Csúcstechnológiás, alacsony súrlódású motorolaj, szintetikus technológián alapulva. Kiemelkedő kopásvédelmet nyújt, csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, valamint gyors olajeljutást biztosít a motor minden részéhez. A gyártói előírásoktól függően akár 30 000 vagy 50 000 km-es, illetve alacsony futásteljesítményű járművek esetén 2 éves olajcsere-intervallum is lehetséges.
Euro 4, Euro 5 és Euro 6 emissziós normáknak megfelelő benzin- és dízelmotorokhoz készült (beleértve az FSI, common rail és pumpe-düse befecskendezésű motorokat). Gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt – akár utólag beépített – járművekhez is alkalmas.
Kivétel: 2006. 06. előtt gyártott R5 és V10 TDI motorok. Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Alkalmazás
A motor- vagy járműgyártó előírásait és utasításait be kell tartani. Az optimális hatás kizárólag keveretlen (hígítatlan) használat esetén érhető el.
Megjegyzés műhelyek számára: tartályos rendszerek esetén a korábban benne maradó, kereskedelmi forgalomban kapható olaj maradékmennyisége nem haladhatja meg az 5%-ot.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00 -ig lehetséges(ebédidő:12.00-12.30 között). Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Csúcstechnológiás, alacsony súrlódású motorolaj, szintetikus technológián alapulva. Kiemelkedő kopásvédelmet nyújt, csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, valamint gyors olajeljutást biztosít a motor minden részéhez. A gyártói előírásoktól függően akár 30 000 vagy 50 000 km-es, illetve alacsony futásteljesítményű járművek esetén 2 éves olajcsere-intervallum is lehetséges.
Euro 4, Euro 5 és Euro 6 emissziós normáknak megfelelő benzin- és dízelmotorokhoz készült (beleértve az FSI, common rail és pumpe-düse befecskendezésű motorokat). Gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt – akár utólag beépített – járművekhez is alkalmas.
Kivétel: 2006. 06. előtt gyártott R5 és V10 TDI motorok. Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Alkalmazás
A motor- vagy járműgyártó előírásait és utasításait be kell tartani. Az optimális hatás kizárólag keveretlen (hígítatlan) használat esetén érhető el.
Megjegyzés műhelyek számára: tartályos rendszerek esetén a korábban benne maradó, kereskedelmi forgalomban kapható olaj maradékmennyisége nem haladhatja meg az 5%-ot.
OPEL OV0401547-D30
ACEA C2
ACEA C3
API SP
BMW Longlife-01 (2018-ig)
BMW Longlife-01 FE (2018-ig)
BMW Longlife-04
Fiat 9.55535-S1
Fiat 9.55535-S3
MB-Freigabe 229.31
MB-Freigabe 229.51
OPEL OV0401547-G30
Peugeot Citroen (PSA) B71 2290
Porsche C30
VW 500 00
VW 501 01
VW 502 00
VW 503 00
VW 503 01
VW 504 00
VW 505 00
VW 505 01
VW 506 00
VW 506 01 (az R5 és a V10 TDI motor kivételével 6/2006 előtt)
VW 507 00