Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111126
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelmotoros személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00, VW 507 00
BMW 83210398507, BMW/Mini 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
MB (A 000 989 89 01 10), MB 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2, M4, M6
A RAVENOL SMP SAE 5W-30 egy fejlett szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj, amely a CleanSynto® technológia segítségével maximális védelmet és hatékonyságot biztosít modern benzin- és dízelmotorok számára – turbóval és közvetlen befecskendezéssel egyaránt.
Kiválóan teljesít a legújabb EURO IV, V és VI kibocsátási szabványokat teljesítő járművekben, és különösen ajánlott azokhoz a motorokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy háromutas katalizátorral (TWC) rendelkeznek. Hosszabbított olajcsere-intervallumra is alkalmas (akár 50.000 km vagy 2 év a gyártó előírása szerint).
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
Mid SAPS összetétel: csökkentett szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiváló kopásvédelem és magas viszkozitási index extrém üzemi körülmények között is
Kimagasló hidegindítási tulajdonságok még -30 °C alatt is
Stabil kenőfilm magas hőmérsékleten is
Alacsony párolgási veszteség → csökkentett olajfogyasztás
Lerakódásmentes működés a dugattyúgyűrű környezetében, égéstérben és a szelepeken
Tömítésekkel szembeni semlegesség
Környezetbarát üzemeltetés a hosszabbított csereperiódus révén
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 844,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | barna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 11,95 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 70,4 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 167 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,63 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 5000 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 19.200 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -42 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,8 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 233 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 8,4 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,7 % | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111126
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelmotoros személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00, VW 507 00
BMW 83210398507, BMW/Mini 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
MB (A 000 989 89 01 10), MB 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2, M4, M6
A RAVENOL SMP SAE 5W-30 egy fejlett szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj, amely a CleanSynto® technológia segítségével maximális védelmet és hatékonyságot biztosít modern benzin- és dízelmotorok számára – turbóval és közvetlen befecskendezéssel egyaránt.
Kiválóan teljesít a legújabb EURO IV, V és VI kibocsátási szabványokat teljesítő járművekben, és különösen ajánlott azokhoz a motorokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy háromutas katalizátorral (TWC) rendelkeznek. Hosszabbított olajcsere-intervallumra is alkalmas (akár 50.000 km vagy 2 év a gyártó előírása szerint).
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
Mid SAPS összetétel: csökkentett szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiváló kopásvédelem és magas viszkozitási index extrém üzemi körülmények között is
Kimagasló hidegindítási tulajdonságok még -30 °C alatt is
Stabil kenőfilm magas hőmérsékleten is
Alacsony párolgási veszteség → csökkentett olajfogyasztás
Lerakódásmentes működés a dugattyúgyűrű környezetében, égéstérben és a szelepeken
Tömítésekkel szembeni semlegesség
Környezetbarát üzemeltetés a hosszabbított csereperiódus révén
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 844,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | barna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 11,95 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 70,4 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 167 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,63 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 5000 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 19.200 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -42 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,8 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 233 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 8,4 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,7 % | DIN 51575 |
ACEA C3
API SN
BMW 83210398507
BMW Longlife-04
BMW/Mini 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
MB (A 000 989 89 01 10)
MB 229.31
MB 229.51
Porsche C30
Stellantis FPW9.55535/03
VW 504 00/ VW 507 00
VW/Audi G 052 195 M2
VW/Audi G 052 195 M4
VW/Audi G 052 195 M6