API: SN Plus, SP (RC)
ILSAC: GF-6A
Olaj típusa: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
API SN Plus
API SP Resource Conserving
GM dexos1™ Gen 3 (Engedélyszám: D335AADJ081)
ILSAC GF-6A
VWC 53034
Chrysler MS-13340, MS-6395
Fiat 9.55535-CR1
Ford WSS-M2C929-A, WSS-M2C946-A, WSS-M2C946-B1, WSS-M2C961-A, WSS-M2C961-A1
Honda/Acura HTO-06
Opel OV 040 1547 – G30
Személygépkocsik benzines motorjaihoz, turbóval vagy anélkül, közvetlen befecskendezéssel is.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen a modern benzines motorokhoz fejlesztve. Tartalmazza a USVO® technológiát, amely garantálja a kiváló viszkozitás-stabilitást és kiküszöböli a hagyományos polimer viszkozitásjavítók hátrányait.
A fejlesztés során alkalmazott tri-nukleáris molibdén és OFM (organikus súrlódáscsökkentők) egyedülálló kopásvédelmet és hatásfokot biztosítanak. A különösen poláros V. csoportos alapolaj kiváló kompatibilitást nyújt a PAO komponensekkel.
Új formula dexos1™ Gen 3 jóváhagyással
Különösen alkalmas GDI (közvetlen befecskendezésű) motorokhoz
Megakadályozza az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI)
Nem képez olajlerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű zónában vagy szelepeken
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelésnél is
Low SAPS technológia: alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Magas viszkozitásstabilitás és nyírásállóság
Kiváló hidegindítási tulajdonságok
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten is
Kiemelkedő kopás- és korrózióvédelem
Kiváló tisztító- és diszpergáló képesség, habzásgátló hatás
Katalizátorral szerelt járművekhez is alkalmas
Hosszabb csereperiódus a gyártói előírás szerint
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 ajánlott:
Modern GM benzines motorral szerelt járművekhez (dexos1™ Gen 3 szabvány szerint)
Alkalmas továbbá a megadott Ford, Chrysler és Honda előírásokhoz is
Tulajdonság | Érték | Szabvány |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu-tartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
API: SN Plus, SP (RC)
ILSAC: GF-6A
Olaj típusa: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
API SN Plus
API SP Resource Conserving
GM dexos1™ Gen 3 (Engedélyszám: D335AADJ081)
ILSAC GF-6A
VWC 53034
Chrysler MS-13340, MS-6395
Fiat 9.55535-CR1
Ford WSS-M2C929-A, WSS-M2C946-A, WSS-M2C946-B1, WSS-M2C961-A, WSS-M2C961-A1
Honda/Acura HTO-06
Opel OV 040 1547 – G30
Személygépkocsik benzines motorjaihoz, turbóval vagy anélkül, közvetlen befecskendezéssel is.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen a modern benzines motorokhoz fejlesztve. Tartalmazza a USVO® technológiát, amely garantálja a kiváló viszkozitás-stabilitást és kiküszöböli a hagyományos polimer viszkozitásjavítók hátrányait.
A fejlesztés során alkalmazott tri-nukleáris molibdén és OFM (organikus súrlódáscsökkentők) egyedülálló kopásvédelmet és hatásfokot biztosítanak. A különösen poláros V. csoportos alapolaj kiváló kompatibilitást nyújt a PAO komponensekkel.
Új formula dexos1™ Gen 3 jóváhagyással
Különösen alkalmas GDI (közvetlen befecskendezésű) motorokhoz
Megakadályozza az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI)
Nem képez olajlerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű zónában vagy szelepeken
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelésnél is
Low SAPS technológia: alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Magas viszkozitásstabilitás és nyírásállóság
Kiváló hidegindítási tulajdonságok
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten is
Kiemelkedő kopás- és korrózióvédelem
Kiváló tisztító- és diszpergáló képesség, habzásgátló hatás
Katalizátorral szerelt járművekhez is alkalmas
Hosszabb csereperiódus a gyártói előírás szerint
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 ajánlott:
Modern GM benzines motorral szerelt járművekhez (dexos1™ Gen 3 szabvány szerint)
Alkalmas továbbá a megadott Ford, Chrysler és Honda előírásokhoz is
Tulajdonság | Érték | Szabvány |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu-tartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
API SN Plus
API SP (RC)
Chrysler MS-13340
Chrysler MS-6395
Fiat 9.55535-CR1
Ford WSS-M2C929-A
Ford WSS-M2C946-A
Ford WSS-M2C946-B1
Ford WSS-M2C961-A
Ford WSS-M2C961-A1
GM dexos1™ Gen 3 (Lizenz-Nr. D335AADJ081)
Honda/Acura HTO-06
ILSAC GF-6A
Opel OV 040 1547 - G30
VWC 53034