Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111119
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN, API CF
API SN
BMW Longlife-04
GM dexos2™ (Licencszám: D235AGDL081)
MB-Freigabe 229.31, 229.51, 229.52
Opel OV 040 1547 - D30
VW 505 00, VW 505 01
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S3
Stellantis FPW9.55535/03
VW 502 00
A RAVENOL HLS SAE 5W-30 egy szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj, amelyet a CleanSynto® technológia szerint fejlesztettek ki modern benzin- és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, közvetlen befecskendezéses rendszerekkel is.
Különleges alapolajainak köszönhetően magas viszkozitási indexet ér el, valamint kiváló hidegindítási tulajdonságokat kínál, amely biztos kenést garantál már a motor hidegjárata során is. Hatékonyan csökkenti a súrlódást és a kopást, ezzel hozzájárulva a motor hosszabb élettartamához és az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztáshoz.
Különösen ajánlott a kipufogógáz-utókezelő rendszerrel szerelt dízeljárművekhez (DPF), és alkalmas a hosszabbított olajcsere-periódusokra a gyártói előírás szerint.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés esetén
Kiváló kopásvédelem még nagy sebességnél és magas terhelés alatt is
Kiemelkedő hidegindítási tulajdonság -30 °C alatt is
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Nem képez lerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű környékén, szelepeken
Semleges a tömítésekkel szemben
Hosszabb olajcsere-intervallum, kímélve a környezetet
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 847,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 12,2 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 72,7 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 166 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,51 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 5216 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 23.000 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 6,9 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 234 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,8 % | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111119
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN, API CF
API SN
BMW Longlife-04
GM dexos2™ (Licencszám: D235AGDL081)
MB-Freigabe 229.31, 229.51, 229.52
Opel OV 040 1547 - D30
VW 505 00, VW 505 01
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S3
Stellantis FPW9.55535/03
VW 502 00
A RAVENOL HLS SAE 5W-30 egy szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj, amelyet a CleanSynto® technológia szerint fejlesztettek ki modern benzin- és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, közvetlen befecskendezéses rendszerekkel is.
Különleges alapolajainak köszönhetően magas viszkozitási indexet ér el, valamint kiváló hidegindítási tulajdonságokat kínál, amely biztos kenést garantál már a motor hidegjárata során is. Hatékonyan csökkenti a súrlódást és a kopást, ezzel hozzájárulva a motor hosszabb élettartamához és az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztáshoz.
Különösen ajánlott a kipufogógáz-utókezelő rendszerrel szerelt dízeljárművekhez (DPF), és alkalmas a hosszabbított olajcsere-periódusokra a gyártói előírás szerint.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés esetén
Kiváló kopásvédelem még nagy sebességnél és magas terhelés alatt is
Kiemelkedő hidegindítási tulajdonság -30 °C alatt is
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Nem képez lerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű környékén, szelepeken
Semleges a tömítésekkel szemben
Hosszabb olajcsere-intervallum, kímélve a környezetet
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 847,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 12,2 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 72,7 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 166 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,51 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 5216 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 23.000 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 6,9 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 234 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,8 % | DIN 51575 |
ACEA C3
API CF
API SN
BMW Longlife-04
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S3
GM dexos2™ (Licencszám: D235AGDL081)
MB-Freigabe 229.31/ 229.51/ 229.52
Opel OV 040 1547 - D30
Stellantis FPW9.55535/03
VW 502 00
VW 505 00
VW 505 01