100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00 -ig lehetséges(ebédidő:12.00-12.30 között). Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
ACEA C2
API RC
API SP
BMW Longlife-12 FE
Chrysler MS-13340
Chrysler MS-90047
Fiat 9.55535-DS1
Fiat 9.55535-GS1
Ford WSS-M2C950-A
ILSAC GF-6A
MB 227.61
MB 229.61