A RAVENOL ATF T-ULV Fluid egy teljesen szintetikus automata váltóolaj (ATF), amely magas minőségű poli-alfa-olefin (PAO) és észter bázisolajon alapul. Speciális adalékcsomagja biztosítja az automata váltók tökéletes működését még extrém igénybevétel mellett is.
A termék kifejezetten a legújabb generációs Aisin Warner 8 fokozatú automata váltókhoz lett kifejlesztve, és kiváló kopásvédelmet biztosít minden üzemi körülmény között. A folyadék színe piros.
RAVENOL ATF T-ULV Fluid az alábbi specifikációkhoz és járműtípusokhoz ajánlott:
ATF AW-2
BMW: 83222413477 (8 fokozatú automata GA8G45AW), ATF 7, GA8F22AW
Mini: GA8F22AW, CVT típusok
Citroën / PSA / Peugeot: EAT8, 16 350 560 80 (8 fokozatú AMN8 / ATN8 / AXN8)
Volvo: 31492172 (AWF8G45), 31492173 (AWF8G55)
VW: G 053 001 A2 (8 sebességes automata 09S, AQ300-8F)
Az automata váltók hatásfokát jelentősen befolyásolja a belső súrlódási veszteség (loss torque). Ennek csökkentésére a RAVENOL egy ultra-alacsony viszkozitású ATF-et (T-ULV) fejlesztett ki, amely kb. 50%-kal alacsonyabb kinematikai viszkozitással rendelkezik 40 °C-on, mint a hagyományos alacsony viszkozitású ATF-ek.
A túl alacsony viszkozitás általában káros lehet a hajtóműalkatrészek fáradási élettartamára, azonban a RAVENOL két technológiai megoldással küszöböli ki ezt a problémát:
Nagy teljesítményű PAO bázisolaj alacsony belső súrlódással (traction coefficient): csökkenti a nyírási ellenállást, javítva az EHL (elaszto-hidrodinamikai) kenési körülmények közötti fáradási élettartamot.
Magas polaritású észterbázisú olaj: javítja a kenőképességet súlyos kenési körülmények között, mivel az észterek jól tapadnak a fémfelületekre.
Tartóssági tesztek során a T-ULV bizonyította fölényét a hagyományos alacsony viszkozitású olajokkal szemben, még valódi váltóegységekben is.
Továbbá a veszteségi nyomatékot kb. 12%-kal csökkenti a többi alacsony viszkozitású ATF-hez képest, ezzel hozzájárulva az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
A RAVENOL ATF T-ULV Fluid alkalmas az alábbi modern 8 fokozatú Aisin Warner automata váltókhoz:
Aisin: AWF8G30, AWF8G35, AWF8G45, AWF8G55
BMW: GA8F22AW
Mini: GA8F22AW
Citroën: EAT8
Peugeot: ATN8
Toyota: Direct Shift-8AT
Volvo: AWF8G45
VW: 09S (AQ300-8F)
Fontos: mindig figyelje a gyártó eredeti cikkszámát a megfelelő alkalmazáshoz.
Kiváló kenőképesség alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás
Kimagasló kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Állandó súrlódási karakterisztika
Magas hő- és oxidációs stabilitás
Kitűnő hűtési képesség
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
A RAVENOL ATF T-ULV Fluid egy teljesen szintetikus automata váltóolaj (ATF), amely magas minőségű poli-alfa-olefin (PAO) és észter bázisolajon alapul. Speciális adalékcsomagja biztosítja az automata váltók tökéletes működését még extrém igénybevétel mellett is.
A termék kifejezetten a legújabb generációs Aisin Warner 8 fokozatú automata váltókhoz lett kifejlesztve, és kiváló kopásvédelmet biztosít minden üzemi körülmény között. A folyadék színe piros.
RAVENOL ATF T-ULV Fluid az alábbi specifikációkhoz és járműtípusokhoz ajánlott:
ATF AW-2
BMW: 83222413477 (8 fokozatú automata GA8G45AW), ATF 7, GA8F22AW
Mini: GA8F22AW, CVT típusok
Citroën / PSA / Peugeot: EAT8, 16 350 560 80 (8 fokozatú AMN8 / ATN8 / AXN8)
Volvo: 31492172 (AWF8G45), 31492173 (AWF8G55)
VW: G 053 001 A2 (8 sebességes automata 09S, AQ300-8F)
Az automata váltók hatásfokát jelentősen befolyásolja a belső súrlódási veszteség (loss torque). Ennek csökkentésére a RAVENOL egy ultra-alacsony viszkozitású ATF-et (T-ULV) fejlesztett ki, amely kb. 50%-kal alacsonyabb kinematikai viszkozitással rendelkezik 40 °C-on, mint a hagyományos alacsony viszkozitású ATF-ek.
A túl alacsony viszkozitás általában káros lehet a hajtóműalkatrészek fáradási élettartamára, azonban a RAVENOL két technológiai megoldással küszöböli ki ezt a problémát:
Nagy teljesítményű PAO bázisolaj alacsony belső súrlódással (traction coefficient): csökkenti a nyírási ellenállást, javítva az EHL (elaszto-hidrodinamikai) kenési körülmények közötti fáradási élettartamot.
Magas polaritású észterbázisú olaj: javítja a kenőképességet súlyos kenési körülmények között, mivel az észterek jól tapadnak a fémfelületekre.
Tartóssági tesztek során a T-ULV bizonyította fölényét a hagyományos alacsony viszkozitású olajokkal szemben, még valódi váltóegységekben is.
Továbbá a veszteségi nyomatékot kb. 12%-kal csökkenti a többi alacsony viszkozitású ATF-hez képest, ezzel hozzájárulva az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
A RAVENOL ATF T-ULV Fluid alkalmas az alábbi modern 8 fokozatú Aisin Warner automata váltókhoz:
Aisin: AWF8G30, AWF8G35, AWF8G45, AWF8G55
BMW: GA8F22AW
Mini: GA8F22AW
Citroën: EAT8
Peugeot: ATN8
Toyota: Direct Shift-8AT
Volvo: AWF8G45
VW: 09S (AQ300-8F)
Fontos: mindig figyelje a gyártó eredeti cikkszámát a megfelelő alkalmazáshoz.
Kiváló kenőképesség alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás
Kimagasló kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Állandó súrlódási karakterisztika
Magas hő- és oxidációs stabilitás
Kitűnő hűtési képesség