Regenerálja a gumiból és műanyagból készült motorszimeringeket, mint például a tengelytömítéseket, szelepszár-szimeringeket, és megelőzi az olajfoltok kialakulását a jármű alatt.
Ellensúlyozza az olaj hígulását.
Csökkenti a motorzajt és az olajfogyasztást a dugattyúgyűrűkön és szelepszárvezetőkön keresztül.
Megakadályozza a füstölést
Csökkenti a motorzajt
Megőrzi és regenerálja a gumiból és műanyagból készült tömítéseket
Csökkenti az olajfogyasztást
Megakadályozza az olajszivárgást és a környezet szennyezését
| Tulajdonság | Érték / Megjegyzés |
|---|---|
| Szín / megjelenés | narancssárga, áttetsző |
| Állag / tulajdonság | viszkózus folyadék |
| Viszkozitás 40 °C-on | 133,81 mm²/s |
| Lobbanáspont | 112 °C (DIN ISO 2592) |
| Dermedéspont | –5 °C (DIN ISO 3016) |
| Halmazállapot | pasztaszerű, folyékony |
| Szag | jellegzetes |
Alkalmas minden kereskedelemben kapható motorolajhoz,
benzin- és dízelmotorokban, részecskeszűrővel (DPF) vagy anélkül.
Turbófeltöltővel és katalizátorral ellátott motorokban tesztelve.
Megjegyzés:
Nem alkalmas nedves tengelykapcsolóval szerelt motorkerékpárokhoz.
Egy 300 ml-es doboz legfeljebb 5 liter motorolajhoz elegendő.
A termék bármikor hozzáadható az olajhoz.
A hozzáadás után járassa a motort, amíg fel nem melegszik.
A tömítés javulása kb. 600–800 km után kezdődik.
A tartós hatás biztosítása érdekében javasolt 30 000 km-enként újra hozzáadni megelőzésképpen.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00 -ig lehetséges(ebédidő:12.00-12.30 között). Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Regenerálja a gumiból és műanyagból készült motorszimeringeket, mint például a tengelytömítéseket, szelepszár-szimeringeket, és megelőzi az olajfoltok kialakulását a jármű alatt.
Ellensúlyozza az olaj hígulását.
Csökkenti a motorzajt és az olajfogyasztást a dugattyúgyűrűkön és szelepszárvezetőkön keresztül.
Megakadályozza a füstölést
Csökkenti a motorzajt
Megőrzi és regenerálja a gumiból és műanyagból készült tömítéseket
Csökkenti az olajfogyasztást
Megakadályozza az olajszivárgást és a környezet szennyezését
| Tulajdonság | Érték / Megjegyzés |
|---|---|
| Szín / megjelenés | narancssárga, áttetsző |
| Állag / tulajdonság | viszkózus folyadék |
| Viszkozitás 40 °C-on | 133,81 mm²/s |
| Lobbanáspont | 112 °C (DIN ISO 2592) |
| Dermedéspont | –5 °C (DIN ISO 3016) |
| Halmazállapot | pasztaszerű, folyékony |
| Szag | jellegzetes |
Alkalmas minden kereskedelemben kapható motorolajhoz,
benzin- és dízelmotorokban, részecskeszűrővel (DPF) vagy anélkül.
Turbófeltöltővel és katalizátorral ellátott motorokban tesztelve.
Megjegyzés:
Nem alkalmas nedves tengelykapcsolóval szerelt motorkerékpárokhoz.
Egy 300 ml-es doboz legfeljebb 5 liter motorolajhoz elegendő.
A termék bármikor hozzáadható az olajhoz.
A hozzáadás után járassa a motort, amíg fel nem melegszik.
A tömítés javulása kb. 600–800 km után kezdődik.
A tartós hatás biztosítása érdekében javasolt 30 000 km-enként újra hozzáadni megelőzésképpen.