Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a FORD és az alacsony súrlódást igénylő OEM-ek számára terveztek és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitású olajat igénylő (≥ 2,6 mPa.s): FORD, JAGUAR, LAND ROVER,CHRYSLER, JEEP,... járművekhez ajánlott.
Alkalmas olyan benzinmotorokhoz is, amelyek 5W-20 viszkozitási fokozatú üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek ACEA A1 / B1 vagy API SN szabványok mellett.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Alkalmas minden típusú benzinhez és bioüzemanyaghoz.
Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját.
Ez a 100%-ban szintetikus motorolaj úgy lett kialakítva, hogy tökéletesen kenje a FORD benzinmotorok legújabb generációját, kivéve a Ford Ka 2009 (08/2008), amely 917 A-t igényel, Ford Focus ST 2.5L Duratec (2004), amely 913 D-t igényel, Ford Focus RS (2004), Ford Focus RS (2004) amely 937 A-t igényel, valamint a 913 D-t igénylő 1,3L, 1,6L és 1,8L Duratec motorokat.
A FORD WSS M2C 948 B specifikáció különösen az 1.0L EcoBoost 3 hengeres benzinmotorok esetében szükséges, de a kivételektől eltekintve a többi FORD benzinmotorral is teljes mértékben kompatibilis. Ezért a FORD WSS M2C 948 B a legtöbb olyan benzinmotorra vonatkozik, amely jelenleg FORD WSS M2C 913 A, 913 B, 913 C vagy 925 specifikációt igényel, a 925 B, mint a JAGUAR és a LAND ROVER esetében.
Ezekre a JAGUAR és LAND ROVER motorokra, amelyek korábban FORD WSS M2C 925A vagy 925B szabványt igényeltek, mostantól az STJLR.03.5004 specifikáció alkalmazandó helyettesítésként. Az STJLR.03.5004 a legtöbb JAGUAR LAND ROVER benzinmotorra vonatkozik, a V6-os és V8-as kompresszoros motorok kivételével.
A kenőanyagokra vonatkozó ACEA A1/B1 és API SN szabványokhoz kapcsolódóan a MOTUL SPECIFIC 948 B 5W-20 jelentős mértékben biztosítja az energiamegtakarítást (> 3,3%), miközben fenntartja, sőt egyes esetekben meg is haladja a 913 C robusztussági követelményeit.
Jobb üzemanyag-fogyasztás és az alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítmény megfelel ezeknek az OEM-eknek a CO2 kibocsátás csökkentésének követelményeit.
A MOTUL SPECIFIC 948 B 5W-20 kiváló olajfilm-ellenállást biztosít, miközben megkönnyíti a hidegindítást, csökkenti a súrlódást a motorban, fenntartja az olajnyomást és csökkenti a motor üzemi hőmérsékletét.
Kivételes kenési tulajdonságai révén a MOTUL SPECIFIC 948 B 5W-20 magas szintű kopásállóságot, magas hőállóságot és oxidációval szembeni ellenállást biztosít.
Csökkenti a lerakódások kialakulását, csökkenti a kopást és lehetővé teszi az olajfogyasztás tökéletes szabályozását, kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló tulajdonságokat.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások: Chrysler License-No. 40630041 FCA US LLC
Ajánlás: Chrysler MS-9602, Fiat 9.55550-AV4, Mopar 68218054GA, Mopar 68218057GA, Mopar 68218058GA.
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL ATF+4® Fluid egy szintetikus, engedélyezett automata sebességváltó folyadék ATF egyedi adalékanyag csomaggal a Fiat-Chrysler, Jeep és Dodge automata sebességváltókhoz.
A RAVENOL ATF+4® Fluid maximális kopásvédelmet garantál minden üzemi körülmények között.
A RAVENOL ATF+4® Fluid keverhető minden ATF+4®, ATF+2® vagy ATF+3® sebességváltóolajjal.
Alkalmazási megjegyzés
A RAVENOL ATF+4® Fluidot a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, RAM, Jeep és Eagle automata sebességváltóval rendelkező járművek automata váltóolajának utántöltéséhez és feltöltéséhez ajánljuk.
A RAVENOL ATF+4® Fluid eléri az FCA US LLC (Fiat Chrysler Automobiles) garanciáját, és a 40630041 licencszámmal került forgalomba.
A RAVENOL ATF+4® Fluid megfelel a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep és Eagle automata váltóolajokra vonatkozó jelenlegi és korábbi szabványok követelményeinek.
Jellemzők
Jobb védelem és jobb teljesítmény az ATF+3®-nál
Meghosszabbított sebességváltó élettartam
Csökkenti a karbantartási költségeket
Jobb váltási minőség a konzisztens viszkozitási profilnak köszönhetően
Jobb hidegáramlási tulajdonságok
Zökkenőmentes kapcsolás alacsony hőmérsékleten
Alacsonyabb sebességváltó kopás alacsony hőmérsékleten történő üzemeltetés esetén
Jobb oxidációs stabilitás és hőstabilitás, mint a korábbi ATF+3®-nél
Hosszabb olaj élettartam
Alacsonyabb olajfogyasztás
Jobb üzemanyag-fogyasztás
Hosszabb olajcsere-intervallumok (széleskörűen tesztelték kb. 160 000 km-es olajcsere-intervallummal).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások: Chrysler License-No. 40630041 FCA US LLC
Ajánlás: Chrysler MS-9602, Fiat 9.55550-AV4, Mopar 68218054GA, Mopar 68218057GA, Mopar 68218058GA.
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL ATF+4® Fluid egy szintetikus, engedélyezett automata sebességváltó folyadék ATF egyedi adalékanyag csomaggal a Fiat-Chrysler, Jeep és Dodge automata sebességváltókhoz.
A RAVENOL ATF+4® Fluid maximális kopásvédelmet garantál minden üzemi körülmények között.
A RAVENOL ATF+4® Fluid keverhető minden ATF+4®, ATF+2® vagy ATF+3® sebességváltóolajjal.
Alkalmazási megjegyzés
A RAVENOL ATF+4® Fluidot a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, RAM, Jeep és Eagle automata sebességváltóval rendelkező járművek automata váltóolajának utántöltéséhez és feltöltéséhez ajánljuk.
A RAVENOL ATF+4® Fluid eléri az FCA US LLC (Fiat Chrysler Automobiles) garanciáját, és a 40630041 licencszámmal került forgalomba.
A RAVENOL ATF+4® Fluid megfelel a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep és Eagle automata váltóolajokra vonatkozó jelenlegi és korábbi szabványok követelményeinek.
Jellemzők
Jobb védelem és jobb teljesítmény az ATF+3®-nál
Meghosszabbított sebességváltó élettartam
Csökkenti a karbantartási költségeket
Jobb váltási minőség a konzisztens viszkozitási profilnak köszönhetően
Jobb hidegáramlási tulajdonságok
Zökkenőmentes kapcsolás alacsony hőmérsékleten
Alacsonyabb sebességváltó kopás alacsony hőmérsékleten történő üzemeltetés esetén
Jobb oxidációs stabilitás és hőstabilitás, mint a korábbi ATF+3®-nél
Hosszabb olaj élettartam
Alacsonyabb olajfogyasztás
Jobb üzemanyag-fogyasztás
Hosszabb olajcsere-intervallumok (széleskörűen tesztelték kb. 160 000 km-es olajcsere-intervallummal).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Gyári szám: G 052 182
Leírás:
A RAVENOL DCT-HV Fluid egy csúcstechnológiás, szintetikus váltóolaj, melyet kifejezetten kettős tengelykapcsolós váltókhoz (DCT) fejlesztettek ki. A kiváló minőségű hidrokrakk olaj, PAO és speciális adalékcsomag együttesen biztosítja a maximális teljesítményt, megbízhatóságot és hosszú élettartamot.
Ajánlott alkalmazás:
VW / Audi: DQ250 (02E), DQ500 (0BT)
Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi és más gyártók DCT váltói
Drexler ajánlásával minden MibaCarbon lamellás DCG-váltóhoz
Tulajdonságok:
Kiemelkedő viszkozitás-hőmérséklet stabilitás
Alacsony dermedéspont – hideg körülmények között is kiváló teljesítmény
Korrózió-, kopás- és habzás elleni védelem
Kompatibilis tömítőanyagokkal
Származási hely: Németország
Technológia: Szintetikus | PAO bázisú | High-Performance Additív Csomag
Válaszd a német precizitást – válaszd a RAVENOL-t!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Gyári szám: G 052 182
Leírás:
A RAVENOL DCT-HV Fluid egy csúcstechnológiás, szintetikus váltóolaj, melyet kifejezetten kettős tengelykapcsolós váltókhoz (DCT) fejlesztettek ki. A kiváló minőségű hidrokrakk olaj, PAO és speciális adalékcsomag együttesen biztosítja a maximális teljesítményt, megbízhatóságot és hosszú élettartamot.
Ajánlott alkalmazás:
VW / Audi: DQ250 (02E), DQ500 (0BT)
Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi és más gyártók DCT váltói
Drexler ajánlásával minden MibaCarbon lamellás DCG-váltóhoz
Tulajdonságok:
Kiemelkedő viszkozitás-hőmérséklet stabilitás
Alacsony dermedéspont – hideg körülmények között is kiváló teljesítmény
Korrózió-, kopás- és habzás elleni védelem
Kompatibilis tömítőanyagokkal
Származási hely: Németország
Technológia: Szintetikus | PAO bázisú | High-Performance Additív Csomag
Válaszd a német precizitást – válaszd a RAVENOL-t!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Gyári szám: G 052 182
Leírás:
A RAVENOL DCT-HV Fluid egy csúcstechnológiás, szintetikus váltóolaj, melyet kifejezetten kettős tengelykapcsolós váltókhoz (DCT) fejlesztettek ki. A kiváló minőségű hidrokrakk olaj, PAO és speciális adalékcsomag együttesen biztosítja a maximális teljesítményt, megbízhatóságot és hosszú élettartamot.
Ajánlott alkalmazás:
VW / Audi: DQ250 (02E), DQ500 (0BT)
Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi és más gyártók DCT váltói
Drexler ajánlásával minden MibaCarbon lamellás DCG-váltóhoz
Tulajdonságok:
Kiemelkedő viszkozitás-hőmérséklet stabilitás
Alacsony dermedéspont – hideg körülmények között is kiváló teljesítmény
Korrózió-, kopás- és habzás elleni védelem
Kompatibilis tömítőanyagokkal
Származási hely: Németország
Technológia: Szintetikus | PAO bázisú | High-Performance Additív Csomag
Válaszd a német precizitást – válaszd a RAVENOL-t!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
ATF Professzionális sorozat
A RAVENOL ATF M6-Serie egy automata váltóolaj, melynek alapjául hydro-crack és PAO olajak szolgálnak, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, melyek garantálják az automataváltó tökéletes működését.
A RAVENOL ATF M6-Serie egyike az új fejlesztésű generáció ATF(Automata váltó olajainak), amelyet a Mercedes Benz AG 722.6 és AG 722.7 típusú, 5-sebességes, ellenőrzött nyomatékváltó kuplung záras automata váltóiba fejlesztettek ki. Biztosítja a maximális kopásvédelmet minden működési körülmény során.
Felhasználási információk
A RAVENOL ATF M6-Serie a Mercedes Benz AG 722.6 és AG 722.7 típusú, 5-sebességes, ellenőrzött nyomatékváltó kuplung záras automata váltóiban történő használathoz készült.
Jellemzők
A RAVENOL ATF M6-Serie a következőket nyújtja:
- kiváló kenési képesség még nagyon alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas és stabil viszkozitás index
- nagyon alacsony dermedéspont
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- amennyire csak lehetséges védelem a korrózióval és habképződéssel szemben
- jól kiegyensúlyozott súrlódási tényező
- neutrális viselkedés a tömítő anyagokkal szemben
- a különböző inhibitoroknak köszönhetően neutrális a viselkedése a színesfémekkel szemben
- A RAVENOL speciális váltófolyadékot speciális fogaskerekekre fejlesztették ki, és nem lehet a technikai paraméterek (viszkozitás, stb.) alapján kiválasztani. Ezért született az a döntés, hogy ne legyenek technikai adatok megadva.
- Kérem vegye figyelembe: A RAVENOL speciális váltófolyadékot csak az eredeti szám alapján lehet alkalmazni, ami a termék információkban szerepel. Ha nem biztos abban, hogy melyik a megfelelő váltófolyadék megkérdezheti az autószervizben vagy a kereskedőnél, figyelembe véve az eredeti OEM hajtómű típust és számot, vagy forduljon tanácsadóinkhoz. Meg kell adnia járműve VIN kódját (Vehicle Identification Number – Jármű Azonosítószám).
- A RAVENOL speciális váltófolyadék nem megfelelő használata a váltó rossz működéséhez és váltási problémákhoz vezethet.
- A nem megfelelő RAVENOL speciális váltófolyadék kiválasztása esetén a Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH nem vállal felelősséget a váltó meghibásodásáért.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL ATF T-WS Lifetime egy automata sebességváltó-olaj (ATF), amely a legmodernebb HC/HT hidrokrakkolt olajok és PAO (polialfaolefin) alapolaj technológián alapul. Különleges összetételének köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokéhoz képest.
A termék megfelel a Toyota és Aisin Warner legújabb automata váltóolaj specifikációinak.
Aisin TF-80SC (AWF21, AF 40-6, AM6, AW6A-EL), Aisin TF-80SD, Aisin TF-81SC (AF21 és AWF-21), Aisin TF-82SC, Aisin TG-81SC (AWF8F35, A881F és GA8F22AW), Aisin Warner automata sebességváltók 2008-tól, Aisin Warner AW-1, BMW 2 Gran Tourer F46, BMW 83222355599, BMW ATF 6, BMW X1 F48, BMW X2 F39, Chrysler 05189978AA, Chrysler 05189979AA, Chrysler Mopar AS68RC, Fiat 9.55550-AV2, Geely 6608136626 ATF-GS, GM 1940773, Isuzu 2-90531-200-0, Isuzu 2-90531-201-0, Land Rover LR022460, Mini Cooper F54, Mini Countryman F60, SAAB 93165147, Toyota / Lexus JWS3324, Toyota 00289-ATFWS, Toyota 08886-02305, Toyota 08886-81210, VOLVO 31256774, 31256775, 31256776, VW G 055 540 A2, VW/Audi 0C8 váltó (Touareg 2011-, Q7 2010-), Xuanfu 6AT18, 6AT20, 6AT28
Ajánlott a legújabb Toyota és Aisin Warner automata váltókhoz.
AB60F, A750E(F), U341E(F), U140E(F), U250E, U241E, U151E(F), U340E
TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 és AWF-21)
Alfa Romeo 159, Brera, Spider – 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, 3.2 JTS
Cadillac BLS – 1.9 D, 1.9 D (TST)
Chevrolet Cruze (USA, 2.0L Turbo Diesel)
Citroën – C4, C5, C6, DS4, DS5
Fiat Croma – 1.9 JTDm, 2.4 JTDm
Ford – Five Hundred, Fusion, Mondeo
Lancia Delta (2008) – 1.8 DI Turbo
Land Rover – Freelander 2, Range Rover Evoque
Lincoln – Zephyr, MKZ
Mazda – 6, CX-7, CX-9, MPV
Mercury – Milan, Montego
Opel/Vauxhall – Astra, Vectra, Signum, Zafira, Insignia
Peugeot – 307, 308, 407, 508, 607, 3008, 5008
Renault – Espace, Vel Satis
Saab 9-3 – 1.9 TiD, 1.9 TTiD
Volvo:
C30, S40, V50 – D3, D4
S60 – 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD, R AWD (2006–07, 2008–)
V60 – D3, D5, D5 AWD, T6 AWD
S80 – 2.5T, 3.2, T6 AWD, V8 AWD, D5
V70 – 2.5T, 3.2, T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD, R AWD (2006–07, 2008–)
XC60, XC70, XC90 – 3.2, V8 AWD
Volkswagen / Audi / Skoda: 09G, 09K, 09M váltók
Kiemelkedő ellenállás a kenőfilm-szakadás ellen extrém üzemi körülmények között
Megnövelt olajélettartam, hosszabb váltóélettartam, hosszabb csereintervallum
Nagyfokú ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Kiváló oxidációállóság és hőstabilitás
Kiemelkedő korrózióvédelem, kiváló habzásgátló tulajdonság
Csökkenti a csapágyak, perselyek, fogaskerekek korrózióját
Kiváló áramlási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Stabil kapcsolási teljesítmény, optimalizált súrlódási tulajdonságok
Megakadályozza a kuplungcsúszást a modulációs átvitel során
Meghosszabbítja az olaj és a kuplung élettartamát
Kiváló nyírásállóság
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL ATF T-WS Lifetime egy automata sebességváltó-olaj (ATF), amely a legmodernebb HC/HT hidrokrakkolt olajok és PAO (polialfaolefin) alapolaj technológián alapul. Különleges összetételének köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokéhoz képest.
A termék megfelel a Toyota és Aisin Warner legújabb automata váltóolaj specifikációinak.
Aisin TF-80SC (AWF21, AF 40-6, AM6, AW6A-EL), Aisin TF-80SD, Aisin TF-81SC (AF21 és AWF-21), Aisin TF-82SC, Aisin TG-81SC (AWF8F35, A881F és GA8F22AW), Aisin Warner automata sebességváltók 2008-tól, Aisin Warner AW-1, BMW 2 Gran Tourer F46, BMW 83222355599, BMW ATF 6, BMW X1 F48, BMW X2 F39, Chrysler 05189978AA, Chrysler 05189979AA, Chrysler Mopar AS68RC, Fiat 9.55550-AV2, Geely 6608136626 ATF-GS, GM 1940773, Isuzu 2-90531-200-0, Isuzu 2-90531-201-0, Land Rover LR022460, Mini Cooper F54, Mini Countryman F60, SAAB 93165147, Toyota / Lexus JWS3324, Toyota 00289-ATFWS, Toyota 08886-02305, Toyota 08886-81210, VOLVO 31256774, 31256775, 31256776, VW G 055 540 A2, VW/Audi 0C8 váltó (Touareg 2011-, Q7 2010-), Xuanfu 6AT18, 6AT20, 6AT28
Ajánlott a legújabb Toyota és Aisin Warner automata váltókhoz.
AB60F, A750E(F), U341E(F), U140E(F), U250E, U241E, U151E(F), U340E
TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 és AWF-21)
Alfa Romeo 159, Brera, Spider – 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, 3.2 JTS
Cadillac BLS – 1.9 D, 1.9 D (TST)
Chevrolet Cruze (USA, 2.0L Turbo Diesel)
Citroën – C4, C5, C6, DS4, DS5
Fiat Croma – 1.9 JTDm, 2.4 JTDm
Ford – Five Hundred, Fusion, Mondeo
Lancia Delta (2008) – 1.8 DI Turbo
Land Rover – Freelander 2, Range Rover Evoque
Lincoln – Zephyr, MKZ
Mazda – 6, CX-7, CX-9, MPV
Mercury – Milan, Montego
Opel/Vauxhall – Astra, Vectra, Signum, Zafira, Insignia
Peugeot – 307, 308, 407, 508, 607, 3008, 5008
Renault – Espace, Vel Satis
Saab 9-3 – 1.9 TiD, 1.9 TTiD
Volvo:
C30, S40, V50 – D3, D4
S60 – 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD, R AWD (2006–07, 2008–)
V60 – D3, D5, D5 AWD, T6 AWD
S80 – 2.5T, 3.2, T6 AWD, V8 AWD, D5
V70 – 2.5T, 3.2, T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD, R AWD (2006–07, 2008–)
XC60, XC70, XC90 – 3.2, V8 AWD
Volkswagen / Audi / Skoda: 09G, 09K, 09M váltók
Kiemelkedő ellenállás a kenőfilm-szakadás ellen extrém üzemi körülmények között
Megnövelt olajélettartam, hosszabb váltóélettartam, hosszabb csereintervallum
Nagyfokú ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Kiváló oxidációállóság és hőstabilitás
Kiemelkedő korrózióvédelem, kiváló habzásgátló tulajdonság
Csökkenti a csapágyak, perselyek, fogaskerekek korrózióját
Kiváló áramlási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Stabil kapcsolási teljesítmény, optimalizált súrlódási tulajdonságok
Megakadályozza a kuplungcsúszást a modulációs átvitel során
Meghosszabbítja az olaj és a kuplung élettartamát
Kiváló nyírásállóság
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL ATF T-WS Lifetime egy automata sebességváltó-olaj (ATF), amely a legmodernebb HC/HT hidrokrakkolt olajok és PAO (polialfaolefin) alapolaj technológián alapul. Különleges összetételének köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokéhoz képest.
A termék megfelel a Toyota és Aisin Warner legújabb automata váltóolaj specifikációinak.
Aisin TF-80SC (AWF21, AF 40-6, AM6, AW6A-EL), Aisin TF-80SD, Aisin TF-81SC (AF21 és AWF-21), Aisin TF-82SC, Aisin TG-81SC (AWF8F35, A881F és GA8F22AW), Aisin Warner automata sebességváltók 2008-tól, Aisin Warner AW-1, BMW 2 Gran Tourer F46, BMW 83222355599, BMW ATF 6, BMW X1 F48, BMW X2 F39, Chrysler 05189978AA, Chrysler 05189979AA, Chrysler Mopar AS68RC, Fiat 9.55550-AV2, Geely 6608136626 ATF-GS, GM 1940773, Isuzu 2-90531-200-0, Isuzu 2-90531-201-0, Land Rover LR022460, Mini Cooper F54, Mini Countryman F60, SAAB 93165147, Toyota / Lexus JWS3324, Toyota 00289-ATFWS, Toyota 08886-02305, Toyota 08886-81210, VOLVO 31256774, 31256775, 31256776, VW G 055 540 A2, VW/Audi 0C8 váltó (Touareg 2011-, Q7 2010-), Xuanfu 6AT18, 6AT20, 6AT28
Ajánlott a legújabb Toyota és Aisin Warner automata váltókhoz.
AB60F, A750E(F), U341E(F), U140E(F), U250E, U241E, U151E(F), U340E
TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL), TF-81SC (AF21 és AWF-21)
Alfa Romeo 159, Brera, Spider – 1.9 JTDm, 2.4 JTDm, 3.2 JTS
Cadillac BLS – 1.9 D, 1.9 D (TST)
Chevrolet Cruze (USA, 2.0L Turbo Diesel)
Citroën – C4, C5, C6, DS4, DS5
Fiat Croma – 1.9 JTDm, 2.4 JTDm
Ford – Five Hundred, Fusion, Mondeo
Lancia Delta (2008) – 1.8 DI Turbo
Land Rover – Freelander 2, Range Rover Evoque
Lincoln – Zephyr, MKZ
Mazda – 6, CX-7, CX-9, MPV
Mercury – Milan, Montego
Opel/Vauxhall – Astra, Vectra, Signum, Zafira, Insignia
Peugeot – 307, 308, 407, 508, 607, 3008, 5008
Renault – Espace, Vel Satis
Saab 9-3 – 1.9 TiD, 1.9 TTiD
Volvo:
C30, S40, V50 – D3, D4
S60 – 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD, R AWD (2006–07, 2008–)
V60 – D3, D5, D5 AWD, T6 AWD
S80 – 2.5T, 3.2, T6 AWD, V8 AWD, D5
V70 – 2.5T, 3.2, T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD, R AWD (2006–07, 2008–)
XC60, XC70, XC90 – 3.2, V8 AWD
Volkswagen / Audi / Skoda: 09G, 09K, 09M váltók
Kiemelkedő ellenállás a kenőfilm-szakadás ellen extrém üzemi körülmények között
Megnövelt olajélettartam, hosszabb váltóélettartam, hosszabb csereintervallum
Nagyfokú ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Kiváló oxidációállóság és hőstabilitás
Kiemelkedő korrózióvédelem, kiváló habzásgátló tulajdonság
Csökkenti a csapágyak, perselyek, fogaskerekek korrózióját
Kiváló áramlási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Stabil kapcsolási teljesítmény, optimalizált súrlódási tulajdonságok
Megakadályozza a kuplungcsúszást a modulációs átvitel során
Meghosszabbítja az olaj és a kuplung élettartamát
Kiváló nyírásállóság
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL DGL SAE 75W-85 GL-5 LS nagy teljesítményű hajtóműolaj a gépjárművek korlátozott csúszású "Limited Slip" sebességváltóinak és differenciálműveinek ellátására.
A RAVENOL DGL SAE 75W-85 GL-5 LS biztosítja a megfelelő kenést a sebességváltóban. A jármű- és sebességváltó-gyártók használati utasításait be kell tartani.
A RAVENOL DGL SAE 75W-85 GL-5 LS alkalmas a Honda Crosstour 2010-2015, Pilot 2006-2015, Ridgeline 2006-2014 és Acura MDX 2003-2014, Acura RDX 2007-2014, Acura RL 2005-2012, Acura TL 2009-2014, Acura ZDX 2010-2013, Acura RL 2005-2012, Acura TL 2009-2014 és Acura ZDX 2010-2013 járművekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
API: SN Plus, SP (RC)
ILSAC: GF-6A
Olaj típusa: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
API SN Plus
API SP Resource Conserving
GM dexos1™ Gen 3 (Engedélyszám: D335AADJ081)
ILSAC GF-6A
VWC 53034
Chrysler MS-13340, MS-6395
Fiat 9.55535-CR1
Ford WSS-M2C929-A, WSS-M2C946-A, WSS-M2C946-B1, WSS-M2C961-A, WSS-M2C961-A1
Honda/Acura HTO-06
Opel OV 040 1547 – G30
Személygépkocsik benzines motorjaihoz, turbóval vagy anélkül, közvetlen befecskendezéssel is.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen a modern benzines motorokhoz fejlesztve. Tartalmazza a USVO® technológiát, amely garantálja a kiváló viszkozitás-stabilitást és kiküszöböli a hagyományos polimer viszkozitásjavítók hátrányait.
A fejlesztés során alkalmazott tri-nukleáris molibdén és OFM (organikus súrlódáscsökkentők) egyedülálló kopásvédelmet és hatásfokot biztosítanak. A különösen poláros V. csoportos alapolaj kiváló kompatibilitást nyújt a PAO komponensekkel.
Új formula dexos1™ Gen 3 jóváhagyással
Különösen alkalmas GDI (közvetlen befecskendezésű) motorokhoz
Megakadályozza az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI)
Nem képez olajlerakódást az égéstérben, dugattyúgyűrű zónában vagy szelepeken
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelésnél is
Low SAPS technológia: alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Magas viszkozitásstabilitás és nyírásállóság
Kiváló hidegindítási tulajdonságok
Megbízható kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten is
Kiemelkedő kopás- és korrózióvédelem
Kiváló tisztító- és diszpergáló képesség, habzásgátló hatás
Katalizátorral szerelt járművekhez is alkalmas
Hosszabb csereperiódus a gyártói előírás szerint
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 ajánlott:
Modern GM benzines motorral szerelt járművekhez (dexos1™ Gen 3 szabvány szerint)
Alkalmas továbbá a megadott Ford, Chrysler és Honda előírásokhoz is
Tulajdonság | Érték | Szabvány |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu-tartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Típus: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Technológia: CleanSynto® + USVO®
Alapolaj: PAO (poli-alfa-olefin)
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy csúcskategóriás, teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú (Low-SAPS) motorolaj, amelyet modern benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – különösen olyan típusokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy katalizátorral vannak felszerelve.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 univerzális üzemanyag-takarékos motorolaj, amely alkalmas minden olyan modern személygépkocsi benzin- és dízelmotorjához, ahol ez az olajfajta ajánlott. Különböző gyártók hibrid járműveiben is használható.
Az olaj kiválóan megfelel azoknak a járműveknek, amelyek az ACEA C5 és C6, valamint API SP/RC és ILSAC GF-6A specifikációkat igénylik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen USVO® és bizonyított CleanSynto® technológiával személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel és anélkül.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitási stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk azok előnyeit. Ezáltal javul a motor védelme, a teljesítmény, a motor tisztasága és az olajcsere-intervallumok. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a terméknek a teljes csereintervallum alatt nincs nyírási vesztesége, és rendkívül stabil az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olaj gyorsabb kenését, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tisztán és hatékonyan működik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 új összetételével még nagyon magas üzemi hőmérsékleten is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korróziótól és az oxidáció vagy a kokszosodás okozta olajveszteségtől. A kiváló hidegindítási viselkedés optimális kenési biztonságot nyújt a hideg futási fázisban.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 azáltal, hogy jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, a károsanyag-kibocsátás csökkentésével hozzájárul a környezet védelméhez.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 kiváló hidegindítási jellemzőkkel minimalizálja a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást.
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a gyártó utasításai szerint.
Jellemzők:
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés a motorban.
Magas üzemanyag-takarékossági (FE) hatás a felhasznált alapolajoknak és adalékanyagoknak köszönhetően. Alacsony elpárolgási hajlam, ezáltal alacsonyabb olajfogyasztás.
Védelmet nyújt az iszaposodás, a kokszosodás, a lakk és a korrózió ellen még kedvezőtlen
üzemeltetési körülmények között is.
Nincs olajjal kapcsolatos lerakódás az égéstérben a dugattyúgyűrűs zónában és a szelepeken.
Biztosítja a hidraulikus csapok működését minden hőmérsékleten.
Stabil motorolaj, nincs NOx oxidáció.
Jó öregedési viselkedés, amit a Hot Tube teszt is megerősít.
Jó koromelnyelés és -szóródás.
Semleges a tömítőanyagokkal szemben.
Ideális hibrid járművekhez
SAE: 0W-20
API: SP (RC), SN Plus, SN
ILSAC: GF-6A
ACEA: C5, C6
MB 229.71
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Opel OV0401547-A20
Ajánlott: Ford, GM dexos1 Gen2, Fiat 9.55535-DSX, Chrysler MS-6395, Honda HTO-06, Toyota, Nissan stb.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
Sűrűség (20 °C-on) | 0,839 g/cm³ |
Viszkozitás (40 °C-on) | ~41,3 mm²/s |
Viszkozitás (100 °C-on) | ~8,2 mm²/s |
Viszkozitási index | 177 |
HTHS (150 °C-on) | 2,64 mPa·s |
Dermedéspont | -63 °C |
Lobbanáspont | 240 °C |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Típus: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Technológia: CleanSynto® + USVO®
Alapolaj: PAO (poli-alfa-olefin)
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy csúcskategóriás, teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú (Low-SAPS) motorolaj, amelyet modern benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – különösen olyan típusokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy katalizátorral vannak felszerelve.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 univerzális üzemanyag-takarékos motorolaj, amely alkalmas minden olyan modern személygépkocsi benzin- és dízelmotorjához, ahol ez az olajfajta ajánlott. Különböző gyártók hibrid járműveiben is használható.
Az olaj kiválóan megfelel azoknak a járműveknek, amelyek az ACEA C5 és C6, valamint API SP/RC és ILSAC GF-6A specifikációkat igénylik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen USVO® és bizonyított CleanSynto® technológiával személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel és anélkül.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitási stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk azok előnyeit. Ezáltal javul a motor védelme, a teljesítmény, a motor tisztasága és az olajcsere-intervallumok. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a terméknek a teljes csereintervallum alatt nincs nyírási vesztesége, és rendkívül stabil az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olaj gyorsabb kenését, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tisztán és hatékonyan működik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 új összetételével még nagyon magas üzemi hőmérsékleten is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korróziótól és az oxidáció vagy a kokszosodás okozta olajveszteségtől. A kiváló hidegindítási viselkedés optimális kenési biztonságot nyújt a hideg futási fázisban.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 azáltal, hogy jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, a károsanyag-kibocsátás csökkentésével hozzájárul a környezet védelméhez.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 kiváló hidegindítási jellemzőkkel minimalizálja a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást.
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a gyártó utasításai szerint.
Jellemzők:
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés a motorban.
Magas üzemanyag-takarékossági (FE) hatás a felhasznált alapolajoknak és adalékanyagoknak köszönhetően. Alacsony elpárolgási hajlam, ezáltal alacsonyabb olajfogyasztás.
Védelmet nyújt az iszaposodás, a kokszosodás, a lakk és a korrózió ellen még kedvezőtlen
üzemeltetési körülmények között is.
Nincs olajjal kapcsolatos lerakódás az égéstérben a dugattyúgyűrűs zónában és a szelepeken.
Biztosítja a hidraulikus csapok működését minden hőmérsékleten.
Stabil motorolaj, nincs NOx oxidáció.
Jó öregedési viselkedés, amit a Hot Tube teszt is megerősít.
Jó koromelnyelés és -szóródás.
Semleges a tömítőanyagokkal szemben.
Ideális hibrid járművekhez
SAE: 0W-20
API: SP (RC), SN Plus, SN
ILSAC: GF-6A
ACEA: C5, C6
MB 229.71
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Opel OV0401547-A20
Ajánlott: Ford, GM dexos1 Gen2, Fiat 9.55535-DSX, Chrysler MS-6395, Honda HTO-06, Toyota, Nissan stb.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
Sűrűség (20 °C-on) | 0,839 g/cm³ |
Viszkozitás (40 °C-on) | ~41,3 mm²/s |
Viszkozitás (100 °C-on) | ~8,2 mm²/s |
Viszkozitási index | 177 |
HTHS (150 °C-on) | 2,64 mPa·s |
Dermedéspont | -63 °C |
Lobbanáspont | 240 °C |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
RAVENOL PSF-Y Fluid is a fully synthetic steering fluid based on PAO with special additives and inhibition for excellent lubricating.
Due to its special formulation the properties of RAVENOL PSF-Y Fluid are crucial. We assure an excellent cold stability.
Application Notes
RAVENOL PSF-Y Fluid is specially designed for use in the latest power steering of Volkswagen, Mercedes and Chrysler.
Please note: Follow manufacturer’s original equipment number!
Characteristic
RAVENOL PSF-Y Fluid offers:
· Extremely low pour point
· Improved viscosity and coefficient of friction behaviour
· A very good protection against consumption
· Excellent thermal stability
· Improved EP-characteristics
· A good foaming behaviour
· Neutral behaviour towards sealing materials
· Reliable protection against corrosion
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A RAVENOL STF Synchromesh Transmission Fluid különösen alkalmas a következő GM és Chrysler kézi sebességváltókhoz és áttételekhez: Új Venture Gear NV T350, NV 1500, NV 2550, NV 3500, NV 3550, NV 5600 Chrysler NSG370 Jeep Liberty 2005-2008, Jeep Wrangler 2005-, Chrysler Crossfire Tremec T4, T5, T18, T56, T176, TKO500, TKO600, TR 3450 és TR 3550.
Nem alkalmazható a hipoid hajtómű hátsó tengelyein vagy korlátozott csúszásánál.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00 / 507 00
Audi Motorsport V31 748 026
BMW 83210398507, 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
Mercedes-Benz: A 000 989 89 01 10, 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2 / M4 / M6
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) bázisú, teljesen szintetikus motorolaj, amely a USVO® és CleanSynto® technológiáknak köszönhetően kiemelkedő viszkozitás-stabilitást biztosít, még extrém hőmérsékleten és terhelés mellett is.
Az USVO® technológia előnye, hogy kiküszöböli a hagyományos viszkozitásjavítók hátrányait, ugyanakkor javítja a motortisztaságot, védelmet és csökkenti a súrlódást. Az olaj nem nyíródik le, nem veszít viszkozitásából az olajcsere-intervallum alatt, kiváló oxidációállósággal rendelkezik, és gyors kenést biztosít a hidegindítási szakaszban is.
Az alacsony hamutartalomnak köszönhetően (MID SAPS) alkalmas DPF (részecskeszűrős) és TWC (háromutas katalizátoros) járművekhez is, hozzájárulva a hosszabb szűrőélettartamhoz és alacsonyabb károsanyag-kibocsátáshoz.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
MID SAPS technológia – alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiemelkedő kopásvédelem, nagy sebességnél is
Magas viszkozitási index, kiváló stabilitás
Kiváló hidegindítási viselkedés alacsony hőmérsékleten is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kevesebb olajfogyasztás
Nem hagy lerakódást az égéstérben, gyűrűzónában vagy szelepeken
Tömítésekkel szemben semleges
Meghosszabbított olajcsere-periódus (akár 50 000 km vagy 2 év)
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy univerzális, üzemanyagtakarékos, hosszú csereperiódusra fejlesztett motorolaj modern benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, különösen EURO IV, V és VI besorolású motorokhoz.
Tökéletes választás:
személyautókhoz
városi és autópályás használatra
környezetvédelmi szempontból fontos üzemanyag-hatékonysági célokra
Műszaki adatok – RAVENOL VMP SAE 5W-30 | ||
Tulajdonság |
Érték | Szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | Barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamutartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
MB-Freigabe 229.51
Porsche C30
VW 504 00 / 507 00
Audi Motorsport V31 748 026
BMW 83210398507, 83 21 0 398 508
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-S1
Mercedes-Benz: A 000 989 89 01 10, 229.31
Stellantis FPW9.55535/03
VW/Audi G 052 195 M2 / M4 / M6
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy PAO (polialfaolefin) bázisú, teljesen szintetikus motorolaj, amely a USVO® és CleanSynto® technológiáknak köszönhetően kiemelkedő viszkozitás-stabilitást biztosít, még extrém hőmérsékleten és terhelés mellett is.
Az USVO® technológia előnye, hogy kiküszöböli a hagyományos viszkozitásjavítók hátrányait, ugyanakkor javítja a motortisztaságot, védelmet és csökkenti a súrlódást. Az olaj nem nyíródik le, nem veszít viszkozitásából az olajcsere-intervallum alatt, kiváló oxidációállósággal rendelkezik, és gyors kenést biztosít a hidegindítási szakaszban is.
Az alacsony hamutartalomnak köszönhetően (MID SAPS) alkalmas DPF (részecskeszűrős) és TWC (háromutas katalizátoros) járművekhez is, hozzájárulva a hosszabb szűrőélettartamhoz és alacsonyabb károsanyag-kibocsátáshoz.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés mellett
MID SAPS technológia – alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Kiemelkedő kopásvédelem, nagy sebességnél is
Magas viszkozitási index, kiváló stabilitás
Kiváló hidegindítási viselkedés alacsony hőmérsékleten is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kevesebb olajfogyasztás
Nem hagy lerakódást az égéstérben, gyűrűzónában vagy szelepeken
Tömítésekkel szemben semleges
Meghosszabbított olajcsere-periódus (akár 50 000 km vagy 2 év)
A RAVENOL VMP SAE 5W-30 egy univerzális, üzemanyagtakarékos, hosszú csereperiódusra fejlesztett motorolaj modern benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, különösen EURO IV, V és VI besorolású motorokhoz.
Tökéletes választás:
személyautókhoz
városi és autópályás használatra
környezetvédelmi szempontból fontos üzemanyag-hatékonysági célokra
Műszaki adatok – RAVENOL VMP SAE 5W-30 | ||
Tulajdonság |
Érték | Szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | 846,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | Barna | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | 11,1 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | 65,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,25 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 3990 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 11.800 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -57 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (NOACK) | 6,0 % (m/m) | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 244 °C | DIN EN ISO 2592 |
Teljes bázisszám (TBN) | 7,8 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamutartalom | 0,8 % (m/m) | DIN 51575 |