Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Mobil Super™ 3000 Formula VC 0W-20
Prémium teljesítményű motorolaj – Volvo RBS0-2AE jóváhagyással
Termékleírás
A Mobil Super™ 3000 Formula VC 0W-20 egy kiemelkedő teljesítményű, alacsony hamutartalmú szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a Volvo Car Corporation RBS0-2AE 0W-20 specifikációjának megfelelően fejlesztettek. Kiváló védelmet nyújt a korszerű benzin-, dízel- és hibridmotorok számára, különösen a Volvo, valamint a japán és koreai gyártók modelljeiben, ahol a SAE 0W-20 viszkozitási osztály az előírás.
Előnyök és jellemzők
• Teljesíti vagy túlteljesíti az ACEA C5 előírást, elősegítve az üzemanyag-hatékonyságot és a kipufogógáz-utókezelő rendszerek védelmét
• Megfelel az API SP szabványnak, védelmet nyújt a kis hengerűrtartalmú, turbófeltöltős benzinmotoroknál az alacsony fordulaton jelentkező kopogás és kopás ellen
• Kiváló hidegindítási teljesítmény – gyors kenés és motorvédelem alacsony hőmérsékleten
• Magas HTHS viszkozitás (>2,75 cP) a hosszan tartó védelemért
Felhasználási terület
A Mobil Super™ 3000 Formula VC 0W-20 ajánlott a legmodernebb, nagy hatásfokú benzin-, dízel- és hibridmotorral szerelt Volvo járművekhez, valamint olyan ázsiai gyártók modelljeihez, amelyek SAE 0W-20 olaj viszkozitást és az alábbi specifikációkat írják elő.
Nem ajánlott régebbi motorokhoz, amelyek magasabb viszkozitású motorolajra lettek tervezve – kérjük, mindig ellenőrizze a jármű kezelési útmutatóját.
Jóváhagyások és előírások
Ez a termék az alábbi gyártói jóváhagyásokkal rendelkezik:
VOLVO RBS0-2AE 0W-20
API SP
ACEA C5
Tipikus jellemzők
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Viszkozitás (SAE) | 0W-20 | - |
Sűrűség 15 °C-on | 0,844 g/ml | ASTM D1298 |
Lobbanáspont (COC) | 222 °C | ASTM D92 |
Kin. viszkozitás 40 °C-on | 42,1 mm²/s | ASTM D445 |
Kin. viszkozitás 100 °C-on | 8,7 mm²/s | ASTM D445 |
Viszkozitási index | 196 | ASTM D2270 |
Dermedéspont | -42 °C | ASTM D97 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
NLGI 2
A Mobilgrease XHP™ 222 egy kiváló teljesítményű lítium-komplex kenőzsír, amelyet széles körű alkalmazásokhoz és súlyos üzemi körülményekhez terveztek. Ez a kenőzsír kiváló magas hőmérsékleti teljesítményt nyújt, kiváló tapadással, szerkezeti stabilitással és vízszennyezéssel szembeni ellenállással. Magas szintű kémiai stabilitással rendelkezik, és kiváló védelmet nyújt a rozsda és a korrózió ellen.
Kiváló vízállóság: Biztosítja a megfelelő kenést és védelmet még a legsúlyosabb víz expozíciós körülmények között is.
Magas tapadási és kohéziós tulajdonságok: Csökkenti a szivárgást és meghosszabbítja az újrakenési intervallumokat, ezáltal csökkentve a karbantartási igényeket.
Kiváló rozsda- és korrózióvédelem: Megvédi a kenett alkatrészeket még agresszív vizes környezetben is.
Kiváló hőállóság és oxidációs stabilitás: Meghosszabbítja a kenőzsír élettartamát és javítja a csapágyvédelmet magas hőmérsékletű alkalmazásokban, csökkentve ezzel a karbantartási és csere költségeket.
Kiváló kopásgátló és EP teljesítmény: Megbízható védelmet nyújt a kenett berendezéseknek, még magas csúszási és ütőterheléses körülmények között is, potenciálisan meghosszabbítva a berendezés élettartamát és csökkentve a nem tervezett leállásokat.
Széleskörű többcélú alkalmazás: Lehetővé teszi a készlet racionalizálását és a készletköltségek csökkentését.
A Mobilgrease XHP™ 222 kenőzsír széles körben alkalmazható ipari, autóipari, építőipari és tengeri szektorokban. Különösen ajánlott ipari és tengeri alkalmazásokhoz, alvázkomponensekhez és mezőgazdasági gépekhez. Ragadós formulációja hosszabb ideig marad az alkalmazásokban.
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
NLGI fokozat | 2 | ASTM D217 |
Sűrítő típusa | Lítium-komplex | — |
Szín | Sötétkék | Vizuális |
Munkált penetráció, 25 °C, mm/10 | 280 | ASTM D217 |
Cseppenéspont, °C | 280 | ASTM D2265 |
Alapolaj viszkozitás 40 °C-on, mm²/s | 220 | ASTM D445 |
Négygolyós kopásvizsgálat, hegesztési pont, kg | 315 | ASTM D2596 |
Négygolyós kopásvizsgálat, kopásnyom átmérő, mm | 0,5 | ASTM D2266 |
Oxidációs stabilitás, nyomásesés 100 h után, kPa | 35 | ASTM D942 |
Rézlemez korrózió, 24 h, 100 °C | 1A | ASTM D4048 |
EMCOR rozsdagátlás, desztillált víz | 0–0 | IP 220 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobilube GX-A 80W egy kiváló teljesítményű, ásványi alapú hajtóműolaj, amelyet magas teljesítményű alapolajokból és fejlett adalékrendszerből formuláltak. Ezt a kenőanyagot kifejezetten kereskedelmi sebességváltókhoz, tengelyekhez és végáttételekhez tervezték, ahol kopás és karcolás elleni védelem szükséges. Az ExxonMobil ajánlja a Mercedes-Benz alkalmazásokhoz, ahol MB-Approval 235.1 jóváhagyás szükséges, valamint olyan alkalmazásokhoz, ahol API GL-4 szolgáltatás szükséges.
Jó hőstabilitás és magas hőmérsékleti oxidációs ellenállás: Hosszabb fogaskerék- és csapágyélettartam a minimális lerakódások miatt, hosszabb tömítésélettartam.
Kiváló rozsda- és korrózióvédelem: Hosszabb alkatrész-élettartam.
Jó alacsony hőmérsékleti kenés: Csökkentett kopás indításkor és könnyebb indítás.
Kompatibilis a tipikus autóipari tömítésekkel és tömítésekkel: Minimális szivárgás és csökkentett szennyeződés.
Az ExxonMobil az alábbi alkalmazásokhoz ajánlja a Mobilube GX-A 80W használatát:
Kézi sebességváltók és hajtótengelyek, amelyek API GL-4 szintű teljesítményt igényelnek.
Személygépkocsik, közúti könnyű és nehéz teherautók, valamint kereskedelmi járművek.
Terepen kívüli iparágak, beleértve az építőipart, kőfejtést és mezőgazdaságot.
Egyéb ipari, kereskedelmi és autóipari alkalmazások, beleértve a hipoid fogaskerekeket, amelyek mérsékelt vagy súlyos üzemi körülmények között működnek.
Ez a termék az alábbi jóváhagyásokkal rendelkezik:
DTFR 13B100
ZF TE-ML 17A
MB 235.14
Ez a termék az alábbi alkalmazásokhoz ajánlott:
API GL-4
MAN 341 Typ Z1
Ez a termék megfelel vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
R. Bosch AS TE-ML 08
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
SAE fokozat | 80W | — |
Sűrűség 15 °C-on, kg/l | 0,89 | ASTM D4052 |
Lobbanáspont, Cleveland Open Cup, °C | 216 | ASTM D92 |
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on, mm²/s | 10,0 | ASTM D445 |
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on, mm²/s | 76 | ASTM D445 |
Dermedéspont, °C | –30 | ASTM D97 |
Viszkozitási index | 104 | ASTM D2270 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
API-GL5
A Mobilube HD 80W-90 egy nagy teljesítményű, ásványolaj alapú hajtóműolaj, amelyet kifejezetten nehézüzemi sebességváltók és tengelyhajtások kenésére fejlesztettek ki. Kiváló védelmet biztosít a kopás, korrózió és habzás ellen, ezáltal meghosszabbítva az alkatrészek élettartamát.
A termék megfelel a nagy igénybevételnek kitett gépjárművek és ipari alkalmazások követelményeinek, beleértve a közúti és terepen használt tehergépjárműveket is.
Viszkozitás: SAE 80W-90
Alapolaj típusa: Ásványi
Kategória: GL-5 hajtóműolaj
Kiszerelés: 20 liter
Kiváló kopásvédelem nagy nyomáson is (EP = Extreme Pressure)
Stabil kenőfilm magas hőmérsékleten
Jó oxidációs és termikus stabilitás
Korrózió- és habzásgátló tulajdonságok
Hosszú élettartamú védelem a hajtóműalkatrészek számára
Teherautók, autóbuszok, építőipari és mezőgazdasági gépek hátsóhídjai, kézi váltói
Olyan alkalmazások, ahol API GL-5 teljesítményszintű kenőanyagra van szükség
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
API-GL5
A Mobilube™ HD 85W-140 egy kiváló teljesítményű, nehézüzemi hajtóműolaj, amelyet magas teljesítményű alapolajokból és fejlett adalékrendszerből formuláltak. Ezt a kenőanyagot kifejezetten olyan autóipari alkalmazásokhoz tervezték, mint a nehézüzemi tengelyek és végáttételek, ahol extrém nyomások és ütőterhelések várhatók. Az ExxonMobil ajánlása szerint olyan alkalmazásokhoz használható, ahol API GL-5 szintű teljesítmény szükséges.
Kivételes hőstabilitás és magas hőmérsékleti oxidációs ellenállás: Hosszabb hajtómű- és csapágyélettartam a minimális lerakódásoknak köszönhetően.
Kiváló védelem alacsony sebességű/magas nyomatékú kopás és magas sebességű karcolás ellen: Növelt terhelhetőség, csökkentett karbantartási költségek és hosszabb élettartam.
Kiváló rozsda- és korrózióvédelem: Csökkentett kopás és hosszabb alkatrész-élettartam.
Hatékony kenés alacsony hőmérsékleten: Javított indíthatóság.
Kompatibilis a szokásos autóipari tömítésekkel és tömítésekkel: Minimális szivárgás és csökkentett szennyeződés.
Az ExxonMobil ajánlása szerint a Mobilube™ HD 85W-140 az alábbi alkalmazásokhoz használható:
Nehézüzemi tengelyek és végáttételek, amelyek API GL-5 szintű teljesítményt igényelnek.
Személygépkocsik, közúti könnyű és nehéz teherautók, valamint kereskedelmi járművek.
Terepen kívüli iparágak, beleértve az építőipart, bányászatot, kőfejtést és mezőgazdaságot.
Más nehézüzemi ipari és autóipari alkalmazások, amelyek hiperszögű fogaskerekeket tartalmaznak, és ahol magas sebességű/ütőterhelés, magas sebességű/alacsony nyomaték, és/vagy alacsony sebességű/magas nyomaték körülmények uralkodnak.
API GL-5 teljesítményszint.
SAE fokozat: 85W-140
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 328 mm²/s (ASTM D445)
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 25,3 mm²/s (ASTM D445)
Viszkozitási index: 97 (ASTM D2270)
Dermedéspont: –18 °C (ASTM D97)
Lobbanáspont: 224 °C (ASTM D92)
Sűrűség 15 °C-on: 0,91 kg/l (ASTM D4052)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
3000 4T 10W-40
Kenőanyag 4 ütemű motorkerékpár-motorhoz
HASZNÁLATI TÍPUS
Utcai és országúti motorkerékpárok, túramotorok, terepmotorok… 4 ütemű motorral felszerelve, integrált sebességváltóval vagy anélkül, nedves vagy száraz kuplunggal, katalizátorral vagy anélkül.
Egyéb felhasználás: ATV-k, segédmotorok…
TELJESÍTMÉNYEK
Szabványok: API SL / SJ / SH / SG
Kenőanyag extrém nyomásállósági adalékokkal megerősítve a fogaskerekek védelme és élettartamuk biztosítása érdekében.
Kiváló kenési tulajdonságok a kopás csökkentésére és a motor élettartamának növelésére.
Magas tisztító- és diszpergáló tulajdonságok a motor tisztaságának megőrzéséhez.
JASO MA2 kenőanyag a lehető legnagyobb súrlódás biztosításához a nedves kuplung lamellái között, valamint a tökéletes kuplungzárás garantálásához indításkor, gyorsításkor és teljes sebességnél.
Könnyű sebességváltás.
AJÁNLÁSOK
Olajcsere: a gyártók előírásainak megfelelően, és a konkrét felhasználás szerint módosítva.
Keverhető szintetikus vagy félszintetikus kenőanyagokkal.
TULAJDONSÁGOK
Viszkozitási osztály SAE J 300: 10W-40
Sűrűség 20°C-on (68°F) ASTM D1298: 0,864
Viszkozitás 40°C-on (104°F) ASTM D445: 100,8 mm²/s
Viszkozitás 100°C-on (212°F) ASTM D445: 15,1 mm²/s
Viszkozitási index ASTM D2270: 157,0
Dermedéspont ASTM D97: -33,0 °C / -27,0 °F
Lobbanáspont ASTM D92: 232,0 °C / 450,0 °F
TBN ASTM D2896: 6,6 mg KOH/g
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Versenymotoros kenőanyag
100% szintetikus - ESTER Core® technológia
Nagy teljesítményű kenőanyag, amelyet a "gyári csapatok" számára fejlesztettek ki, és úgy tervezték, hogy jobb kuplung "tapadást" biztosítson a kiváló motor- és sebességváltó-védelemmel extrém terepjáró körülmények között.
4 ütemű motorokhoz, beépített sebességváltóval vagy anélkül, nedves vagy száraz tengelykapcsolóval.
Nagyon magas hőmérsékleten és alacsony és magas fordulatszámon működő versenymotorokhoz: Dirt bike-ok, crossmotorok, MX, ...
Egyéb felhasználás: ATV-k, UTV-k,...
SZABÁLYOK A meglévő szabványok felett
TELJESÍTMÉNYEK JALOS - A nedves tengelykapcsoló kompatibilitását a JASO T903 teszttel ellenőrizték.
ESTER Core® TECHNOLÓGIA
A MOTUL évtizedek óta fejleszt nagy teljesítményű szintetikus észter alapú kenőanyagokat.
Azáltal, hogy az észtereket más nagy teljesítményű szintetikus alapanyagokkal szemben választották ki, és innovatív adalékanyaggal kombinálták őket
csomaggal kombinálva a MOTUL tökéletes szinergiát hozott létre.
Ez a legfejlettebb ESTER Core® technológia lehetővé teszi a motor maximális teljesítményének leadását anélkül, hogy a megbízhatóság és a kopás rovására menne.
- A motor extra nyomatéka akár 2,5%.
- Optimalizált kuplung súrlódási indexek a jobb élettartam és a jobb tapadás érdekében nehéz körülmények között, homokban, hóban, sárban...
Kiváló váltóvédelem: Az innovatív kopásgátló adalékanyag-csomagnak köszönhetően. FZG sebességváltó teszt eredményei: Pass
FLS>14. Az FZG (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau) teszt, a folyadékok kenését és kopásvédelmét értékeli.
tulajdonságait egy terhelt fogaskerékkészlet határfelületén. A kenőanyagokat ezután a "meghibásodási terhelési fokozat" vagy FLS alapján osztályozzák.
osztályozás alapján az FLS 1-től (nagyon rossz eredmény) az FLS 14-ig (kiváló eredmény).
- Stabil olajnyomás bármilyen üzemi körülmények között.
A motor és a sebességváltó optimális teljesítménye érdekében kerülje a keverést más szintetikus vagy ásványi kenőanyagokkal.
Olajcsere: a saját használatnak megfelelően.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Magas minőségű 100 % szintetikus üzemanyag takarékos motorolaj nagyon alacsony HTHS ( 150°C-on 2.7 mPa.s) viszkozitással. A legújabb benzines és diesel motorokhoz ajánlott ahol az EURO 4, EURO 5 és EURO 6 emissziós szint a követelmény. Különösen ajánlott a BMW és MINI legutolsó generációs benzin- és diesel motorjaihoz 2014 gyártási év után ahol a BMW LL-17 FE+ minősítés szükséges. A Mercedes Benz benzin- és diesel motorjaihoz 2016 gyártási év után ahol az MB 229.71 minősítés írja elő a gyártó. A FIAT 9.55535-GSX és DSX minősítést előíró Fiat benzin- és diesel motorjaihoz (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) és az ALFA ROMEO Giulia és Stelvio 2.2 JTD és1.6 Multijet Adblue típusokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Magas minőségű 100 % szintetikus üzemanyag takarékos motorolaj nagyon alacsony HTHS ( 150°C-on 2.7 mPa.s) viszkozitással. A legújabb benzines és diesel motorokhoz ajánlott ahol az EURO 4, EURO 5 és EURO 6 emissziós szint a követelmény. Különösen ajánlott a BMW és MINI legutolsó generációs benzin- és diesel motorjaihoz 2014 gyártási év után ahol a BMW LL-17 FE+ minősítés szükséges. A Mercedes Benz benzin- és diesel motorjaihoz 2016 gyártási év után ahol az MB 229.71 minősítés írja elő a gyártó. A FIAT 9.55535-GSX és DSX minősítést előíró Fiat benzin- és diesel motorjaihoz (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) és az ALFA ROMEO Giulia és Stelvio 2.2 JTD és1.6 Multijet Adblue típusokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Tisztítószer motorkerékpár láncokhoz
Chain Clean gyorsan és alaposan tisztítja a motorkerékpár (utcai és terep) láncokat csakúgy, mint másféle járműláncokat. Önmagában feloldja az olyan rásült szennyeződéseket, mint a homok, földszemcse, olajmaradványok, stb. A klórmentes és nagyon hatékony összetétel következtében egyaránt használható “O“-, “X“- és “Z“-gyűrűs láncokhoz.
Egyszerűen csak rá kell fújni a láncra és hagyni dolgozni. Nagyon piszkos láncok esetén a láncot először egy puha kefével meg kell tisztítani. Ezt követően a láncot MOTUL® Chain Lube Road/ -Plus/ - Pasta lánckenő anyaggal (utcai használat) vagy Chain Lube Off Road-dal (terephasználat) vagy Chain Lube Factory Line-nal (sporthasználat) kezeljük. A lánc 1000 km-enként esedékes rendszeres tisztítása az egész lánc-kit életét meghosszabbítja.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kimondottan utcai motorokhoz és gokartokhoz készített láncspray
A MOTUL CHAIN LUBE ROAD PLUS fehér színű, nagy viszkozitású, szintetikus, motorkerékpár láncok kenésére használható szóróanyag. Külsőleg ragadós, fennmaradó kenést biztosító, PTFE ( Poly-Tetra-Fluor-Ethylen ) tartalmú anyag.
Nagy nyomásstabilitás jellemzi, a PTFE adalékok csökkentik a láncszemek közötti súrlódást, így még nagy igénybevétel mellett is jelentős védelmet biztosít a kopással szemben. Takarékos felhasználás érhető el a jól látható fehér színezés eredményeként.
Növeli a lánc élettartamát : csökkenti a súrlódást, víztaszító, véd a korrózióval szemben. Jó csúszási és tapadási jellemzői következtében még a távolabbi elhelyezkedésű elemek számára is megfelelő kenést garantál. A jó tapadás megakadályozza a kipergést a gyorsan futó, nagy terhelésnek kitett láncból.
Alkalmas hagyományos, O-, X- és Z- gyűrűs láncok, továbbá bowdenek és csuklók kenésére.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kimondottan terep és off road motorokhoz készített láncspray.
A MOTUL CHAIN LUBE OFF ROAD fehér színű, nagy viszkozitású, szintetikus, motorkerékpár láncok kenésére használható szóróanyag. Külsőleg ragadós, fennmaradó kenést biztosító, PTFE ( Poly-Tetra-Fluor-Ethylen ) tartalmú anyag.
Nagy nyomásstabilitás jellemzi, a PTFE adalékok csökkentik a láncszemek közötti súrlódást, így még nagy igénybevétel mellett is jelentős védelmet biztosít a kopással szemben. Takarékos felhasználás érhető el a jól látható fehér színezés eredményeként.
Növeli a lánc élettartamát : csökkenti a súrlódást, víztaszító, véd a korrózióval szemben. Jó csúszási és tapadási jellemzői következtében még a távolabbi elhelyezkedésű elemek számára is megfelelő kenést garantál. A jó tapadás megakadályozza a kipergést a gyorsan futó, nagy terhelésnek kitett láncból.
Alkalmas hagyományos, O-, X- és Z- gyűrűs láncok, továbbá bowdenek és csuklók kenésére.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul C4 Chain Lube Factory Line egy fehér színű, rendkívül hatékony lánckenő spray, amelyet kifejezetten gyorsasági és endurance versenymotorok láncainak kenésére fejlesztettek ki. Alkalmas minden típusú lánchoz, beleértve az O-, X- és Z-gyűrűs láncokat is.
Kiváló tapadás: Nagy sebességnél is a láncon marad, csökkentve a kenőanyag kiverődését.
Boron-Tech technológia: Csökkenti a gördülő ellenállást, növeli az erőátvitel hatékonyságát.
Magas hőmérsékleten is hatékony: Megőrzi kenőképességét extrém körülmények között is.
Korrózióvédelem: Ellenáll a víznek és védi a láncot a korrózió káros hatásaitól.
Könnyű alkalmazás: Fehér színe miatt jól látható a láncon, megkönnyítve az egyenletes felvitelt.
Tisztítsd meg a láncot MOTUL Chain Clean-nel, és várj 15 percet, amíg teljesen megszárad.
Rázd fel alaposan a flakont néhány percig.
Fújd egyenletesen, rövid adagokban a lánc belső oldalára a teljes hosszában, felülről lefelé.
Várj 15 percet az elindulással, hogy a kenőanyag megfelelően megszáradjon.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Versenyminőségű hajtóműolaj – extrém terheléshez
A MOTUL GEAR COMPETITION 75W140 egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű hajtóműolaj, amelyet kifejezetten versenykörülményekhez, nagy terhelésű mechanikus váltókhoz és differenciálművekhez fejlesztettek ki – beleértve a korlátozott csúszású (LSD) differenciálokat is. Kiemelkedő hőállóságot, nyírásállóságot és kopásvédelmet biztosít, még extrém hőmérséklet- és nyomáskörülmények között is.
100% szintetikus, ester alapú technológia
Kiváló kopásvédelem és fokozott nyomásállóság
Optimális súrlódási tulajdonságok korlátozott csúszású (LSD) differenciálművekhez
Zökkenőmentes működés extrém körülmények között is
Alkalmas hosszútávú versenyzéshez, ralira, driftre és terepversenyekhez
Nagy teljesítményű és versenyautók hátsó- és elsőkerék-meghajtású differenciálművei
Mechanikus sebességváltók, osztóművek, és hajtáslánc elemek
Ideális LSD (Limited Slip Differential) rendszerekhez
Viszkozitási osztály: SAE 75W-140
API GL-5 szabványnak megfelelő
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A DS SUPER AGRI 10W-30 egy többcélú kenőanyag (STOU – Super Tractor Oil Universal), amely mezőgazdasági gépekhez, traktorokhoz lett kifejlesztve. Alkalmas:
turbófeltöltős vagy szívó dízelmotorokhoz,
benzinmotorokhoz,
váltókhoz,
nedves fékrendszerekhez,
hidraulikarendszerekhez.
A DS SUPER AGRI 10W-30 ajánlott a normál körülmények között működő mezőgazdasági gépekhez, mint például:
CASE
INTERNATIONAL HARVESTER
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
NEW HOLLAND / FORD / FIATAGRI
RENAULT
SAME DEUTZ FAHR csoport
Jóváhagyással rendelkezik a ZF TE-ML 06D szerint is: például a ZF Eccom 1.5 típusú váltókhoz, amelyek a SAME-DEUTZ-FAHR csoport traktorjaiban és más márkákban találhatók.
Kiváló diszpergáló tulajdonságokkal rendelkezik, megelőzi az olajszűrő eltömődését, tisztán tartja a motort a csereperiódus végéig.
Hatékony és halk működést biztosít a nedves fékeknél.
Egyetlen univerzális kenőanyagként használható a motorhoz, váltókhoz (sebességváltó és tengelyek), nedves fékekhez és hidraulikarendszerekhez – ezáltal kizárható a hibás felhasználás.
Kiváló hidegfolyási tulajdonságokkal rendelkezik a gyorsabb működés érdekében.
Tulajdonság | Módszer | Érték |
---|---|---|
Viskozitási osztály | SAE J300 | 10W-30 |
Sűrűség 20°C-on | ASTM D1298 | 0,876 |
Kinematikus viszkozitás 40°C-on | ASTM D445 | 68,7 mm²/s |
Kinematikus viszkozitás 100°C-on | ASTM D445 | 10,8 mm²/s |
Viszkozitási index | ASTM D2270 | 147 |
Dermedéspont | ASTM D97 | -36 °C |
TBN (Teljes bázisszám) | ASTM D2896 | 11,4 mg KOH/g |
Lobbanáspont | ASTM D92 | 222 °C |
Megfelel a következő szabványoknak:
SAE 10W-30 (motor)
API CF-4 / SF (motor), GL-4 (váltó)
ACEA E2 (motor)
ISO VG 68 (hidraulika)
AFNOR 48603 HV (hidraulika)
Jóváhagyások:
CASE IH: MS 1118 / 1207 / 1209 (váltó)
CATERPILLAR: TO-2 (váltó)
FORD: ESN M2C 41B / 121E / 134D / 159C (váltó)
JOHN DEERE: JDM J27 / J20C (váltó)
További megfelelések:
ALLISON TRANSMISSION: C-4 (váltó)
SINOTRUK (CNHTC): CNH MAT 3525 (váltó)
MASSEY FERGUSON: CMS M 1127 / 1135 / 1141 / 1144 / 1145 (váltó)
SAME - DEUTZ - FAHR (váltó)
NEW HOLLAND: NH 024C / 324B / 410B / 540B (váltó)
MERCEDES-BENZ: MB 227.1 / 228.1 / 228.3 (motor, dugattyútisztaság)
ZF: TE-ML 06B / 06D / 06N / 07B (váltó – ZF001103 jóváhagyással)
Az olajcsere gyártói előírás szerint történjen, a felhasználás módjához igazítva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus automata váltóolaj
Viszkozitás: ATF
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI ATF egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű automata váltóolaj, amelyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a legtöbb modern automata sebességváltó (manuális mód, szekvenciális mód, elektronikus vezérlés stb.) és a legtöbb szervokormány rendszer követelményeinek.
Üzemanyag-takarékosság: Csökkenti az epicykloid fogaskerekek súrlódását, ezáltal hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Anti-shudder teljesítmény: Megakadályozza a rezgéseket a motor lendkerékén, ezáltal simább működést biztosít.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok: Javítja az automata váltók reakcióját alacsony hőmérsékleten.
Hosszabb élettartam: Jobb nyírási stabilitás magas hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
Kiváló kopás-, korrózió- és habzásgátló tulajdonságok: Biztosítja a váltó hosszú távú védelmét.
A MOTUL MULTI ATF ajánlott a legtöbb modern automata sebességváltóhoz, beleértve a manuális módot, szekvenciális módot és elektronikus vezérlésű rendszereket. Emellett alkalmas a legtöbb szervokormány rendszerhez is.
DEXRON: III, IIIH, IIIG, IIE, IID
MERCON: Ford M2C138-CJ, M2C166-H
Allison: C-4
Toyota: T-IV
Nissan: Matic D, J, K
Mazda: ATF M-III, ATF M-V
Honda: ATF-Z1 (kivéve CVT)
BMW: LA2634, LT71141
VW: G 052 162, G 052 990, G 055 025
Hyundai/Kia: SP-II, SP-III
Mitsubishi: SP-II, SP-III
Subaru: ATF, ATF-HP
Suzuki: ATF 3314, 3317
Isuzu: Besco ATF II, III
Daihatsu: AFT D3-SP
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Technoszintetikus CVT váltóolaj
Viszkozitás: Nem besorolt (NC)
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI CVTF egy magas teljesítményű, technoszintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten a folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alkalmas mind lánc-, mind szíjhajtású CVT rendszerekhez, és széles körben használható különböző gyártók járműveiben.
Kiváló súrlódási tulajdonságok: Biztosítja a zökkenőmentes váltást és a hosszú élettartamot.
Magas hőmérsékleti stabilitás: Megőrzi tulajdonságait szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is.
Kopásvédelem: Hosszabb élettartamot biztosít a váltó alkatrészeinek.
Oxidációs ellenállás: Megakadályozza az olaj lebomlását, így hosszabb csereperiódust tesz lehetővé.
A MOTUL MULTI CVTF ajánlott számos CVT váltós járműhöz, beleértve az amerikai (GM, FORD, CHRYSLER), ázsiai (HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA) és európai (AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT) gyártók modelljeit. Fontos megjegyezni, hogy nem ajánlott hibrid üzemű gépkocsik CVT váltóihoz.
AUDI G 052 180, G 052 516, Multitronic, TL 52 116, TL 52 180, TL
52 516
BMW 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, EZL 799, EZL 799 A
CHERY CVT, WCF-1
CHRYSLER CVTF+4, NS-2
CITROËN 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT
Fluid DFE, CVTF 3320, CVT Fluid DFC, Fluid TC
DODGE 05191184AA, CVTF+4, NS-2
DS (CAPSA) 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
FIAT Tutela Car CVT N.G
FORD CVT23, CVT30, MERCON C, WSS-M2C928-A, WSSM2C933-A, XT-7-QCFT
GENERAL MOTORS 1940713, 1940714, CVTF I-Green2, DEX-CVT, HP CVTF
95529854, VT40
HONDA 08200-9006, 08200-HCF-2, 0826099905HE, 087009006,
HMMF (Honda Multi Matic Fluid) for CVT models only,
without wet starting clutch, CVT-F, Genuine CVT Fluid,
HCF-2, Ultra HEVF-Type 1, Z-1 (CVT models only, without
starting clutch, not for Honda Jazz & Fit MY 2001-2007)
HYUNDAI CVT-1, Genuine CVTF, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
INFINITI NS-1, NS-2, NS-3
JEEP 05191184AA, CVTF+4, NS-2, VTF
KIA CVT-1, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
LEXUS CVTF 3320, CVT FE, Fluid FE, Fluid TC
LIFAN CVT
MAZDA CVTF 3320, JWS 3320
MERCEDES-BENZ A 001 989 46 03, MB 236.20
MG EM-CVTF
MINI 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, COOPER EZL 799 A,
EZL 799, ZF CVT V1
MITSUBISHI CVTF ECO J4, Dia Queen CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT
Fluid J1), Dia Queen CVTF-J4, Dia Queen CVTF-J4+ (MMC
Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+), MZ313973, SP III (CVT
models only)
NISSAN 999MP-NS200P, KTF-1, N-CVT, NS-1, NS-2, NS-2V, NS-3
OPEL 7-speed CVT, HP CVTF 95529854, VT40
PERODUA D-CVT
PEUGEOT 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
RENAULT CVT CK/SK/FK, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
ROVER EM-CVTF, Unipart Transmatic ATF
SATURN 22688912, DEX-CVT
SEAT G 052 180, G 052 516
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
ACEA C3
VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Volkswagen-benzines és dízelmotorokhoz jóváhagyott szintetikus technológiájú motorolaj
Szintetikus technológiájú „Fuel Economy” motorolaj, amelyet kifejezetten a VAG csoport (Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT) legújabb Euro 4, 5 és 6 besorolású motorjaihoz fejlesztettek ki. A termék alacsony szulfáthamu-, kén- és foszfortartalmú (low-SAPS) összetételével teljes mértékben kompatibilis a korszerű kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel (DPF, SCR, TWC).
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a következő VW előírásokkal:
Benzinmotorok: VW 501 01, 502 00, 503 00, 503 01
Dízelmotorok: VW 505 00, 505 01, 506 00, 506 01
⚠️ Fontos megjegyzés: A 2003–2007 közötti VW R5 és V10 TDI motorokhoz kizárólag VW 506 01 jóváhagyású olaj (pl. MOTUL Specific 506 01 0W-30) használható.
Szabványok:
ACEA C3
Gyártói jóváhagyások:
VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Korszerű kipufogógáz-kezelő rendszerekkel kompatibilis (DPF, TWC, SCR)
Alacsony SAPS összetétel: megakadályozza a DPF eltömődését, csökkenti az olaj öregedését és a fogyasztást
SAE 0W-30 viszkozitás: üzemanyag-megtakarítás hidegüzemben, gyors olajnyomás-felépülés, jobb motorreakció és vezetési élmény
Megnövelt motortisztaság: különösen fontos a hosszú, akár 30–50 000 km-es olajcsere-intervallum esetén
Kiváló kopásvédelem a gyári 650 órás VW motorkopási teszt alapján
Ajánlott:
Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT új generációs benzin- és dízelmotorjaihoz
DPF-fel, SCR-rel és/vagy TWC-vel szerelt járművekhez
Rugalmas, fedélzeti számítógép által vezérelt hosszú olajcsere-intervallumhoz
Nem keverhető olyan olajokkal, amelyek nem rendelkeznek VW 504 00 / 507 00 jóváhagyással. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő előírásokat.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
Viskozitási osztály (SAE J300) | 0W-30 |
Sűrűség 20 °C-on | 0,840 g/cm³ |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 63,6 mm²/s |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 12,1 mm²/s |
Magas hőmérsékleti nyíróviszkozitás | 3,5 mPa·s (HTHS @150 °C) |
Viszkozitási index | 191 |
Dermedéspont (Pour point) | –51 °C |
Lobbanáspont (Flash point) | 228 °C |
Szulfáthamu (Sulfated Ash) | 0,78% |
TBN (Teljes bázisszám) | 8,2 mg KOH/g |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű szintetikus technológiával készült üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a VAG csoport legújabb generációs motorjai számára terveztek, amelyek jóváhagyott VW 508 00 509 00 kenőanyagot igényelnek. Kifejezetten a VW, AUDI, SKODA és SEAT márkák egyes nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz, amelyek katalizátorral (CAT) és dízel részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve. Alkalmas az ACEA C5, ACEA 6 vagy API SP szabványoknak megfelelő 0W-20 viszkozitású üzemanyag-takarékos kenőanyagtípust igénylő motorokhoz is. Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: benzinhez, dízelhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Ez a Synthese-Technologie motorolaj kizárólag a VW, AUDI, SKODA és SEAT VW 508 00 509 00 specifikációjú, a VAG csoporthoz tartozó legújabb generációs benzin- és dízelmotorok kenésére készült. A VW és AUDI motorok legújabb generációja, a nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorok, nagyon speciális kenőanyagot igényelnek, mivel sokkal nagyobb erőfeszítéseket tesznek és magasabb hőmérsékleten működnek, miközben ugyanazt a teljesítményszintet nyújtják, mint a korábbi motorgenerációk, amelyeket leváltanak.
A szabványos VW 508 00 509 00 különösen igényes az üzemanyag-fogyasztási teljesítményre, és az ACEA C5/C6 kenőanyagokra vonatkozó szabványaihoz kapcsolódóan a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 jelentős energiamegtakarítási teljesítményt nyújt (akár 1,5%-ot az 5W-30 referenciaolajhoz képest). Ez a jobb üzemanyag-fogyasztás alacsonyabb szennyezőanyag-szintet jelent, és teljes mértékben megfelel az olyan gyártók, mint a VW, AUDI, SKODA és SEAT CO2-csökkentésre vonatkozó kötelezettségvállalásainak.
A VW 508 00 509 00 specifikáció egy egyedi specifikáció, ezért nem kompatibilis visszafelé, és nem terjed ki más VW-szabványokra.
A Porsche C20 specifikációja az olajfilm-ellenállás szempontjából igen magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben. Minden olyan PORSCHE motorra vonatkozik, amely ezt a C20-as szabványt követeli meg, jelenleg a Porsche Macan R4-re, kivéve a kínai piacot, valamint néhány Panamera és Cayenne motorra. A FORD WSS-M2C956-A1 specifikáció a VW 508 00 509 00 szabványon alapul, és a VW-vel való együttműködésből eredő FORD benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, mint például a Ford Tourneo Connect motorokra az MY2021-től.
A MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 kiváló olajfilm-ellenállást biztosít, miközben megkönnyíti a hidegindítást, csökkenti a súrlódást a motorban, fenntartja az olajnyomást és csökkenti a motor üzemi hőmérsékletét.
Kivételes kenési tulajdonságai révén a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 magas szintű kopásállóságot, magas hőmérsékleti ellenállást és oxidációs ellenállást biztosít. Csökkenti a lerakódások kialakulását, csökkenti a kopást és lehetővé teszi az olajfogyasztás tökéletes szabályozását.
A SAE 0W-20 viszkozitási fokozat minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, lehetővé teszi az üzemanyag-takarékossági előnyöket, különösen akkor, ha az olaj hideg.
Javítja az olaj áramlását indításkor, gyorsabb olajnyomás felépülést, gyorsabb fordulatszám-emelést és gyorsabban éri el az üzemi hőmérsékletet.
Környezetbarát, ez az olajtípus lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, és ezáltal minimalizálja az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátását.