Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium kategóriájú, alacsony súrlódású motorolaj, amelyet kifejezetten ázsiai és amerikai járművek egész éves használatára fejlesztettek ki.
A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékanyag-technológia kombinációja garantálja a motorolajat, amely kivételes védelmet nyújt a kopás ellen, csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, tisztán tartja a motort, és biztosítja a gyors olajáramlást a motor minden részébe.
kiváló motor tisztaság
turbófeltöltők és katalizátorok számára tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes, csendes motorjárás
minden kereskedelemben kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
kiváló öregedésállóság
magas nyírási stabilitás
kiemelkedő kenési megbízhatóság
azonnali kenés hidegindítás után
csökkenti a károsanyag-kibocsátást
csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
kiváló alacsony hőmérsékleti viselkedés
hosszú élettartamot biztosít
Jóváhagyások:
API SQ, ILSAC GF-7A
A LIQUI MOLY ezt a terméket ajánlja azokhoz a járművekhez vagy egységekhez, amelyekhez az alábbi specifikációk vagy gyári pótalkatrész-számok előírtak:
Chrysler, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C 946-A, Ford WSS-M2C 946-B1, Ford WSS-M2C 961-A1, GM 6094 M, GM dexos1 Gen 3, GWM, Haval, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, Wuling
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj nagyteljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz
A Mobil 1™ ESP X4 0W-40 fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű motorokhoz terveztek. Kiemelkedő tisztaságot, kopásvédelmet, tartósságot és üzemanyag-takarékosságot biztosít. A Mobil 1 ESP X4 0W-40 célja, hogy meghosszabbítsa az újabb európai benzines járművek élettartamát – különösen azokét, amelyek részecskeszűrővel (GPF) szereltek. A termék a Porsche AG-vel több mint 25 éve tartó együttműködés legújabb fejlesztése.
| Tulajdonság | Előny |
|---|---|
| Aktív tisztító adalékok | Kiemelkedő motortisztaság és iszapképződés-ellenőrzés |
| Kiváló magas hőmérsékleti stabilitás | Hosszabb olajcsere-intervallum, alacsonyabb olajelhasználódás |
| Fejlett súrlódási tulajdonságok | Hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz |
| Kiváló hidegindítási teljesítmény | Gyors olajkeringés és védelem már a motorindítás pillanatától |
| Magas hőmérsékleti olajfilm ellenállás | Kiemelkedő kopásvédelem nagy terhelés esetén |
A Mobil 1 ESP X4 0W-40 ajánlott:
Modern nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek részecskeszűrővel (GPF/DPF) vagy anélkül működnek
Audi, Bentley, Lamborghini, Mercedes-AMG és Porsche modellekhez, ahol A40, C40, VW 511 00 vagy MB 229.52 jóváhagyás szükséges
❗ Nem használható Porsche GT modellekben. Ezekhez külön, GT-jóváhagyású olaj (pl. Mobil 1™ C40 GT 0W-40) szükséges.
Gyártói jóváhagyások:
Porsche C40 / A40
VW 511 00
MB-Approval 229.52 / 229.51
GM dexosR
Teljesítményszintek:
API SP / CF / SQ
ACEA C3
FIAT 9.55535-S2
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Viskozitási osztály | SAE 0W-40 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 72 mm²/s |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s |
| Magas hőmérsékleti nyíróviszkozitás (HTHS @150 °C) | 3,8 mPa·s |
| Viszkozitási index | 201 |
| Dermedéspont | –54 °C |
| Lobbanáspont | 230 °C |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,846 g/cm³ |
(1) A VW PV1496 FE teszt szerint.
(2) Az üzemanyag-megtakarítás mértéke függ a járműtípustól, külső hőmérséklettől, nyomástól, útviszonyoktól és az aktuálisan használt motorolajtól.
(3) Az előnyök iparági és OEM tesztek alapján kerültek meghatározásra.
(4) Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési útmutatóját a gyártó által előírt specifikációkért.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj nagyteljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz
A Mobil 1™ ESP X4 0W-40 fejlett szintetikus technológiával készült motorolaj, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű motorokhoz terveztek. Kiemelkedő tisztaságot, kopásvédelmet, tartósságot és üzemanyag-takarékosságot biztosít. A Mobil 1 ESP X4 0W-40 célja, hogy meghosszabbítsa az újabb európai benzines járművek élettartamát – különösen azokét, amelyek részecskeszűrővel (GPF) szereltek. A termék a Porsche AG-vel több mint 25 éve tartó együttműködés legújabb fejlesztése.
| Tulajdonság | Előny |
|---|---|
| Aktív tisztító adalékok | Kiemelkedő motortisztaság és iszapképződés-ellenőrzés |
| Kiváló magas hőmérsékleti stabilitás | Hosszabb olajcsere-intervallum, alacsonyabb olajelhasználódás |
| Fejlett súrlódási tulajdonságok | Hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz |
| Kiváló hidegindítási teljesítmény | Gyors olajkeringés és védelem már a motorindítás pillanatától |
| Magas hőmérsékleti olajfilm ellenállás | Kiemelkedő kopásvédelem nagy terhelés esetén |
A Mobil 1 ESP X4 0W-40 ajánlott:
Modern nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek részecskeszűrővel (GPF/DPF) vagy anélkül működnek
Audi, Bentley, Lamborghini, Mercedes-AMG és Porsche modellekhez, ahol A40, C40, VW 511 00 vagy MB 229.52 jóváhagyás szükséges
❗ Nem használható Porsche GT modellekben. Ezekhez külön, GT-jóváhagyású olaj (pl. Mobil 1™ C40 GT 0W-40) szükséges.
Gyártói jóváhagyások:
Porsche C40 / A40
VW 511 00
MB-Approval 229.52 / 229.51
GM dexosR
Teljesítményszintek:
API SP / CF / SQ
ACEA C3
FIAT 9.55535-S2
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Viskozitási osztály | SAE 0W-40 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 72 mm²/s |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s |
| Magas hőmérsékleti nyíróviszkozitás (HTHS @150 °C) | 3,8 mPa·s |
| Viszkozitási index | 201 |
| Dermedéspont | –54 °C |
| Lobbanáspont | 230 °C |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,846 g/cm³ |
(1) A VW PV1496 FE teszt szerint.
(2) Az üzemanyag-megtakarítás mértéke függ a járműtípustól, külső hőmérséklettől, nyomástól, útviszonyoktól és az aktuálisan használt motorolajtól.
(3) Az előnyök iparági és OEM tesztek alapján kerültek meghatározásra.
(4) Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési útmutatóját a gyártó által előírt specifikációkért.