A MOTUL Mega X LA 10W-40 egy korszerű, Technoszintetikus® motorolaj, melyet kifejezetten teherautókhoz, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez, helyhez kötött dízelmotorokhoz és hajómotorokhoz fejlesztettek ki.
Az olaj alacsony (< 50 ppm) kéntartalmú üzemanyaggal működő, alacsony emissziós, közvetlen befecskendezéses, turbódízel motorokhoz készült, melyek megfelelnek az Euro II–VI kibocsátási előírásoknak, és EGR (kipufogógáz-visszavezetés), illetve SCR (AdBlue) rendszerrel felszereltek.
A termék DPF-fel (részecskeszűrővel) nem szerelt rendszerekhez ajánlott. Alkalmas szélsőséges körülmények között is, hosszan tartó, nagy terhelés esetén is megbízható kenést biztosít.
Alacsony hamutartalom (SAPS):
Szulfáthamu: < 1,0%
Foszfor: < 0,08%
Kén: < 0,3%
Kifejezetten olyan motorokhoz, ahol a kenőanyagokra vonatkozó előírás a SAPS értékek korlátozását írja elő
Szabványok:
ACEA E6 / E7 / E9 (az E7 felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4
JASO DH-2
Megfelelések és jóváhagyások:
MB-Approval 226.9 / 228.51
MAN 3477 / 3271-1
MACK EO-N
RENAULT VI RLD-2 / RXD / RGD
VOLVO VDS-3
DAF LD
DEUTZ DQC-IV LA
CUMMINS CES 20076 / 20077
MTU TYPE 3.1
Haszongépjárművek dízelmotorjai
Nehézüzemi munkagépek (mezőgazdaság, építőipar)
Helyhez kötött ipari motorok
Hajómotorok (ha nem DPF-esek)
20 literes kanna (nagyobb ipari kiszerelésben is elérhető)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
A MOTUL Mega X LA 10W-40 egy korszerű, Technoszintetikus® motorolaj, melyet kifejezetten teherautókhoz, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez, helyhez kötött dízelmotorokhoz és hajómotorokhoz fejlesztettek ki.
Az olaj alacsony (< 50 ppm) kéntartalmú üzemanyaggal működő, alacsony emissziós, közvetlen befecskendezéses, turbódízel motorokhoz készült, melyek megfelelnek az Euro II–VI kibocsátási előírásoknak, és EGR (kipufogógáz-visszavezetés), illetve SCR (AdBlue) rendszerrel felszereltek.
A termék DPF-fel (részecskeszűrővel) nem szerelt rendszerekhez ajánlott. Alkalmas szélsőséges körülmények között is, hosszan tartó, nagy terhelés esetén is megbízható kenést biztosít.
Alacsony hamutartalom (SAPS):
Szulfáthamu: < 1,0%
Foszfor: < 0,08%
Kén: < 0,3%
Kifejezetten olyan motorokhoz, ahol a kenőanyagokra vonatkozó előírás a SAPS értékek korlátozását írja elő
Szabványok:
ACEA E6 / E7 / E9 (az E7 felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4
JASO DH-2
Megfelelések és jóváhagyások:
MB-Approval 226.9 / 228.51
MAN 3477 / 3271-1
MACK EO-N
RENAULT VI RLD-2 / RXD / RGD
VOLVO VDS-3
DAF LD
DEUTZ DQC-IV LA
CUMMINS CES 20076 / 20077
MTU TYPE 3.1
Haszongépjárművek dízelmotorjai
Nehézüzemi munkagépek (mezőgazdaság, építőipar)
Helyhez kötött ipari motorok
Hajómotorok (ha nem DPF-esek)
20 literes kanna (nagyobb ipari kiszerelésben is elérhető)
ACEA E3
ACEA E5
ACEA E6
ACEA E7
ACEA E9
API CI-4
CUMMINS CES 20076 / 20077
DAF LD
DEUTZ DQC-IV LA
JASO DH-2
MACK EO-N
MAN 3271-1
MAN 3477
MB 226.9
MB 228.51
MTU TYPE 3.1
RENAULT VI RGD
RENAULT VI RLD-2
RENAULT VI RXD
VOLVO VDS-3