Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111133
Viszkozitás: 5W-40
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelmotoros személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN, API CF
API SN
BMW Longlife-04
GM dexos2™ (Licenc: D20583HI081)
MB-Freigabe 229.31, 229.51
VW 505 00, VW 505 01
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-GH2, 9.55535-S2
Ford WSS-M2C917-A
Porsche A40
VW 502 00
A RAVENOL VMO SAE 5W-40 egy szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) csúcskategóriás motorolaj a CleanSynto® technológia alapján, amelyet korszerű benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel vagy anélkül.
Különösen alkalmas a Pumpe-Düse (PD) dízelmotoros rendszerekhez, valamint modern katalizátorral (TWC) vagy dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Teljesíti a EURO IV, V és VI károsanyag-kibocsátási normákat, hosszabbított olajcsere-intervallummal is alkalmazható (akár 50.000 km vagy 2 év – a gyártó előírása szerint).
Üzemanyag-megtakarítás teljesítménytartományban
Mid SAPS – csökkentett szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Magas viszkozitási index és kopásvédelem még nagy sebesség és terhelés mellett is
Kiváló hidegindítási tulajdonság -30 °C alatt is
Megbízható hidrotőke-működés minden hőmérsékleten
Stabil kenőfilm extrém hőterhelésnél is
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Lerakódásmentes működés a dugattyúgyűrűknél és szelepeknél
Tömítésekkel szembeni semlegesség
Hosszabbított olajcsere-intervallum – környezetbarátabb üzemeltetés
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 848,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 13,3 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 80,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 170 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 4,0 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 6375 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 27.000 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -45 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 8,8 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 242 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 8,7 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,77 % | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Nagyobb rendelési mennyiség (180L felett) esetén egyedi megállapodás alapján.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges. Fizetési mód: előreutalással, készpénz. Átvétel előtt meg kell várni a visszaigazoló e-mailt, hogy átvehető az áru. Bővebben.
Fizetési mód:
Előzetes megegyezés alapján.
Bővebben.
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111133
Viszkozitás: 5W-40
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelmotoros személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C3
API SN, API CF
API SN
BMW Longlife-04
GM dexos2™ (Licenc: D20583HI081)
MB-Freigabe 229.31, 229.51
VW 505 00, VW 505 01
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-GH2, 9.55535-S2
Ford WSS-M2C917-A
Porsche A40
VW 502 00
A RAVENOL VMO SAE 5W-40 egy szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) csúcskategóriás motorolaj a CleanSynto® technológia alapján, amelyet korszerű benzin- és dízelmotorokhoz fejlesztettek ki – turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel vagy anélkül.
Különösen alkalmas a Pumpe-Düse (PD) dízelmotoros rendszerekhez, valamint modern katalizátorral (TWC) vagy dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Teljesíti a EURO IV, V és VI károsanyag-kibocsátási normákat, hosszabbított olajcsere-intervallummal is alkalmazható (akár 50.000 km vagy 2 év – a gyártó előírása szerint).
Üzemanyag-megtakarítás teljesítménytartományban
Mid SAPS – csökkentett szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom
Magas viszkozitási index és kopásvédelem még nagy sebesség és terhelés mellett is
Kiváló hidegindítási tulajdonság -30 °C alatt is
Megbízható hidrotőke-működés minden hőmérsékleten
Stabil kenőfilm extrém hőterhelésnél is
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Lerakódásmentes működés a dugattyúgyűrűknél és szelepeknél
Tömítésekkel szembeni semlegesség
Hosszabbított olajcsere-intervallum – környezetbarátabb üzemeltetés
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 848,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 13,3 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 80,0 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 170 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 4,0 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 6375 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 27.000 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -45 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 8,8 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 242 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 8,7 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,77 % | DIN 51575 |
ACEA C3
API CF
API SN
BMW Longlife-04
Chrysler MS-11106
Fiat 9.55535-GH2 / 9.55535-S2
Ford WSS-M2C917-A
GM dexos2™ (Licenc: D20583HI081)
MB-Freigabe 229.31 / 229.51
Porsche A40
VW 502 00
VW 505 00
VW 505 01