Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111119
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN, API CF
API SN
BMW Longlife-04
GM dexos2™ (Licencszám: D235AGDL081)
MB-Freigabe 229.31, 229.51, 229.52
Opel OV 040 1547 - D30
VW 505 00, VW 505 01
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S3
Stellantis FPW9.55535/03
VW 502 00
A RAVENOL HLS SAE 5W-30 egy szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj, amelyet a CleanSynto® technológia szerint fejlesztettek ki modern benzin- és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, közvetlen befecskendezéses rendszerekkel is.
Különleges alapolajainak köszönhetően magas viszkozitási indexet ér el, valamint kiváló hidegindítási tulajdonságokat kínál, amely biztos kenést garantál már a motor hidegjárata során is. Hatékonyan csökkenti a súrlódást és a kopást, ezzel hozzájárulva a motor hosszabb élettartamához és az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztáshoz.
Különösen ajánlott a kipufogógáz-utókezelő rendszerrel szerelt dízeljárművekhez (DPF), és alkalmas a hosszabbított olajcsere-periódusokra a gyártói előírás szerint.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés esetén
Kiváló kopásvédelem még nagy sebességnél és magas terhelés alatt is
Kiemelkedő hidegindítási tulajdonság -30 °C alatt is
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Nem képez lerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű környékén, szelepeken
Semleges a tömítésekkel szemben
Hosszabb olajcsere-intervallum, kímélve a környezetet
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 847,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 12,2 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 72,7 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 166 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,51 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 5216 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 23.000 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 6,9 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 234 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,8 % | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111119
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN, API CF
API SN
BMW Longlife-04
GM dexos2™ (Licencszám: D235AGDL081)
MB-Freigabe 229.31, 229.51, 229.52
Opel OV 040 1547 - D30
VW 505 00, VW 505 01
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S3
Stellantis FPW9.55535/03
VW 502 00
A RAVENOL HLS SAE 5W-30 egy szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj, amelyet a CleanSynto® technológia szerint fejlesztettek ki modern benzin- és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, közvetlen befecskendezéses rendszerekkel is.
Különleges alapolajainak köszönhetően magas viszkozitási indexet ér el, valamint kiváló hidegindítási tulajdonságokat kínál, amely biztos kenést garantál már a motor hidegjárata során is. Hatékonyan csökkenti a súrlódást és a kopást, ezzel hozzájárulva a motor hosszabb élettartamához és az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztáshoz.
Különösen ajánlott a kipufogógáz-utókezelő rendszerrel szerelt dízeljárművekhez (DPF), és alkalmas a hosszabbított olajcsere-periódusokra a gyártói előírás szerint.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés esetén
Kiváló kopásvédelem még nagy sebességnél és magas terhelés alatt is
Kiemelkedő hidegindítási tulajdonság -30 °C alatt is
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Nem képez lerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű környékén, szelepeken
Semleges a tömítésekkel szemben
Hosszabb olajcsere-intervallum, kímélve a környezetet
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 847,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 12,2 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 72,7 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 166 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,51 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 5216 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 23.000 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 6,9 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 234 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,8 % | DIN 51575 |