ACEA A5/B5, API SL/CF, FORD WSS M2C 913D, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Renault RN0700
Minden évszakban használható, benzin és diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault) csökkentett HTHS viszkozitást (High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz (TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem, együttesen tökéletes motortisztaság.
ACEA A5/B5, API SL/CF, FORD WSS M2C 913D, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Renault RN0700
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (150L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
ACEA A5/B5, API SL/CF, FORD WSS M2C 913D, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Renault RN0700
Minden évszakban használható, benzin és diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault) csökkentett HTHS viszkozitást (High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz (TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem, együttesen tökéletes motortisztaság.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
ACEA A5/B5, API SL/CF, FORD WSS M2C 913D, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Renault RN0700
Minden évszakban használható, benzin és diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault) csökkentett HTHS viszkozitást (High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz (TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem, együttesen tökéletes motortisztaság.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
ACEA A5/B5, API SL/CF, FORD WSS M2C 913D, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Renault RN0700
Minden évszakban használható, benzin és diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault) csökkentett HTHS viszkozitást (High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz (TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem, együttesen tökéletes motortisztaság.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 2500 Ft, vagy nettó 35 000 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 9-16 h között lehetséges.
ACEA A5/B5, API SL/CF, FORD WSS M2C 913D, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Renault RN0700
Minden évszakban használható, benzin és diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault) csökkentett HTHS viszkozitást (High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz (TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem, együttesen tökéletes motortisztaság.
Minden évszakban használható, benzin és diesel motorokhoz is ajánlott, teljesen szintetikus olaj. Főleg olyan járművekhez ajánlott, ahol a gyártómű (Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault) csökkentett HTHS viszkozitást (High Temperature High Shear - Magas Hőmérséklet Nagy Nyírás) ír elő az ACEA A1/B1 illetve A5/B5 szabványnak megfelelően. A különleges összetétel illetve a csökkentett HTHS viszkozitás a hidegindítási szakaszban és a rövid útszakaszokon történő használat során akár 10%-ot is eredményező üzemanyag megtakarítást biztosíthat, összehasonlítva egy 10W-40-es viszkozitású ásványolajjal. Kiemelkedő kopás elleni védelem a hidegindítás szakaszában. Akár 15%-kal is csökkenhet a vezértengely kopása, viszonyítva egy 5W-40-es viszkozitású szintetikus olajhoz (TUM3S teszt szerint). A motor túlmelegedése elleni biztosítékot a kiváló hőcsere képesség garantálja. Szélsőséges terhelési viszonyok között is biztos kenőképesség. Tiszta, nincs olajsár, kiemelkedő korrózió védelem, együttesen tökéletes motortisztaság.
ACEA A5/B5, API SL/CF, FORD WSS M2C 913D, Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Renault RN0700