Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj
Személygépjármű-kenőanyag
A Mobil Super™ 3000 0W-16 egy ultra-alacsony viszkozitású, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy javítsa a motor hatásfokát és kiemelkedő kopásvédelmet biztosítson a nagy hatásfokú belső égésű és hibrid járművekben.
A Mobil Super 3000 0W-16 megfelel az új motor-technológiai trendeknek, ahol a járműgyártók célja az üzemanyag-takarékosság maximalizálása.
Ez a Honda, Lexus és Toyota bizonyos benzin- és hibridmotorjaihoz ajánlott olaj, melyeket kifejezetten 0W-16 viszkozitású kenőanyaggal való működésre terveztek.
A Mobil Super 3000 0W-16 úgy lett megalkotva, hogy hozzájáruljon a motor hosszú élettartamához, valamint kiemelkedő védelmet nyújtson az iszapképződés, a rozsda és a korrózió ellen még szélsőséges üzemi körülmények között is, miközben optimális viszkozitást és folyékonyságot biztosít a hőmérsékletek széles tartományában.
Kifejezetten a modern, nagy hatásfokú benzin- és hibridmotorokhoz készült
Teljesíti vagy meghaladja a legújabb ILSAC és API ipari szabványokat
Védelmet nyújt a korai gyújtás (LSPI) ellen, különösen a közvetlen befecskendezésű és turbós benzinmotorokban
Kiemelkedő kopásvédelem, segíti a motor élettartamának meghosszabbítását
Magas hőmérsékleten is stabil, nem sűrűsödik oxidáció miatt
Könnyű hidegindítást tesz lehetővé, csökkenti a bemelegedési időt, így védi a kritikus motorelemeket
A Mobil Super 3000 0W-16 ideális a modern, nagy hatásfokú benzinmotoros és hibrid járművekhez, különösen a japán és koreai gyártók modelljeihez, ahol kifejezetten SAE 0W-16 viszkozitású olajat és az alábbi specifikációkat írják elő.
A Mobil Super 3000 0W-16 teljesíti vagy meghaladja az API SP Resource Conserving követelményeit, valamint az új ILSAC GF-6B kategóriát az alacsony viszkozitású olajokra.
Ezáltal hatékonyan csökkenti az alacsony fordulatszámú előgyújtás (LSPI) kockázatát a kisméretű, turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokban, és hozzájárul a motor üzemanyag-hatékonyságához.
Az ILSAC GF-6B kategória – ellentétben a GF-6A-val – nem kompatibilis visszafelé a korábbi ILSAC kategóriákkal (GF-1 – GF-5), ezért a Mobil Super 3000 0W-16 csak olyan motorokban használható, ahol a kezelési útmutató kifejezetten 0W-16 viszkozitású olajat ír elő.
A jármű kezelési útmutatóját mindig meg kell nézni az ajánlott viszkozitási osztály és szabványok kiválasztásához.
A termék teljesíti vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
API SP,
ILSAC GF-6B,
API SN,
API SN PLUS,
API SN PLUS Resource Conserving,
API SN Resource Conserving,
API SP Resource Conserving.
| Tulajdonság | Érték / Vizsgálati szabvány |
|---|---|
| Osztály | SAE 0W-16 |
| Sűrűség @ 15 °C (ASTM D1298) | 0,831 g/ml |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup, ASTM D92) | 238 °C |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C (ASTM D445) | 7,3 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C (ASTM D445) | 38,2 mm²/s |
| Dermedéspont (ASTM D97) | –54 °C |
| Viszkozitási index (ASTM D2270) | 160 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj
Személygépjármű-kenőanyag
A Mobil Super™ 3000 0W-16 egy ultra-alacsony viszkozitású, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy javítsa a motor hatásfokát és kiemelkedő kopásvédelmet biztosítson a nagy hatásfokú belső égésű és hibrid járművekben.
A Mobil Super 3000 0W-16 megfelel az új motor-technológiai trendeknek, ahol a járműgyártók célja az üzemanyag-takarékosság maximalizálása.
Ez a Honda, Lexus és Toyota bizonyos benzin- és hibridmotorjaihoz ajánlott olaj, melyeket kifejezetten 0W-16 viszkozitású kenőanyaggal való működésre terveztek.
A Mobil Super 3000 0W-16 úgy lett megalkotva, hogy hozzájáruljon a motor hosszú élettartamához, valamint kiemelkedő védelmet nyújtson az iszapképződés, a rozsda és a korrózió ellen még szélsőséges üzemi körülmények között is, miközben optimális viszkozitást és folyékonyságot biztosít a hőmérsékletek széles tartományában.
Kifejezetten a modern, nagy hatásfokú benzin- és hibridmotorokhoz készült
Teljesíti vagy meghaladja a legújabb ILSAC és API ipari szabványokat
Védelmet nyújt a korai gyújtás (LSPI) ellen, különösen a közvetlen befecskendezésű és turbós benzinmotorokban
Kiemelkedő kopásvédelem, segíti a motor élettartamának meghosszabbítását
Magas hőmérsékleten is stabil, nem sűrűsödik oxidáció miatt
Könnyű hidegindítást tesz lehetővé, csökkenti a bemelegedési időt, így védi a kritikus motorelemeket
A Mobil Super 3000 0W-16 ideális a modern, nagy hatásfokú benzinmotoros és hibrid járművekhez, különösen a japán és koreai gyártók modelljeihez, ahol kifejezetten SAE 0W-16 viszkozitású olajat és az alábbi specifikációkat írják elő.
A Mobil Super 3000 0W-16 teljesíti vagy meghaladja az API SP Resource Conserving követelményeit, valamint az új ILSAC GF-6B kategóriát az alacsony viszkozitású olajokra.
Ezáltal hatékonyan csökkenti az alacsony fordulatszámú előgyújtás (LSPI) kockázatát a kisméretű, turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokban, és hozzájárul a motor üzemanyag-hatékonyságához.
Az ILSAC GF-6B kategória – ellentétben a GF-6A-val – nem kompatibilis visszafelé a korábbi ILSAC kategóriákkal (GF-1 – GF-5), ezért a Mobil Super 3000 0W-16 csak olyan motorokban használható, ahol a kezelési útmutató kifejezetten 0W-16 viszkozitású olajat ír elő.
A jármű kezelési útmutatóját mindig meg kell nézni az ajánlott viszkozitási osztály és szabványok kiválasztásához.
A termék teljesíti vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
API SP,
ILSAC GF-6B,
API SN,
API SN PLUS,
API SN PLUS Resource Conserving,
API SN Resource Conserving,
API SP Resource Conserving.
| Tulajdonság | Érték / Vizsgálati szabvány |
|---|---|
| Osztály | SAE 0W-16 |
| Sűrűség @ 15 °C (ASTM D1298) | 0,831 g/ml |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup, ASTM D92) | 238 °C |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C (ASTM D445) | 7,3 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C (ASTM D445) | 38,2 mm²/s |
| Dermedéspont (ASTM D97) | –54 °C |
| Viszkozitási index (ASTM D2270) | 160 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111105
Viszkozitás: SAE 0W-20
Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Eco Synth EFS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) bázisú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely a USVO® és a CleanSynto® technológiákkal készült. Benzin- és dízelüzemű, turbófeltöltésű és közvetlen befecskendezésű személygépkocsi motorokhoz is kiváló választás.
A USVO® technológia rendkívül magas viszkozitási stabilitást biztosít: nem tartalmaz hagyományos polimer viszkozitásnövelőket, így nincs nyírási veszteség, kiváló oxidációállóságot nyújt és gyors kenést biztosít már hidegindításkor is. Ez csökkenti a súrlódást, védi a motort, növeli a hatékonyságot és meghosszabbítja az olajcsere-intervallumot.
ACEA C5, ACEA C6
API SN Plus, API SP (RC)
ILSAC GF-6A
API SN Plus
API SP Resource Conserving
BMW Longlife-17 FE+
ILSAC GF-6A
MB-Freigabe 229.71
MB-Freigabe 229.72
VOLVO VCC RBS0-2AE (szervizfeltöltés)
Chrysler MS-13340, Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Opel OV0401547-A20, Polestar, PSA B71 2010, Suzuki, Toyota, VOLVO
Modern személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, különösen ajánlott hibrid járművekhez is.
Hosszabb csereintervallumhoz alkalmas, a gyártó előírásai szerint.
Rendkívül gyors kenésindítás hideg motor esetén
Kiemelkedő üzemanyag-megtakarítás
Alacsony illékonyság, minimális olajfogyasztás
Megbízható védelem lerakódás, kokszosodás, korrozió és iszap ellen
Hidrotőkék tökéletes működése minden hőmérsékleten
Jó koromkezelő és diszpergáló képesség
Tömítésekkel szembeni semleges viselkedés
LSPI (Low Speed Pre-Ignition) megelőző tulajdonság – védi a motort
Környezetbarát: alacsonyabb kibocsátás a kisebb fogyasztás révén
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 844,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | Sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,3 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 42,7 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 173 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,65 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás –35 °C-on | mPa·s | 4700 | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 10 240 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 230 | DIN EN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 9,7 | ASTM D5800 |
| TBN (teljes bázisszám) | mg KOH/g | 7,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu-tartalom | % tömeg | 0,47 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111105
Viszkozitás: SAE 0W-20
Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Eco Synth EFS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) bázisú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely a USVO® és a CleanSynto® technológiákkal készült. Benzin- és dízelüzemű, turbófeltöltésű és közvetlen befecskendezésű személygépkocsi motorokhoz is kiváló választás.
A USVO® technológia rendkívül magas viszkozitási stabilitást biztosít: nem tartalmaz hagyományos polimer viszkozitásnövelőket, így nincs nyírási veszteség, kiváló oxidációállóságot nyújt és gyors kenést biztosít már hidegindításkor is. Ez csökkenti a súrlódást, védi a motort, növeli a hatékonyságot és meghosszabbítja az olajcsere-intervallumot.
ACEA C5, ACEA C6
API SN Plus, API SP (RC)
ILSAC GF-6A
API SN Plus
API SP Resource Conserving
BMW Longlife-17 FE+
ILSAC GF-6A
MB-Freigabe 229.71
MB-Freigabe 229.72
VOLVO VCC RBS0-2AE (szervizfeltöltés)
Chrysler MS-13340, Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Opel OV0401547-A20, Polestar, PSA B71 2010, Suzuki, Toyota, VOLVO
Modern személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, különösen ajánlott hibrid járművekhez is.
Hosszabb csereintervallumhoz alkalmas, a gyártó előírásai szerint.
Rendkívül gyors kenésindítás hideg motor esetén
Kiemelkedő üzemanyag-megtakarítás
Alacsony illékonyság, minimális olajfogyasztás
Megbízható védelem lerakódás, kokszosodás, korrozió és iszap ellen
Hidrotőkék tökéletes működése minden hőmérsékleten
Jó koromkezelő és diszpergáló képesség
Tömítésekkel szembeni semleges viselkedés
LSPI (Low Speed Pre-Ignition) megelőző tulajdonság – védi a motort
Környezetbarát: alacsonyabb kibocsátás a kisebb fogyasztás révén
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 844,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | Sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,3 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 42,7 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 173 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,65 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás –35 °C-on | mPa·s | 4700 | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 10 240 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 230 | DIN EN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 9,7 | ASTM D5800 |
| TBN (teljes bázisszám) | mg KOH/g | 7,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu-tartalom | % tömeg | 0,47 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20
RavenolMotorolaj Személygépjármű motorolaj RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20
Kategória: Személygépjármű motorolaj
Cikkszám: 1111110
Viszkozitás: 5W-20
Specifikáció: ACEA A5/B5, API SN Plus, API SP (RC), ILSAC GF-6A
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Jóváhagyások: API SN Plus, API SP Resource Conserving, Ford WSS-M2C948-B, ILSAC GF-6A, Jaguar Land Rover STJLR.03.5004
Ajánlás: Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C925-A, Ford WSS-M2C925-B, Ford WSS-M2C930-A, Ford WSS-M2C930-B, Honda/Acura HTO-06, Mazda, Nissan, Suzuki, Toyota
Felhasználás: Személygépkocsi
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely különösen az USVO® és a bevált CleanSynto® technológiákat alkalmazza benzin- és dízelmotoros személygépkocsikhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, valamint közvetlen befecskendezésű motorokhoz.
Az USVO® technológia rendkívül magas viszkozitás-stabilitást biztosít. Elkerüljük a polimer viszkozitás-javítók hátrányait, miközben kihasználjuk az előnyeiket. Ez javítja a motorvédelmet, a teljesítményt, a motor tisztaságát és az olajcsere-intervallumokat. Az USVO® technológia révén a termék az egész csereperiódus alatt nyírási veszteség nélkül működik, és rendkívül ellenáll az oxidációnak. Ez az egyedülálló technológia elősegíti a gyorsabb kenést, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tiszta és hatékony marad.
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 különleges bázisolaj-formulációjának köszönhetően magas viszkozitási indexszel rendelkezik. A fejlesztés célja az LSPI (Low Speed Pre-Ignition), azaz az alacsony fordulatszámon történő korai égés megelőzése volt, ezáltal védve a motort az esetleges károsodástól. Ajánlott turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (Turbo-GDI).
A jelentős üzemanyag-megtakarításnak köszönhetően a RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 hozzájárul a környezet védelméhez a károsanyag-kibocsátás csökkentésével.
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 minimálisra csökkenti a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást, miközben kiváló hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik.
Az olajcsere-intervallumokat a gyártó előírásai szerint kell betartani.
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 univerzális, üzemanyag-takarékos, csúcsminőségű motorolaj modern személygépkocsik legújabb generációs benzin- és dízelmotorjaihoz.
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés biztosítása a motor számára
Kiemelkedő üzemanyag-takarékosság (FE) a felhasznált bázisolajoknak és adalékoknak köszönhetően
Alacsony párolgási hajlam, így kisebb olajfogyasztás
Védelem az iszaposodás, kokszosodás, lerakódás és korrózió ellen még kedvezőtlen üzemi körülmények között is
Nincs olajeredetű lerakódás az égéstérben, a dugattyúgyűrű zónájában és a szelepeken
A hidrotőkék megfelelő működése minden hőmérsékleten biztosított
Stabil motorolaj, nem hajlamos NOx-oxidációra
Jó öregedési viselkedés, igazolt a Hot Tube Test alapján
Jó koromfelvevő és diszpergáló tulajdonság
Semleges a tömítőanyagokkal szemben
Védelmet nyújt a turbófeltöltő, EPS és akár E85-ös (etanol-tartalmú) üzemanyaggal működő motorok számára is
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 842,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,5 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 47,2 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 160 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,9 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | mPa·s | 3640 | ASTM D5293 |
| Alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság (MRV) -35 °C-on | mPa·s | 9 700 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Noack párolgási veszteség | % m/m | 8,3 | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | °C | 238 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 8,0 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | % m/m | 0,8 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20
RavenolMotorolaj Személygépjármű motorolaj RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20
Kategória: Személygépjármű motorolaj
Cikkszám: 1111110
Viszkozitás: 5W-20
Specifikáció: ACEA A5/B5, API SN Plus, API SP (RC), ILSAC GF-6A
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Jóváhagyások: API SN Plus, API SP Resource Conserving, Ford WSS-M2C948-B, ILSAC GF-6A, Jaguar Land Rover STJLR.03.5004
Ajánlás: Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C925-A, Ford WSS-M2C925-B, Ford WSS-M2C930-A, Ford WSS-M2C930-B, Honda/Acura HTO-06, Mazda, Nissan, Suzuki, Toyota
Felhasználás: Személygépkocsi
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely különösen az USVO® és a bevált CleanSynto® technológiákat alkalmazza benzin- és dízelmotoros személygépkocsikhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, valamint közvetlen befecskendezésű motorokhoz.
Az USVO® technológia rendkívül magas viszkozitás-stabilitást biztosít. Elkerüljük a polimer viszkozitás-javítók hátrányait, miközben kihasználjuk az előnyeiket. Ez javítja a motorvédelmet, a teljesítményt, a motor tisztaságát és az olajcsere-intervallumokat. Az USVO® technológia révén a termék az egész csereperiódus alatt nyírási veszteség nélkül működik, és rendkívül ellenáll az oxidációnak. Ez az egyedülálló technológia elősegíti a gyorsabb kenést, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tiszta és hatékony marad.
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 különleges bázisolaj-formulációjának köszönhetően magas viszkozitási indexszel rendelkezik. A fejlesztés célja az LSPI (Low Speed Pre-Ignition), azaz az alacsony fordulatszámon történő korai égés megelőzése volt, ezáltal védve a motort az esetleges károsodástól. Ajánlott turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokhoz (Turbo-GDI).
A jelentős üzemanyag-megtakarításnak köszönhetően a RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 hozzájárul a környezet védelméhez a károsanyag-kibocsátás csökkentésével.
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 minimálisra csökkenti a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást, miközben kiváló hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik.
Az olajcsere-intervallumokat a gyártó előírásai szerint kell betartani.
A RAVENOL Super Fuel Economy SFE SAE 5W-20 univerzális, üzemanyag-takarékos, csúcsminőségű motorolaj modern személygépkocsik legújabb generációs benzin- és dízelmotorjaihoz.
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés biztosítása a motor számára
Kiemelkedő üzemanyag-takarékosság (FE) a felhasznált bázisolajoknak és adalékoknak köszönhetően
Alacsony párolgási hajlam, így kisebb olajfogyasztás
Védelem az iszaposodás, kokszosodás, lerakódás és korrózió ellen még kedvezőtlen üzemi körülmények között is
Nincs olajeredetű lerakódás az égéstérben, a dugattyúgyűrű zónájában és a szelepeken
A hidrotőkék megfelelő működése minden hőmérsékleten biztosított
Stabil motorolaj, nem hajlamos NOx-oxidációra
Jó öregedési viselkedés, igazolt a Hot Tube Test alapján
Jó koromfelvevő és diszpergáló tulajdonság
Semleges a tömítőanyagokkal szemben
Védelmet nyújt a turbófeltöltő, EPS és akár E85-ös (etanol-tartalmú) üzemanyaggal működő motorok számára is
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 842,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,5 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 47,2 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 160 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,9 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | mPa·s | 3640 | ASTM D5293 |
| Alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság (MRV) -35 °C-on | mPa·s | 9 700 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Noack párolgási veszteség | % m/m | 8,3 | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | °C | 238 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 8,0 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | % m/m | 0,8 | DIN 51575 |