Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Újgenerációs, teljesen szintetikus korszerű motorolaj. Alacsony viszkozitása közepes SAPS technologiával párosul. Kimondottan azon legkorszerűbb nagyteljesítményű széria gépkocsikhoz lett kifejlesztve ahol a gyártó 0W40-es viszkozitású kenőolajat ír elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Újgenerációs, teljesen szintetikus korszerű motorolaj. Alacsony viszkozitása közepes SAPS technologiával párosul. Kimondottan azon legkorszerűbb nagyteljesítményű széria gépkocsikhoz lett kifejlesztve ahol a gyártó 0W40-es viszkozitású kenőolajat ír elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 X-power 10W60 egy ténylegesen 100% szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű (300LE+), szívó, vagy feltöltős (kompresszor vagy turbó) motorokhoz lett tervezve.
A Motul 8100 X-power 10W-60 a magas motorvédelemmel hosszabb élettartamot biztosít mind az alacsonyabb mind a magasabb futásteljesítményű autókban egyaránt. Az extra olajfilm-vastagság csökkenti az olaj elégetését az égéstérben és segít megelőzni az olajszivárgást. A kiváló folyadékszilárdság magas motorvédelmet és stabil olajnyomást biztosít a teljes olajcsere-periódus alatt. Kompatibilis a katalizátorokkal.
Alkalmas mindenféle üzemeltetési körülményhez és az összes üzemanyag (ólmozott és ólommentes benzin, gáz, etanol és dízel) használata mellett is.
Részecskeszűrővel ellátott dízelekhez használata nem javasolt. Keverhető mind szintetikus, mind ásványolajokkal.
Ajánlott: Audi R8 5.2L GT / Aston Martin / Alfa Romeo GT sorozat / Lotus / BMW M sorozat / Maserati / Ferrari V12 / TVR / Lancia / Jaguar...
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 X-power 10W60 egy ténylegesen 100% szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű (300LE+), szívó, vagy feltöltős (kompresszor vagy turbó) motorokhoz lett tervezve.
A Motul 8100 X-power 10W-60 a magas motorvédelemmel hosszabb élettartamot biztosít mind az alacsonyabb mind a magasabb futásteljesítményű autókban egyaránt. Az extra olajfilm-vastagság csökkenti az olaj elégetését az égéstérben és segít megelőzni az olajszivárgást. A kiváló folyadékszilárdság magas motorvédelmet és stabil olajnyomást biztosít a teljes olajcsere-periódus alatt. Kompatibilis a katalizátorokkal.
Alkalmas mindenféle üzemeltetési körülményhez és az összes üzemanyag (ólmozott és ólommentes benzin, gáz, etanol és dízel) használata mellett is.
Részecskeszűrővel ellátott dízelekhez használata nem javasolt. Keverhető mind szintetikus, mind ásványolajokkal.
Ajánlott: Audi R8 5.2L GT / Aston Martin / Alfa Romeo GT sorozat / Lotus / BMW M sorozat / Maserati / Ferrari V12 / TVR / Lancia / Jaguar...
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 X-power 10W60 egy ténylegesen 100% szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű (300LE+), szívó, vagy feltöltős (kompresszor vagy turbó) motorokhoz lett tervezve.
A Motul 8100 X-power 10W-60 a magas motorvédelemmel hosszabb élettartamot biztosít mind az alacsonyabb mind a magasabb futásteljesítményű autókban egyaránt. Az extra olajfilm-vastagság csökkenti az olaj elégetését az égéstérben és segít megelőzni az olajszivárgást. A kiváló folyadékszilárdság magas motorvédelmet és stabil olajnyomást biztosít a teljes olajcsere-periódus alatt. Kompatibilis a katalizátorokkal.
Alkalmas mindenféle üzemeltetési körülményhez és az összes üzemanyag (ólmozott és ólommentes benzin, gáz, etanol és dízel) használata mellett is.
Részecskeszűrővel ellátott dízelekhez használata nem javasolt. Keverhető mind szintetikus, mind ásványolajokkal.
Ajánlott: Audi R8 5.2L GT / Aston Martin / Alfa Romeo GT sorozat / Lotus / BMW M sorozat / Maserati / Ferrari V12 / TVR / Lancia / Jaguar...
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Különleges összetételű olaj motoros kertiszerszámokhoz és kis mezőgazdasági gépekhez.
Minden négyütemű benzin- és dízelmotorhoz.
Fűnyírók, önjáró fűnyírók, kultivátorok, kistraktorok,...
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott és ólmozatlan benzin, dízel üzemanyag, etanol, bio-üzemanyagok.
Minden típusú négyütemű motorhoz, katalizátorral vagy anélkül.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Speciálisan versenyautó-hajtóművekhez: gyorsulás, rally, raid ...Minden mechanikus átvitel, szinkronizált vagy nem szinkronizált sebességváltók, sebességváltó / differenciálmű, átvitele sebességváltók és a hypoid különbségek korlátozás nélkül lengéscsillapító rendszer, nehéz terhelés és alacsony sebesség vagy mérsékelt terhelés és nagy forradási sebesség.
100% szintetikus kenőanyag extrém terhelés a hatékony kopásállóság és a jobb ellenállás érdekében magas hőmérséklet és hosszabb élettartam.
0% nyírási veszteség
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 300 Gear LS 75W-90 egy zöld színű, észter bázisú, 100% szintetikus, extrém nyomások felvételére kifejlesztett, váltó és minimális csúszást megengedő differenciálmű-olaj elsősorban nagy teljesítményű versenyautókhoz.
100% szintetikus extrém nyomásálló kenőanyag hozzájárul a hatékony kopásvédelemhez, jobb ellenállást a
magas hőmérséklettel szemben és hosszabb élettartamot garantál a használata.
Speciális súrlódási módosítót tartalmaz, hogy elkerülje a zajos és megcsúszó váltásokat.
A szintetikus észter bázisnak köszönhetően, a szigorú KRL 20H teszt szerinti nagyon alacsony nyírási veszteség, és nagyon magas viszkozitási index (VI 161). Nagyon nagy kenési teljesítmény jellemzi, amely csökkenti a súrlódást és a kopást. Folyékony még alacsony hőmérsékleten is, amely lehetővé teszi a könnyebb sebességváltást hideg körülmények között. Kevesebb erőfeszítésre van szükség a sebességváltó karon a váltáshoz. A jobb átviteli hatékonyság a 75W-140 fokozathoz viszonyítva. Alkalmas bármilyen típusú tömítéshez és bármilyen típusú anyaghoz, amelyet a sebességváltóban és a differenciálművekben használnak.
Magas korrózióvédelem és habzásgátlás.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100%-ban szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj kifejezetten hibrid elektromos gépkocsikhoz (H.E.V) és plug-in hibrid elektromos gépkocsikhoz (P.H.E.V) a legmodernebb turbófeltöltős vagy szívómotoros, közvetlen vagy közvetett befecskendezéses, benzinmotorokkal, melyeket SAE 0W-16 olaj használatára terveztek, alacsony súrlódással és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitással (≥ 2.3 mPa.s).
Alkalmas akkumulátoros elektromos gépkocsikhoz (B.E.V) is, melyek hatótávnövelőként benzinmotorral vannak felszerelve.
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, melyek SAE 0W-16 viszkozitási fokozatú vagy “üzemanyag-takarékos” motorolajat igényelnek 16-as viszkozitási fokozattal: API SP és/vagy ILSAC GF-6B szabványok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Ez a típusú olaj lehet, hogy egyes motorokban való használatra nem alkalmas. Kétség esetén ellenőrizze a Kezelési utasításban!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Kifejezetten ajánlott a nehezen kapcsolható sebességváltókhoz és Peugeot, Citroën, Renault... sebességváltókhoz.
Minden mechanikus sebességváltó, szinkronizált vagy nem szinkronizált sebességváltó, sebességváltó/differenciálmű és átviteli sebességváltó.
korlátozott csúszásgátló rendszer nélkül, amelyek rázkódás, nagy terhelés és alacsony fordulatszám vagy mérsékelt terhelés és magas fordulatszám mellett működnek.
Extrém nyomású kenőanyag a hatékony kopás elleni védelem érdekében, szintetikus alapanyagokkal megerősítve a jobb ellenállás érdekében.
magas hőmérsékleten és hosszabb élettartammal.
A SAE J306 szabvány által előírt KRL 20 órás nyírási teszt után is 80-as viszkozitási fokozatban marad.
Nagyon magas kenési teljesítmény, amely csökkenti a súrlódást és a kopást.
A 80-as viszkozitási fokozat meleg hőmérsékleten csökkenti a sebességváltó ellenállását, majd az üzemanyag-fogyasztást.
Alacsony hőmérsékletű folyadék, amely lehetővé teszi a könnyebb sebességváltást, amikor a sebességváltó hideg.
Kevesebb erőkifejtés szükséges a váltókarral a sebességváltáshoz.
Alkalmas a sebességváltók kialakításánál használt bármilyen típusú tömítéshez és sárga anyaghoz.
Korróziógátló, habzásgátló
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Extrém nyomásállósági tulajdonságok, korróziógátló, habzásgátló hatás. A könnyű sebességváltást segíti. Alkalmas mechanikus sebességváltók, hypoid hajtások, hátsó hidak fogaskerekeinek kenésére. Kompatibilis elasztomerekkel és az ú.n. sárga fémekkel is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Kifejezetten ajánlott a nehezen kapcsolható és/vagy zajos sebességváltókhoz.
Minden mechanikus sebességváltó, szinkronizált vagy nem szinkronizált sebességváltó, sebességváltó/differenciálmű, átviteli sebességváltó.
és hipoid differenciálművek, korlátozott csúszású rendszer nélkül, amelyek rázkódás, nagy terhelés és alacsony fordulatszám mellett működnek vagy
mérsékelt terheléssel és nagy fordulatszámmal.
Szintetikus Technosynthese® "Extreme Pressure" kenőanyag a hatékony kopás elleni védelemért, szintetizálással megerősítve.
alapanyagokkal a jobb ellenállásért magas hőmérsékleten és hosszabb élettartamért.
A SAE J306 szabvány által előírt KRL 20 órás nyírási teszt után is 90-es viszkozitási fokozatban marad.
Nagyon magas kenési teljesítmény, amely csökkenti a súrlódást és a kopást.
90-es viszkozitási fokozat magas hőmérsékleten, hogy kiemelkedő olajfilm-ellenállást biztosítson magas hőmérsékleten és/vagy csökkentse a
a sebességváltó zajának csökkentéséhez.
Folyadék alacsony hőmérsékleten a könnyebb váltás érdekében, amikor a sebességváltó hideg.
Kevesebb erőfeszítés szükséges a váltókarral a sebességváltáshoz a jobb vezetési komfort érdekében.
Alkalmas a sebességváltók kialakításánál használt bármilyen típusú tömítéshez és sárga anyaghoz.
Korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Szervesanyag eredetű, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet hibrid (H.E.V.) és plug-in hibrid (P.H.E.V.) járművekhez fejlesztettek ki, amelyek modern, feltöltött vagy szívó, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzinmotorokkal vannak felszerelve, amelyek 0W-16-os, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2,3 mPa.s viszkozitású olajat igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzines hibrid járművek speciális követelményeinek, mint például az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, a motor nagyszámú leállása és újraindítása, valamint az alacsony olajárhőmérsékleten való üzemelés, megfelelően lett kialakítva. Ez a formuláció a Motul új fenntarthatósági koncepciójának legmodernebb állomását képviseli, mivel akár 25%-ban szerves bázisokat tartalmaz (teljesen szintetikus növényi eredetű és 100%-ban megújuló), és egy új típusú palackban kerül forgalomba, amely 50%-ban újrahasznosított műanyagból készült és 100%-ban újrahasznosítható. Ez a szerves bázis megújuló, nem fosszilis, korlátozott környezeti hatással rendelkező nyersanyagokat használ, amelyek lehetővé teszik a Motul számára, hogy 25%-kal csökkentse szénlábnyomát a gyártási folyamat során.
A MOTUL NGEN név határozza meg a MOTUL összes fenntartható kenőanyagában használt technológiát, amelyek különböző összetételeket és csomagolásokat használnak a szénlábnyom csökkentése érdekében.
A speciális összetétel lehetővé teszi a termék használatát olyan benzinmotorokban is, amelyek 0W-16 viszkozitást vagy API SP és/vagy ILSAC GF-6B specifikációjú üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzinmotort hatótávnövelőként használó akkumulátoros elektromos járművekhez (B.E.V.) is alkalmas.
Kompatibilis a katalizátorokkal és részecskeszűrőkkel.
Ez a kenőanyagtípus bizonyos motortípusokkal nem feltétlenül kompatibilis. Kétség esetén használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Az API SP specifikáció visszafelé kompatibilis az API SN specifikációval és minden más korábbi API-szabvánnyal. Az API SP szigorúbb az üzemanyag-fogyasztás szempontjából.
Az API SN specifikáció kivételes oxidációs ellenállást, jobb védelmet a lerakódásokkal szemben, jobb motortisztaságot, védelmet az igénybevétel ellen és kiváló hidegen nyújtott olaj teljesítményt garantál a csereintervallum teljes időtartama alatt.
Amellett, hogy az API SN és SN Plus specifikációhoz képest visszafelé kompatibilis, az API SP specifikáció nagyobb teljesítményt és különleges védelmet biztosít az alacsony fordulatszámon történő kopogás (LSPI) ellen a kompakt turbós benzines közvetlen befecskendezésű motorokban.
Az API SP alapján az ILSAC GF-6B 16-os viszkozitási specifikáció még szigorúbb, mint az ILSAC GF-5 az üzemanyag-takarékosság, valamint a hosszabb csereintervallumok, a dugattyúk és tömítőgyűrűk tisztasága, a tömítések kompatibilitása és a kipufogó utókezelő rendszerekkel való kompatibilitás érdekében csökkentett foszfortartalom tekintetében. Az ILSAC GF-6B specifikáció lehetővé teszi a motor tökéletes védelmét 85%-os etanol-tartalmú benzin (E85) használata esetén is.
A SAE 0W-16 viszkozitás minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, ami különösen hidegben üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé.
Ez az ultraalacsony viszkozitás lehetővé teszi a kenőanyag nagyfokú folyékonyságát indításkor, a körfolyamat nyomásának gyors elérését, a motor fordulatszámát és a normál üzemi hőmérsékletet.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a hibrid elektromos járművek, például a HEV-k, PHEV-k és a hatótávnövelővel ellátott BEV-k speciális igényeinek kielégítésére lett kifejlesztve, ahol a hibrid jármű különböző üzemmódjai során a benzinmotor többszörös és váratlan leállására és újraindítására kerül sor. A hibrid járművek belsőégésű motorjának ez a sajátos üzemmódja olyan sajátos problémákat vet fel, mint az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, az indítások és leállások nagy száma, valamint az oxidációt fokozó alacsony hőmérsékletű olaj üzemi körülményei. A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 úgy lett kifejlesztve, hogy megfelelően megfeleljen ezeknek a speciális követelményeknek.
Az ilyen típusú kenőanyag csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és így hozzájárul az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátásának csökkentéséhez a jobb környezetvédelem érdekében.
ORGANIKUS ALAP
Az Bio alapanyagok megújuló, nem fosszilis nyersanyagokat használnak, amelyek korlátozzák a környezetre gyakorolt hatást, és lehetővé teszik a Motul számára, hogy a gyártási folyamat során akár 25%-kal csökkentse a szénlábnyomát.
Az NGEN HYBRID 0W-16-ot az USDA - US Department of Agriculture a BioPreferred Program részeként a környezeti fenntarthatóság szempontjából tanúsított olajok számára jóváhagyta.
Az NGEN HYBRID 0W-16 szerves bázisa jobban megfelel az API követelményeinek, miközben jobb hidegindítást, csökkentett üzemanyag- és olajfogyasztást ér el.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 megfelel az API SP és az ILSAC GF-6B specifikációk követelményeinek.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul Specific 229.52 5W-30 egy 100% szintetikus motorolaj a Mercedes-Benz BlueTEC motorjaihoz, a Mercedes SCR-rel (szelektív katalizátor) és/vagy DPF (részecskeszűrővel) szerelt diesel motorjaihoz
Kifejezetten a Daimler csoport BlueTEC dízel motorjaihoz készült, SCR (szelektív katalizátor) kipufogógáz utókezelő berendezéssel, és amelyek esetében a MB 229.52 gyártói előírás van előírva, és kielégíti az EURO IV, EURO V és az EURO VI norma előírásait.
A motorolaj a Mercedes-Benz összes dízel részecskeszűrővel szerelt dízelmotorjához ajánlott, illetve azokhoz a különleges benzinmotorokhoz is, amelyek esetében a gyártó az MB 229.31 illetve az MB 229.51 jóváhagyás teljesítését követeli meg.
Azoknál a motoroknál ahol az MB 229.5 norma az előírás, kizárólag olyan termékeket használjon, melyek kielégítik a norma előírásait, mint például a MOTUL 8100 X-Cess 5W40 vagy a MOTUL 8100 X-max 0W-40.
Használat előtt minden esetben tanulmányozza a jármű kezelési útmutatóját!
A MERCEDES azzal a céllal fejlesztette az MB 229.52 szabványt, hogy a normát kielégítő olajok ellenálljanak az extrém termikus igénybevételnek, miközben a legmodernebb kipufogógáz utókezelő rendszerekkel kompatibilisek. Az összes olyan MERCEDES jármű esetében az MB 229.52 szabvány az előírás, melyeket „BlueTec” diesel motorokkal szereltek, SCR-rel (Szelektív Katalizátor) láttak el, és a NOx utókezelést AdBlue adalék, vagy úgynevezett „diesel kipufogó folyadék” hozzáadásával végzik.
A MOTUL Specific 229.52 lefelé kompatibilis az MB 229.51 és 220.31 jóváhagyással, alkalmazható minden diesel részecskeszűrővel (DPF) szerelt diesel és jónéhány benzin üzemű motorhoz.
Az alacsony hamutartalmú formula hosszú üzemelési időt tesz lehetővé, valamint kifejezetten javítja a kipufogógáz utókezelő rendszerek hatásosságát, mint például a katalizátor, a dízel részecskeszűrő, az AdBlue befecskendezés és az SCR katalizátor. A 100% szintetikus alapolaj kiemelkedően megbízható kenést és ellenálló képességet garantál extrém termikus igénybevétel esetén is. Megóvja a motorikus alkatrészeket a lerakódásoktól, az olajsár képződéstől, tisztán tartja a motor belső alkatrészeit. Minimalizálja a gyűrűragadás kockázatát.
Maximális teljesítőképesség és felületvédelem változatos üzemi körülmények közepette is. A lehető legalacsonyabb párolgási veszteség csökkenti az olajfogyasztást, a kiváló oxidációs ellenálló képesség a maximális öregedésállóságot garantálják, és megóvják a motort az autógyártók által szabott hosszú olajcsere periódusok folyamán.
Tökéletesen kielégíti a legmagasabb teljesítmény igényeket és hosszú ideig megőrzi tulajdonságait a kiterjedt tesztprogramok tanúsága szerint.
A már eleve szigorú egyéb szabványaihoz képest, mint az MB 229.51, a MERCEDES az MB 229.52 szabványán keresztül a legszigorúbb oxidációs ellenálló képességet, hőtűrő képességet és kompatibilitást követel saját kipufogógáz utókezelő rendszereivel.
Az MB 229.52 szabvány tökéletes hidegfolyási viselkedést követel a hidrodinamikus súrlódás csökkentése érdekében, mely figyelemreméltó üzemanyag megtakarítást eredményez különösen alacsony motorhőmérsékletek mellett. A hidegfolyási tulajdonságokra vonatkozó speciális követelmény tökéletes olajáramlást ír elő közvetlenül a motor beindítását követően, gyors az ideális olajnyomás kialakulása, gyorsul a fordulatszám emelkedés és az üzemi hőmérséklet kialakulása. Az ilyen típusú kenőanyag lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, így csökkentve az üvegházhatásért felelős gázok (CO2) kibocsátását