Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100 %-ig szintetikus négyütemű motorolaj - észter technológia.Megfelel a gyártóművek előírásainak, különösen a HONDA és a YAMAHA azon legkorszerűbb modelljeihez, ahol SAE 10W-30 az előírás.
Nagy hőstabilitás jellemzi. A magas nyírásstabilitás védelmet nyújt a motor és a váltó számára is. Sima váltás. JASO MA megfelelés, olajfürdős váltó csúszásmentes technológiával.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb benzinmotorokhoz terveztek, szívó vagy turbófeltöltős, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) olaj használatára.
viszkozitás (≥ 2,6 mPa.s).
Alkalmas a 20-as viszkozitási fokozatú és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igénylő modern benzinmotorokhoz (API SP-RC, SP és/vagy
ILSAC GF-6a szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1™ GEN2 minden olyan új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET,
GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Katalizátorbarát.
Ez az olajtípus egyes motorokban alkalmatlan lehet a használatra. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz (Euro 4, 5, 6)
Prémium kategóriás, Mid SAPS (csökkentett hamutartalmú) motorolaj, amely kompatibilis a korszerű kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel (DPF, katalizátor). Kiválóan alkalmas BMW, Mercedes-Benz, Porsche és VAG (VW, Audi, Seat, Skoda) járművekhez.
Kiemelkedő kopásvédelem és motortisztaság
Csökkenti a DPF eltömődést, növeli az élettartamát
Alacsony hamu-, foszfor- és kéntartalom
Keverhető más szintetikus és ásványi olajokkal
ACEA C3
BMW Longlife-04
MB-Approval 229.51
Porsche C30
VW 504 00 / 507 00
Viszkozitás (100 °C): 11,8 mm²/s
HTHS viszkozitás (150 °C): 3,5 mPa·s
Lobbanáspont: 226 °C
Sűrűség (20 °C): 0,850 g/cm³
Pour point: –36 °C
Szulfatált hamu: 0,68%
TBN: 6,7 mg KOH/g
Kiváló választás minden olyan modern benzin- és dízelmotorhoz, amely ACEA C3 olajat igényel. Figyelem: BMW LL-04 olaj csak EU, Svájc, Norvégia, Liechtenstein területén használható benzinesekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Hibrid járművekhez kifejlesztett üzemanyagrendszer ápoló és teljesítményfokozó adalék
A MOTUL e-FUEL SYSTEM CARE egy kifejezetten hibrid (HEV és PHEV) benzinmotoros járművekhez tervezett, többfunkciós üzemanyag-adalék. Használható minden típusú befecskendezéses, szívó vagy turbófeltöltős benzinmotorhoz, katalizátorral vagy anélkül, ólmozott, ólmozatlan, etanolos, LPG vagy bioüzemanyaggal egyaránt.
Két fő kihívást kezel a hibrid járműveknél:
Stabilizálja a hosszabb ideig a tankban tárolt üzemanyagot.
Védi a benzinmotort, amely stop/start üzemben, magasabb fordulaton és terhelésen működik, mint a hagyományos járműveknél.
Előnyök:
Megőrzi a benzin minőségét és tulajdonságait hosszabb időn át.
Csökkenti a kondenzációt és szétoszlatja a vízrészecskéket, így megelőzi az oxidációt.
Megakadályozza a gyantás és lakkszerű lerakódások kialakulását a befecskendezőkben, szelepeken és az égéstérben.
Hatékonyan tisztítja a befecskendezőket, jobb porlasztást és égést biztosít.
Rendszeres használata csökkenti a fogyasztást, a károsanyag-kibocsátást, és meghosszabbítja a befecskendező rendszer és a katalizátor élettartamát.
Könnyebb indítást, jobb vezetési komfortot és tartós teljesítményt nyújt.
Alkalmazás:
Egy flakon (300 ml) közvetlenül a tankba öntve, tankolás előtt. Egy flakon legfeljebb 50 liter üzemanyaghoz elegendő. Ne lépje túl az ajánlott adagot; szükség esetén két egymást követő kezelés is végezhető. A hatás fenntartásához ajánlott rendszeres használat.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Motorolaj-adalék olajszivárgás megszüntetésére
A MOTUL Engine Oil Stop Leak minden típusú 4 ütemű benzin- és dízelmotorban használható, legyen az szívó vagy turbófeltöltős, katalizátorral szerelt vagy anélküli. Hatékonyan megszünteti a kisebb olajszivárgásokat és szivárgás jellegű veszteségeket a zárt olajkörben.
Főbb előnyök:
Gyorsan és hatékonyan tömíti a kisebb olajszivárgásokat, szivárgásokat és átszivárgásokat.
Megakadályozza az olajveszteséget a tömítések öregedése miatt.
Rugalmassá és tömítőképessé teszi a tömítéseket, megállítja az olaj átszivárgását a szimeringeken.
Minden ásványi és szintetikus motorolajjal kompatibilis.
Használható személyautókban, haszongépjárművekben és minden zárt olajkörű motorban.
Alkalmazás:
Egy 300 ml-es flakon 5 liter motorolajhoz elegendő. Nagyobb olajtöltet esetén további 50 ml szükséges literenként.
Alkalmazás előtt mindig ellenőrizze az olajszintet!
Használat közben fejti ki hatását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Versenyminőségű hajtóműolaj – extrém terheléshez
A MOTUL GEAR COMPETITION 75W140 egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű hajtóműolaj, amelyet kifejezetten versenykörülményekhez, nagy terhelésű mechanikus váltókhoz és differenciálművekhez fejlesztettek ki – beleértve a korlátozott csúszású (LSD) differenciálokat is. Kiemelkedő hőállóságot, nyírásállóságot és kopásvédelmet biztosít, még extrém hőmérséklet- és nyomáskörülmények között is.
100% szintetikus, ester alapú technológia
Kiváló kopásvédelem és fokozott nyomásállóság
Optimális súrlódási tulajdonságok korlátozott csúszású (LSD) differenciálművekhez
Zökkenőmentes működés extrém körülmények között is
Alkalmas hosszútávú versenyzéshez, ralira, driftre és terepversenyekhez
Nagy teljesítményű és versenyautók hátsó- és elsőkerék-meghajtású differenciálművei
Mechanikus sebességváltók, osztóművek, és hajtáslánc elemek
Ideális LSD (Limited Slip Differential) rendszerekhez
Viszkozitási osztály: SAE 75W-140
API GL-5 szabványnak megfelelő
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Befecskendező és üzemanyagrendszer tisztító adalék benzinmotorokhoz
A MOTUL Injector Cleaner Gasoline minden típusú benzinmotorhoz alkalmazható, legyen az befecskendezős vagy karburátoros, szívó vagy turbófeltöltéses, katalizátorral vagy anélkül. Használható mindenféle benzinhez (ólmozott, ólmozatlan, LPG, etanolos E10 bioüzemanyag).
Hatásai és előnyei:
Eltávolítja a teljes üzemanyagrendszerben képződő szennyeződéseket: befecskendező fúvókák, szívószelepek, égéstér, karburátor.
Megszünteti a kondenzvíz okozta oxidációt és a gyantásodást.
Tisztítás közben kenést biztosít, és megakadályozza a levált mikrorészecskék újbóli lerakódását.
Rendszeres használata visszaállítja a motor eredeti teljesítményét, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.
Könnyebb hidegindítást és jobb vezetési élményt nyújt.
Meghosszabbítja a befecskendező rendszer és a katalizátor élettartamát.
Alkalmazás:
Egy flakon (300 ml) közvetlenül a benzintartályba öntve, tankolás előtt. Egy flakon legfeljebb 50 liter üzemanyaghoz elegendő. Szükség esetén két egymást követő kezelés is elvégezhető.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Dízel befecskendező és üzemanyagrendszer tisztító adalék
A MOTUL Injector Cleaner Diesel minden típusú dízel befecskendező rendszerhez használható, legyen az közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, szívó vagy turbófeltöltős, részecskeszűrővel (DPF) és/vagy SCR rendszerrel szerelt vagy anélküli motor.
Hatásai és előnyei:
Eltávolítja a lerakódásokat a befecskendező fúvókákból, a szívószelepekről, az égéstérből és a befecskendező szivattyúból.
Megszünteti a kondenzvíz és a gyantásodás okozta problémákat.
Tisztítás közben kenést biztosít, megelőzi a levált mikrorészecskék újbóli lerakódását.
Védi az üzemanyagot az oxidációtól és a mikroorganizmusok képződésétől.
Helyreállítja a motor teljesítményét, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.
Könnyebb hidegindítást és jobb menetkomfortot biztosít.
Meghosszabbítja a befecskendező rendszer és az utókezelő rendszerek élettartamát.
Alkalmazás:
Egy flakon (300 ml) közvetlenül a dízel üzemanyagtartályba öntve, tankolás előtt. Egy flakon legfeljebb 50 liter üzemanyaghoz elegendő. Szükség esetén két egymást követő kezelés is elvégezhető.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus automata váltóolaj
Viszkozitás: ATF
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI ATF egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű automata váltóolaj, amelyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a legtöbb modern automata sebességváltó (manuális mód, szekvenciális mód, elektronikus vezérlés stb.) és a legtöbb szervokormány rendszer követelményeinek.
Üzemanyag-takarékosság: Csökkenti az epicykloid fogaskerekek súrlódását, ezáltal hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Anti-shudder teljesítmény: Megakadályozza a rezgéseket a motor lendkerékén, ezáltal simább működést biztosít.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok: Javítja az automata váltók reakcióját alacsony hőmérsékleten.
Hosszabb élettartam: Jobb nyírási stabilitás magas hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
Kiváló kopás-, korrózió- és habzásgátló tulajdonságok: Biztosítja a váltó hosszú távú védelmét.
A MOTUL MULTI ATF ajánlott a legtöbb modern automata sebességváltóhoz, beleértve a manuális módot, szekvenciális módot és elektronikus vezérlésű rendszereket. Emellett alkalmas a legtöbb szervokormány rendszerhez is.
DEXRON: III, IIIH, IIIG, IIE, IID
MERCON: Ford M2C138-CJ, M2C166-H
Allison: C-4
Toyota: T-IV
Nissan: Matic D, J, K
Mazda: ATF M-III, ATF M-V
Honda: ATF-Z1 (kivéve CVT)
BMW: LA2634, LT71141
VW: G 052 162, G 052 990, G 055 025
Hyundai/Kia: SP-II, SP-III
Mitsubishi: SP-II, SP-III
Subaru: ATF, ATF-HP
Suzuki: ATF 3314, 3317
Isuzu: Besco ATF II, III
Daihatsu: AFT D3-SP
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Technoszintetikus CVT váltóolaj
Viszkozitás: Nem besorolt (NC)
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI CVTF egy magas teljesítményű, technoszintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten a folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alkalmas mind lánc-, mind szíjhajtású CVT rendszerekhez, és széles körben használható különböző gyártók járműveiben.
Kiváló súrlódási tulajdonságok: Biztosítja a zökkenőmentes váltást és a hosszú élettartamot.
Magas hőmérsékleti stabilitás: Megőrzi tulajdonságait szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is.
Kopásvédelem: Hosszabb élettartamot biztosít a váltó alkatrészeinek.
Oxidációs ellenállás: Megakadályozza az olaj lebomlását, így hosszabb csereperiódust tesz lehetővé.
A MOTUL MULTI CVTF ajánlott számos CVT váltós járműhöz, beleértve az amerikai (GM, FORD, CHRYSLER), ázsiai (HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA) és európai (AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT) gyártók modelljeit. Fontos megjegyezni, hogy nem ajánlott hibrid üzemű gépkocsik CVT váltóihoz.
AUDI G 052 180, G 052 516, Multitronic, TL 52 116, TL 52 180, TL
52 516
BMW 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, EZL 799, EZL 799 A
CHERY CVT, WCF-1
CHRYSLER CVTF+4, NS-2
CITROËN 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT
Fluid DFE, CVTF 3320, CVT Fluid DFC, Fluid TC
DODGE 05191184AA, CVTF+4, NS-2
DS (CAPSA) 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
FIAT Tutela Car CVT N.G
FORD CVT23, CVT30, MERCON C, WSS-M2C928-A, WSSM2C933-A, XT-7-QCFT
GENERAL MOTORS 1940713, 1940714, CVTF I-Green2, DEX-CVT, HP CVTF
95529854, VT40
HONDA 08200-9006, 08200-HCF-2, 0826099905HE, 087009006,
HMMF (Honda Multi Matic Fluid) for CVT models only,
without wet starting clutch, CVT-F, Genuine CVT Fluid,
HCF-2, Ultra HEVF-Type 1, Z-1 (CVT models only, without
starting clutch, not for Honda Jazz & Fit MY 2001-2007)
HYUNDAI CVT-1, Genuine CVTF, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
INFINITI NS-1, NS-2, NS-3
JEEP 05191184AA, CVTF+4, NS-2, VTF
KIA CVT-1, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
LEXUS CVTF 3320, CVT FE, Fluid FE, Fluid TC
LIFAN CVT
MAZDA CVTF 3320, JWS 3320
MERCEDES-BENZ A 001 989 46 03, MB 236.20
MG EM-CVTF
MINI 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, COOPER EZL 799 A,
EZL 799, ZF CVT V1
MITSUBISHI CVTF ECO J4, Dia Queen CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT
Fluid J1), Dia Queen CVTF-J4, Dia Queen CVTF-J4+ (MMC
Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+), MZ313973, SP III (CVT
models only)
NISSAN 999MP-NS200P, KTF-1, N-CVT, NS-1, NS-2, NS-2V, NS-3
OPEL 7-speed CVT, HP CVTF 95529854, VT40
PERODUA D-CVT
PEUGEOT 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
RENAULT CVT CK/SK/FK, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
ROVER EM-CVTF, Unipart Transmatic ATF
SATURN 22688912, DEX-CVT
SEAT G 052 180, G 052 516
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
ACEA C3
VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Volkswagen-benzines és dízelmotorokhoz jóváhagyott szintetikus technológiájú motorolaj
Szintetikus technológiájú „Fuel Economy” motorolaj, amelyet kifejezetten a VAG csoport (Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT) legújabb Euro 4, 5 és 6 besorolású motorjaihoz fejlesztettek ki. A termék alacsony szulfáthamu-, kén- és foszfortartalmú (low-SAPS) összetételével teljes mértékben kompatibilis a korszerű kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel (DPF, SCR, TWC).
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a következő VW előírásokkal:
Benzinmotorok: VW 501 01, 502 00, 503 00, 503 01
Dízelmotorok: VW 505 00, 505 01, 506 00, 506 01
⚠️ Fontos megjegyzés: A 2003–2007 közötti VW R5 és V10 TDI motorokhoz kizárólag VW 506 01 jóváhagyású olaj (pl. MOTUL Specific 506 01 0W-30) használható.
Szabványok:
ACEA C3
Gyártói jóváhagyások:
VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Korszerű kipufogógáz-kezelő rendszerekkel kompatibilis (DPF, TWC, SCR)
Alacsony SAPS összetétel: megakadályozza a DPF eltömődését, csökkenti az olaj öregedését és a fogyasztást
SAE 0W-30 viszkozitás: üzemanyag-megtakarítás hidegüzemben, gyors olajnyomás-felépülés, jobb motorreakció és vezetési élmény
Megnövelt motortisztaság: különösen fontos a hosszú, akár 30–50 000 km-es olajcsere-intervallum esetén
Kiváló kopásvédelem a gyári 650 órás VW motorkopási teszt alapján
Ajánlott:
Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT új generációs benzin- és dízelmotorjaihoz
DPF-fel, SCR-rel és/vagy TWC-vel szerelt járművekhez
Rugalmas, fedélzeti számítógép által vezérelt hosszú olajcsere-intervallumhoz
Nem keverhető olyan olajokkal, amelyek nem rendelkeznek VW 504 00 / 507 00 jóváhagyással. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő előírásokat.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
Viskozitási osztály (SAE J300) | 0W-30 |
Sűrűség 20 °C-on | 0,840 g/cm³ |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 63,6 mm²/s |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 12,1 mm²/s |
Magas hőmérsékleti nyíróviszkozitás | 3,5 mPa·s (HTHS @150 °C) |
Viszkozitási index | 191 |
Dermedéspont (Pour point) | –51 °C |
Lobbanáspont (Flash point) | 228 °C |
Szulfáthamu (Sulfated Ash) | 0,78% |
TBN (Teljes bázisszám) | 8,2 mg KOH/g |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A hivatalos VOLKSWAGEN jóváhagyások garantálják a termék fejlesztési és gyártási folyamatainak minőségét, különösen a következők esetében:
az oxidáció-, kopás-, korrózió- és habzásgátló tulajdonságok tekintetében.
A szintetikus alapanyag kiváló kenési tulajdonságokat biztosít a szelepsorozatra ható, az egységnek köszönhető többletterhelés kezeléséhez.
befecskendező működtetése miatt, minimalizálja a súrlódást és biztosítja a modern motorokban megfigyelhető magas hőmérsékleten való ellenállást.
Elkerüli a szelepsor kopását a motor teljesítményének megőrzése érdekében.
"Mid SAPS" technológia a katalizátorok legújabb generációjával való jobb kompatibilitás érdekében.
A FORD WSS M2C 917 A specifikáció a FORD Galaxy 1.9L TDI motorhoz szükséges a MY2006-os évjáratig; és a FORD Ka 1.2L 1.2L motorhoz.
Duratec és 1.3L Duratorq TDCi motorokhoz a 2008-as MY-től.
Csereperiódus: a gyártó ajánlásai szerint, és a saját használatra hangolva.
Szintetikus vagy ásványi olajokkal keverhető.
Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű szintetikus technológiával készült üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a VAG csoport legújabb generációs motorjai számára terveztek, amelyek jóváhagyott VW 508 00 509 00 kenőanyagot igényelnek. Kifejezetten a VW, AUDI, SKODA és SEAT márkák egyes nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz, amelyek katalizátorral (CAT) és dízel részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve. Alkalmas az ACEA C5, ACEA 6 vagy API SP szabványoknak megfelelő 0W-20 viszkozitású üzemanyag-takarékos kenőanyagtípust igénylő motorokhoz is. Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: benzinhez, dízelhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Ez a Synthese-Technologie motorolaj kizárólag a VW, AUDI, SKODA és SEAT VW 508 00 509 00 specifikációjú, a VAG csoporthoz tartozó legújabb generációs benzin- és dízelmotorok kenésére készült. A VW és AUDI motorok legújabb generációja, a nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorok, nagyon speciális kenőanyagot igényelnek, mivel sokkal nagyobb erőfeszítéseket tesznek és magasabb hőmérsékleten működnek, miközben ugyanazt a teljesítményszintet nyújtják, mint a korábbi motorgenerációk, amelyeket leváltanak.
A szabványos VW 508 00 509 00 különösen igényes az üzemanyag-fogyasztási teljesítményre, és az ACEA C5/C6 kenőanyagokra vonatkozó szabványaihoz kapcsolódóan a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 jelentős energiamegtakarítási teljesítményt nyújt (akár 1,5%-ot az 5W-30 referenciaolajhoz képest). Ez a jobb üzemanyag-fogyasztás alacsonyabb szennyezőanyag-szintet jelent, és teljes mértékben megfelel az olyan gyártók, mint a VW, AUDI, SKODA és SEAT CO2-csökkentésre vonatkozó kötelezettségvállalásainak.
A VW 508 00 509 00 specifikáció egy egyedi specifikáció, ezért nem kompatibilis visszafelé, és nem terjed ki más VW-szabványokra.
A Porsche C20 specifikációja az olajfilm-ellenállás szempontjából igen magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben. Minden olyan PORSCHE motorra vonatkozik, amely ezt a C20-as szabványt követeli meg, jelenleg a Porsche Macan R4-re, kivéve a kínai piacot, valamint néhány Panamera és Cayenne motorra. A FORD WSS-M2C956-A1 specifikáció a VW 508 00 509 00 szabványon alapul, és a VW-vel való együttműködésből eredő FORD benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, mint például a Ford Tourneo Connect motorokra az MY2021-től.
A MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 kiváló olajfilm-ellenállást biztosít, miközben megkönnyíti a hidegindítást, csökkenti a súrlódást a motorban, fenntartja az olajnyomást és csökkenti a motor üzemi hőmérsékletét.
Kivételes kenési tulajdonságai révén a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 magas szintű kopásállóságot, magas hőmérsékleti ellenállást és oxidációs ellenállást biztosít. Csökkenti a lerakódások kialakulását, csökkenti a kopást és lehetővé teszi az olajfogyasztás tökéletes szabályozását.
A SAE 0W-20 viszkozitási fokozat minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, lehetővé teszi az üzemanyag-takarékossági előnyöket, különösen akkor, ha az olaj hideg.
Javítja az olaj áramlását indításkor, gyorsabb olajnyomás felépülést, gyorsabb fordulatszám-emelést és gyorsabban éri el az üzemi hőmérsékletet.
Környezetbarát, ez az olajtípus lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, és ezáltal minimalizálja az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátását.