Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 3000 4T 10W-40 egy prémium minőségű, ásványi bázisú motorolaj, kifejezetten 4 ütemű motorkerékpárokhoz, ATV-khez, UTV-khez, SxS járművekhez és vízi járművekhez fejlesztve. Megbízható védelmet nyújt a motor, a váltó és a kuplung számára, még intenzív használat mellett is.
Viszkozitás: SAE 10W-40
Alap: Ásványi (mineral) motorolaj
Szabványok és jóváhagyások:
API SM (visszafelé kompatibilis korábbi API kategóriákkal)
JASO MA2 (nedves kuplunghoz optimalizált teljesítmény)
Kiszerelés: 4 liter
Kiváló kopásvédelem és hosszabb élettartam a motornak.
Optimális kuplungműködés a JASO MA2 szabványnak megfelelően.
Megbízható hő- és oxidációállóság, nagy igénybevétel mellett is.
Biztos váltóvédelem és sima sebességváltás.
Motorkerékpárok (utcai, túra és off-road)
ATV, UTV, SxS járművek
Jet-ski és egyéb vízi járművek
TULAJDONSÁGOK
Viszkozitási osztály SAE J 300: 10W-40
Sűrűség 20°C-on (68°F) ASTM D1298: 0,864
Viszkozitás 40°C-on (104°F) ASTM D445: 100,8 mm²/s
Viszkozitás 100°C-on (212°F) ASTM D445: 15,1 mm²/s
Viszkozitási index ASTM D2270: 157,0
Dermedéspont ASTM D97: -33,0 °C / -27,0 °F
Lobbanáspont ASTM D92: 232,0 °C / 450,0 °F
TBN ASTM D2896: 6,6 mg KOH/g
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Versenymotoros kenőanyag
100% szintetikus - ESTER Core® technológia
Nagy teljesítményű kenőanyag, amelyet a "gyári csapatok" számára fejlesztettek ki, és úgy tervezték, hogy jobb kuplung "tapadást" biztosítson a kiváló motor- és sebességváltó-védelemmel extrém terepjáró körülmények között.
4 ütemű motorokhoz, beépített sebességváltóval vagy anélkül, nedves vagy száraz tengelykapcsolóval.
Nagyon magas hőmérsékleten és alacsony és magas fordulatszámon működő versenymotorokhoz: Dirt bike-ok, crossmotorok, MX, ...
Egyéb felhasználás: ATV-k, UTV-k,...
SZABÁLYOK A meglévő szabványok felett
TELJESÍTMÉNYEK JALOS - A nedves tengelykapcsoló kompatibilitását a JASO T903 teszttel ellenőrizték.
ESTER Core® TECHNOLÓGIA
A MOTUL évtizedek óta fejleszt nagy teljesítményű szintetikus észter alapú kenőanyagokat.
Azáltal, hogy az észtereket más nagy teljesítményű szintetikus alapanyagokkal szemben választották ki, és innovatív adalékanyaggal kombinálták őket
csomaggal kombinálva a MOTUL tökéletes szinergiát hozott létre.
Ez a legfejlettebb ESTER Core® technológia lehetővé teszi a motor maximális teljesítményének leadását anélkül, hogy a megbízhatóság és a kopás rovására menne.
- A motor extra nyomatéka akár 2,5%.
- Optimalizált kuplung súrlódási indexek a jobb élettartam és a jobb tapadás érdekében nehéz körülmények között, homokban, hóban, sárban...
Kiváló váltóvédelem: Az innovatív kopásgátló adalékanyag-csomagnak köszönhetően. FZG sebességváltó teszt eredményei: Pass
FLS>14. Az FZG (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau) teszt, a folyadékok kenését és kopásvédelmét értékeli.
tulajdonságait egy terhelt fogaskerékkészlet határfelületén. A kenőanyagokat ezután a "meghibásodási terhelési fokozat" vagy FLS alapján osztályozzák.
osztályozás alapján az FLS 1-től (nagyon rossz eredmény) az FLS 14-ig (kiváló eredmény).
- Stabil olajnyomás bármilyen üzemi körülmények között.
A motor és a sebességváltó optimális teljesítménye érdekében kerülje a keverést más szintetikus vagy ásványi kenőanyagokkal.
Olajcsere: a saját használatnak megfelelően.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Magas minőségű 100 % szintetikus üzemanyag takarékos motorolaj nagyon alacsony HTHS ( 150°C-on 2.7 mPa.s) viszkozitással. A legújabb benzines és diesel motorokhoz ajánlott ahol az EURO 4, EURO 5 és EURO 6 emissziós szint a követelmény. Különösen ajánlott a BMW és MINI legutolsó generációs benzin- és diesel motorjaihoz 2014 gyártási év után ahol a BMW LL-17 FE+ minősítés szükséges. A Mercedes Benz benzin- és diesel motorjaihoz 2016 gyártási év után ahol az MB 229.71 minősítés írja elő a gyártó. A FIAT 9.55535-GSX és DSX minősítést előíró Fiat benzin- és diesel motorjaihoz (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) és az ALFA ROMEO Giulia és Stelvio 2.2 JTD és1.6 Multijet Adblue típusokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Magas minőségű 100 % szintetikus üzemanyag takarékos motorolaj nagyon alacsony HTHS ( 150°C-on 2.7 mPa.s) viszkozitással. A legújabb benzines és diesel motorokhoz ajánlott ahol az EURO 4, EURO 5 és EURO 6 emissziós szint a követelmény. Különösen ajánlott a BMW és MINI legutolsó generációs benzin- és diesel motorjaihoz 2014 gyártási év után ahol a BMW LL-17 FE+ minősítés szükséges. A Mercedes Benz benzin- és diesel motorjaihoz 2016 gyártási év után ahol az MB 229.71 minősítés írja elő a gyártó. A FIAT 9.55535-GSX és DSX minősítést előíró Fiat benzin- és diesel motorjaihoz (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) és az ALFA ROMEO Giulia és Stelvio 2.2 JTD és1.6 Multijet Adblue típusokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 egy nagy teljesítményű, 100% szintetikus motorolaj, amelyet a legmodernebb dízel- és benzinmotorokhoz fejlesztettek ki. Kifejezetten alkalmas Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási szabványoknak megfelelő motorokhoz, amelyek olyan olajat igényelnek, amely magas HTHS viszkozitással (> 3,5 mPa·s) és “Mid SAPS” adalékolással készül (csökkentett szulfát-hamu, foszfor és kén tartalom).
Az “EFE” megjelölés az Extra Fuel Economy tulajdonságra utal, azaz célja az üzemanyag-fogyasztás csökkentése a motorteljesítmény megtartása mellett.
Kompatibilis katalizátorokkal (CAT), dízel részecskeszűrőkkel (DPF) és SCR rendszerekkel.
Csökkentett adalék-terhelés (Mid SAPS): ≤ 0,8% szulfát-hamu, foszfor 0,07–0,09%, kén ≤ 0,3%.
Kiváló olajfilm-képesség, csökkentett súrlódás, kopásvédelem magas hőmérsékleten is.
Jól vezeti a hidegindítást és csökkenti a motor bemelegedési időt.
Lehetővé teszi hosszabb olajcserét az autó fedélzeti számítógépének vezérlése alapján.
A MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 ideális motorolaj a modern, nagy hatásfokú benzin- és dízelmotorokhoz, különösen olyan autókhoz, ahol a gyártó SAE 0W-30 viszkozitást és ACEA C3 minősítést ír elő.
Kifejezetten ajánlott olyan márkákhoz és típusokhoz, mint: BMW, Mercedes-Benz, Porsche, VW/Audi/Seat/Skoda (VAG-csoport), továbbá FIAT, Chrysler modellek.
Ez az olaj teljesíti vagy meghaladja az alábbi szabványokat és gyártói elvárásokat:
Szabványok / teljesítmény osztályok:
ACEA C3
Gyártói jóváhagyások / ajánlások:
BMW LL-04,
Mercedes-Benz MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00 / 507 00,
FIAT 9.55535-S3,
Chrysler MS 11106
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Osztály | SAE 0W-30 |
| Sűrűség @ 15 °C | 0,831 g/ml (ASTM D1298) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 238 °C |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 7,3 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 38,2 mm²/s (ASTM D445) |
| Dermedéspont | –54 °C (ASTM D97) |
| Viszkozitási index (VI) | 160 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Tisztítószer motorkerékpár láncokhoz
Chain Clean gyorsan és alaposan tisztítja a motorkerékpár (utcai és terep) láncokat csakúgy, mint másféle járműláncokat. Önmagában feloldja az olyan rásült szennyeződéseket, mint a homok, földszemcse, olajmaradványok, stb. A klórmentes és nagyon hatékony összetétel következtében egyaránt használható “O“-, “X“- és “Z“-gyűrűs láncokhoz.
Egyszerűen csak rá kell fújni a láncra és hagyni dolgozni. Nagyon piszkos láncok esetén a láncot először egy puha kefével meg kell tisztítani. Ezt követően a láncot MOTUL® Chain Lube Road/ -Plus/ - Pasta lánckenő anyaggal (utcai használat) vagy Chain Lube Off Road-dal (terephasználat) vagy Chain Lube Factory Line-nal (sporthasználat) kezeljük. A lánc 1000 km-enként esedékes rendszeres tisztítása az egész lánc-kit életét meghosszabbítja.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kimondottan utcai motorokhoz és gokartokhoz készített láncspray
A MOTUL CHAIN LUBE ROAD PLUS fehér színű, nagy viszkozitású, szintetikus, motorkerékpár láncok kenésére használható szóróanyag. Külsőleg ragadós, fennmaradó kenést biztosító, PTFE ( Poly-Tetra-Fluor-Ethylen ) tartalmú anyag.
Nagy nyomásstabilitás jellemzi, a PTFE adalékok csökkentik a láncszemek közötti súrlódást, így még nagy igénybevétel mellett is jelentős védelmet biztosít a kopással szemben. Takarékos felhasználás érhető el a jól látható fehér színezés eredményeként.
Növeli a lánc élettartamát : csökkenti a súrlódást, víztaszító, véd a korrózióval szemben. Jó csúszási és tapadási jellemzői következtében még a távolabbi elhelyezkedésű elemek számára is megfelelő kenést garantál. A jó tapadás megakadályozza a kipergést a gyorsan futó, nagy terhelésnek kitett láncból.
Alkalmas hagyományos, O-, X- és Z- gyűrűs láncok, továbbá bowdenek és csuklók kenésére.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kimondottan terep és off road motorokhoz készített láncspray.
A MOTUL CHAIN LUBE OFF ROAD fehér színű, nagy viszkozitású, szintetikus, motorkerékpár láncok kenésére használható szóróanyag. Külsőleg ragadós, fennmaradó kenést biztosító, PTFE ( Poly-Tetra-Fluor-Ethylen ) tartalmú anyag.
Nagy nyomásstabilitás jellemzi, a PTFE adalékok csökkentik a láncszemek közötti súrlódást, így még nagy igénybevétel mellett is jelentős védelmet biztosít a kopással szemben. Takarékos felhasználás érhető el a jól látható fehér színezés eredményeként.
Növeli a lánc élettartamát : csökkenti a súrlódást, víztaszító, véd a korrózióval szemben. Jó csúszási és tapadási jellemzői következtében még a távolabbi elhelyezkedésű elemek számára is megfelelő kenést garantál. A jó tapadás megakadályozza a kipergést a gyorsan futó, nagy terhelésnek kitett láncból.
Alkalmas hagyományos, O-, X- és Z- gyűrűs láncok, továbbá bowdenek és csuklók kenésére.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul C4 Chain Lube Factory Line egy fehér színű, rendkívül hatékony lánckenő spray, amelyet kifejezetten gyorsasági és endurance versenymotorok láncainak kenésére fejlesztettek ki. Alkalmas minden típusú lánchoz, beleértve az O-, X- és Z-gyűrűs láncokat is.
Kiváló tapadás: Nagy sebességnél is a láncon marad, csökkentve a kenőanyag kiverődését.
Boron-Tech technológia: Csökkenti a gördülő ellenállást, növeli az erőátvitel hatékonyságát.
Magas hőmérsékleten is hatékony: Megőrzi kenőképességét extrém körülmények között is.
Korrózióvédelem: Ellenáll a víznek és védi a láncot a korrózió káros hatásaitól.
Könnyű alkalmazás: Fehér színe miatt jól látható a láncon, megkönnyítve az egyenletes felvitelt.
Tisztítsd meg a láncot MOTUL Chain Clean-nel, és várj 15 percet, amíg teljesen megszárad.
Rázd fel alaposan a flakont néhány percig.
Fújd egyenletesen, rövid adagokban a lánc belső oldalára a teljes hosszában, felülről lefelé.
Várj 15 percet az elindulással, hogy a kenőanyag megfelelően megszáradjon.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Hibrid járművekhez kifejlesztett üzemanyagrendszer ápoló és teljesítményfokozó adalék
A MOTUL e-FUEL SYSTEM CARE egy kifejezetten hibrid (HEV és PHEV) benzinmotoros járművekhez tervezett, többfunkciós üzemanyag-adalék. Használható minden típusú befecskendezéses, szívó vagy turbófeltöltős benzinmotorhoz, katalizátorral vagy anélkül, ólmozott, ólmozatlan, etanolos, LPG vagy bioüzemanyaggal egyaránt.
Két fő kihívást kezel a hibrid járműveknél:
Stabilizálja a hosszabb ideig a tankban tárolt üzemanyagot.
Védi a benzinmotort, amely stop/start üzemben, magasabb fordulaton és terhelésen működik, mint a hagyományos járműveknél.
Előnyök:
Megőrzi a benzin minőségét és tulajdonságait hosszabb időn át.
Csökkenti a kondenzációt és szétoszlatja a vízrészecskéket, így megelőzi az oxidációt.
Megakadályozza a gyantás és lakkszerű lerakódások kialakulását a befecskendezőkben, szelepeken és az égéstérben.
Hatékonyan tisztítja a befecskendezőket, jobb porlasztást és égést biztosít.
Rendszeres használata csökkenti a fogyasztást, a károsanyag-kibocsátást, és meghosszabbítja a befecskendező rendszer és a katalizátor élettartamát.
Könnyebb indítást, jobb vezetési komfortot és tartós teljesítményt nyújt.
Alkalmazás:
Egy flakon (300 ml) közvetlenül a tankba öntve, tankolás előtt. Egy flakon legfeljebb 50 liter üzemanyaghoz elegendő. Ne lépje túl az ajánlott adagot; szükség esetén két egymást követő kezelés is végezhető. A hatás fenntartásához ajánlott rendszeres használat.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Motorolaj-adalék olajszivárgás megszüntetésére
A MOTUL Engine Oil Stop Leak minden típusú 4 ütemű benzin- és dízelmotorban használható, legyen az szívó vagy turbófeltöltős, katalizátorral szerelt vagy anélküli. Hatékonyan megszünteti a kisebb olajszivárgásokat és szivárgás jellegű veszteségeket a zárt olajkörben.
Főbb előnyök:
Gyorsan és hatékonyan tömíti a kisebb olajszivárgásokat, szivárgásokat és átszivárgásokat.
Megakadályozza az olajveszteséget a tömítések öregedése miatt.
Rugalmassá és tömítőképessé teszi a tömítéseket, megállítja az olaj átszivárgását a szimeringeken.
Minden ásványi és szintetikus motorolajjal kompatibilis.
Használható személyautókban, haszongépjárművekben és minden zárt olajkörű motorban.
Alkalmazás:
Egy 300 ml-es flakon 5 liter motorolajhoz elegendő. Nagyobb olajtöltet esetén további 50 ml szükséges literenként.
Alkalmazás előtt mindig ellenőrizze az olajszintet!
Használat közben fejti ki hatását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Versenyminőségű hajtóműolaj – extrém terheléshez
A MOTUL GEAR COMPETITION 75W140 egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű hajtóműolaj, amelyet kifejezetten versenykörülményekhez, nagy terhelésű mechanikus váltókhoz és differenciálművekhez fejlesztettek ki – beleértve a korlátozott csúszású (LSD) differenciálokat is. Kiemelkedő hőállóságot, nyírásállóságot és kopásvédelmet biztosít, még extrém hőmérséklet- és nyomáskörülmények között is.
100% szintetikus, ester alapú technológia
Kiváló kopásvédelem és fokozott nyomásállóság
Optimális súrlódási tulajdonságok korlátozott csúszású (LSD) differenciálművekhez
Zökkenőmentes működés extrém körülmények között is
Alkalmas hosszútávú versenyzéshez, ralira, driftre és terepversenyekhez
Nagy teljesítményű és versenyautók hátsó- és elsőkerék-meghajtású differenciálművei
Mechanikus sebességváltók, osztóművek, és hajtáslánc elemek
Ideális LSD (Limited Slip Differential) rendszerekhez
Viszkozitási osztály: SAE 75W-140
API GL-5 szabványnak megfelelő
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A DS SUPER AGRI 10W-30 egy többcélú kenőanyag (STOU – Super Tractor Oil Universal), amely mezőgazdasági gépekhez, traktorokhoz lett kifejlesztve. Alkalmas:
turbófeltöltős vagy szívó dízelmotorokhoz,
benzinmotorokhoz,
váltókhoz,
nedves fékrendszerekhez,
hidraulikarendszerekhez.
A DS SUPER AGRI 10W-30 ajánlott a normál körülmények között működő mezőgazdasági gépekhez, mint például:
CASE
INTERNATIONAL HARVESTER
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
NEW HOLLAND / FORD / FIATAGRI
RENAULT
SAME DEUTZ FAHR csoport
Jóváhagyással rendelkezik a ZF TE-ML 06D szerint is: például a ZF Eccom 1.5 típusú váltókhoz, amelyek a SAME-DEUTZ-FAHR csoport traktorjaiban és más márkákban találhatók.
Kiváló diszpergáló tulajdonságokkal rendelkezik, megelőzi az olajszűrő eltömődését, tisztán tartja a motort a csereperiódus végéig.
Hatékony és halk működést biztosít a nedves fékeknél.
Egyetlen univerzális kenőanyagként használható a motorhoz, váltókhoz (sebességváltó és tengelyek), nedves fékekhez és hidraulikarendszerekhez – ezáltal kizárható a hibás felhasználás.
Kiváló hidegfolyási tulajdonságokkal rendelkezik a gyorsabb működés érdekében.
| Tulajdonság | Módszer | Érték |
|---|---|---|
| Viskozitási osztály | SAE J300 | 10W-30 |
| Sűrűség 20°C-on | ASTM D1298 | 0,876 |
| Kinematikus viszkozitás 40°C-on | ASTM D445 | 68,7 mm²/s |
| Kinematikus viszkozitás 100°C-on | ASTM D445 | 10,8 mm²/s |
| Viszkozitási index | ASTM D2270 | 147 |
| Dermedéspont | ASTM D97 | -36 °C |
| TBN (Teljes bázisszám) | ASTM D2896 | 11,4 mg KOH/g |
| Lobbanáspont | ASTM D92 | 222 °C |
Megfelel a következő szabványoknak:
SAE 10W-30 (motor)
API CF-4 / SF (motor), GL-4 (váltó)
ACEA E2 (motor)
ISO VG 68 (hidraulika)
AFNOR 48603 HV (hidraulika)
Jóváhagyások:
CASE IH: MS 1118 / 1207 / 1209 (váltó)
CATERPILLAR: TO-2 (váltó)
FORD: ESN M2C 41B / 121E / 134D / 159C (váltó)
JOHN DEERE: JDM J27 / J20C (váltó)
További megfelelések:
ALLISON TRANSMISSION: C-4 (váltó)
SINOTRUK (CNHTC): CNH MAT 3525 (váltó)
MASSEY FERGUSON: CMS M 1127 / 1135 / 1141 / 1144 / 1145 (váltó)
SAME - DEUTZ - FAHR (váltó)
NEW HOLLAND: NH 024C / 324B / 410B / 540B (váltó)
MERCEDES-BENZ: MB 227.1 / 228.1 / 228.3 (motor, dugattyútisztaság)
ZF: TE-ML 06B / 06D / 06N / 07B (váltó – ZF001103 jóváhagyással)
Az olajcsere gyártói előírás szerint történjen, a felhasználás módjához igazítva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Befecskendező és üzemanyagrendszer tisztító adalék benzinmotorokhoz
A MOTUL Injector Cleaner Gasoline minden típusú benzinmotorhoz alkalmazható, legyen az befecskendezős vagy karburátoros, szívó vagy turbófeltöltéses, katalizátorral vagy anélkül. Használható mindenféle benzinhez (ólmozott, ólmozatlan, LPG, etanolos E10 bioüzemanyag).
Hatásai és előnyei:
Eltávolítja a teljes üzemanyagrendszerben képződő szennyeződéseket: befecskendező fúvókák, szívószelepek, égéstér, karburátor.
Megszünteti a kondenzvíz okozta oxidációt és a gyantásodást.
Tisztítás közben kenést biztosít, és megakadályozza a levált mikrorészecskék újbóli lerakódását.
Rendszeres használata visszaállítja a motor eredeti teljesítményét, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.
Könnyebb hidegindítást és jobb vezetési élményt nyújt.
Meghosszabbítja a befecskendező rendszer és a katalizátor élettartamát.
Alkalmazás:
Egy flakon (300 ml) közvetlenül a benzintartályba öntve, tankolás előtt. Egy flakon legfeljebb 50 liter üzemanyaghoz elegendő. Szükség esetén két egymást követő kezelés is elvégezhető.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Dízel befecskendező és üzemanyagrendszer tisztító adalék
A MOTUL Injector Cleaner Diesel minden típusú dízel befecskendező rendszerhez használható, legyen az közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, szívó vagy turbófeltöltős, részecskeszűrővel (DPF) és/vagy SCR rendszerrel szerelt vagy anélküli motor.
Hatásai és előnyei:
Eltávolítja a lerakódásokat a befecskendező fúvókákból, a szívószelepekről, az égéstérből és a befecskendező szivattyúból.
Megszünteti a kondenzvíz és a gyantásodás okozta problémákat.
Tisztítás közben kenést biztosít, megelőzi a levált mikrorészecskék újbóli lerakódását.
Védi az üzemanyagot az oxidációtól és a mikroorganizmusok képződésétől.
Helyreállítja a motor teljesítményét, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.
Könnyebb hidegindítást és jobb menetkomfortot biztosít.
Meghosszabbítja a befecskendező rendszer és az utókezelő rendszerek élettartamát.
Alkalmazás:
Egy flakon (300 ml) közvetlenül a dízel üzemanyagtartályba öntve, tankolás előtt. Egy flakon legfeljebb 50 liter üzemanyaghoz elegendő. Szükség esetén két egymást követő kezelés is elvégezhető.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus automata váltóolaj
Viszkozitás: ATF
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI ATF egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű automata váltóolaj, amelyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a legtöbb modern automata sebességváltó (manuális mód, szekvenciális mód, elektronikus vezérlés stb.) és a legtöbb szervokormány rendszer követelményeinek.
Üzemanyag-takarékosság: Csökkenti az epicykloid fogaskerekek súrlódását, ezáltal hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Anti-shudder teljesítmény: Megakadályozza a rezgéseket a motor lendkerékén, ezáltal simább működést biztosít.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok: Javítja az automata váltók reakcióját alacsony hőmérsékleten.
Hosszabb élettartam: Jobb nyírási stabilitás magas hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
Kiváló kopás-, korrózió- és habzásgátló tulajdonságok: Biztosítja a váltó hosszú távú védelmét.
A MOTUL MULTI ATF ajánlott a legtöbb modern automata sebességváltóhoz, beleértve a manuális módot, szekvenciális módot és elektronikus vezérlésű rendszereket. Emellett alkalmas a legtöbb szervokormány rendszerhez is.
DEXRON: III, IIIH, IIIG, IIE, IID
MERCON: Ford M2C138-CJ, M2C166-H
Allison: C-4
Toyota: T-IV
Nissan: Matic D, J, K
Mazda: ATF M-III, ATF M-V
Honda: ATF-Z1 (kivéve CVT)
BMW: LA2634, LT71141
VW: G 052 162, G 052 990, G 055 025
Hyundai/Kia: SP-II, SP-III
Mitsubishi: SP-II, SP-III
Subaru: ATF, ATF-HP
Suzuki: ATF 3314, 3317
Isuzu: Besco ATF II, III
Daihatsu: AFT D3-SP
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Technoszintetikus CVT váltóolaj
Viszkozitás: Nem besorolt (NC)
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI CVTF egy magas teljesítményű, technoszintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten a folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alkalmas mind lánc-, mind szíjhajtású CVT rendszerekhez, és széles körben használható különböző gyártók járműveiben.
Kiváló súrlódási tulajdonságok: Biztosítja a zökkenőmentes váltást és a hosszú élettartamot.
Magas hőmérsékleti stabilitás: Megőrzi tulajdonságait szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is.
Kopásvédelem: Hosszabb élettartamot biztosít a váltó alkatrészeinek.
Oxidációs ellenállás: Megakadályozza az olaj lebomlását, így hosszabb csereperiódust tesz lehetővé.
A MOTUL MULTI CVTF ajánlott számos CVT váltós járműhöz, beleértve az amerikai (GM, FORD, CHRYSLER), ázsiai (HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA) és európai (AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT) gyártók modelljeit. Fontos megjegyezni, hogy nem ajánlott hibrid üzemű gépkocsik CVT váltóihoz.
AUDI G 052 180, G 052 516, Multitronic, TL 52 116, TL 52 180, TL
52 516
BMW 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, EZL 799, EZL 799 A
CHERY CVT, WCF-1
CHRYSLER CVTF+4, NS-2
CITROËN 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT
Fluid DFE, CVTF 3320, CVT Fluid DFC, Fluid TC
DODGE 05191184AA, CVTF+4, NS-2
DS (CAPSA) 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
FIAT Tutela Car CVT N.G
FORD CVT23, CVT30, MERCON C, WSS-M2C928-A, WSSM2C933-A, XT-7-QCFT
GENERAL MOTORS 1940713, 1940714, CVTF I-Green2, DEX-CVT, HP CVTF
95529854, VT40
HONDA 08200-9006, 08200-HCF-2, 0826099905HE, 087009006,
HMMF (Honda Multi Matic Fluid) for CVT models only,
without wet starting clutch, CVT-F, Genuine CVT Fluid,
HCF-2, Ultra HEVF-Type 1, Z-1 (CVT models only, without
starting clutch, not for Honda Jazz & Fit MY 2001-2007)
HYUNDAI CVT-1, Genuine CVTF, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
INFINITI NS-1, NS-2, NS-3
JEEP 05191184AA, CVTF+4, NS-2, VTF
KIA CVT-1, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
LEXUS CVTF 3320, CVT FE, Fluid FE, Fluid TC
LIFAN CVT
MAZDA CVTF 3320, JWS 3320
MERCEDES-BENZ A 001 989 46 03, MB 236.20
MG EM-CVTF
MINI 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, COOPER EZL 799 A,
EZL 799, ZF CVT V1
MITSUBISHI CVTF ECO J4, Dia Queen CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT
Fluid J1), Dia Queen CVTF-J4, Dia Queen CVTF-J4+ (MMC
Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+), MZ313973, SP III (CVT
models only)
NISSAN 999MP-NS200P, KTF-1, N-CVT, NS-1, NS-2, NS-2V, NS-3
OPEL 7-speed CVT, HP CVTF 95529854, VT40
PERODUA D-CVT
PEUGEOT 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
RENAULT CVT CK/SK/FK, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
ROVER EM-CVTF, Unipart Transmatic ATF
SATURN 22688912, DEX-CVT
SEAT G 052 180, G 052 516