célja, hogy meghosszabbítsa az újabb európai benzines járművek élettartamát – különösen azokét, amelyek részecskeszűrővel (GPF) szereltek. A termék a Porsche AG-vel több mint 25 éve tartó együttműködés legújabb fejlesztése.
| Tulajdonság | Előny |
|---|---|
| Aktív tisztító adalékok | Kiemelkedő motortisztaság és iszapképződés-ellenőrzés |
| Kiváló magas hőmérsékleti stabilitás | Hosszabb olajcsere-intervallum, alacsonyabb olajelhasználódás |
| Fejlett súrlódási tulajdonságok | Hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz |
| Kiváló hidegindítási teljesítmény | Gyors olajkeringés és védelem már a motorindítás pillanatától |
| Magas hőmérsékleti olajfilm ellenállás | Kiemelkedő kopásvédelem nagy terhelés esetén |
A Mobil 1 ESP X4 0W-40 ajánlott:
Modern nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek részecskeszűrővel (GPF/DPF) vagy anélkül működnek
Audi, Bentley, Lamborghini, Mercedes-AMG és Porsche modellekhez, ahol A40, C40, VW 511 00 vagy MB 229.52 jóváhagyás szükséges
❗ Nem használható Porsche GT modellekben. Ezekhez külön, GT-jóváhagyású olaj (pl. Mobil 1™ C40 GT 0W-40) szükséges.
Gyártói jóváhagyások:
Porsche C40 / A40
VW 511 00
MB-Approval 229.52 / 229.51
GM dexosR
Teljesítményszintek:
API SP / CF / SQ
ACEA C3
FIAT 9.55535-S2
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Viskozitási osztály | SAE 0W-40 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 72 mm²/s |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s |
| Magas hőmérsékleti nyíróviszkozitás (HTHS @150 °C) | 3,8 mPa·s |
| Viszkozitási index | 201 |
| Dermedéspont | –54 °C |
| Lobbanáspont | 230 °C |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,846 g/cm³ |
(1) A VW PV1496 FE teszt szerint.
(2) Az üzemanyag-megtakarítás mértéke függ a járműtípustól, külső hőmérséklettől, nyomástól, útviszonyoktól és az aktuálisan használt motorolajtól.
(3) Az előnyök iparági és OEM tesztek alapján kerültek meghatározásra.
(4) Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési útmutatóját a gyártó által előírt specifikációkért.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj nagyteljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz
A Mobil 1™ ESP X4 0W-40 fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű motorokhoz terveztek. Kiemelkedő tisztaságot, kopásvédelmet, tartósságot és üzemanyag-takarékosságot biztosít. A Mobil 1 ESP X4 0W-40 célja, hogy meghosszabbítsa az újabb európai benzines járművek élettartamát – különösen azokét, amelyek részecskeszűrővel (GPF) szereltek. A termék a Porsche AG-vel több mint 25 éve tartó együttműködés legújabb fejlesztése.
| Tulajdonság | Előny |
|---|---|
| Aktív tisztító adalékok | Kiemelkedő motortisztaság és iszapképződés-ellenőrzés |
| Kiváló magas hőmérsékleti stabilitás | Hosszabb olajcsere-intervallum, alacsonyabb olajelhasználódás |
| Fejlett súrlódási tulajdonságok | Hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz |
| Kiváló hidegindítási teljesítmény | Gyors olajkeringés és védelem már a motorindítás pillanatától |
| Magas hőmérsékleti olajfilm ellenállás | Kiemelkedő kopásvédelem nagy terhelés esetén |
A Mobil 1 ESP X4 0W-40 ajánlott:
Modern nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek részecskeszűrővel (GPF/DPF) vagy anélkül működnek
Audi, Bentley, Lamborghini, Mercedes-AMG és Porsche modellekhez, ahol A40, C40, VW 511 00 vagy MB 229.52 jóváhagyás szükséges
❗ Nem használható Porsche GT modellekben. Ezekhez külön, GT-jóváhagyású olaj (pl. Mobil 1™ C40 GT 0W-40) szükséges.
Gyártói jóváhagyások:
Porsche C40 / A40
VW 511 00
MB-Approval 229.52 / 229.51
GM dexosR
Teljesítményszintek:
API SP / CF / SQ
ACEA C3
FIAT 9.55535-S2
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Viskozitási osztály | SAE 0W-40 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 72 mm²/s |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s |
| Magas hőmérsékleti nyíróviszkozitás (HTHS @150 °C) | 3,8 mPa·s |
| Viszkozitási index | 201 |
| Dermedéspont | –54 °C |
| Lobbanáspont | 230 °C |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,846 g/cm³ |
(1) A VW PV1496 FE teszt szerint.
(2) Az üzemanyag-megtakarítás mértéke függ a járműtípustól, külső hőmérséklettől, nyomástól, útviszonyoktól és az aktuálisan használt motorolajtól.
(3) Az előnyök iparági és OEM tesztek alapján kerültek meghatározásra.
(4) Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési útmutatóját a gyártó által előírt specifikációkért.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett szintetikus technológiájú motorolaj modern benzin- és dízelmotorokhoz
A Mobil Super™ 3000 XE1 5W-30 egy fejlett szintetikus technológiájú, alacsony hamutartalmú motorolaj, amelyet úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa a kipufogógáz-utókezelő rendszerek élettartamát és fenntartsa azok hatékonyságát mind dízel-, mind benzinüzemű járművekben.
Kipufogógáz-utókezelő rendszerek hatékonyságának megőrzése: Segít fenntartani a dízel részecskeszűrők (DPF) és benzin katalizátorok hatékonyságát.
Kiváló hő- és oxidációs stabilitás: Lehetővé teszi a hosszabb üzemelést magas hőmérsékleten anélkül, hogy az olaj besűrűsödne vagy lebomlana.
Kiváló folyékonyság alacsony hőmérsékleten: Gyors olajkeringést biztosít hidegindításkor is.
Hosszú távú motorvédelem: Védelmet nyújt a kopás, az iszap és a lerakódások ellen.
A Mobil Super™ 3000 XE1 5W-30 megfelel a legújabb motorolaj-specifikációknak, és kompatibilis a modern dízel részecskeszűrőkkel és benzin katalizátorokkal. Kiváló teljesítményt nyújt mind nagyon alacsony, mind nagyon magas üzemi hőmérsékleten, valamint hosszú távú motorvédelmet biztosít a kopás, az iszap és a lerakódások ellen.
Gyártói jóváhagyások:
MB-Approval 229.51
MB-Approval 229.52
Megfelel vagy túlteljesíti az alábbi követelményeket:
API SL
API SM
API SN
API SN PLUS
ACEA C3
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| SAE viszkozitási osztály | 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40°C (mm²/s) | 69,6 |
| Kinematikai viszkozitás @ 100°C (mm²/s) | 11,9 |
| Viszkozitási index | 168 |
| Sűrűség @ 15,6°C (g/ml) | 0,853 |
| Dermedéspont (°C) | -39 |
| Lobbanáspont (°C) | 232 |
Megjegyzés: Mindig ellenőrizze járműve kezelési útmutatóját a gyártó által ajánlott viszkozitási osztály és specifikációk tekintetében.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett szintetikus technológiájú motorolaj modern benzin- és dízelmotorokhoz
A Mobil Super™ 3000 XE1 5W-30 egy fejlett szintetikus technológiájú, alacsony hamutartalmú motorolaj, amelyet úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa a kipufogógáz-utókezelő rendszerek élettartamát és fenntartsa azok hatékonyságát mind dízel-, mind benzinüzemű járművekben.
Kipufogógáz-utókezelő rendszerek hatékonyságának megőrzése: Segít fenntartani a dízel részecskeszűrők (DPF) és benzin katalizátorok hatékonyságát.
Kiváló hő- és oxidációs stabilitás: Lehetővé teszi a hosszabb üzemelést magas hőmérsékleten anélkül, hogy az olaj besűrűsödne vagy lebomlana.
Kiváló folyékonyság alacsony hőmérsékleten: Gyors olajkeringést biztosít hidegindításkor is.
Hosszú távú motorvédelem: Védelmet nyújt a kopás, az iszap és a lerakódások ellen.
A Mobil Super™ 3000 XE1 5W-30 megfelel a legújabb motorolaj-specifikációknak, és kompatibilis a modern dízel részecskeszűrőkkel és benzin katalizátorokkal. Kiváló teljesítményt nyújt mind nagyon alacsony, mind nagyon magas üzemi hőmérsékleten, valamint hosszú távú motorvédelmet biztosít a kopás, az iszap és a lerakódások ellen.
Gyártói jóváhagyások:
MB-Approval 229.51
MB-Approval 229.52
Megfelel vagy túlteljesíti az alábbi követelményeket:
API SL
API SM
API SN
API SN PLUS
ACEA C3
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| SAE viszkozitási osztály | 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40°C (mm²/s) | 69,6 |
| Kinematikai viszkozitás @ 100°C (mm²/s) | 11,9 |
| Viszkozitási index | 168 |
| Sűrűség @ 15,6°C (g/ml) | 0,853 |
| Dermedéspont (°C) | -39 |
| Lobbanáspont (°C) | 232 |
Megjegyzés: Mindig ellenőrizze járműve kezelési útmutatóját a gyártó által ajánlott viszkozitási osztály és specifikációk tekintetében.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.