Cikkszám: 1212107
Olaj típusa: Teljesen szintetikus
Alkalmazás: Személygépkocsik
BMW: 83222433157, DCTF-2, BOT 351 C4
Chery: 730DHB/DHC 7DCT300, 738DHA 7DCT380, 9009011085
Ford: F-DC, WSS-M2C218-A1
Great Wall: GW7DCT1, GWM 7DCT450
Hyundai/Kia: 04300-2N110, WDHO-1
Kunlun: DCTF-7S
Mercedes-Benz: MB 236.22, MB 239.21, MB 239.22
Pentosin: FFL-7A
Renault: 7711785243, DW5
Sinopec: DCTF-GS
A RAVENOL DCT-LV Fluid egy modern, PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus kettős tengelykapcsolós (DCT) váltóolaj, speciális adalékcsomaggal és inhibitálással, amely biztosítja a kettős tengelykapcsolós váltók megbízható működését.
Ez a termék kifejezetten a Magna GETRAG harmadik generációs 7 fokozatú váltóihoz lett kifejlesztve, különösen a Daimler MB 239.21 előírásnak megfelelően.
A RAVENOL DCT-LV Fluid garantálja az optimális teljesítményátvitelt és kiváló kuplungműködést még extrém terhelés, nyári hőség vagy téli hideg esetén is.
A RAVENOL DCT-LV Fluid különböző gyártók – például BMW, Ford, Mercedes-Benz, VW/Audi – kettős tengelykapcsolós sebességváltóihoz lett kifejlesztve.
Kifejezetten ajánlott a Magna GETRAG által gyártott 7 fokozatú DCT váltók (pl. 7DCT300, 6DCT200, 6DCT150) kenésére. Alkalmas nedves és száraz kuplungos direkt váltókhoz egyaránt.
Kiváló kenőképesség alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló kopás-, korrózió- és habzás elleni védelem
Kiemelkedő viszkozitás–hőmérséklet stabilitás
Magas hő- és oxidációállóság
Semleges a tömítőanyagokkal szemben
Stabil kenőfilm extrém nyári terhelés esetén is
Műszaki adatok | |||
Tulajdonság |
Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 832 | EN ISO 12185 |
Szín | – | sárga | VISUÁLIS |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 5,55 | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 23,77 | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | – | 187 | DIN ISO 2909 |
Brookfield viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 3100 | ASTM D2983 |
Brookfield viszkozitás –55 °C-on | mPa·s | 17200 | ASTM D2983 |
Dermedéspont (Pourpoint) | °C | –75 | DIN ISO 3016 |
Rézlap korróziós teszt 121 °C-on | – | 1b | ASTM D130 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Cikkszám: 1212107
Olaj típusa: Teljesen szintetikus
Alkalmazás: Személygépkocsik
BMW: 83222433157, DCTF-2, BOT 351 C4
Chery: 730DHB/DHC 7DCT300, 738DHA 7DCT380, 9009011085
Ford: F-DC, WSS-M2C218-A1
Great Wall: GW7DCT1, GWM 7DCT450
Hyundai/Kia: 04300-2N110, WDHO-1
Kunlun: DCTF-7S
Mercedes-Benz: MB 236.22, MB 239.21, MB 239.22
Pentosin: FFL-7A
Renault: 7711785243, DW5
Sinopec: DCTF-GS
A RAVENOL DCT-LV Fluid egy modern, PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus kettős tengelykapcsolós (DCT) váltóolaj, speciális adalékcsomaggal és inhibitálással, amely biztosítja a kettős tengelykapcsolós váltók megbízható működését.
Ez a termék kifejezetten a Magna GETRAG harmadik generációs 7 fokozatú váltóihoz lett kifejlesztve, különösen a Daimler MB 239.21 előírásnak megfelelően.
A RAVENOL DCT-LV Fluid garantálja az optimális teljesítményátvitelt és kiváló kuplungműködést még extrém terhelés, nyári hőség vagy téli hideg esetén is.
A RAVENOL DCT-LV Fluid különböző gyártók – például BMW, Ford, Mercedes-Benz, VW/Audi – kettős tengelykapcsolós sebességváltóihoz lett kifejlesztve.
Kifejezetten ajánlott a Magna GETRAG által gyártott 7 fokozatú DCT váltók (pl. 7DCT300, 6DCT200, 6DCT150) kenésére. Alkalmas nedves és száraz kuplungos direkt váltókhoz egyaránt.
Kiváló kenőképesség alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló kopás-, korrózió- és habzás elleni védelem
Kiemelkedő viszkozitás–hőmérséklet stabilitás
Magas hő- és oxidációállóság
Semleges a tömítőanyagokkal szemben
Stabil kenőfilm extrém nyári terhelés esetén is
Műszaki adatok | |||
Tulajdonság |
Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 832 | EN ISO 12185 |
Szín | – | sárga | VISUÁLIS |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 5,55 | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 23,77 | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | – | 187 | DIN ISO 2909 |
Brookfield viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 3100 | ASTM D2983 |
Brookfield viszkozitás –55 °C-on | mPa·s | 17200 | ASTM D2983 |
Dermedéspont (Pourpoint) | °C | –75 | DIN ISO 3016 |
Rézlap korróziós teszt 121 °C-on | – | 1b | ASTM D130 |
BMW 83222433157
BMW DCTF-2
BOT 351 C4
Chery 730DHB/DHC 7DCT300
Chery 738DHA 7DCT380
Chery 9009011085
Ford F-DC
Ford WSS-M2C218-A1
Great Wall GW7DCT1
Great Wall GWM 7DCT450
Hyundai/Kia 04300-2N110 WDHO-1
Kunlun DCTF-7S
MB 236.22
MB 239.21
MB 239.22
Pentonsin FFL-7A
Renault 7711785243
Renault DW5
Sinopec DCTF-GS
VW G 055 529
VW G 055 529 A2
VW TL 52529-C