Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Cikkszám: 1211128 | Kategória: Kézi váltó- és hajtóműolaj | Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO-bázisú)
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO-alapú, teljesen szintetikus osztómű-kenőanyag, amelyet aktív, elektronikusan vezérelt összkerékhajtású rendszerekhez (Active Transfer Case) fejlesztettek ki.
Speciális adalékcsomagjának köszönhetően optimális kenést, kopásvédelmet és stabil viszkozitást biztosít még szélsőséges hő- és nyomásviszonyok között is.
Kiemelkedően alkalmas BMW xDrive, Mercedes-Benz 4MATIC TOD, VW 4Motion, Porsche, Nissan, Land Rover és KIA/Genesis AWD rendszerekhez.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 fejlett teljesen szintetikus hajtóműolaj, amely a Poly-alpha-olefin (PAO) bázisolaj és gondosan hangolt adalékcsomag kombinációjára épül.
Kifejezetten a modern, elektronikusan vezérelt aktív osztóművek igényeire fejlesztették, biztosítva az állandó nyomatékelosztást, a kopásmentes működést és a hatékony erőátvitelt minden üzemállapotban.
A termék rendkívül jó oxidációs stabilitással, hidegfolyási tulajdonsággal és tömítésbarát összetétellel rendelkezik.
Korrózió- és habzásgátló adalékai hosszú élettartamot és üzembiztonságot garantálnak az osztómű számára.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 kifejezetten ajánlott és bevált a következő rendszerekben:
BMW: xDrive (ATC 300, 350, 400, 450, 500, 700) – BMW 83220306816, 83222397244, 83222409710 (DTF-1)
Mercedes-Benz: MB 235.64 és MB 239.41 Torque-on-Demand (TOD) – pl. GLE 167, G-Class 463, X-Class 470, OM642 motorokkal
Porsche: 000.043.301.36 (Cayenne 955/957), 000.043.305.63 (Macan 95B, Cayenne 958 benzines)
Volkswagen / Audi: G 052 515 A2 (→ G 055 515 A2), G 052 533 A2, G 052 536 A2 – Touareg, Q7, Amarok osztóművek
Land Rover: IYK500010
Nissan: 999MP-ATFD3MP, 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU (ATX90A transfer case)
KIA / Genesis: 3.3 T-GDI AWD, Stinger 2.2 CRDI, G90 3.3 T-GDI, 5.0 GDI AWD
Mopar: 68049954AA (BorgWarner 44-40 osztómű)
Kiváló kenőképesség nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás – hosszú élettartam
Hatékony kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható az aktív tengelykapcsolókhoz
Tömítésbarát, színesfémekkel szemben semleges viselkedés
Kizárólag aktív, elektronikusan vezérelt osztóművekhez (Active Transfer Case) ajánlott.
Biztosítja a stabil viszkozitást és a nyomatékátvitelt nagy terhelés mellett is.
Használható a fenti gyári előírásokkal rendelkező rendszerekben.
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 831,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárga | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | −63 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Cikkszám: 1211128 | Kategória: Kézi váltó- és hajtóműolaj | Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO-bázisú)
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 egy PAO-alapú, teljesen szintetikus osztómű-kenőanyag, amelyet aktív, elektronikusan vezérelt összkerékhajtású rendszerekhez (Active Transfer Case) fejlesztettek ki.
Speciális adalékcsomagjának köszönhetően optimális kenést, kopásvédelmet és stabil viszkozitást biztosít még szélsőséges hő- és nyomásviszonyok között is.
Kiemelkedően alkalmas BMW xDrive, Mercedes-Benz 4MATIC TOD, VW 4Motion, Porsche, Nissan, Land Rover és KIA/Genesis AWD rendszerekhez.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 fejlett teljesen szintetikus hajtóműolaj, amely a Poly-alpha-olefin (PAO) bázisolaj és gondosan hangolt adalékcsomag kombinációjára épül.
Kifejezetten a modern, elektronikusan vezérelt aktív osztóművek igényeire fejlesztették, biztosítva az állandó nyomatékelosztást, a kopásmentes működést és a hatékony erőátvitelt minden üzemállapotban.
A termék rendkívül jó oxidációs stabilitással, hidegfolyási tulajdonsággal és tömítésbarát összetétellel rendelkezik.
Korrózió- és habzásgátló adalékai hosszú élettartamot és üzembiztonságot garantálnak az osztómű számára.
A RAVENOL Transfer Fluid DTF-1 kifejezetten ajánlott és bevált a következő rendszerekben:
BMW: xDrive (ATC 300, 350, 400, 450, 500, 700) – BMW 83220306816, 83222397244, 83222409710 (DTF-1)
Mercedes-Benz: MB 235.64 és MB 239.41 Torque-on-Demand (TOD) – pl. GLE 167, G-Class 463, X-Class 470, OM642 motorokkal
Porsche: 000.043.301.36 (Cayenne 955/957), 000.043.305.63 (Macan 95B, Cayenne 958 benzines)
Volkswagen / Audi: G 052 515 A2 (→ G 055 515 A2), G 052 533 A2, G 052 536 A2 – Touareg, Q7, Amarok osztóművek
Land Rover: IYK500010
Nissan: 999MP-ATFD3MP, 999MP-TF0870P, KLD22-00001EU (ATX90A transfer case)
KIA / Genesis: 3.3 T-GDI AWD, Stinger 2.2 CRDI, G90 3.3 T-GDI, 5.0 GDI AWD
Mopar: 68049954AA (BorgWarner 44-40 osztómű)
Kiváló kenőképesség nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás – hosszú élettartam
Hatékony kopás-, korrózió- és habzásvédelem
Kiegyensúlyozott súrlódási együttható az aktív tengelykapcsolókhoz
Tömítésbarát, színesfémekkel szemben semleges viselkedés
Kizárólag aktív, elektronikusan vezérelt osztóművekhez (Active Transfer Case) ajánlott.
Biztosítja a stabil viszkozitást és a nyomatékátvitelt nagy terhelés mellett is.
Használható a fenti gyári előírásokkal rendelkező rendszerekben.
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 831,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | sárga | Vizuális |
| Dermedéspont | °C | −63 | DIN ISO 3016 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL Transfer Fluid BW 44
Ravenol hajtóműolaj
Kézi sebességváltókhoz és hajtásrendszerekhez
RAVENOL Transfer Fluid BW 44
1 L | 1211147-001
Kategória: Kézi sebességváltókhoz és hajtásrendszerekhez való hajtóműolaj
Cikkszám: 1211147
Specifikáció: Mopar 68089195AA
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Ajánlás: BorgWarner 44-40, BorgWarner 44-44, BorgWarner 44-45 (2016-ig), BorgWarner 44-46, BorgWarner 44-47, BorgWarner 44-48, Chrysler 300C LX, Chrysler osztómű 68214750AC, Chrysler osztómű 68214751AB, Chrysler osztómű 68214751AC (300C LX-hez), MB 236.13 (A 001 989 23 03), Mercedes A 001 989 22 03, Mercedes osztómű A2032800700, Mercedes osztómű A2112800900, Mercedes osztómű A2112801000, Mercedes osztómű A2202800700, Mopar 68049954AC / 68049954AA
A RAVENOL Transfer Fluid BW 44 egy PAO (polialfaolefin) alapú, teljesen szintetikus osztóműolaj speciális adalék- és inhibitorcsomaggal, amely biztosítja az aktív osztómű megfelelő működését.
A RAVENOL Transfer Fluid BW 44 teljesen szintetikus hajtóműolaj, amely elektronikus vezérlésű aktív osztóművekben való használatra készült.
A RAVENOL Transfer Fluid BW 44 optimális teljesítményátvitelt biztosít.
A RAVENOL Transfer Fluid BW 44 a BorgWarner BW 44-40 és BW 44-44 osztómű-rendszerekhez lett kifejlesztve 2016-tól.
A RAVENOL Transfer Fluid BW 44 nagy terhelés mellett is stabil viszkozitást biztosít. Különösen alkalmas, ha MB 236.13 szerinti specifikáció szükséges (Mercedes A001 989 23 03); Mercedes osztóművekhez: A2202800700, A2112801000, A2112800900, A2032800700 – például 4MATIC S-osztály (W220), E-osztály (W211), C-osztály (W203).
Szintén alkalmas Chrysler osztóművekhez: 68214750AC, 68214751AB, 68214751AC – Chrysler 300C LX, Dodge Charger LX/LD, Dodge Magnum LX modellekhez.
Kiváló kenőképesség még nagyon alacsony hőmérsékleten is
Magas és stabil viszkozitási index
Kiváló oxidációs stabilitás
Kopás-, korrózió- és habzás elleni védelem
Jól kiegyensúlyozott súrlódási együttható
Semleges a tömítőanyagokkal szemben
Semleges viselkedés a nemvasfémekkel szemben az inhibitoroknak köszönhetően
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 846,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | sárga | DIN 51757 | |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 7,2 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 37,2 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | 162 | DIN ISO 2909 | |
| Brookfield-viszkozitás -40 °C-on | mPa*s | 7900 | ASTM D2983 |
| Dermedéspont | °C | -66 | DIN ISO 3016 |
| Habzási jellemzők Seq. I (24 °C) | ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
| Habzási jellemzők Seq. II (93,5 °C) | ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
| Habzási jellemzők Seq. III (24 °C 93,5 °C után) | ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
| Négygolyós kopási teszt (VKA) | mm | 0,34 | DIN EN ISO 20623 |
| Négygolyós nyomásállósági teszt (EP) | N | 2200 / 2400 | DIN EN ISO 20623 |
| Kinematikai viszkozitás (DIN EN ISO 20844) | mm²/s | 35,84 | |
| Kinematikai viszkozitás (DIN EN ISO 20844) | mm²/s | 6,619 | |
| Rézlemez korróziós teszt 150 °C-on | 1a | ASTM D130 | |
| Lobbanáspont | °C | 240 | DIN EN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % M/M | 6,9 | ASTM D5800 |