Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111115
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®
Alkalmazás: Személygépkocsi benzin- és dízelmotorokhoz, turbóval és anélkül
ACEA A5/B5
API CF, API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700
A RAVENOL FO SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj a CleanSynto® technológia alkalmazásával, benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltéssel vagy anélkül.
Kiemelkedő viszkozitási indexét speciális alapolajok révén éri el, és kiváló hidegindítási tulajdonságai révén maximális kenési biztonságot nyújt a hidegüzemi fázisban. A csökkentett súrlódás és kopás révén mérsékli az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, így hozzájárul a környezetvédelemhez.
Ideális választás azokhoz a járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot engedélyeznek a gyártó által.
Egész évben használható, különösen javasolt Ford, Renault, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi járművekhez, amelyek A5/B5 vagy M2C913 szabványokat igényelnek.
Üzemanyag-megtakarítás részterhelés és teljes terhelés alatt
Stabil, kiváló viszkozitási viselkedés és nyírási stabilitás
Kiváló hidegindítási teljesítmény
Megbízható kenőfilm magas hőmérsékleten is
Magas kopás- és korrózióvédelem
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Iszap- és lerakódás-képződés elleni védelem
Kiváló tisztító (detergens) és szennytartó (diszpergens) tulajdonság
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20°C-on | 849,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100°C-on | 10,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40°C-on | 56,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 165 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150°C-on | 3,08 mPa*s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30°C-on | 4300 mPa*s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35°C-on | 14.000 mPa*s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39°C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 240°C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 10,9 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu tartalom | 1,3% | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111115
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®
Alkalmazás: Személygépkocsi benzin- és dízelmotorokhoz, turbóval és anélkül
ACEA A5/B5
API CF, API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700
A RAVENOL FO SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj a CleanSynto® technológia alkalmazásával, benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltéssel vagy anélkül.
Kiemelkedő viszkozitási indexét speciális alapolajok révén éri el, és kiváló hidegindítási tulajdonságai révén maximális kenési biztonságot nyújt a hidegüzemi fázisban. A csökkentett súrlódás és kopás révén mérsékli az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, így hozzájárul a környezetvédelemhez.
Ideális választás azokhoz a járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot engedélyeznek a gyártó által.
Egész évben használható, különösen javasolt Ford, Renault, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi járművekhez, amelyek A5/B5 vagy M2C913 szabványokat igényelnek.
Üzemanyag-megtakarítás részterhelés és teljes terhelés alatt
Stabil, kiváló viszkozitási viselkedés és nyírási stabilitás
Kiváló hidegindítási teljesítmény
Megbízható kenőfilm magas hőmérsékleten is
Magas kopás- és korrózióvédelem
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Iszap- és lerakódás-képződés elleni védelem
Kiváló tisztító (detergens) és szennytartó (diszpergens) tulajdonság
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20°C-on | 849,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100°C-on | 10,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40°C-on | 56,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 165 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150°C-on | 3,08 mPa*s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30°C-on | 4300 mPa*s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35°C-on | 14.000 mPa*s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -39°C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 240°C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 10,9 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu tartalom | 1,3% | DIN 51575 |
ACEA A5/B5
API CF
API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700