Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00 -ig lehetséges(ebédidő:12.00-12.30 között). Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
ACEA A3
ACEA B4
API SN PLUS
BMW Longlife-98
MB-Approval 229.3
Opel GM-LL-A-025
Opel GM-LL-B-025
Renault RN 0700
Renault RN 0710
VW 502 00
VW 505 00