Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
ACEA E7
API CI-4
API CH-4
API CG-4
API CF-4
API SL
MB 228.3
MAN M 3275-1
Volvo VDS-3
MTU Type 2
Renault VI RLD-2
Leírás:
A CLAAS AGRIMOT PROTEC 10W-40 korszerű, félszintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten mezőgazdasági gépek nagy teljesítményű dízelmotorjaihoz fejlesztettek. Megbízható védelmet nyújt intenzív terhelés, hosszú üzemidő és szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is. Alkalmazásával csökken a motor kopása, nő az élettartam, és biztosítható a gépek maximális teljesítménye a szezon teljes időszakában.
Előnyök:
Kiváló kopás- és korrózióvédelem
Stabil viszkozitás hidegindításnál és magas hőmérsékleten egyaránt
Tiszta motor belső, alacsony lerakódás-képződés
CLAAS traktorokhoz és munkagépekhez optimalizálva
Műszaki adatok:
Viszkozitásosztály: SAE 10W-40
Teljesítményszintek:
ACEA E7
API CI-4 / CH-4 / CG-4 / CF-4 / SL
OEM jóváhagyások / ajánlások:
MB 228.3
MAN M 3275-1
Volvo VDS-3
MTU Type 2
Renault VI RLD-2
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fuchs Titan Cargo Maxx 10W-40 forradalmian új prémium minőségű motorolaj, XTL®-technológiával a legmodernebb haszongépjárművek részére. Az XTL®-technológia (Xtreme Temperature Lubrication) maximális üzemanyag megtakarítást nyújt az olajcsere teljes időtartama alatt, köszönhetően a kiváló oxidációs és öregedésnek való ellenállásának. A Fuchs Titan Cargo Maxx 10W-40 garantáltan a legmagasabb védelmet, valamint megnövelt tartósságot biztosít a modern dízel részecske szűrőkkel és katalizátorokkal szerelt gépjárművek részére. Köszönhetően a minimális párolgási veszteségnek, az olajfogyasztás és a turbófeltöltőben képződő lerakódások jelentős mértékben lecsökkentek. Ez az új technológia maximális teljesítményt nyújt a teljes alkalmazási hőmérséklet tartományban és biztosítja a jó hidegindítási tulajdonságokat, még a nagyon alacsony hőmérsékletek esetén is. A Fuchs Titan Cargo Maxx 10W-40-es haszongépjármű motorolaj sokoldalúságában és teljesítményében messze meghaladja a hagyományos UHPD motorolajokat, köszönhetően az új XTL®-technológiának.
Fuchs Titan Cargo Maxx 10W-40 speciálisan az új füstgáz után kezelő berendezéssel szerelt haszongépjárművek részére lett fejlesztve. A széleskörű teljesítményprofilja miatt a CARGO MAXX mint egy összevonása lehet több terméknek is, így megfelel az idősebb járművek részére is. TITAN CARGO MAXX 10W-40 teljes mértékben megfelel a legújabb ACEA E9/E6 és API CJ-4 specifikációknak. A TITAN CARGO MAXX 10W-40 elegyedik és kompatibilis a hagyományos motorolajakkal. A termék más motorolajakkal történő keverését el kell kerülni annak érdekében, hogy teljes mértékben ki lehessen használni az előnyeit. Teljes olajcsere ajánlott TITAN CARGO MAXX 10W-40-re történő váltáskor.
Előnyök:
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-30
Kiszerelések: 1L, 4L, 5L
A Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 egy csúcstechnológiás, szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a modern benzin- és dízelmotorok igényeihez fejlesztettek ki. A Molygen technológia révén kiváló kopásvédelmet és tisztaságot biztosít a motor számára, miközben hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Kiváló kopásvédelem: A Molygen technológia aktív kopásvédelmet nyújt, meghosszabbítva ezzel a motor élettartamát.
Üzemanyag-megtakarítás: Az alacsony súrlódású formulának köszönhetően csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.
Motor tisztaság: Hatékonyan tisztítja a motort, megakadályozva a lerakódások kialakulását.
Kiváló hidegindítás: Gyors olajáramlást biztosít alacsony hőmérsékleten is, megkönnyítve ezzel a hidegindítást.
Stabilitás: Magas hőmérsékleten is megőrzi viszkozitását, biztosítva a motor optimális működését.
Ideális választás modern benzin- és dízelmotorokhoz, beleértve a közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltős és részecskeszűrővel (DPF) ellátott motorokat is. Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumokat igényelnek.
API: SP
ILSAC: GF-6A
Gyártói ajánlások: Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C 946-A/B1, GM dexos1 Gen 3, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Toyota.
1 liter
4 liter
5 liter
Ez a motorolaj kiváló választás mindazok számára, akik a legmodernebb technológiát keresik járművük motorjának védelme és teljesítményének optimalizálása érdekében. A Molygen technológia nemcsak a motor élettartamát növeli meg, hanem hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-30
Kiszerelések: 1L, 4L, 5L
A Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 egy csúcstechnológiás, szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a modern benzin- és dízelmotorok igényeihez fejlesztettek ki. A Molygen technológia révén kiváló kopásvédelmet és tisztaságot biztosít a motor számára, miközben hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Kiváló kopásvédelem: A Molygen technológia aktív kopásvédelmet nyújt, meghosszabbítva ezzel a motor élettartamát.
Üzemanyag-megtakarítás: Az alacsony súrlódású formulának köszönhetően csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.
Motor tisztaság: Hatékonyan tisztítja a motort, megakadályozva a lerakódások kialakulását.
Kiváló hidegindítás: Gyors olajáramlást biztosít alacsony hőmérsékleten is, megkönnyítve ezzel a hidegindítást.
Stabilitás: Magas hőmérsékleten is megőrzi viszkozitását, biztosítva a motor optimális működését.
Ideális választás modern benzin- és dízelmotorokhoz, beleértve a közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltős és részecskeszűrővel (DPF) ellátott motorokat is. Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumokat igényelnek.
API: SP
ILSAC: GF-6A
Gyártói ajánlások: Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C 946-A/B1, GM dexos1 Gen 3, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Toyota.
1 liter
4 liter
5 liter
Ez a motorolaj kiváló választás mindazok számára, akik a legmodernebb technológiát keresik járművük motorjának védelme és teljesítményének optimalizálása érdekében. A Molygen technológia nemcsak a motor élettartamát növeli meg, hanem hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-30
Kiszerelések: 1L, 4L, 5L
A Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 egy csúcstechnológiás, szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a modern benzin- és dízelmotorok igényeihez fejlesztettek ki. A Molygen technológia révén kiváló kopásvédelmet és tisztaságot biztosít a motor számára, miközben hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Kiváló kopásvédelem: A Molygen technológia aktív kopásvédelmet nyújt, meghosszabbítva ezzel a motor élettartamát.
Üzemanyag-megtakarítás: Az alacsony súrlódású formulának köszönhetően csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.
Motor tisztaság: Hatékonyan tisztítja a motort, megakadályozva a lerakódások kialakulását.
Kiváló hidegindítás: Gyors olajáramlást biztosít alacsony hőmérsékleten is, megkönnyítve ezzel a hidegindítást.
Stabilitás: Magas hőmérsékleten is megőrzi viszkozitását, biztosítva a motor optimális működését.
Ideális választás modern benzin- és dízelmotorokhoz, beleértve a közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltős és részecskeszűrővel (DPF) ellátott motorokat is. Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumokat igényelnek.
API: SP
ILSAC: GF-6A
Gyártói ajánlások: Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C 946-A/B1, GM dexos1 Gen 3, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Toyota.
1 liter
4 liter
5 liter
Ez a motorolaj kiváló választás mindazok számára, akik a legmodernebb technológiát keresik járművük motorjának védelme és teljesítményének optimalizálása érdekében. A Molygen technológia nemcsak a motor élettartamát növeli meg, hanem hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Teljesen szintetikus LIQUI MOLY motorolaj különleges adalékcsomaggal. Az erőteljes MFC (Molecular Friction Control) technológia meggátolja a lerakódások kialakulását, miközben csökkenti a súrlódási veszteséget. A szinergikus hatás révén optimális kopásvédelem érhető el még extrém üzemi körülmények között is. Az eredmények között szerepel a csökkentett üzemanyag-fogyasztás és a megnövelt motorélettartam. Az olaj jellegzetes fluoreszkáló zöld színe az MFC-technológiát tükrözi.
Kiemelkedő motor tisztaság
Kiváló viselkedés alacsony és magas hőmérsékleten
Csökkenti a súrlódást és a kopást
Kiváló öregedésállóság
Kiemelkedő kopásvédelem
Keverhető minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal
Megbízható kenés extrém körülmények között is
Magas nyírásstabilitás
Tökéletesen alkalmas turbófeltöltőkkel és katalizátorral szerelt motorokhoz
Azonnali kenés hidegindítás után
Benzinmotorokhoz, ahol az aktuális szabványoknak megfelelő motorolaj használata előírt vagy ajánlott. Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorral való használatra is.
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi specifikációk és gyártói előírások szerint is ajánlja:
ACEA A3 / B4
API SN
BMW Longlife-01 (2018-ig)
Fiat 9.55535-H2 / N2 / Z2
GWM
HAVAL
MB 229.5
Opel GM-LL-B-025
Porsche A40
Renault RN 0700 / RN 0710
VW 502 00 / 505 00
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-40 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,850 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 90,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 14,5 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas |
| Dermedéspont | -38 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 10,0% |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Összbázisszám (TBN) | 11,3 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,0 – 1,6 g/100g |
| Szín / megjelenés | fluoreszkáló zöld |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Teljesen szintetikus LIQUI MOLY motorolaj különleges adalékcsomaggal. Az erőteljes MFC (Molecular Friction Control) technológia meggátolja a lerakódások kialakulását, miközben csökkenti a súrlódási veszteséget. A szinergikus hatás révén optimális kopásvédelem érhető el még extrém üzemi körülmények között is. Az eredmények között szerepel a csökkentett üzemanyag-fogyasztás és a megnövelt motorélettartam. Az olaj jellegzetes fluoreszkáló zöld színe az MFC-technológiát tükrözi.
Kiemelkedő motor tisztaság
Kiváló viselkedés alacsony és magas hőmérsékleten
Csökkenti a súrlódást és a kopást
Kiváló öregedésállóság
Kiemelkedő kopásvédelem
Keverhető minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal
Megbízható kenés extrém körülmények között is
Magas nyírásstabilitás
Tökéletesen alkalmas turbófeltöltőkkel és katalizátorral szerelt motorokhoz
Azonnali kenés hidegindítás után
Benzinmotorokhoz, ahol az aktuális szabványoknak megfelelő motorolaj használata előírt vagy ajánlott. Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorral való használatra is.
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi specifikációk és gyártói előírások szerint is ajánlja:
ACEA A3 / B4
API SN
BMW Longlife-01 (2018-ig)
Fiat 9.55535-H2 / N2 / Z2
GWM
HAVAL
MB 229.5
Opel GM-LL-B-025
Porsche A40
Renault RN 0700 / RN 0710
VW 502 00 / 505 00
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-40 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,850 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 90,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 14,5 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas |
| Dermedéspont | -38 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 10,0% |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Összbázisszám (TBN) | 11,3 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,0 – 1,6 g/100g |
| Szín / megjelenés | fluoreszkáló zöld |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Teljesen szintetikus LIQUI MOLY motorolaj különleges adalékcsomaggal. Az erőteljes MFC (Molecular Friction Control) technológia meggátolja a lerakódások kialakulását, miközben csökkenti a súrlódási veszteséget. A szinergikus hatás révén optimális kopásvédelem érhető el még extrém üzemi körülmények között is. Az eredmények között szerepel a csökkentett üzemanyag-fogyasztás és a megnövelt motorélettartam. Az olaj jellegzetes fluoreszkáló zöld színe az MFC-technológiát tükrözi.
Kiemelkedő motor tisztaság
Kiváló viselkedés alacsony és magas hőmérsékleten
Csökkenti a súrlódást és a kopást
Kiváló öregedésállóság
Kiemelkedő kopásvédelem
Keverhető minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal
Megbízható kenés extrém körülmények között is
Magas nyírásstabilitás
Tökéletesen alkalmas turbófeltöltőkkel és katalizátorral szerelt motorokhoz
Azonnali kenés hidegindítás után
Benzinmotorokhoz, ahol az aktuális szabványoknak megfelelő motorolaj használata előírt vagy ajánlott. Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorral való használatra is.
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi specifikációk és gyártói előírások szerint is ajánlja:
ACEA A3 / B4
API SN
BMW Longlife-01 (2018-ig)
Fiat 9.55535-H2 / N2 / Z2
GWM
HAVAL
MB 229.5
Opel GM-LL-B-025
Porsche A40
Renault RN 0700 / RN 0710
VW 502 00 / 505 00
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-40 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,850 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 90,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 14,5 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas |
| Dermedéspont | -38 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 10,0% |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Összbázisszám (TBN) | 11,3 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,0 – 1,6 g/100g |
| Szín / megjelenés | fluoreszkáló zöld |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus, alacsony viszkozitású, magas teljesítményű váltóolaj
Viszkozitás: SAE 70W-75W
Kiszerelés: 1 liter
A LIQUI MOLY Top Tec MTF 5300 70W-75W egy teljesen szintetikus, alacsony viszkozitású, magas teljesítményű váltóolaj. Kiváló nyírási stabilitásának köszönhetően jelentős üzemanyag-megtakarítási potenciált és optimális kopásvédelmet kínál. Kiváló viszkozitás-hőmérséklet tulajdonságai révén minden üzemi körülmény között kiváló váltási kényelmet biztosít.
Kiváló váltási kényelem: Minden üzemi körülmény között biztosított.
Alacsony üzemanyag-fogyasztás: Kiváló nyírási stabilitásának köszönhetően.
Kiváló kopásállóság: Hosszabb váltóélettartam érdekében.
Kiváló korrózióvédelem: A váltó alkatrészeinek védelme.
Kiváló viszkozitás/hőmérséklet tulajdonságok: Stabil teljesítmény széles hőmérsékleti tartományban.
Kiváló szinkronizálási viselkedés: Simább váltások érdekében.
Kiváló oxidációs ellenállás: Hosszabb olajcsere-intervallumok.
Különösen kézi és automatizált kézi váltókhoz (DSG) használható. Különösen ajánlott Audi, Seat, Škoda és Volkswagen járművekhez.
API: GL4
Gyártói ajánlások: Hyundai, Kia, VW G 052 171, VW G 052 527
Ez a váltóolaj kiváló választás mindazok számára, akik a legmodernebb technológiát keresik járművük váltójának védelme és teljesítményének optimalizálása érdekében. A LIQUI MOLY Top Tec MTF 5300 70W-75W nemcsak a váltó élettartamát növeli meg, hanem hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 egy nagy teljesítményű, 100% szintetikus motorolaj, amelyet a legmodernebb dízel- és benzinmotorokhoz fejlesztettek ki. Kifejezetten alkalmas Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási szabványoknak megfelelő motorokhoz, amelyek olyan olajat igényelnek, amely magas HTHS viszkozitással (> 3,5 mPa·s) és “Mid SAPS” adalékolással készül (csökkentett szulfát-hamu, foszfor és kén tartalom).
Az “EFE” megjelölés az Extra Fuel Economy tulajdonságra utal, azaz célja az üzemanyag-fogyasztás csökkentése a motorteljesítmény megtartása mellett.
Kompatibilis katalizátorokkal (CAT), dízel részecskeszűrőkkel (DPF) és SCR rendszerekkel.
Csökkentett adalék-terhelés (Mid SAPS): ≤ 0,8% szulfát-hamu, foszfor 0,07–0,09%, kén ≤ 0,3%.
Kiváló olajfilm-képesség, csökkentett súrlódás, kopásvédelem magas hőmérsékleten is.
Jól vezeti a hidegindítást és csökkenti a motor bemelegedési időt.
Lehetővé teszi hosszabb olajcserét az autó fedélzeti számítógépének vezérlése alapján.
A MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 ideális motorolaj a modern, nagy hatásfokú benzin- és dízelmotorokhoz, különösen olyan autókhoz, ahol a gyártó SAE 0W-30 viszkozitást és ACEA C3 minősítést ír elő.
Kifejezetten ajánlott olyan márkákhoz és típusokhoz, mint: BMW, Mercedes-Benz, Porsche, VW/Audi/Seat/Skoda (VAG-csoport), továbbá FIAT, Chrysler modellek.
Ez az olaj teljesíti vagy meghaladja az alábbi szabványokat és gyártói elvárásokat:
Szabványok / teljesítmény osztályok:
ACEA C3
Gyártói jóváhagyások / ajánlások:
BMW LL-04,
Mercedes-Benz MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00 / 507 00,
FIAT 9.55535-S3,
Chrysler MS 11106
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Osztály | SAE 0W-30 |
| Sűrűség @ 15 °C | 0,831 g/ml (ASTM D1298) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 238 °C |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 7,3 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 38,2 mm²/s (ASTM D445) |
| Dermedéspont | –54 °C (ASTM D97) |
| Viszkozitási index (VI) | 160 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 egy nagy teljesítményű, 100% szintetikus motorolaj, amelyet a legmodernebb dízel- és benzinmotorokhoz fejlesztettek ki. Kifejezetten alkalmas Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási szabványoknak megfelelő motorokhoz, amelyek olyan olajat igényelnek, amely magas HTHS viszkozitással (> 3,5 mPa·s) és “Mid SAPS” adalékolással készül (csökkentett szulfát-hamu, foszfor és kén tartalom).
Az “EFE” megjelölés az Extra Fuel Economy tulajdonságra utal, azaz célja az üzemanyag-fogyasztás csökkentése a motorteljesítmény megtartása mellett.
Kompatibilis katalizátorokkal (CAT), dízel részecskeszűrőkkel (DPF) és SCR rendszerekkel.
Csökkentett adalék-terhelés (Mid SAPS): ≤ 0,8% szulfát-hamu, foszfor 0,07–0,09%, kén ≤ 0,3%.
Kiváló olajfilm-képesség, csökkentett súrlódás, kopásvédelem magas hőmérsékleten is.
Jól vezeti a hidegindítást és csökkenti a motor bemelegedési időt.
Lehetővé teszi hosszabb olajcserét az autó fedélzeti számítógépének vezérlése alapján.
A MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 ideális motorolaj a modern, nagy hatásfokú benzin- és dízelmotorokhoz, különösen olyan autókhoz, ahol a gyártó SAE 0W-30 viszkozitást és ACEA C3 minősítést ír elő.
Kifejezetten ajánlott olyan márkákhoz és típusokhoz, mint: BMW, Mercedes-Benz, Porsche, VW/Audi/Seat/Skoda (VAG-csoport), továbbá FIAT, Chrysler modellek.
Ez az olaj teljesíti vagy meghaladja az alábbi szabványokat és gyártói elvárásokat:
Szabványok / teljesítmény osztályok:
ACEA C3
Gyártói jóváhagyások / ajánlások:
BMW LL-04,
Mercedes-Benz MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00 / 507 00,
FIAT 9.55535-S3,
Chrysler MS 11106
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Osztály | SAE 0W-30 |
| Sűrűség @ 15 °C | 0,831 g/ml (ASTM D1298) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 238 °C |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 7,3 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 38,2 mm²/s (ASTM D445) |
| Dermedéspont | –54 °C (ASTM D97) |
| Viszkozitási index (VI) | 160 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Ravenol → Hajtóműolaj → Automata sebességváltó olaj → RAVENOL CVT KFE Fluid
Kategória: Automata sebességváltó olaj
Cikkszám: 1211134
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlások:
Toyota 08886-02503
Toyota 08886-02505
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL CVT KFE Fluid egy szintetikus, folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltó-olaj, magas minőségű hidrokrakk olajok és speciális adalékcsomag alapján fejlesztve. Ezek a komponensek biztosítják a váltó tökéletes működését és a sima erőátvitelt.
A RAVENOL CVT KFE Fluid alacsony viszkozitású, kifejezetten a Toyota CVT sebességváltóihoz készült folyadék, amely garantálja az optimális teljesítményátvitelt és hosszú élettartamot.
A RAVENOL CVT KFE Fluid a folyamatosan változó áttételű (CVT – Steel Belt) sebességváltókhoz lett kifejlesztve, különösen a Toyota váltókhoz.
Stabil viszkozitást biztosít a váltó mechanikus elemeiben (pl. tolószíj) még nagy terhelés mellett is.
Kiváló kenőképesség még alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Nagyon alacsony dermedéspont
Kiváló oxidációs stabilitás
Korrózió- és habzásgátló védelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható
Semleges viselkedés a tömítőanyagokkal szemben
Semleges viselkedés a nemvasfémekkel szemben
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 829,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | piros | Vizuálisan | |
| Dermedéspont | °C | -51 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Ravenol → Hajtóműolaj → Automata sebességváltó olaj → RAVENOL CVT KFE Fluid
Kategória: Automata sebességváltó olaj
Cikkszám: 1211134
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlások:
Toyota 08886-02503
Toyota 08886-02505
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL CVT KFE Fluid egy szintetikus, folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltó-olaj, magas minőségű hidrokrakk olajok és speciális adalékcsomag alapján fejlesztve. Ezek a komponensek biztosítják a váltó tökéletes működését és a sima erőátvitelt.
A RAVENOL CVT KFE Fluid alacsony viszkozitású, kifejezetten a Toyota CVT sebességváltóihoz készült folyadék, amely garantálja az optimális teljesítményátvitelt és hosszú élettartamot.
A RAVENOL CVT KFE Fluid a folyamatosan változó áttételű (CVT – Steel Belt) sebességváltókhoz lett kifejlesztve, különösen a Toyota váltókhoz.
Stabil viszkozitást biztosít a váltó mechanikus elemeiben (pl. tolószíj) még nagy terhelés mellett is.
Kiváló kenőképesség még alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Nagyon alacsony dermedéspont
Kiváló oxidációs stabilitás
Korrózió- és habzásgátló védelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható
Semleges viselkedés a tömítőanyagokkal szemben
Semleges viselkedés a nemvasfémekkel szemben
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 829,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | piros | Vizuálisan | |
| Dermedéspont | °C | -51 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Automata váltóolaj (CVT)
Cikkszám: 1211132
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlások:
999MP-NS300P, ATF J4, ATF NS-3, Mitsubishi MZ102658, MZ320261, MZ320262, MZ320288, Nissan KLE53-00002, KLE53-00004, Suzuki CVT Fluid Green-2
Szín: Zöld
Alkalmazás: CVT váltóval szerelt személygépkocsik
A RAVENOL CVTF NS3/J4 Fluid egy prémium minőségű, szintetikus CVT váltóolaj, amelyet kifejezetten a Jatco JF016E és JF017E típusú fokozatmentes automata sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alapja nagy tisztaságú hidrokrakkált olaj, amely speciális adalékcsomaggal biztosítja a maximális kopásvédelmet, oxidációs stabilitást és hosszú élettartamot.
Kiemelkedő kenőképessége hideg időben is biztosítja a váltó megbízható működését, miközben minimalizálja a habképződést, korróziót és súrlódást. A zöld színű folyadék gyors hőelvezetést és stabil teljesítményt nyújt még intenzív üzemi körülmények között is.
Kifejezetten ajánlott az alábbi Jatco CVT-váltóval szerelt modellekhez:
Nissan: Qashqai (J11), Pathfinder (R52), Altima (L33), Teana (L33), Sylphe (B17), Tiida (C12), X-Trail (T32), Elgrand (E52), Murano (Z51/Z52)
Mitsubishi: Outlander (GF7W/8W), Delica D5, Lancer, ASX
Renault Koleos, Samsung QM5, Peugeot 4008, Citroën C4 Aircross
Valamint más modellekhez, amelyek JATCO JF016E vagy JF017E CVT váltóval szereltek.
Normál használat mellett karbantartási töltetként alkalmazható.
Kiváló kenés alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiemelkedő oxidációs és hőstabilitás
Korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási jellemzők
Hosszú élettartam és kiváló hűtőképesség
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Automata váltóolaj (CVT)
Cikkszám: 1211132
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlások:
999MP-NS300P, ATF J4, ATF NS-3, Mitsubishi MZ102658, MZ320261, MZ320262, MZ320288, Nissan KLE53-00002, KLE53-00004, Suzuki CVT Fluid Green-2
Szín: Zöld
Alkalmazás: CVT váltóval szerelt személygépkocsik
A RAVENOL CVTF NS3/J4 Fluid egy prémium minőségű, szintetikus CVT váltóolaj, amelyet kifejezetten a Jatco JF016E és JF017E típusú fokozatmentes automata sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alapja nagy tisztaságú hidrokrakkált olaj, amely speciális adalékcsomaggal biztosítja a maximális kopásvédelmet, oxidációs stabilitást és hosszú élettartamot.
Kiemelkedő kenőképessége hideg időben is biztosítja a váltó megbízható működését, miközben minimalizálja a habképződést, korróziót és súrlódást. A zöld színű folyadék gyors hőelvezetést és stabil teljesítményt nyújt még intenzív üzemi körülmények között is.
Kifejezetten ajánlott az alábbi Jatco CVT-váltóval szerelt modellekhez:
Nissan: Qashqai (J11), Pathfinder (R52), Altima (L33), Teana (L33), Sylphe (B17), Tiida (C12), X-Trail (T32), Elgrand (E52), Murano (Z51/Z52)
Mitsubishi: Outlander (GF7W/8W), Delica D5, Lancer, ASX
Renault Koleos, Samsung QM5, Peugeot 4008, Citroën C4 Aircross
Valamint más modellekhez, amelyek JATCO JF016E vagy JF017E CVT váltóval szereltek.
Normál használat mellett karbantartási töltetként alkalmazható.
Kiváló kenés alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiemelkedő oxidációs és hőstabilitás
Korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási jellemzők
Hosszú élettartam és kiváló hűtőképesség
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Ravenol → Hajtóműolaj → Automata sebességváltó olaj → RAVENOL ATF Dexron II E
Kategória: Automata sebességváltó olaj
Cikkszám: 1211103
Specifikáció: Ford MERCON®, GM Dexron® II E
Olajtípus: Szintetikus
Jóváhagyások:
Allison C4-32652009 (ATF II E), MB-feloldás 236.8, Voith H55.6336.3x Extended Drain (G1363)
Ajánlások:
Caterpillar TO-2, DTFR 13C150 (MB 236.8), MAN 339 V2, MAN 339 Z2, MB 236.5, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 09X, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L
Alkalmazási terület: Személygépkocsi, tehergépkocsi
A RAVENOL ATF Dexron II E nagy teljesítményű, szintetikus automata sebességváltó-olaj (ATF), amely nyomatékváltós és erőátviteles automata sebességváltókhoz készült, olyan járművek számára, amelyek a GM Dexron II E, Ford Mercon és Allison C-4 előírások szerinti kenőanyagot igénylik.
A RAVENOL ATF Dexron II E olyan automata sebességváltókhoz, nyomatékváltós és erőátviteles váltókhoz lett kifejlesztve, amelyeknél ezen specifikáció megkövetelt.
A termék ajánlott minden olyan esetben, ahol a gyártói előírás ATF típusú Dexron II E olajat ír elő.
Megbízható védelem a kopás, az iszap, a lerakódások és a korrózió ellen
Nagyon nyírásstabil viszkozitás-hőmérséklet viselkedés
Használható nagyon alacsony és nagyon magas hőmérsékleten is
Rendkívül magas hőterhelhetőség
Nem habzik, még nagy igénybevétel mellett sem
Kiváló tömítésanyag-kompatibilitás
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 834,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | piros | Vizuálisan | |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 7,5 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 32,0 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | 191 | DIN ISO 2909 | |
| Viszkozitás -40 °C-on | mPa·s | 8 300 | ASTM D2983 |
| Dermedéspont | °C | -57 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 226 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN (összbázisszám) | mg KOH/g | 1,7 | ASTM D2896 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL ATF DEXRON VI
Kategória: Automata váltó olajok
Cikkszám: 1211105
Viszkozitás / Specifikáció: Dexron®-VI
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások:
General Motors Lizenz-Nr. J-60331
MB-Freigabe 236.41
Ajánlások:
BMW 83220397114
BMW 83222167720
GM 1940184
GM 93165414
GMN 10060
Alkalmazás: Személygépkocsi, tehergépkocsi
RAVENOL ATF DEXRON VI egy automata váltó olaj (ATF) a legújabb HC/HT hidrokrakk technológia alapján, amelyet a General Motors jóváhagyott automata sebességváltós járművekhez. Speciális formulájának köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokhoz képest.
A RAVENOL ATF DEXRON VI teljesíti a General Motors sebességváltó olaj specifikációit minden 2006-tól gyártott Hydramatic automata sebességváltós jármű esetében. A Dexron®-VI a General Motors Corporation bejegyzett védjegye.
A RAVENOL ATF DEXRON VI ajánlott minden 2006-tól gyártott GM Hydramatic automata sebességváltós járműhöz.
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a DEXRON III (H), III és IIE alkalmazásokkal. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő ajánlásokat.
Kiemelkedő ellenállás a kenőanyag-meghibásodással szemben extrém üzemi körülmények között
Hosszabb olaj-élettartam, a sebességváltó élettartamának meghosszabbítása, hosszabb csereperiódusok
Kiváló ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Sokkal jobb oxidációs ellenállás és hőstabilitás, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Kiváló korrózióvédelem, sokkal jobb habzásgátló tulajdonság a sima váltóműködés érdekében
Csökkenti a csapágyak, perselyek és fogaskerekek korrózióját
Kiváló folyási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Állandó váltóteljesítmény, optimalizált súrlódási jellemzők
Megakadályozza a kuplung csúszását a modulációs forgó átalakítás során
Hosszabb olaj- és kuplung-élettartam, sima váltóműködés alacsony hőmérsékleten
Sokkal jobb üzemanyag-hatékonyság és nyomatékátvitel, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Javított nyírási stabilitás
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 838,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | piros | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 6,0 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 29,1 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 158 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | °C | -54 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 218 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 2,0 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | %wt. | 0,02 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL ATF DEXRON VI
Kategória: Automata váltó olajok
Cikkszám: 1211105
Viszkozitás / Specifikáció: Dexron®-VI
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások:
General Motors Lizenz-Nr. J-60331
MB-Freigabe 236.41
Ajánlások:
BMW 83220397114
BMW 83222167720
GM 1940184
GM 93165414
GMN 10060
Alkalmazás: Személygépkocsi, tehergépkocsi
RAVENOL ATF DEXRON VI egy automata váltó olaj (ATF) a legújabb HC/HT hidrokrakk technológia alapján, amelyet a General Motors jóváhagyott automata sebességváltós járművekhez. Speciális formulájának köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokhoz képest.
A RAVENOL ATF DEXRON VI teljesíti a General Motors sebességváltó olaj specifikációit minden 2006-tól gyártott Hydramatic automata sebességváltós jármű esetében. A Dexron®-VI a General Motors Corporation bejegyzett védjegye.
A RAVENOL ATF DEXRON VI ajánlott minden 2006-tól gyártott GM Hydramatic automata sebességváltós járműhöz.
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a DEXRON III (H), III és IIE alkalmazásokkal. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő ajánlásokat.
Kiemelkedő ellenállás a kenőanyag-meghibásodással szemben extrém üzemi körülmények között
Hosszabb olaj-élettartam, a sebességváltó élettartamának meghosszabbítása, hosszabb csereperiódusok
Kiváló ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Sokkal jobb oxidációs ellenállás és hőstabilitás, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Kiváló korrózióvédelem, sokkal jobb habzásgátló tulajdonság a sima váltóműködés érdekében
Csökkenti a csapágyak, perselyek és fogaskerekek korrózióját
Kiváló folyási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Állandó váltóteljesítmény, optimalizált súrlódási jellemzők
Megakadályozza a kuplung csúszását a modulációs forgó átalakítás során
Hosszabb olaj- és kuplung-élettartam, sima váltóműködés alacsony hőmérsékleten
Sokkal jobb üzemanyag-hatékonyság és nyomatékátvitel, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Javított nyírási stabilitás
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 838,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | piros | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 6,0 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 29,1 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 158 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | °C | -54 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 218 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 2,0 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | %wt. | 0,02 | DIN 51575 |