Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Tulajdonság | Érték / Szabvány |
---|---|
SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
ACEA C2
ACEA C3
API SP
Fiat 9.55535-S1
MB 229.31
MB 229.51
MB-Approval 226.52
MB-Approval 229.52
Peugeot Citroën PSA B71 2290
Renault RN 0700
Renault RN 0710 (*a Renault Sport/Alpine kivételével)
Renault RN 17