Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Újgenerációs, teljesen szintetikus korszerű motorolaj. Alacsony viszkozitása közepes SAPS technologiával párosul. Kimondottan azon legkorszerűbb nagyteljesítményű széria gépkocsikhoz lett kifejlesztve ahol a gyártó 0W40-es viszkozitású kenőolajat ír elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Újgenerációs, teljesen szintetikus korszerű motorolaj. Alacsony viszkozitása közepes SAPS technologiával párosul. Kimondottan azon legkorszerűbb nagyteljesítményű széria gépkocsikhoz lett kifejlesztve ahol a gyártó 0W40-es viszkozitású kenőolajat ír elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű, prémium minőségű motorolaj diesel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt Nissan diesel motorokhoz a legújabbi generációs termékcsaládból .Nem ajánlott benzinmotorokhoz és diesel részecskeszűrő (DPF) nélküli dieselmotorokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű, prémium minőségű motorolaj diesel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt Nissan diesel motorokhoz a legújabbi generációs termékcsaládból .Nem ajánlott benzinmotorokhoz és diesel részecskeszűrő (DPF) nélküli dieselmotorokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL CVT Fluid egy teljesen szintetikus ATF a CVT sebességváltók legújabb generációja számára.
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó optimális teljesítményét.
A RAVENOL CVT Fluid alapját a teljesen szintetikus (PAO) olaj képezi, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, amivel biztosítja az automata sebességváltó megfelelő működését.
Felhasználási információk
A RAVENOL CVT Fluid a CVT sebességváltókban történő használatra volt kifejlesztve (Acélszíjas folyamatosan változtatható teljesítmény-átvitel)
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó elemeinek ( hajtószíj) stabil viszkozitását magas mechanikai nyomás alatt.
Jellemzők:
A RAVENOL CVT Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon alacsony dermedéspont
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- tömítőanyagokkal szembeni semleges viselkedés
- az inhibitoroknak köszönhetően semleges viselkedés a nem vastartalmú fémekkel szemben
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL CVT Fluid egy teljesen szintetikus ATF a CVT sebességváltók legújabb generációja számára.
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó optimális teljesítményét.
A RAVENOL CVT Fluid alapját a teljesen szintetikus (PAO) olaj képezi, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, amivel biztosítja az automata sebességváltó megfelelő működését.
Felhasználási információk
A RAVENOL CVT Fluid a CVT sebességváltókban történő használatra volt kifejlesztve (Acélszíjas folyamatosan változtatható teljesítmény-átvitel)
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó elemeinek ( hajtószíj) stabil viszkozitását magas mechanikai nyomás alatt.
Jellemzők:
A RAVENOL CVT Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon alacsony dermedéspont
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- tömítőanyagokkal szembeni semleges viselkedés
- az inhibitoroknak köszönhetően semleges viselkedés a nem vastartalmú fémekkel szemben
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid alkalmas a következő járművek CVT váltóihoz: JATCO JF011E(RE0F10A, F1CJA) or JF010E(RE0F09A): Peugeot 4007, Citroen C-Crosser, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Delica D5, Mitsubishi Galant Fortis, Mitsubishi RVR, Mitsubishi Lancer 1.8 CY0 2007, Nissan Murano, Nissan Teana, Nissan Maxima, Nissan Presage,Nissan X-Trail, Nissan Lafesta, Nissan Serena, Nissan Bluebird Sylphy, Nissan Dualis, Suzuki Kizachi, Suzuki SX4, Dodge Caliber, Jeep Compass, Jeep Patriot and other models with CVT-transmission JATCO JF011E (RE0F10A, F1CJA) or JF010E (RE0F09A).
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid egy teljesen szintetikus CVTF (folyamatosan variálható váltóolaj), aminek az alapját PAO olajak képezik speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, melyek garantálják a CVTF váltó tökéletes működését.
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid legújabb generációs CVTF. Főként a JATCO CVT váltóiba szánták. Bármely módban biztosítja a maximális kopásvédelmet.
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid zöld színű
Felhasználási információk
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid a következő CVT sebességváltókban történő használatra felel meg: CVT-JATCO JF011E(RE0F10A, F1CJA) vagy JF010E(RE0F09A): Peugeot 4007, Citroen C-Crosser, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Delicia D5, Mitsubishi Galant Fortis, Mitsubishi RVR, Mitsubishi Lacer 1.8 CY0 2007, Nissan Murano, Nissan Teana, Nissan Maxima, Nissan Presage, Nissan X-Trail, Nissan Lafesta, Nissan Serena, Nissan Bluebird Sylphy, Nissan Dualis, Suzuki Kizachi, Suzuki SX7, Dodge Caliber, Jeep Compass, Jeep Patriot, és egyéb CVT-váltókba JATCO JF011E (RE0F10A, F1CJA) vagy JF010F09A)
Katbantartás és töltés normál működési körülmények között.
Jellemzők:
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- magas hő és oxidációs stabilitás
- kiváló hűtő teljesítmény
- A RAVENOL speciális váltófolyadékot speciális fogaskerekekre fejlesztették ki, és nem lehet a technikai paraméterek (viszkozitás, stb.) alapján kiválasztani. Ezért született az a döntés, hogy ne legyenek technikai adatok megadva.
- Kérem vegye figyelembe: A RAVENOL speciális váltófolyadékot csak az eredeti szám alapján lehet alkalmazni, ami a termék információkban szerepel. Ha nem biztos abban, hogy melyik a megfelelő váltófolyadék megkérdezheti az autószervizben vagy a kereskedőnél, figyelembe véve az eredeti OEM hajtómű típust és számot, vagy forduljon tanácsadóinkhoz. Meg kell adnia járműve VIN kódját (Vehicle Identification Number – Jármű Azonosítószám).
- A RAVENOL speciális váltófolyadék nem megfelelő használata a váltó rossz működéséhez és váltási problémákhoz vezethet.
- A nem megfelelő RAVENOL speciális váltófolyadék kiválasztása esetén a Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH nem vállal felelősséget a váltó meghibásodásáért.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
RAVENOL DCT GT-R Fluid teljesen új fejlesztésű és optimalizált.
RAVENOL DCT GT-R Fluid mindenképpen elkerülendő, hogy más váltóolajokkal legyen keverve, az üzemelése során. Ez teljesen szükséges a tökéletes DCT-működéshez.
RAVENOL DCT GT-R Fluid kifejezetten arra lett kifejlesztve, hogy ellenálljon a rendkívül magas hőhatásoknak a Nissan GT-R R35 sport követelményeknek. A magas hőmérsékleten indításnál a váltó hangos remegő hatások és súrlódási jellemzők megfelelően ki voltak igazítva. A döntő DCTF teljesítményi kritériumokat (pl. a hideg áramlási teljesítmény, nyírásstabilitás, párolgás veszteség és kopás stabilitás) a lehető legmagasabb szintre emelték.
Alkalmazás
RAVENOL DCT GT-R Fluid a Nissan GT-R R35 duplakuplungos sebességváltóban (DCT) történő használatra fejlesztettek ki.
RAVENOL DCT GT-R Fluid speciális teljesen szintetikus váltóolaj, ami a Nissan GT-R R35 duplakuplungos sebességváltóba (DCT) fejlesztettek ki. Ez a váltó kifinomult, komplex új technológiájú adalékanyagokkal rendelkezik, ami rendkívül nagy követelményeket helyez a váltóolajra.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
RAVENOL ATF J2/S Fluid kifejezetten használható JATCO automata váltókhoz, mint a következők:
JF613E - Renault gearbox AJ0 Laguna, Scenic, Espace, Latitude,
Nissan Qashqai transmission AJ0,
Mitsubishi Outlander Transmission F6AJA and W6AJA,
JR710E and JR711E - Infiniti FX50, EX37, NISSAN FAIR LADY Z, SKYLINE, FUGA
A RAVENOL ATF J2/S Fluid egy teljesen szintetikus ATF amely felhasználja a legújabb PAO technológiát, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal együtt, melyek kifejezetten az 5,6, 7 sebességes JATCO automata váltókhoz voltak tervezve.
A RAVENOL ATF J2/S Fluid biztosítja a maximális kopásvédelmet és a könnyű váltást minden feltétel mellett.
A RAVENOL ATF J2/S Fluid piros színű
Felhasználási információk
A RAVENOL ATF J2/S Fluid kifejezetten a JATCO automata váltókban történő használatra volt kifejlesztve, mégpedig:
JF613E - Renault gearbox AJ0 Laguna, Scenic, Espace, Latitude,
Nissan Qashqai transmission AJ0,
Mitsubishi Outlander Transmission F6AJA and W6AJA,
JR710E and JR711E - Infiniti FX50, EX37, NISSAN FAIR LADY Z, SKYLINE, FUGA.
Jellemzők:
A RAVENOL ATF J2/S Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni kiterjesztett védelem
- magas hő és oxidációs stabilitás
- kiváló hűtési teljesítmény
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
KATEGÓRIA: kézi sebességváltókhoz és meghajtó tengelyekhez
OLAJTÍPUS: Teljesen szintetikus
ALKALMAZÁS Személygépkocsi
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus Transfer Fluid) speciális adalékkal és gátlószerrel, amely biztosítja az aktív váltómű megfelelő működését.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy teljesen szintetikus hajtómű kenőanyag, amely elektronikusan vezérelt aktív sebességváltóhoz használható.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 optimális erőátvitelt biztosít.
Alkalmazási megjegyzés: A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1-et az aktív sebességváltókban (Active Transfer Case) való használatra fejlesztették ki.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 stabil viszkozitást biztosít még a legnagyobb terhelés mellett is.
Jellemzők:
Nagyon jó kenőképesség még télen nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas, stabil viszkozitási index
Nagyon jó oxidációs stabilitás
Védelem a kopás, a korrózió és a habképződés ellen
Jó kiegyensúlyozott súrlódási együttható
Semleges a tömítőanyagokkal szemben
Semleges viselkedés a nem vas fémekkel szembeni gátlás révén
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
KATEGÓRIA: kézi sebességváltókhoz és meghajtó tengelyekhez
OLAJTÍPUS: Teljesen szintetikus
ALKALMAZÁS Személygépkocsi
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus Transfer Fluid) speciális adalékkal és gátlószerrel, amely biztosítja az aktív váltómű megfelelő működését.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy teljesen szintetikus hajtómű kenőanyag, amely elektronikusan vezérelt aktív sebességváltóhoz használható.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 optimális erőátvitelt biztosít.
Alkalmazási megjegyzés: A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1-et az aktív sebességváltókban (Active Transfer Case) való használatra fejlesztették ki.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 stabil viszkozitást biztosít még a legnagyobb terhelés mellett is.
Jellemzők:
Nagyon jó kenőképesség még télen nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas, stabil viszkozitási index
Nagyon jó oxidációs stabilitás
Védelem a kopás, a korrózió és a habképződés ellen
Jó kiegyensúlyozott súrlódási együttható
Semleges a tömítőanyagokkal szemben
Semleges viselkedés a nem vas fémekkel szembeni gátlás révén
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Típus: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Technológia: CleanSynto® + USVO®
Alapolaj: PAO (poli-alfa-olefin)
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy csúcskategóriás, teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú (Low-SAPS) motorolaj, amelyet modern benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – különösen olyan típusokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy katalizátorral vannak felszerelve.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 univerzális üzemanyag-takarékos motorolaj, amely alkalmas minden olyan modern személygépkocsi benzin- és dízelmotorjához, ahol ez az olajfajta ajánlott. Különböző gyártók hibrid járműveiben is használható.
Az olaj kiválóan megfelel azoknak a járműveknek, amelyek az ACEA C5 és C6, valamint API SP/RC és ILSAC GF-6A specifikációkat igénylik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen USVO® és bizonyított CleanSynto® technológiával személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel és anélkül.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitási stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk azok előnyeit. Ezáltal javul a motor védelme, a teljesítmény, a motor tisztasága és az olajcsere-intervallumok. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a terméknek a teljes csereintervallum alatt nincs nyírási vesztesége, és rendkívül stabil az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olaj gyorsabb kenését, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tisztán és hatékonyan működik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 új összetételével még nagyon magas üzemi hőmérsékleten is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korróziótól és az oxidáció vagy a kokszosodás okozta olajveszteségtől. A kiváló hidegindítási viselkedés optimális kenési biztonságot nyújt a hideg futási fázisban.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 azáltal, hogy jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, a károsanyag-kibocsátás csökkentésével hozzájárul a környezet védelméhez.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 kiváló hidegindítási jellemzőkkel minimalizálja a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást.
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a gyártó utasításai szerint.
Jellemzők:
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés a motorban.
Magas üzemanyag-takarékossági (FE) hatás a felhasznált alapolajoknak és adalékanyagoknak köszönhetően. Alacsony elpárolgási hajlam, ezáltal alacsonyabb olajfogyasztás.
Védelmet nyújt az iszaposodás, a kokszosodás, a lakk és a korrózió ellen még kedvezőtlen
üzemeltetési körülmények között is.
Nincs olajjal kapcsolatos lerakódás az égéstérben a dugattyúgyűrűs zónában és a szelepeken.
Biztosítja a hidraulikus csapok működését minden hőmérsékleten.
Stabil motorolaj, nincs NOx oxidáció.
Jó öregedési viselkedés, amit a Hot Tube teszt is megerősít.
Jó koromelnyelés és -szóródás.
Semleges a tömítőanyagokkal szemben.
Ideális hibrid járművekhez
SAE: 0W-20
API: SP (RC), SN Plus, SN
ILSAC: GF-6A
ACEA: C5, C6
MB 229.71
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Opel OV0401547-A20
Ajánlott: Ford, GM dexos1 Gen2, Fiat 9.55535-DSX, Chrysler MS-6395, Honda HTO-06, Toyota, Nissan stb.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
Sűrűség (20 °C-on) | 0,839 g/cm³ |
Viszkozitás (40 °C-on) | ~41,3 mm²/s |
Viszkozitás (100 °C-on) | ~8,2 mm²/s |
Viszkozitási index | 177 |
HTHS (150 °C-on) | 2,64 mPa·s |
Dermedéspont | -63 °C |
Lobbanáspont | 240 °C |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% |