Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, prémium minőségű motorolaj diesel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt Nissan diesel motorokhoz a legújabbi generációs termékcsaládból .Nem ajánlott benzinmotorokhoz és diesel részecskeszűrő (DPF) nélküli dieselmotorokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A RAVENOL CVT Fluid egy teljesen szintetikus ATF a CVT sebességváltók legújabb generációja számára.
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó optimális teljesítményét.
A RAVENOL CVT Fluid alapját a teljesen szintetikus (PAO) olaj képezi, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, amivel biztosítja az automata sebességváltó megfelelő működését.
Felhasználási információk
A RAVENOL CVT Fluid a CVT sebességváltókban történő használatra volt kifejlesztve (Acélszíjas folyamatosan változtatható teljesítmény-átvitel)
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó elemeinek ( hajtószíj) stabil viszkozitását magas mechanikai nyomás alatt.
Jellemzők:
A RAVENOL CVT Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon alacsony dermedéspont
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- tömítőanyagokkal szembeni semleges viselkedés
- az inhibitoroknak köszönhetően semleges viselkedés a nem vastartalmú fémekkel szemben
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A RAVENOL CVT Fluid egy teljesen szintetikus ATF a CVT sebességváltók legújabb generációja számára.
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó optimális teljesítményét.
A RAVENOL CVT Fluid alapját a teljesen szintetikus (PAO) olaj képezi, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, amivel biztosítja az automata sebességváltó megfelelő működését.
Felhasználási információk
A RAVENOL CVT Fluid a CVT sebességváltókban történő használatra volt kifejlesztve (Acélszíjas folyamatosan változtatható teljesítmény-átvitel)
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó elemeinek ( hajtószíj) stabil viszkozitását magas mechanikai nyomás alatt.
Jellemzők:
A RAVENOL CVT Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon alacsony dermedéspont
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- tömítőanyagokkal szembeni semleges viselkedés
- az inhibitoroknak köszönhetően semleges viselkedés a nem vastartalmú fémekkel szemben
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid alkalmas a következő járművek CVT váltóihoz: JATCO JF011E(RE0F10A, F1CJA) or JF010E(RE0F09A): Peugeot 4007, Citroen C-Crosser, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Delica D5, Mitsubishi Galant Fortis, Mitsubishi RVR, Mitsubishi Lancer 1.8 CY0 2007, Nissan Murano, Nissan Teana, Nissan Maxima, Nissan Presage,Nissan X-Trail, Nissan Lafesta, Nissan Serena, Nissan Bluebird Sylphy, Nissan Dualis, Suzuki Kizachi, Suzuki SX4, Dodge Caliber, Jeep Compass, Jeep Patriot and other models with CVT-transmission JATCO JF011E (RE0F10A, F1CJA) or JF010E (RE0F09A).
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid egy teljesen szintetikus CVTF (folyamatosan variálható váltóolaj), aminek az alapját PAO olajak képezik speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, melyek garantálják a CVTF váltó tökéletes működését.
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid legújabb generációs CVTF. Főként a JATCO CVT váltóiba szánták. Bármely módban biztosítja a maximális kopásvédelmet.
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid zöld színű
Felhasználási információk
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid a következő CVT sebességváltókban történő használatra felel meg: CVT-JATCO JF011E(RE0F10A, F1CJA) vagy JF010E(RE0F09A): Peugeot 4007, Citroen C-Crosser, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Delicia D5, Mitsubishi Galant Fortis, Mitsubishi RVR, Mitsubishi Lacer 1.8 CY0 2007, Nissan Murano, Nissan Teana, Nissan Maxima, Nissan Presage, Nissan X-Trail, Nissan Lafesta, Nissan Serena, Nissan Bluebird Sylphy, Nissan Dualis, Suzuki Kizachi, Suzuki SX7, Dodge Caliber, Jeep Compass, Jeep Patriot, és egyéb CVT-váltókba JATCO JF011E (RE0F10A, F1CJA) vagy JF010F09A)
Katbantartás és töltés normál működési körülmények között.
Jellemzők:
A RAVENOL CVTF NS2/J1 Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- magas hő és oxidációs stabilitás
- kiváló hűtő teljesítmény
- A RAVENOL speciális váltófolyadékot speciális fogaskerekekre fejlesztették ki, és nem lehet a technikai paraméterek (viszkozitás, stb.) alapján kiválasztani. Ezért született az a döntés, hogy ne legyenek technikai adatok megadva.
- Kérem vegye figyelembe: A RAVENOL speciális váltófolyadékot csak az eredeti szám alapján lehet alkalmazni, ami a termék információkban szerepel. Ha nem biztos abban, hogy melyik a megfelelő váltófolyadék megkérdezheti az autószervizben vagy a kereskedőnél, figyelembe véve az eredeti OEM hajtómű típust és számot, vagy forduljon tanácsadóinkhoz. Meg kell adnia járműve VIN kódját (Vehicle Identification Number – Jármű Azonosítószám).
- A RAVENOL speciális váltófolyadék nem megfelelő használata a váltó rossz működéséhez és váltási problémákhoz vezethet.
- A nem megfelelő RAVENOL speciális váltófolyadék kiválasztása esetén a Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH nem vállal felelősséget a váltó meghibásodásáért.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Automata váltóolaj (CVT)
Cikkszám: 1211132
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlások:
999MP-NS300P, ATF J4, ATF NS-3, Mitsubishi MZ102658, MZ320261, MZ320262, MZ320288, Nissan KLE53-00002, KLE53-00004, Suzuki CVT Fluid Green-2
Szín: Zöld
Alkalmazás: CVT váltóval szerelt személygépkocsik
A RAVENOL CVTF NS3/J4 Fluid egy prémium minőségű, szintetikus CVT váltóolaj, amelyet kifejezetten a Jatco JF016E és JF017E típusú fokozatmentes automata sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alapja nagy tisztaságú hidrokrakkált olaj, amely speciális adalékcsomaggal biztosítja a maximális kopásvédelmet, oxidációs stabilitást és hosszú élettartamot.
Kiemelkedő kenőképessége hideg időben is biztosítja a váltó megbízható működését, miközben minimalizálja a habképződést, korróziót és súrlódást. A zöld színű folyadék gyors hőelvezetést és stabil teljesítményt nyújt még intenzív üzemi körülmények között is.
Kifejezetten ajánlott az alábbi Jatco CVT-váltóval szerelt modellekhez:
Nissan: Qashqai (J11), Pathfinder (R52), Altima (L33), Teana (L33), Sylphe (B17), Tiida (C12), X-Trail (T32), Elgrand (E52), Murano (Z51/Z52)
Mitsubishi: Outlander (GF7W/8W), Delica D5, Lancer, ASX
Renault Koleos, Samsung QM5, Peugeot 4008, Citroën C4 Aircross
Valamint más modellekhez, amelyek JATCO JF016E vagy JF017E CVT váltóval szereltek.
Normál használat mellett karbantartási töltetként alkalmazható.
Kiváló kenés alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiemelkedő oxidációs és hőstabilitás
Korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási jellemzők
Hosszú élettartam és kiváló hűtőképesség
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Automata váltóolaj (CVT)
Cikkszám: 1211132
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlások:
999MP-NS300P, ATF J4, ATF NS-3, Mitsubishi MZ102658, MZ320261, MZ320262, MZ320288, Nissan KLE53-00002, KLE53-00004, Suzuki CVT Fluid Green-2
Szín: Zöld
Alkalmazás: CVT váltóval szerelt személygépkocsik
A RAVENOL CVTF NS3/J4 Fluid egy prémium minőségű, szintetikus CVT váltóolaj, amelyet kifejezetten a Jatco JF016E és JF017E típusú fokozatmentes automata sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alapja nagy tisztaságú hidrokrakkált olaj, amely speciális adalékcsomaggal biztosítja a maximális kopásvédelmet, oxidációs stabilitást és hosszú élettartamot.
Kiemelkedő kenőképessége hideg időben is biztosítja a váltó megbízható működését, miközben minimalizálja a habképződést, korróziót és súrlódást. A zöld színű folyadék gyors hőelvezetést és stabil teljesítményt nyújt még intenzív üzemi körülmények között is.
Kifejezetten ajánlott az alábbi Jatco CVT-váltóval szerelt modellekhez:
Nissan: Qashqai (J11), Pathfinder (R52), Altima (L33), Teana (L33), Sylphe (B17), Tiida (C12), X-Trail (T32), Elgrand (E52), Murano (Z51/Z52)
Mitsubishi: Outlander (GF7W/8W), Delica D5, Lancer, ASX
Renault Koleos, Samsung QM5, Peugeot 4008, Citroën C4 Aircross
Valamint más modellekhez, amelyek JATCO JF016E vagy JF017E CVT váltóval szereltek.
Normál használat mellett karbantartási töltetként alkalmazható.
Kiváló kenés alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiemelkedő oxidációs és hőstabilitás
Korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási jellemzők
Hosszú élettartam és kiváló hűtőképesség
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL DCT GT-R Fluid teljesen új fejlesztésű és optimalizált.
RAVENOL DCT GT-R Fluid mindenképpen elkerülendő, hogy más váltóolajokkal legyen keverve, az üzemelése során. Ez teljesen szükséges a tökéletes DCT-működéshez.
RAVENOL DCT GT-R Fluid kifejezetten arra lett kifejlesztve, hogy ellenálljon a rendkívül magas hőhatásoknak a Nissan GT-R R35 sport követelményeknek. A magas hőmérsékleten indításnál a váltó hangos remegő hatások és súrlódási jellemzők megfelelően ki voltak igazítva. A döntő DCTF teljesítményi kritériumokat (pl. a hideg áramlási teljesítmény, nyírásstabilitás, párolgás veszteség és kopás stabilitás) a lehető legmagasabb szintre emelték.
Alkalmazás
RAVENOL DCT GT-R Fluid a Nissan GT-R R35 duplakuplungos sebességváltóban (DCT) történő használatra fejlesztettek ki.
RAVENOL DCT GT-R Fluid speciális teljesen szintetikus váltóolaj, ami a Nissan GT-R R35 duplakuplungos sebességváltóba (DCT) fejlesztettek ki. Ez a váltó kifinomult, komplex új technológiájú adalékanyagokkal rendelkezik, ami rendkívül nagy követelményeket helyez a váltóolajra.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL ATF J2/S Fluid kifejezetten használható JATCO automata váltókhoz, mint a következők:
JF613E - Renault gearbox AJ0 Laguna, Scenic, Espace, Latitude,
Nissan Qashqai transmission AJ0,
Mitsubishi Outlander Transmission F6AJA and W6AJA,
JR710E and JR711E - Infiniti FX50, EX37, NISSAN FAIR LADY Z, SKYLINE, FUGA
A RAVENOL ATF J2/S Fluid egy teljesen szintetikus ATF amely felhasználja a legújabb PAO technológiát, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal együtt, melyek kifejezetten az 5,6, 7 sebességes JATCO automata váltókhoz voltak tervezve.
A RAVENOL ATF J2/S Fluid biztosítja a maximális kopásvédelmet és a könnyű váltást minden feltétel mellett.
A RAVENOL ATF J2/S Fluid piros színű
Felhasználási információk
A RAVENOL ATF J2/S Fluid kifejezetten a JATCO automata váltókban történő használatra volt kifejlesztve, mégpedig:
JF613E - Renault gearbox AJ0 Laguna, Scenic, Espace, Latitude,
Nissan Qashqai transmission AJ0,
Mitsubishi Outlander Transmission F6AJA and W6AJA,
JR710E and JR711E - Infiniti FX50, EX37, NISSAN FAIR LADY Z, SKYLINE, FUGA.
Jellemzők:
A RAVENOL ATF J2/S Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni kiterjesztett védelem
- magas hő és oxidációs stabilitás
- kiváló hűtési teljesítmény
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Automata váltó olaj
Cikkszám: 1212102
Olajtípus: Szintetikus
Alkalmazás: Személygépkocsi
Aisin Warner Automatic Gearbox,
BMW 83220402413 für MINI 6-Speed Aisin F21 (nur US),
BMW 83227542290 für MINI 6-Speed Aisin F21,
ESSO JWS3317,
Fiat 9.55550-AV1,
Ford 1327936,
Ford WSS-M2C924-A,
Ford XT-8QAW,
GM 9986195,
JWS 3309,
Land Rover LR002748 6-Speed Aisin F21,
Land Rover LR022460,
Matic K,
Mazda K020-W0-049,
Nissan 999MP-MTK00P für RE5F22A,
Opel/GM 1940771,
Opel/GM 1940774,
Renault 7711172225 für Getriebe SU0 und SU1,
Renault 7711218368 SU1 Gear,
Suzuki 99000-22800-001,
Toyota 00279-000T4,
Toyota 08886-01705,
Toyota 08886-81016,
VOLVO 1161540,
VW/Audi G 055 025 A2
A RAVENOL ATF T-IV Fluid egy szintetikus ATF (Automatic Transmission Fluid), amely kiváló minőségű hidrokrakk olajok, speciális adalékok és inhibitorok felhasználásával készült, így biztosítja az automata váltók tökéletes működését.
Univerzális ATF folyadék Toyota és Aisin AW automata váltókhoz.
Maximális kopásvédelmet garantál minden üzemeltetési körülmény között.
Kifejezetten automata váltókhoz, különösen Toyota és Aisin AW rendszerekhez fejlesztve.
Helyettesíti a T, T-II és T-III folyadékokat.
Feltöltés előtt ajánlott a váltót átöblíteni RAVENOL ATF T-IV Fluid termékkel.
Kiváló kenési tulajdonságok alacsony téli hőmérsékleten is
Magas, stabil viszkozitási index
Nagyon alacsony dermedéspont
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Védelem kopás, korrózió és habzás ellen
Megbízható súrlódási tulajdonságok
Semleges viselkedés a tömítőanyagokkal szemben
Nem károsítja a színesfémeket
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 847,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | piros | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | -48 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Automata váltó olaj
Cikkszám: 1212102
Olajtípus: Szintetikus
Alkalmazás: Személygépkocsi
Aisin Warner Automatic Gearbox,
BMW 83220402413 für MINI 6-Speed Aisin F21 (nur US),
BMW 83227542290 für MINI 6-Speed Aisin F21,
ESSO JWS3317,
Fiat 9.55550-AV1,
Ford 1327936,
Ford WSS-M2C924-A,
Ford XT-8QAW,
GM 9986195,
JWS 3309,
Land Rover LR002748 6-Speed Aisin F21,
Land Rover LR022460,
Matic K,
Mazda K020-W0-049,
Nissan 999MP-MTK00P für RE5F22A,
Opel/GM 1940771,
Opel/GM 1940774,
Renault 7711172225 für Getriebe SU0 und SU1,
Renault 7711218368 SU1 Gear,
Suzuki 99000-22800-001,
Toyota 00279-000T4,
Toyota 08886-01705,
Toyota 08886-81016,
VOLVO 1161540,
VW/Audi G 055 025 A2
A RAVENOL ATF T-IV Fluid egy szintetikus ATF (Automatic Transmission Fluid), amely kiváló minőségű hidrokrakk olajok, speciális adalékok és inhibitorok felhasználásával készült, így biztosítja az automata váltók tökéletes működését.
Univerzális ATF folyadék Toyota és Aisin AW automata váltókhoz.
Maximális kopásvédelmet garantál minden üzemeltetési körülmény között.
Kifejezetten automata váltókhoz, különösen Toyota és Aisin AW rendszerekhez fejlesztve.
Helyettesíti a T, T-II és T-III folyadékokat.
Feltöltés előtt ajánlott a váltót átöblíteni RAVENOL ATF T-IV Fluid termékkel.
Kiváló kenési tulajdonságok alacsony téli hőmérsékleten is
Magas, stabil viszkozitási index
Nagyon alacsony dermedéspont
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Védelem kopás, korrózió és habzás ellen
Megbízható súrlódási tulajdonságok
Semleges viselkedés a tömítőanyagokkal szemben
Nem károsítja a színesfémeket
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 847,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | piros | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | -48 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Cikkszám: 1211128 | Kategória: Kézi váltó- és hajtóműolaj | Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO-bázisú)
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO-alapú, teljesen szintetikus osztómű-kenőanyag, amelyet aktív, elektronikusan vezérelt összkerékhajtású rendszerekhez (Active Transfer Case) fejlesztettek ki.
Speciális adalékcsomagjának köszönhetően optimális kenést, kopásvédelmet és stabil viszkozitást biztosít még szélsőséges hő- és nyomásviszonyok között is.
Kiemelkedően alkalmas BMW xDrive, Mercedes-Benz 4MATIC TOD, VW 4Motion, Porsche, Nissan, Land Rover és KIA/Genesis AWD rendszerekhez.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 fejlett teljesen szintetikus hajtóműolaj, amely a Poly-alpha-olefin (PAO) bázisolaj és gondosan hangolt adalékcsomag kombinációjára épül.
Kifejezetten a modern, elektronikusan vezérelt aktív osztóművek igényeire fejlesztették, biztosítva az állandó nyomatékelosztást, a kopásmentes működést és a hatékony erőátvitelt minden üzemállapotban.
A termék rendkívül jó oxidációs stabilitással, hidegfolyási tulajdonsággal és tömítésbarát összetétellel rendelkezik.
Korrózió- és habzásgátló adalékai hosszú élettartamot és üzembiztonságot garantálnak az osztómű számára.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 kifejezetten ajánlott és bevált a következő rendszerekben:
BMW: xDrive (ATC 300, 350, 400, 450, 500, 700) – BMW 83220306816, 83222397244, 83222409710 (DTF-1)
Mercedes-Benz: MB 235.64 és MB 239.41 Torque-on-Demand (TOD) – pl. GLE 167, G-Class 463, X-Class 470, OM642 motorokkal
Porsche: 000.043.301.36 (Cayenne 955/957), 000.043.305.63 (Macan 95B, Cayenne 958 benzines)
Volkswagen / Audi: G 052 515 A2 (→ G 055 515 A2), G 052 533 A2, G 052 536 A2 – Touareg, Q7, Amarok osztóművek
Land Rover: IYK500010
Nissan: 999MP-ATFD3MP, 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU (ATX90A transfer case)
KIA / Genesis: 3.3 T-GDI AWD, Stinger 2.2 CRDI, G90 3.3 T-GDI, 5.0 GDI AWD
Mopar: 68049954AA (BorgWarner 44-40 osztómű)
Kiváló kenőképesség nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás – hosszú élettartam
Hatékony kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható az aktív tengelykapcsolókhoz
Tömítésbarát, színesfémekkel szemben semleges viselkedés
Kizárólag aktív, elektronikusan vezérelt osztóművekhez (Active Transfer Case) ajánlott.
Biztosítja a stabil viszkozitást és a nyomatékátvitelt nagy terhelés mellett is.
Használható a fenti gyári előírásokkal rendelkező rendszerekben.
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 831,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárga | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | −63 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Cikkszám: 1211128 | Kategória: Kézi váltó- és hajtóműolaj | Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO-bázisú)
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO-alapú, teljesen szintetikus osztómű-kenőanyag, amelyet aktív, elektronikusan vezérelt összkerékhajtású rendszerekhez (Active Transfer Case) fejlesztettek ki.
Speciális adalékcsomagjának köszönhetően optimális kenést, kopásvédelmet és stabil viszkozitást biztosít még szélsőséges hő- és nyomásviszonyok között is.
Kiemelkedően alkalmas BMW xDrive, Mercedes-Benz 4MATIC TOD, VW 4Motion, Porsche, Nissan, Land Rover és KIA/Genesis AWD rendszerekhez.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 fejlett teljesen szintetikus hajtóműolaj, amely a Poly-alpha-olefin (PAO) bázisolaj és gondosan hangolt adalékcsomag kombinációjára épül.
Kifejezetten a modern, elektronikusan vezérelt aktív osztóművek igényeire fejlesztették, biztosítva az állandó nyomatékelosztást, a kopásmentes működést és a hatékony erőátvitelt minden üzemállapotban.
A termék rendkívül jó oxidációs stabilitással, hidegfolyási tulajdonsággal és tömítésbarát összetétellel rendelkezik.
Korrózió- és habzásgátló adalékai hosszú élettartamot és üzembiztonságot garantálnak az osztómű számára.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 kifejezetten ajánlott és bevált a következő rendszerekben:
BMW: xDrive (ATC 300, 350, 400, 450, 500, 700) – BMW 83220306816, 83222397244, 83222409710 (DTF-1)
Mercedes-Benz: MB 235.64 és MB 239.41 Torque-on-Demand (TOD) – pl. GLE 167, G-Class 463, X-Class 470, OM642 motorokkal
Porsche: 000.043.301.36 (Cayenne 955/957), 000.043.305.63 (Macan 95B, Cayenne 958 benzines)
Volkswagen / Audi: G 052 515 A2 (→ G 055 515 A2), G 052 533 A2, G 052 536 A2 – Touareg, Q7, Amarok osztóművek
Land Rover: IYK500010
Nissan: 999MP-ATFD3MP, 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU (ATX90A transfer case)
KIA / Genesis: 3.3 T-GDI AWD, Stinger 2.2 CRDI, G90 3.3 T-GDI, 5.0 GDI AWD
Mopar: 68049954AA (BorgWarner 44-40 osztómű)
Kiváló kenőképesség nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás – hosszú élettartam
Hatékony kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható az aktív tengelykapcsolókhoz
Tömítésbarát, színesfémekkel szemben semleges viselkedés
Kizárólag aktív, elektronikusan vezérelt osztóművekhez (Active Transfer Case) ajánlott.
Biztosítja a stabil viszkozitást és a nyomatékátvitelt nagy terhelés mellett is.
Használható a fenti gyári előírásokkal rendelkező rendszerekben.
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 831,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárga | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | −63 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Típus: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Technológia: CleanSynto® + USVO®
Alapolaj: PAO (poli-alfa-olefin)
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy csúcskategóriás, teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú (Low-SAPS) motorolaj, amelyet modern benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – különösen olyan típusokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy katalizátorral vannak felszerelve.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 univerzális üzemanyag-takarékos motorolaj, amely alkalmas minden olyan modern személygépkocsi benzin- és dízelmotorjához, ahol ez az olajfajta ajánlott. Különböző gyártók hibrid járműveiben is használható.
Az olaj kiválóan megfelel azoknak a járműveknek, amelyek az ACEA C5 és C6, valamint API SP/RC és ILSAC GF-6A specifikációkat igénylik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen USVO® és bizonyított CleanSynto® technológiával személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel és anélkül.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitási stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk azok előnyeit. Ezáltal javul a motor védelme, a teljesítmény, a motor tisztasága és az olajcsere-intervallumok. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a terméknek a teljes csereintervallum alatt nincs nyírási vesztesége, és rendkívül stabil az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olaj gyorsabb kenését, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tisztán és hatékonyan működik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 új összetételével még nagyon magas üzemi hőmérsékleten is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korróziótól és az oxidáció vagy a kokszosodás okozta olajveszteségtől. A kiváló hidegindítási viselkedés optimális kenési biztonságot nyújt a hideg futási fázisban.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 azáltal, hogy jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, a károsanyag-kibocsátás csökkentésével hozzájárul a környezet védelméhez.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 kiváló hidegindítási jellemzőkkel minimalizálja a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást.
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a gyártó utasításai szerint.
Jellemzők:
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés a motorban.
Magas üzemanyag-takarékossági (FE) hatás a felhasznált alapolajoknak és adalékanyagoknak köszönhetően. Alacsony elpárolgási hajlam, ezáltal alacsonyabb olajfogyasztás.
Védelmet nyújt az iszaposodás, a kokszosodás, a lakk és a korrózió ellen még kedvezőtlen
üzemeltetési körülmények között is.
Nincs olajjal kapcsolatos lerakódás az égéstérben a dugattyúgyűrűs zónában és a szelepeken.
Biztosítja a hidraulikus csapok működését minden hőmérsékleten.
Stabil motorolaj, nincs NOx oxidáció.
Jó öregedési viselkedés, amit a Hot Tube teszt is megerősít.
Jó koromelnyelés és -szóródás.
Semleges a tömítőanyagokkal szemben.
Ideális hibrid járművekhez
SAE: 0W-20
API: SP (RC), SN Plus, SN
ILSAC: GF-6A
ACEA: C5, C6
MB 229.71
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Opel OV0401547-A20
Ajánlott: Ford, GM dexos1 Gen2, Fiat 9.55535-DSX, Chrysler MS-6395, Honda HTO-06, Toyota, Nissan stb.
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Sűrűség (20 °C-on) | 0,839 g/cm³ |
| Viszkozitás (40 °C-on) | ~41,3 mm²/s |
| Viszkozitás (100 °C-on) | ~8,2 mm²/s |
| Viszkozitási index | 177 |
| HTHS (150 °C-on) | 2,64 mPa·s |
| Dermedéspont | -63 °C |
| Lobbanáspont | 240 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Típus: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Technológia: CleanSynto® + USVO®
Alapolaj: PAO (poli-alfa-olefin)
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy csúcskategóriás, teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú (Low-SAPS) motorolaj, amelyet modern benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – különösen olyan típusokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy katalizátorral vannak felszerelve.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 univerzális üzemanyag-takarékos motorolaj, amely alkalmas minden olyan modern személygépkocsi benzin- és dízelmotorjához, ahol ez az olajfajta ajánlott. Különböző gyártók hibrid járműveiben is használható.
Az olaj kiválóan megfelel azoknak a járműveknek, amelyek az ACEA C5 és C6, valamint API SP/RC és ILSAC GF-6A specifikációkat igénylik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen USVO® és bizonyított CleanSynto® technológiával személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel és anélkül.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitási stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk azok előnyeit. Ezáltal javul a motor védelme, a teljesítmény, a motor tisztasága és az olajcsere-intervallumok. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a terméknek a teljes csereintervallum alatt nincs nyírási vesztesége, és rendkívül stabil az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olaj gyorsabb kenését, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tisztán és hatékonyan működik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 új összetételével még nagyon magas üzemi hőmérsékleten is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korróziótól és az oxidáció vagy a kokszosodás okozta olajveszteségtől. A kiváló hidegindítási viselkedés optimális kenési biztonságot nyújt a hideg futási fázisban.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 azáltal, hogy jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, a károsanyag-kibocsátás csökkentésével hozzájárul a környezet védelméhez.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 kiváló hidegindítási jellemzőkkel minimalizálja a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást.
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a gyártó utasításai szerint.
Jellemzők:
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés a motorban.
Magas üzemanyag-takarékossági (FE) hatás a felhasznált alapolajoknak és adalékanyagoknak köszönhetően. Alacsony elpárolgási hajlam, ezáltal alacsonyabb olajfogyasztás.
Védelmet nyújt az iszaposodás, a kokszosodás, a lakk és a korrózió ellen még kedvezőtlen
üzemeltetési körülmények között is.
Nincs olajjal kapcsolatos lerakódás az égéstérben a dugattyúgyűrűs zónában és a szelepeken.
Biztosítja a hidraulikus csapok működését minden hőmérsékleten.
Stabil motorolaj, nincs NOx oxidáció.
Jó öregedési viselkedés, amit a Hot Tube teszt is megerősít.
Jó koromelnyelés és -szóródás.
Semleges a tömítőanyagokkal szemben.
Ideális hibrid járművekhez
SAE: 0W-20
API: SP (RC), SN Plus, SN
ILSAC: GF-6A
ACEA: C5, C6
MB 229.71
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Opel OV0401547-A20
Ajánlott: Ford, GM dexos1 Gen2, Fiat 9.55535-DSX, Chrysler MS-6395, Honda HTO-06, Toyota, Nissan stb.
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Sűrűség (20 °C-on) | 0,839 g/cm³ |
| Viszkozitás (40 °C-on) | ~41,3 mm²/s |
| Viszkozitás (100 °C-on) | ~8,2 mm²/s |
| Viszkozitási index | 177 |
| HTHS (150 °C-on) | 2,64 mPa·s |
| Dermedéspont | -63 °C |
| Lobbanáspont | 240 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Típus: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Technológia: CleanSynto® + USVO®
Alapolaj: PAO (poli-alfa-olefin)
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy csúcskategóriás, teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú (Low-SAPS) motorolaj, amelyet modern benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – különösen olyan típusokhoz, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vagy katalizátorral vannak felszerelve.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 univerzális üzemanyag-takarékos motorolaj, amely alkalmas minden olyan modern személygépkocsi benzin- és dízelmotorjához, ahol ez az olajfajta ajánlott. Különböző gyártók hibrid járműveiben is használható.
Az olaj kiválóan megfelel azoknak a járműveknek, amelyek az ACEA C5 és C6, valamint API SP/RC és ILSAC GF-6A specifikációkat igénylik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, különösen USVO® és bizonyított CleanSynto® technológiával személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel és anélkül.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitási stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk azok előnyeit. Ezáltal javul a motor védelme, a teljesítmény, a motor tisztasága és az olajcsere-intervallumok. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a terméknek a teljes csereintervallum alatt nincs nyírási vesztesége, és rendkívül stabil az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olaj gyorsabb kenését, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tisztán és hatékonyan működik.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 új összetételével még nagyon magas üzemi hőmérsékleten is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korróziótól és az oxidáció vagy a kokszosodás okozta olajveszteségtől. A kiváló hidegindítási viselkedés optimális kenési biztonságot nyújt a hideg futási fázisban.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 azáltal, hogy jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, a károsanyag-kibocsátás csökkentésével hozzájárul a környezet védelméhez.
A RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 kiváló hidegindítási jellemzőkkel minimalizálja a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást.
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a gyártó utasításai szerint.
Jellemzők:
Garantáltan a lehető leggyorsabb kenés a motorban.
Magas üzemanyag-takarékossági (FE) hatás a felhasznált alapolajoknak és adalékanyagoknak köszönhetően. Alacsony elpárolgási hajlam, ezáltal alacsonyabb olajfogyasztás.
Védelmet nyújt az iszaposodás, a kokszosodás, a lakk és a korrózió ellen még kedvezőtlen
üzemeltetési körülmények között is.
Nincs olajjal kapcsolatos lerakódás az égéstérben a dugattyúgyűrűs zónában és a szelepeken.
Biztosítja a hidraulikus csapok működését minden hőmérsékleten.
Stabil motorolaj, nincs NOx oxidáció.
Jó öregedési viselkedés, amit a Hot Tube teszt is megerősít.
Jó koromelnyelés és -szóródás.
Semleges a tömítőanyagokkal szemben.
Ideális hibrid járművekhez
SAE: 0W-20
API: SP (RC), SN Plus, SN
ILSAC: GF-6A
ACEA: C5, C6
MB 229.71
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Opel OV0401547-A20
Ajánlott: Ford, GM dexos1 Gen2, Fiat 9.55535-DSX, Chrysler MS-6395, Honda HTO-06, Toyota, Nissan stb.
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Sűrűség (20 °C-on) | 0,839 g/cm³ |
| Viszkozitás (40 °C-on) | ~41,3 mm²/s |
| Viszkozitás (100 °C-on) | ~8,2 mm²/s |
| Viszkozitási index | 177 |
| HTHS (150 °C-on) | 2,64 mPa·s |
| Dermedéspont | -63 °C |
| Lobbanáspont | 240 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111103
Viszkozitás: SAE 0W-16
Specifikáció: API SN Plus, API SP (RC), ILSAC GF-6B
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Jóváhagyás: API SN Plus, API SP Resource Conserving, ILSAC GF-6B
Ajánlás: Honda 08215-99974, Honda 08216-99974, Honda 08232-P99S1LHE, Honda Ultra Green, Honda Ultra Next, Mitsubishi Dia Queen ECO Plus, Mitsubishi MZ102661, Mitsubishi MZ102662, Nissan KLANM-01A04 Extra Save X Eco Hybrid Engine, Renault AN2022, Toyota 08880-11005, Toyota 08880-13105, Toyota 08880-83889
Alkalmazási terület: Személyautók
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 egy PAO-bázisú (polyalphaolefin), teljesen szintetikus motorolaj, amely a RAVENOL USVO® és CleanSynto® technológiáit ötvözi.
Benzinmotorokhoz készült – turbófeltöltéses és közvetlen befecskendezésű motorokhoz egyaránt.
Az USVO® technológia rendkívül magas viszkozitásstabilitást biztosít, miközben kiküszöböli a polimer viszkozitás-javítók hátrányait.
Ez a technológia növeli a motorteljesítményt, javítja a motortisztaságot, meghosszabbítja az olajcsere-intervallumot, és minimálisra csökkenti a súrlódást.
A trinukleáris molibdénnel és szerves súrlódáscsökkentőkkel (OFM) készült formulának köszönhetően az olaj különösen alacsony kopást, kisebb üzemanyag-fogyasztást és kiváló hidegindítási tulajdonságokat biztosít.
A termék különösen ajánlott hibrid járművekhez.
A továbbfejlesztett összetétel stabil olajfilmet tart fenn magas üzemi hőmérsékleten, véd a korrózió és az olajveszteség ellen (oxidáció, párolgás vagy kokszosodás révén).
Kiemelkedő hidegindítási teljesítménye garantálja a gyors olajáramlást és a teljes kenésbiztonságot a hideg motorfázisban is.
A RAVENOL EFE 0W-16 a csökkentett súrlódás és üzemanyag-fogyasztás révén hozzájárul a károsanyag-kibocsátás és a környezetterhelés csökkentéséhez.
Az olaj meghosszabbított csereperiódusra is alkalmas a gyártói előírások szerint.
A RAVENOL Extra Fuel Economy EFE SAE 0W-16 kiválóan alkalmas nagyteljesítményű, könnyenfutó motorolajként minden olyan modern benzines személyautóhoz – beleértve a turbós és közvetlen befecskendezésű motorokat, valamint a hibrid járműveket is –, ahol a gyártó SAE 0W-16, 0W-20 vagy 5W-20 viszkozitású olajat ír elő.
Jelentős üzemanyag-megtakarítás részterhelés és teljes terhelés alatt is
Kiváló kopásvédelem, magas viszkozitási index
Megbízható kenés magas hőmérsékleten is
Kiemelkedő hidegindítási tulajdonságok – akár -35 °C alatt
Alacsony párolgási veszteség, csekély olajfogyasztás
Nem képez lerakódásokat az égéstérben, a szelepeken és a dugattyúgyűrűknél
Tömítésbarát összetétel
Hosszabb olajcsere-intervallum, a természetes erőforrások kímélése érdekében
Ideális választás hibrid járművekhez
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 840,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | zöld | vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 7,2 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 38,4 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 156 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,4 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás –35 °C-on | mPa·s | 4400 | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 9270 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | –60 | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 6,8 | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | °C | 240 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 8,4 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | % m/m | 0,9 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111105
Viszkozitás: SAE 0W-20
Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Eco Synth EFS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) bázisú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely a USVO® és a CleanSynto® technológiákkal készült. Benzin- és dízelüzemű, turbófeltöltésű és közvetlen befecskendezésű személygépkocsi motorokhoz is kiváló választás.
A USVO® technológia rendkívül magas viszkozitási stabilitást biztosít: nem tartalmaz hagyományos polimer viszkozitásnövelőket, így nincs nyírási veszteség, kiváló oxidációállóságot nyújt és gyors kenést biztosít már hidegindításkor is. Ez csökkenti a súrlódást, védi a motort, növeli a hatékonyságot és meghosszabbítja az olajcsere-intervallumot.
ACEA C5, ACEA C6
API SN Plus, API SP (RC)
ILSAC GF-6A
API SN Plus
API SP Resource Conserving
BMW Longlife-17 FE+
ILSAC GF-6A
MB-Freigabe 229.71
MB-Freigabe 229.72
VOLVO VCC RBS0-2AE (szervizfeltöltés)
Chrysler MS-13340, Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Opel OV0401547-A20, Polestar, PSA B71 2010, Suzuki, Toyota, VOLVO
Modern személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, különösen ajánlott hibrid járművekhez is.
Hosszabb csereintervallumhoz alkalmas, a gyártó előírásai szerint.
Rendkívül gyors kenésindítás hideg motor esetén
Kiemelkedő üzemanyag-megtakarítás
Alacsony illékonyság, minimális olajfogyasztás
Megbízható védelem lerakódás, kokszosodás, korrozió és iszap ellen
Hidrotőkék tökéletes működése minden hőmérsékleten
Jó koromkezelő és diszpergáló képesség
Tömítésekkel szembeni semleges viselkedés
LSPI (Low Speed Pre-Ignition) megelőző tulajdonság – védi a motort
Környezetbarát: alacsonyabb kibocsátás a kisebb fogyasztás révén
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 844,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | Sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,3 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 42,7 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 173 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,65 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás –35 °C-on | mPa·s | 4700 | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 10 240 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 230 | DIN EN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 9,7 | ASTM D5800 |
| TBN (teljes bázisszám) | mg KOH/g | 7,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu-tartalom | % tömeg | 0,47 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111105
Viszkozitás: SAE 0W-20
Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Eco Synth EFS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) bázisú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely a USVO® és a CleanSynto® technológiákkal készült. Benzin- és dízelüzemű, turbófeltöltésű és közvetlen befecskendezésű személygépkocsi motorokhoz is kiváló választás.
A USVO® technológia rendkívül magas viszkozitási stabilitást biztosít: nem tartalmaz hagyományos polimer viszkozitásnövelőket, így nincs nyírási veszteség, kiváló oxidációállóságot nyújt és gyors kenést biztosít már hidegindításkor is. Ez csökkenti a súrlódást, védi a motort, növeli a hatékonyságot és meghosszabbítja az olajcsere-intervallumot.
ACEA C5, ACEA C6
API SN Plus, API SP (RC)
ILSAC GF-6A
API SN Plus
API SP Resource Conserving
BMW Longlife-17 FE+
ILSAC GF-6A
MB-Freigabe 229.71
MB-Freigabe 229.72
VOLVO VCC RBS0-2AE (szervizfeltöltés)
Chrysler MS-13340, Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Opel OV0401547-A20, Polestar, PSA B71 2010, Suzuki, Toyota, VOLVO
Modern személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, különösen ajánlott hibrid járművekhez is.
Hosszabb csereintervallumhoz alkalmas, a gyártó előírásai szerint.
Rendkívül gyors kenésindítás hideg motor esetén
Kiemelkedő üzemanyag-megtakarítás
Alacsony illékonyság, minimális olajfogyasztás
Megbízható védelem lerakódás, kokszosodás, korrozió és iszap ellen
Hidrotőkék tökéletes működése minden hőmérsékleten
Jó koromkezelő és diszpergáló képesség
Tömítésekkel szembeni semleges viselkedés
LSPI (Low Speed Pre-Ignition) megelőző tulajdonság – védi a motort
Környezetbarát: alacsonyabb kibocsátás a kisebb fogyasztás révén
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 844,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | Sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,3 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 42,7 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 173 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,65 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás –35 °C-on | mPa·s | 4700 | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 10 240 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 230 | DIN EN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 9,7 | ASTM D5800 |
| TBN (teljes bázisszám) | mg KOH/g | 7,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu-tartalom | % tömeg | 0,47 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL FDS SAE 5W-30
Ravenol Motorolaj Személygépjármű motorolaj RAVENOL FDS SAE 5W-30
Kategória: Személygépjármű motorolaj
Cikkszám: 1111139
Viszkozitás: 5W-30
Specifikáció: ACEA A5/B5, ACEA A7/B7, API CF, API SP
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Jóváhagyások: API SP, FORD WSS-M2C913-D (lefedi a 913-A/-B/-C előírásokat), Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, MB-Freigabe 229.6, Renault RN0700
Ajánlás: Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-C, VWC 53036
Felhasználás: Személygépkocsi
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely különösen az USVO® és a bevált CleanSynto® technológiákat alkalmazza benzin- és dízelmotoros személygépkocsikhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, valamint közvetlen befecskendezésű motorokhoz.
Az USVO® technológia rendkívül magas viszkozitás-stabilitást biztosít. Elkerüljük a polimer viszkozitás-javítók hátrányait, miközben kihasználjuk az előnyeiket. Ez javítja a motorvédelmet, a teljesítményt, a motor tisztaságát és az olajcsere-intervallumokat. Az USVO® technológia révén a termék az egész csereperiódus alatt nyírási veszteség nélkül működik, és rendkívül ellenáll az oxidációnak. Ez az egyedülálló technológia elősegíti a gyorsabb kenést, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tiszta és hatékony marad.
Új formulájának köszönhetően a RAVENOL FDS SAE 5W-30 még nagyon magas üzemi hőmérsékleteken is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korrózióval, valamint az olaj oxidációja vagy kokszosodása miatti veszteségekkel szemben. Kiváló hidegindítási tulajdonságai optimális kenésbiztonságot garantálnak a hidegüzemi fázisban is.
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 a jelentős üzemanyag-fogyasztás-csökkentés révén hozzájárul a környezet védelméhez a kibocsátások mérséklésével. Minimálisra csökkenti a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást, miközben kiváló hidegindítási jellemzőkkel rendelkezik.
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 minden vezetési körülmény között biztosítja az üzembiztonságot, beleértve a szélsőséges városi (stop-and-go) forgalmat és az autópályás nagysebességű vezetést is.
Az olajcsere-intervallumot a gyártó előírásai szerint kell meghatározni.
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 egész éves, üzemanyag-takarékos használatra alkalmas modern benzin- és dízelmotorokhoz személygépkocsikban, kombikban, kisbuszokban és hasonló járművekben a FORD, RENAULT, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi márkáknál, ahol az ACEA A5/B5 specifikációt írják elő.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok még -30 °C alatti hőmérsékleten is
Nagyon stabil és kiváló viszkozitási jellemzők, nyírásállóság
Üzemanyag-takarékosság minden üzemi körülmény között
Kiváló mosó- és diszpergáló képesség
Semlegesség a tömítőanyagokkal szemben
Alacsony párolgási veszteség, így alacsonyabb olajfogyasztás
Kiterjedt védelem a kopás, korrózió és habképződés ellen
Katalizátor-kompatibilis
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a természeti erőforrások védelméért
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 843,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | barna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 10,2 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 58,35 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 163 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 3,0 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | mPa·s | 3880 | ASTM D5293 |
| Alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság (MRV) -35 °C-on | mPa·s | 10 400 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -51 | DIN ISO 3016 |
| Noack párolgási veszteség | % m/m | 8,9 | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | °C | 228 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 12,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | % m/m | 1,2 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL FDS SAE 5W-30
Ravenol Motorolaj Személygépjármű motorolaj RAVENOL FDS SAE 5W-30
Kategória: Személygépjármű motorolaj
Cikkszám: 1111139
Viszkozitás: 5W-30
Specifikáció: ACEA A5/B5, ACEA A7/B7, API CF, API SP
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Jóváhagyások: API SP, FORD WSS-M2C913-D (lefedi a 913-A/-B/-C előírásokat), Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, MB-Freigabe 229.6, Renault RN0700
Ajánlás: Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-C, VWC 53036
Felhasználás: Személygépkocsi
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 egy PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely különösen az USVO® és a bevált CleanSynto® technológiákat alkalmazza benzin- és dízelmotoros személygépkocsikhoz, turbófeltöltéssel vagy anélkül, valamint közvetlen befecskendezésű motorokhoz.
Az USVO® technológia rendkívül magas viszkozitás-stabilitást biztosít. Elkerüljük a polimer viszkozitás-javítók hátrányait, miközben kihasználjuk az előnyeiket. Ez javítja a motorvédelmet, a teljesítményt, a motor tisztaságát és az olajcsere-intervallumokat. Az USVO® technológia révén a termék az egész csereperiódus alatt nyírási veszteség nélkül működik, és rendkívül ellenáll az oxidációnak. Ez az egyedülálló technológia elősegíti a gyorsabb kenést, ezáltal minimalizálja a súrlódást, miközben a motor tiszta és hatékony marad.
Új formulájának köszönhetően a RAVENOL FDS SAE 5W-30 még nagyon magas üzemi hőmérsékleteken is biztonságos kenőréteget biztosít, és véd a korrózióval, valamint az olaj oxidációja vagy kokszosodása miatti veszteségekkel szemben. Kiváló hidegindítási tulajdonságai optimális kenésbiztonságot garantálnak a hidegüzemi fázisban is.
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 a jelentős üzemanyag-fogyasztás-csökkentés révén hozzájárul a környezet védelméhez a kibocsátások mérséklésével. Minimálisra csökkenti a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást, miközben kiváló hidegindítási jellemzőkkel rendelkezik.
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 minden vezetési körülmény között biztosítja az üzembiztonságot, beleértve a szélsőséges városi (stop-and-go) forgalmat és az autópályás nagysebességű vezetést is.
Az olajcsere-intervallumot a gyártó előírásai szerint kell meghatározni.
A RAVENOL FDS SAE 5W-30 egész éves, üzemanyag-takarékos használatra alkalmas modern benzin- és dízelmotorokhoz személygépkocsikban, kombikban, kisbuszokban és hasonló járművekben a FORD, RENAULT, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi márkáknál, ahol az ACEA A5/B5 specifikációt írják elő.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok még -30 °C alatti hőmérsékleten is
Nagyon stabil és kiváló viszkozitási jellemzők, nyírásállóság
Üzemanyag-takarékosság minden üzemi körülmény között
Kiváló mosó- és diszpergáló képesség
Semlegesség a tömítőanyagokkal szemben
Alacsony párolgási veszteség, így alacsonyabb olajfogyasztás
Kiterjedt védelem a kopás, korrózió és habképződés ellen
Katalizátor-kompatibilis
Meghosszabbított olajcsere-intervallumok a természeti erőforrások védelméért
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 843,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | barna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 10,2 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 58,35 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 163 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 3,0 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | mPa·s | 3880 | ASTM D5293 |
| Alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság (MRV) -35 °C-on | mPa·s | 10 400 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -51 | DIN ISO 3016 |
| Noack párolgási veszteség | % m/m | 8,9 | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | °C | 228 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 12,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | % m/m | 1,2 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1112115
Viszkozitás: 0W-16
Specifikáció: API SN Plus, API SP (RC), ILSAC GF-6B
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®
Alkalmazás: Személygépkocsi
API SN Plus,
API SP Resource Conserving,
ILSAC GF-6B,
Honda 08215-99974,
Honda 08216-99974,
Honda 08232-P99S1LHE,
Honda Ultra Green,
Honda Ultra Next,
Mitsubishi Dia Queen ECO Plus,
Mitsubishi MZ102661,
Mitsubishi MZ102662,
Nissan KLANM-01A04 Extra Save X Eco Hybrid Engine,
Toyota 08880-11005
A RAVENOL FEH SAE 0W-16 szintetikus, nagy teljesítményű motorolaj CleanSynto® technológiával és PAO-tartalommal, személygépkocsi benzin- és dízelmotorokhoz, turbófeltöltővel és közvetlen befecskendezéssel szerelt járművekhez egyaránt.
A RAVENOL FEH SAE 0W-16 minimálisra csökkenti a súrlódást, a kopást és az üzemanyag-fogyasztást, miközben kiváló hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik. Gyártói előírások szerint meghosszabbított olajcsere-intervallumra is alkalmas.
Energiahatékony, egész éves használatra alkalmas minden modern benzin- és dízelmotorhoz, valamint számos gyártó hibrid járműveihez.
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást, így hozzájárul a környezet védelméhez.
A jármű- és motorgyártó előírásait minden esetben be kell tartani.
Magas kopás- és korrózióvédelem
Üzemanyag-megtakarítás a könnyűfutású tulajdonságoknak köszönhetően
Kiváló tisztító és diszpergáló képességek
Semleges viselkedés a tömítőanyagokkal szemben
Hosszú élettartam a magas oxidációs stabilitás révén
Kiváló hidegindítási teljesítmény
Nagyon jó viszkozitás-hőmérséklet viselkedés
Alacsony párolgási hajlam
Katalizátorokkal kompatibilis
Ideális hibrid járművekhez
| Tulajdonság | Egység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 842,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárgásbarna | Vizuális |
| Viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 7,2 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 37,2 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 162 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa*s | 2,44 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás -35 °C-on | mPa*s | 4600 | ASTM D5293 |
| Alacsony hőm. szivattyúzhatóság (MRV) -40 °C-on | mPa*s | 13.000 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -48 | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 10,7 | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | °C | 232 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 8,8 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | % tömeg | 0,9 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111115
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®
Alkalmazás: Személygépkocsi benzin- és dízelmotorokhoz, turbóval és anélkül
ACEA A5/B5
API CF, API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700
A RAVENOL FO SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj a CleanSynto® technológia alkalmazásával, benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltéssel vagy anélkül.
Kiemelkedő viszkozitási indexét speciális alapolajok révén éri el, és kiváló hidegindítási tulajdonságai révén maximális kenési biztonságot nyújt a hidegüzemi fázisban. A csökkentett súrlódás és kopás révén mérsékli az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, így hozzájárul a környezetvédelemhez.
Ideális választás azokhoz a járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot engedélyeznek a gyártó által.
Egész évben használható, különösen javasolt Ford, Renault, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi járművekhez, amelyek A5/B5 vagy M2C913 szabványokat igényelnek.
Üzemanyag-megtakarítás részterhelés és teljes terhelés alatt
Stabil, kiváló viszkozitási viselkedés és nyírási stabilitás
Kiváló hidegindítási teljesítmény
Megbízható kenőfilm magas hőmérsékleten is
Magas kopás- és korrózióvédelem
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Iszap- és lerakódás-képződés elleni védelem
Kiváló tisztító (detergens) és szennytartó (diszpergens) tulajdonság
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|
| Sűrűség 20°C-on | 849,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
| Szín | sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100°C-on | 10,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40°C-on | 56,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | 165 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150°C-on | 3,08 mPa*s | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás -30°C-on | 4300 mPa*s | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás -35°C-on | 14.000 mPa*s | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | -39°C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | 240°C | DIN EN ISO 2592 |
| TBN (teljes bázisszám) | 10,9 mg KOH/g | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu tartalom | 1,3% | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111115
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®
Alkalmazás: Személygépkocsi benzin- és dízelmotorokhoz, turbóval és anélkül
ACEA A5/B5
API CF, API SL
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C913-A/B/C/D
Jaguar Land Rover STJLR.03.5003
MB 229.6
Renault RN0700
A RAVENOL FO SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj a CleanSynto® technológia alkalmazásával, benzin- és dízelüzemű személyautókhoz, közvetlen befecskendezéssel és turbófeltöltéssel vagy anélkül.
Kiemelkedő viszkozitási indexét speciális alapolajok révén éri el, és kiváló hidegindítási tulajdonságai révén maximális kenési biztonságot nyújt a hidegüzemi fázisban. A csökkentett súrlódás és kopás révén mérsékli az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, így hozzájárul a környezetvédelemhez.
Ideális választás azokhoz a járművekhez, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot engedélyeznek a gyártó által.
Egész évben használható, különösen javasolt Ford, Renault, Toyota, Hyundai, KIA, Mazda, Honda, Nissan és Mitsubishi járművekhez, amelyek A5/B5 vagy M2C913 szabványokat igényelnek.
Üzemanyag-megtakarítás részterhelés és teljes terhelés alatt
Stabil, kiváló viszkozitási viselkedés és nyírási stabilitás
Kiváló hidegindítási teljesítmény
Megbízható kenőfilm magas hőmérsékleten is
Magas kopás- és korrózióvédelem
Kiemelkedő oxidációs stabilitás
Iszap- és lerakódás-képződés elleni védelem
Kiváló tisztító (detergens) és szennytartó (diszpergens) tulajdonság
Kompatibilis a kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|
| Sűrűség 20°C-on | 849,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
| Szín | sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100°C-on | 10,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40°C-on | 56,6 mm²/s | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | 165 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150°C-on | 3,08 mPa*s | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás -30°C-on | 4300 mPa*s | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás -35°C-on | 14.000 mPa*s | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | -39°C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,4% | ASTM D5800 |
| Lobbanáspont | 240°C | DIN EN ISO 2592 |
| TBN (teljes bázisszám) | 10,9 mg KOH/g | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu tartalom | 1,3% | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85
Kategória: Kézi sebességváltó és hajtáslánc olajok
Termékkód: 1221102
Viszkozitás: SAE 75W-85
Specifikációk: API GL-4, API GL-5
Olaj típusa: Teljesen szintetikus (PAO alapú)
Ajánlások:
DTFR 13B150 (MB 235.4), Fiat 9.55550-MZ1, GM 1940182, GM 93740319, Hyundai 04300-00110 / 00140 / 08950-00020-A/B, MB 235.4 (A 001 989 14 03), Mitsubishi 3717610, MTF BOT 0063 (SAAB/GM/Opel F35/MU3 5 fokozatú váltóhoz), MTF BOT 402, Nissan (999MP-MTF00P, KE91699931, KE91699942, KLD26-75802), Opel/GM B0402071, Toyota (08885-02606, 08885-81060), VW G 052 513
Alkalmazás: Személygépjárművek
A RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 egy teljesen szintetikus, alacsony viszkozitású hajtóműolaj kézi sebességváltókhoz, osztóművekhez és differenciálművekhez. A termék kiváló minőségű, gondosan kiválasztott bázisolajokra és speciálisan hangolt adalékcsomagra épül, ami messze meghaladja a mai járművek elvárásait.
Kifejezetten ajánlott intenzív mechanikai és hőterhelés alatt működő hajtóművekhez, hosszabb csereintervallumokkal is.
Kiváló hőstabilitás
Kiemelkedő védelem korrózió, rozsdásodás és habosodás ellen
Alacsony dermedéspont (-42 °C)
Kiváló nyomásállóság (EP-tulajdonságok)
Simább váltás alacsony hőmérsékleten is
Hosszabb olajcsere-intervallum
Üzemanyag-megtakarítás
| Tulajdonság | Érték | Módszer |
|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | 855,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
| Szín | piros | Vizuális |
| Brookfield-viszkozitás –40 °C-on | 38.800 mPa·s | ASTM D2983 |
| Dermedéspont | –42 °C | DIN ISO 3016 |
| Rézlap-vizsgálat 121 °C-on | 1b | ASTM D130 |