Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett szintetikus technológiájú motorolaj modern benzin- és dízelmotorokhoz
A Mobil Super™ 3000 XE1 5W-30 egy fejlett szintetikus technológiájú, alacsony hamutartalmú motorolaj, amelyet úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa a kipufogógáz-utókezelő rendszerek élettartamát és fenntartsa azok hatékonyságát mind dízel-, mind benzinüzemű járművekben.
Kipufogógáz-utókezelő rendszerek hatékonyságának megőrzése: Segít fenntartani a dízel részecskeszűrők (DPF) és benzin katalizátorok hatékonyságát.
Kiváló hő- és oxidációs stabilitás: Lehetővé teszi a hosszabb üzemelést magas hőmérsékleten anélkül, hogy az olaj besűrűsödne vagy lebomlana.
Kiváló folyékonyság alacsony hőmérsékleten: Gyors olajkeringést biztosít hidegindításkor is.
Hosszú távú motorvédelem: Védelmet nyújt a kopás, az iszap és a lerakódások ellen.
A Mobil Super™ 3000 XE1 5W-30 megfelel a legújabb motorolaj-specifikációknak, és kompatibilis a modern dízel részecskeszűrőkkel és benzin katalizátorokkal. Kiváló teljesítményt nyújt mind nagyon alacsony, mind nagyon magas üzemi hőmérsékleten, valamint hosszú távú motorvédelmet biztosít a kopás, az iszap és a lerakódások ellen.
Gyártói jóváhagyások:
MB-Approval 229.51
MB-Approval 229.52
Megfelel vagy túlteljesíti az alábbi követelményeket:
API SL
API SM
API SN
API SN PLUS
ACEA C3
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| SAE viszkozitási osztály | 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40°C (mm²/s) | 69,6 |
| Kinematikai viszkozitás @ 100°C (mm²/s) | 11,9 |
| Viszkozitási index | 168 |
| Sűrűség @ 15,6°C (g/ml) | 0,853 |
| Dermedéspont (°C) | -39 |
| Lobbanáspont (°C) | 232 |
Megjegyzés: Mindig ellenőrizze járműve kezelési útmutatóját a gyártó által ajánlott viszkozitási osztály és specifikációk tekintetében.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 3000 4T 10W-40 egy prémium minőségű, ásványi bázisú motorolaj, kifejezetten 4 ütemű motorkerékpárokhoz, ATV-khez, UTV-khez, SxS járművekhez és vízi járművekhez fejlesztve. Megbízható védelmet nyújt a motor, a váltó és a kuplung számára, még intenzív használat mellett is.
Viszkozitás: SAE 10W-40
Alap: Ásványi (mineral) motorolaj
Szabványok és jóváhagyások:
API SM (visszafelé kompatibilis korábbi API kategóriákkal)
JASO MA2 (nedves kuplunghoz optimalizált teljesítmény)
Kiszerelés: 4 liter
Kiváló kopásvédelem és hosszabb élettartam a motornak.
Optimális kuplungműködés a JASO MA2 szabványnak megfelelően.
Megbízható hő- és oxidációállóság, nagy igénybevétel mellett is.
Biztos váltóvédelem és sima sebességváltás.
Motorkerékpárok (utcai, túra és off-road)
ATV, UTV, SxS járművek
Jet-ski és egyéb vízi járművek
TULAJDONSÁGOK
Viszkozitási osztály SAE J 300: 10W-40
Sűrűség 20°C-on (68°F) ASTM D1298: 0,864
Viszkozitás 40°C-on (104°F) ASTM D445: 100,8 mm²/s
Viszkozitás 100°C-on (212°F) ASTM D445: 15,1 mm²/s
Viszkozitási index ASTM D2270: 157,0
Dermedéspont ASTM D97: -33,0 °C / -27,0 °F
Lobbanáspont ASTM D92: 232,0 °C / 450,0 °F
TBN ASTM D2896: 6,6 mg KOH/g
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Minden meglévő nemzetközi szabványt meghalad.
A szintetikus kenőanyagok úttörője, a Motul kifejlesztette a 300V Motorsport termékcsaládot, amely az egyedülálló ESTER Core® technológián alapul, amely páratlan teljesítménynövekedést, kiváló kenést és optimális védelmet biztosít, a legjobb feltételeket a végső győzelemhez!
100 %-ban szintetikus 4 ütemű versenymotorolaj, amelyet a gyári csapatok számára fejlesztettek ki az országúti és terepversenyzésben. A 300V² Factory Line a fejlett Ester Core® technológia előnyeit kínálja a maximális teljesítményleadás és a tökéletes kopásvédelem érdekében - kompromisszumok nélkül. A szintetikus észterek különleges kiválasztása és a megújuló nyersanyagokból származó szintetikus és alapolajok optimális kiválasztása innovatív adalékanyag-csomaggal kombinálva rendkívüli szinergiát alkot. A Motul optimális teljesítményt garantál a motor, a sebességváltó és a tengelykapcsoló megbízhatóságának és kopásvédelmének kompromisszummentes biztosítása nélkül, függetlenül a szélsőséges körülmények közötti használattól: országúton és terepen.
Műszaki információk:
Alkalmazás: Versenyzés - Gyári vonal
Motortípus: 4 ütemű
járműtípus: motorkerékpár / utcai motor, motocross, enduro
minőség: 100 % szintetikus, ESTER Core
viszkozitás: 10W50
OEM jóváhagyások: a JASO és az API meglévő szabványai felett, a nedves tengelykapcsoló kompatibilitását a JASO T903 Annex A. teszt alapján ellenőrizték.
Nemzetközi szabványok:
API:
Az API (American Petroleum Institute) szabványok a benzinmotorokhoz használt motorolajok teljesítményét szolgálati kategóriák ("S") segítségével határozzák meg. Ezek a legújabb, 2010 óta érvényes "SN" szervizkategóriától a legrégebbi, 2001-ben bevezetett "SJ" kategóriáig terjednek. Fontos, hogy a legújabb szervizkategória lefedje az előző szervizkategóriák képességeit.
JASO:
A JASO (Japán Autóipari Szabványügyi Szervezet) a JASO T903-as szabványával saját szabványt dolgozott ki a 4 ütemű motorkerékpár-motorolajokra. Az MA, MA1 és MA2 osztályok most megkönnyítik a motorkerékpár-motorolajok kiválasztását, amelyeket kifejezetten a nedves tengelykapcsolókhoz fejlesztettek ki. A JASO MA2 a legmagasabb súrlódási együtthatót és ezáltal optimális kuplungkompatibilitást jelent a sebességváltások során - a gyorsítási fázisban és még tartósan nagy sebességnél is. A MOTUL 4 ütemű motorolajok megfelelnek a JASO MA2 specifikációnak a legújabb JASO T903 szabvány szerint. Kivételt képeznek a 300V versenymotorolajok, amelyek viszont meghaladják a meglévő szabványokat.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz
Felhasználási terület
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten olyan gyártók számára tervezve, amelyek alacsony súrlódású, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitású és „Mid SAPS” (csökkentett szulfáthamu ≤ 0,8%, foszfor ≤ 0,09%, kén ≤ 0,3%) tartalmú olajat írnak elő.
Alkalmas a legújabb generációs benzin- és dízelmotorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 4, 5 vagy 6 emissziós előírásoknak, és ACEA C2 „Fuel Economy” kenőanyagot igényelnek. Kompatibilis katalizátorokkal és dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Teljesítmény
Kiváló kopásvédelem és magas hőmérsékleti stabilitás a kontrollált olajfogyasztásért
Kiemelkedő oxidációs ellenállás, tisztább motor és hosszabb élettartam
Megfelel az API SP-RC „Resource Conserving” követelményeinek
Megvédi a modern turbós, közvetlen befecskendezésű benzinmotorokat az LSPI (Low Speed Pre-Ignition) jelenségtől
Kifejezetten ajánlott többek között a Honda, Subaru, Suzuki, Toyota modern motorjaihoz
Gyártói jóváhagyások és szabványok
Szabványok: ACEA C2, API SP-RC, ILSAC GF-6A
OEM jóváhagyások: BMW LL-12 FE, Ford WSS-M2C950-A, MB 229.61
OEM teljesítmények: Chrysler MS-13340 / MS-90047, Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Mercedes-Benz MB 227.61
Tulajdonságok (műszaki adatok)
Viszkozitásfokozat: SAE 0W-30
Sűrűség 20 °C-on: 0,842 g/cm³
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on: 50,8 mm²/s
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on: 9,9 mm²/s
HTHS viszkozitás 150 °C-on: 3,1 mPa.s
Viszkozitási index: 185
Dermedéspont: –42 °C
Szulfáthamu: 0,77%
TBN: 9,5 mg KOH/g
Lobbanáspont: 238 °C
8100_eco-clean_0w-30_en_fr_motu…
Ajánlás
Olajcsere: a gyártó előírásai szerint.
Ne keverje olyan olajokkal, amelyek nem felelnek meg az ACEA C2 szabványnak.
Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A DS SUPER AGRI 10W-30 egy többcélú kenőanyag (STOU – Super Tractor Oil Universal), amely mezőgazdasági gépekhez, traktorokhoz lett kifejlesztve. Alkalmas:
turbófeltöltős vagy szívó dízelmotorokhoz,
benzinmotorokhoz,
váltókhoz,
nedves fékrendszerekhez,
hidraulikarendszerekhez.
A DS SUPER AGRI 10W-30 ajánlott a normál körülmények között működő mezőgazdasági gépekhez, mint például:
CASE
INTERNATIONAL HARVESTER
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
NEW HOLLAND / FORD / FIATAGRI
RENAULT
SAME DEUTZ FAHR csoport
Jóváhagyással rendelkezik a ZF TE-ML 06D szerint is: például a ZF Eccom 1.5 típusú váltókhoz, amelyek a SAME-DEUTZ-FAHR csoport traktorjaiban és más márkákban találhatók.
Kiváló diszpergáló tulajdonságokkal rendelkezik, megelőzi az olajszűrő eltömődését, tisztán tartja a motort a csereperiódus végéig.
Hatékony és halk működést biztosít a nedves fékeknél.
Egyetlen univerzális kenőanyagként használható a motorhoz, váltókhoz (sebességváltó és tengelyek), nedves fékekhez és hidraulikarendszerekhez – ezáltal kizárható a hibás felhasználás.
Kiváló hidegfolyási tulajdonságokkal rendelkezik a gyorsabb működés érdekében.
| Tulajdonság | Módszer | Érték |
|---|---|---|
| Viskozitási osztály | SAE J300 | 10W-30 |
| Sűrűség 20°C-on | ASTM D1298 | 0,876 |
| Kinematikus viszkozitás 40°C-on | ASTM D445 | 68,7 mm²/s |
| Kinematikus viszkozitás 100°C-on | ASTM D445 | 10,8 mm²/s |
| Viszkozitási index | ASTM D2270 | 147 |
| Dermedéspont | ASTM D97 | -36 °C |
| TBN (Teljes bázisszám) | ASTM D2896 | 11,4 mg KOH/g |
| Lobbanáspont | ASTM D92 | 222 °C |
Megfelel a következő szabványoknak:
SAE 10W-30 (motor)
API CF-4 / SF (motor), GL-4 (váltó)
ACEA E2 (motor)
ISO VG 68 (hidraulika)
AFNOR 48603 HV (hidraulika)
Jóváhagyások:
CASE IH: MS 1118 / 1207 / 1209 (váltó)
CATERPILLAR: TO-2 (váltó)
FORD: ESN M2C 41B / 121E / 134D / 159C (váltó)
JOHN DEERE: JDM J27 / J20C (váltó)
További megfelelések:
ALLISON TRANSMISSION: C-4 (váltó)
SINOTRUK (CNHTC): CNH MAT 3525 (váltó)
MASSEY FERGUSON: CMS M 1127 / 1135 / 1141 / 1144 / 1145 (váltó)
SAME - DEUTZ - FAHR (váltó)
NEW HOLLAND: NH 024C / 324B / 410B / 540B (váltó)
MERCEDES-BENZ: MB 227.1 / 228.1 / 228.3 (motor, dugattyútisztaság)
ZF: TE-ML 06B / 06D / 06N / 07B (váltó – ZF001103 jóváhagyással)
Az olajcsere gyártói előírás szerint történjen, a felhasználás módjához igazítva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
ACEA C3
VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Volkswagen-benzines és dízelmotorokhoz jóváhagyott szintetikus technológiájú motorolaj
Szintetikus technológiájú „Fuel Economy” motorolaj, amelyet kifejezetten a VAG csoport (Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT) legújabb Euro 4, 5 és 6 besorolású motorjaihoz fejlesztettek ki. A termék alacsony szulfáthamu-, kén- és foszfortartalmú (low-SAPS) összetételével teljes mértékben kompatibilis a korszerű kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel (DPF, SCR, TWC).
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a következő VW előírásokkal:
Benzinmotorok: VW 501 01, 502 00, 503 00, 503 01
Dízelmotorok: VW 505 00, 505 01, 506 00, 506 01
⚠️ Fontos megjegyzés: A 2003–2007 közötti VW R5 és V10 TDI motorokhoz kizárólag VW 506 01 jóváhagyású olaj (pl. MOTUL Specific 506 01 0W-30) használható.
Szabványok:
ACEA C3
Gyártói jóváhagyások:
VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Korszerű kipufogógáz-kezelő rendszerekkel kompatibilis (DPF, TWC, SCR)
Alacsony SAPS összetétel: megakadályozza a DPF eltömődését, csökkenti az olaj öregedését és a fogyasztást
SAE 0W-30 viszkozitás: üzemanyag-megtakarítás hidegüzemben, gyors olajnyomás-felépülés, jobb motorreakció és vezetési élmény
Megnövelt motortisztaság: különösen fontos a hosszú, akár 30–50 000 km-es olajcsere-intervallum esetén
Kiváló kopásvédelem a gyári 650 órás VW motorkopási teszt alapján
Ajánlott:
Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT új generációs benzin- és dízelmotorjaihoz
DPF-fel, SCR-rel és/vagy TWC-vel szerelt járművekhez
Rugalmas, fedélzeti számítógép által vezérelt hosszú olajcsere-intervallumhoz
Nem keverhető olyan olajokkal, amelyek nem rendelkeznek VW 504 00 / 507 00 jóváhagyással. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő előírásokat.
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| Viskozitási osztály (SAE J300) | 0W-30 |
| Sűrűség 20 °C-on | 0,840 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 63,6 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 12,1 mm²/s |
| Magas hőmérsékleti nyíróviszkozitás | 3,5 mPa·s (HTHS @150 °C) |
| Viszkozitási index | 191 |
| Dermedéspont (Pour point) | –51 °C |
| Lobbanáspont (Flash point) | 228 °C |
| Szulfáthamu (Sulfated Ash) | 0,78% |
| TBN (Teljes bázisszám) | 8,2 mg KOH/g |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-20
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 egy 100%-ban szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a FORD és más OEM gyártók számára fejlesztettek ki, akik alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitású olajat igényelnek (≥2,6 és <2,9 mPa.s). Ez az olaj különösen alkalmas a legújabb generációs, szívó vagy turbófeltöltős, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzin- és dízelmotoros járművekhez, amelyek megfelelnek az EURO 4, EURO 5 vagy EURO 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C5 motorolajat igényelnek.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 kompatibilis a katalizátorokkal, és alkalmazható minden típusú benzinhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési utasításában vagy kézikönyvében az előírt specifikációkat.
Üzemanyag-takarékosság: Az olaj folyékonysága hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez, ezáltal csökkentve a CO₂-kibocsátást.
Kiváló alacsony hőmérsékleti teljesítmény: Megbízható hidegindítást és gyors motorvédelmet biztosít alacsony hőmérsékleten is.
Aktív tisztító adalékok: Megakadályozzák a lerakódások és az iszap képződését, elősegítve a motor tisztaságát és hosszú élettartamát.
Kiemelkedő kopásvédelem: Hosszabb motorélettartamot biztosít magas és alacsony hőmérsékleten egyaránt.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 motorolaj ajánlott a következő specifikációkat igénylő járművekhez:
FORD: WSS-M2C948-B
JAGUAR: STJLR.03.5004
LAND ROVER: STJLR.03.5004
Ez az olaj különösen ajánlott az 1.0L EcoBoost háromhengeres benzinmotorokhoz, de teljes mértékben kompatibilis más FORD benzinmotorokkal is, kivéve a következőket:
Ford Ka 2009 (08/2008): Ford 917-A specifikáció szükséges
Ford Focus ST 2.5L Duratec (2004): Ford 913-D specifikáció szükséges
Ford Focus RS (2004): Ford 937-A specifikáció szükséges
1.3L, 1.6L és 1.8L Duratec motorok: Ford 913-D specifikáció szükséges
ACEA: C5
API: SN
OEM jóváhagyások: FORD WSS-M2C948-B, JAGUAR STJLR.03.5004, LAND ROVER STJLR.03.5004
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-20
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 egy 100%-ban szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a FORD és más OEM gyártók számára fejlesztettek ki, akik alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitású olajat igényelnek (≥2,6 és <2,9 mPa.s). Ez az olaj különösen alkalmas a legújabb generációs, szívó vagy turbófeltöltős, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzin- és dízelmotoros járművekhez, amelyek megfelelnek az EURO 4, EURO 5 vagy EURO 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C5 motorolajat igényelnek.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 kompatibilis a katalizátorokkal, és alkalmazható minden típusú benzinhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési utasításában vagy kézikönyvében az előírt specifikációkat.
Üzemanyag-takarékosság: Az olaj folyékonysága hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez, ezáltal csökkentve a CO₂-kibocsátást.
Kiváló alacsony hőmérsékleti teljesítmény: Megbízható hidegindítást és gyors motorvédelmet biztosít alacsony hőmérsékleten is.
Aktív tisztító adalékok: Megakadályozzák a lerakódások és az iszap képződését, elősegítve a motor tisztaságát és hosszú élettartamát.
Kiemelkedő kopásvédelem: Hosszabb motorélettartamot biztosít magas és alacsony hőmérsékleten egyaránt.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 motorolaj ajánlott a következő specifikációkat igénylő járművekhez:
FORD: WSS-M2C948-B
JAGUAR: STJLR.03.5004
LAND ROVER: STJLR.03.5004
Ez az olaj különösen ajánlott az 1.0L EcoBoost háromhengeres benzinmotorokhoz, de teljes mértékben kompatibilis más FORD benzinmotorokkal is, kivéve a következőket:
Ford Ka 2009 (08/2008): Ford 917-A specifikáció szükséges
Ford Focus ST 2.5L Duratec (2004): Ford 913-D specifikáció szükséges
Ford Focus RS (2004): Ford 937-A specifikáció szükséges
1.3L, 1.6L és 1.8L Duratec motorok: Ford 913-D specifikáció szükséges
ACEA: C5
API: SN
OEM jóváhagyások: FORD WSS-M2C948-B, JAGUAR STJLR.03.5004, LAND ROVER STJLR.03.5004
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Tekma Mega X 15W-40 egy megbízható, ásványi alapú dízelmotorolaj, amelyet európai, amerikai vagy japán nagy terhelésű szívó és turbófeltöltős dízelmotorokhoz terveztek.
Ajánlott olyan motorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 2, 3, 4 vagy Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és fel vannak szerelve EGR (füstgáz-visszavezetés) és SCR (AdBlue) rendszerrel.
Használható régebbi generációs motorokhoz is, kiváló választás teherautókhoz, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
Szabványok:
ACEA E7 (felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4 / CH-4
Jóváhagyások:
MACK EO-N
MB 228.3
RENAULT VI RLD-2
VOLVO VDS-3
Megfelelések:
KAMAZ (Euro 3/4/5)
CUMMINS CES 20078
MAN 3275
GLOBAL DHD-1
CATERPILLAR ECF-1a
MTU Type 2
DEUTZ DQC-III
DETROIT Diesel DDC 93K215
Közúti haszongépjárművek
Mezőgazdasági és építőipari gépek
Régebbi és újabb típusú dízelmotorok
Vegyes járműparkok kenőanyaga
20 literes kanna (további ipari kiszerelés is elérhető)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Tekma Mega X 15W-40 egy megbízható, ásványi alapú dízelmotorolaj, amelyet európai, amerikai vagy japán nagy terhelésű szívó és turbófeltöltős dízelmotorokhoz terveztek.
Ajánlott olyan motorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 2, 3, 4 vagy Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és fel vannak szerelve EGR (füstgáz-visszavezetés) és SCR (AdBlue) rendszerrel.
Használható régebbi generációs motorokhoz is, kiváló választás teherautókhoz, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
Szabványok:
ACEA E7 (felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4 / CH-4
Jóváhagyások:
MACK EO-N
MB 228.3
RENAULT VI RLD-2
VOLVO VDS-3
Megfelelések:
KAMAZ (Euro 3/4/5)
CUMMINS CES 20078
MAN 3275
GLOBAL DHD-1
CATERPILLAR ECF-1a
MTU Type 2
DEUTZ DQC-III
DETROIT Diesel DDC 93K215
Közúti haszongépjárművek
Mezőgazdasági és építőipari gépek
Régebbi és újabb típusú dízelmotorok
Vegyes járműparkok kenőanyaga
20 literes kanna (további ipari kiszerelés is elérhető)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások: Chrysler License-No. 40630041 FCA US LLC
Ajánlás: Chrysler MS-9602, Fiat 9.55550-AV4, Mopar 68218054GA, Mopar 68218057GA, Mopar 68218058GA.
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL ATF+4® Fluid egy szintetikus, engedélyezett automata sebességváltó folyadék ATF egyedi adalékanyag csomaggal a Fiat-Chrysler, Jeep és Dodge automata sebességváltókhoz.
A RAVENOL ATF+4® Fluid maximális kopásvédelmet garantál minden üzemi körülmények között.
A RAVENOL ATF+4® Fluid keverhető minden ATF+4®, ATF+2® vagy ATF+3® sebességváltóolajjal.
Alkalmazási megjegyzés
A RAVENOL ATF+4® Fluidot a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, RAM, Jeep és Eagle automata sebességváltóval rendelkező járművek automata váltóolajának utántöltéséhez és feltöltéséhez ajánljuk.
A RAVENOL ATF+4® Fluid eléri az FCA US LLC (Fiat Chrysler Automobiles) garanciáját, és a 40630041 licencszámmal került forgalomba.
A RAVENOL ATF+4® Fluid megfelel a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep és Eagle automata váltóolajokra vonatkozó jelenlegi és korábbi szabványok követelményeinek.
Jellemzők
Jobb védelem és jobb teljesítmény az ATF+3®-nál
Meghosszabbított sebességváltó élettartam
Csökkenti a karbantartási költségeket
Jobb váltási minőség a konzisztens viszkozitási profilnak köszönhetően
Jobb hidegáramlási tulajdonságok
Zökkenőmentes kapcsolás alacsony hőmérsékleten
Alacsonyabb sebességváltó kopás alacsony hőmérsékleten történő üzemeltetés esetén
Jobb oxidációs stabilitás és hőstabilitás, mint a korábbi ATF+3®-nél
Hosszabb olaj élettartam
Alacsonyabb olajfogyasztás
Jobb üzemanyag-fogyasztás
Hosszabb olajcsere-intervallumok (széleskörűen tesztelték kb. 160 000 km-es olajcsere-intervallummal).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások: Chrysler License-No. 40630041 FCA US LLC
Ajánlás: Chrysler MS-9602, Fiat 9.55550-AV4, Mopar 68218054GA, Mopar 68218057GA, Mopar 68218058GA.
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL ATF+4® Fluid egy szintetikus, engedélyezett automata sebességváltó folyadék ATF egyedi adalékanyag csomaggal a Fiat-Chrysler, Jeep és Dodge automata sebességváltókhoz.
A RAVENOL ATF+4® Fluid maximális kopásvédelmet garantál minden üzemi körülmények között.
A RAVENOL ATF+4® Fluid keverhető minden ATF+4®, ATF+2® vagy ATF+3® sebességváltóolajjal.
Alkalmazási megjegyzés
A RAVENOL ATF+4® Fluidot a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, RAM, Jeep és Eagle automata sebességváltóval rendelkező járművek automata váltóolajának utántöltéséhez és feltöltéséhez ajánljuk.
A RAVENOL ATF+4® Fluid eléri az FCA US LLC (Fiat Chrysler Automobiles) garanciáját, és a 40630041 licencszámmal került forgalomba.
A RAVENOL ATF+4® Fluid megfelel a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep és Eagle automata váltóolajokra vonatkozó jelenlegi és korábbi szabványok követelményeinek.
Jellemzők
Jobb védelem és jobb teljesítmény az ATF+3®-nál
Meghosszabbított sebességváltó élettartam
Csökkenti a karbantartási költségeket
Jobb váltási minőség a konzisztens viszkozitási profilnak köszönhetően
Jobb hidegáramlási tulajdonságok
Zökkenőmentes kapcsolás alacsony hőmérsékleten
Alacsonyabb sebességváltó kopás alacsony hőmérsékleten történő üzemeltetés esetén
Jobb oxidációs stabilitás és hőstabilitás, mint a korábbi ATF+3®-nél
Hosszabb olaj élettartam
Alacsonyabb olajfogyasztás
Jobb üzemanyag-fogyasztás
Hosszabb olajcsere-intervallumok (széleskörűen tesztelték kb. 160 000 km-es olajcsere-intervallummal).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások: Chrysler License-No. 40630041 FCA US LLC
Ajánlás: Chrysler MS-9602, Fiat 9.55550-AV4, Mopar 68218054GA, Mopar 68218057GA, Mopar 68218058GA.
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL ATF+4® Fluid egy szintetikus, engedélyezett automata sebességváltó folyadék ATF egyedi adalékanyag csomaggal a Fiat-Chrysler, Jeep és Dodge automata sebességváltókhoz.
A RAVENOL ATF+4® Fluid maximális kopásvédelmet garantál minden üzemi körülmények között.
A RAVENOL ATF+4® Fluid keverhető minden ATF+4®, ATF+2® vagy ATF+3® sebességváltóolajjal.
Alkalmazási megjegyzés
A RAVENOL ATF+4® Fluidot a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, RAM, Jeep és Eagle automata sebességváltóval rendelkező járművek automata váltóolajának utántöltéséhez és feltöltéséhez ajánljuk.
A RAVENOL ATF+4® Fluid eléri az FCA US LLC (Fiat Chrysler Automobiles) garanciáját, és a 40630041 licencszámmal került forgalomba.
A RAVENOL ATF+4® Fluid megfelel a Fiat-Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep és Eagle automata váltóolajokra vonatkozó jelenlegi és korábbi szabványok követelményeinek.
Jellemzők
Jobb védelem és jobb teljesítmény az ATF+3®-nál
Meghosszabbított sebességváltó élettartam
Csökkenti a karbantartási költségeket
Jobb váltási minőség a konzisztens viszkozitási profilnak köszönhetően
Jobb hidegáramlási tulajdonságok
Zökkenőmentes kapcsolás alacsony hőmérsékleten
Alacsonyabb sebességváltó kopás alacsony hőmérsékleten történő üzemeltetés esetén
Jobb oxidációs stabilitás és hőstabilitás, mint a korábbi ATF+3®-nél
Hosszabb olaj élettartam
Alacsonyabb olajfogyasztás
Jobb üzemanyag-fogyasztás
Hosszabb olajcsere-intervallumok (széleskörűen tesztelték kb. 160 000 km-es olajcsere-intervallummal).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Ravenol → Hajtóműolaj → Automata sebességváltó olaj → RAVENOL ATF Dexron II E
Kategória: Automata sebességváltó olaj
Cikkszám: 1211103
Specifikáció: Ford MERCON®, GM Dexron® II E
Olajtípus: Szintetikus
Jóváhagyások:
Allison C4-32652009 (ATF II E), MB-feloldás 236.8, Voith H55.6336.3x Extended Drain (G1363)
Ajánlások:
Caterpillar TO-2, DTFR 13C150 (MB 236.8), MAN 339 V2, MAN 339 Z2, MB 236.5, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 09X, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L
Alkalmazási terület: Személygépkocsi, tehergépkocsi
A RAVENOL ATF Dexron II E nagy teljesítményű, szintetikus automata sebességváltó-olaj (ATF), amely nyomatékváltós és erőátviteles automata sebességváltókhoz készült, olyan járművek számára, amelyek a GM Dexron II E, Ford Mercon és Allison C-4 előírások szerinti kenőanyagot igénylik.
A RAVENOL ATF Dexron II E olyan automata sebességváltókhoz, nyomatékváltós és erőátviteles váltókhoz lett kifejlesztve, amelyeknél ezen specifikáció megkövetelt.
A termék ajánlott minden olyan esetben, ahol a gyártói előírás ATF típusú Dexron II E olajat ír elő.
Megbízható védelem a kopás, az iszap, a lerakódások és a korrózió ellen
Nagyon nyírásstabil viszkozitás-hőmérséklet viselkedés
Használható nagyon alacsony és nagyon magas hőmérsékleten is
Rendkívül magas hőterhelhetőség
Nem habzik, még nagy igénybevétel mellett sem
Kiváló tömítésanyag-kompatibilitás
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 834,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | piros | Vizuálisan | |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 7,5 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 32,0 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | 191 | DIN ISO 2909 | |
| Viszkozitás -40 °C-on | mPa·s | 8 300 | ASTM D2983 |
| Dermedéspont | °C | -57 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 226 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN (összbázisszám) | mg KOH/g | 1,7 | ASTM D2896 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL ATF DEXRON VI
Kategória: Automata váltó olajok
Cikkszám: 1211105
Viszkozitás / Specifikáció: Dexron®-VI
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások:
General Motors Lizenz-Nr. J-60331
MB-Freigabe 236.41
Ajánlások:
BMW 83220397114
BMW 83222167720
GM 1940184
GM 93165414
GMN 10060
Alkalmazás: Személygépkocsi, tehergépkocsi
RAVENOL ATF DEXRON VI egy automata váltó olaj (ATF) a legújabb HC/HT hidrokrakk technológia alapján, amelyet a General Motors jóváhagyott automata sebességváltós járművekhez. Speciális formulájának köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokhoz képest.
A RAVENOL ATF DEXRON VI teljesíti a General Motors sebességváltó olaj specifikációit minden 2006-tól gyártott Hydramatic automata sebességváltós jármű esetében. A Dexron®-VI a General Motors Corporation bejegyzett védjegye.
A RAVENOL ATF DEXRON VI ajánlott minden 2006-tól gyártott GM Hydramatic automata sebességváltós járműhöz.
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a DEXRON III (H), III és IIE alkalmazásokkal. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő ajánlásokat.
Kiemelkedő ellenállás a kenőanyag-meghibásodással szemben extrém üzemi körülmények között
Hosszabb olaj-élettartam, a sebességváltó élettartamának meghosszabbítása, hosszabb csereperiódusok
Kiváló ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Sokkal jobb oxidációs ellenállás és hőstabilitás, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Kiváló korrózióvédelem, sokkal jobb habzásgátló tulajdonság a sima váltóműködés érdekében
Csökkenti a csapágyak, perselyek és fogaskerekek korrózióját
Kiváló folyási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Állandó váltóteljesítmény, optimalizált súrlódási jellemzők
Megakadályozza a kuplung csúszását a modulációs forgó átalakítás során
Hosszabb olaj- és kuplung-élettartam, sima váltóműködés alacsony hőmérsékleten
Sokkal jobb üzemanyag-hatékonyság és nyomatékátvitel, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Javított nyírási stabilitás
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 838,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | piros | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 6,0 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 29,1 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 158 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | °C | -54 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 218 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 2,0 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | %wt. | 0,02 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL ATF DEXRON VI
Kategória: Automata váltó olajok
Cikkszám: 1211105
Viszkozitás / Specifikáció: Dexron®-VI
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások:
General Motors Lizenz-Nr. J-60331
MB-Freigabe 236.41
Ajánlások:
BMW 83220397114
BMW 83222167720
GM 1940184
GM 93165414
GMN 10060
Alkalmazás: Személygépkocsi, tehergépkocsi
RAVENOL ATF DEXRON VI egy automata váltó olaj (ATF) a legújabb HC/HT hidrokrakk technológia alapján, amelyet a General Motors jóváhagyott automata sebességváltós járművekhez. Speciális formulájának köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokhoz képest.
A RAVENOL ATF DEXRON VI teljesíti a General Motors sebességváltó olaj specifikációit minden 2006-tól gyártott Hydramatic automata sebességváltós jármű esetében. A Dexron®-VI a General Motors Corporation bejegyzett védjegye.
A RAVENOL ATF DEXRON VI ajánlott minden 2006-tól gyártott GM Hydramatic automata sebességváltós járműhöz.
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a DEXRON III (H), III és IIE alkalmazásokkal. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő ajánlásokat.
Kiemelkedő ellenállás a kenőanyag-meghibásodással szemben extrém üzemi körülmények között
Hosszabb olaj-élettartam, a sebességváltó élettartamának meghosszabbítása, hosszabb csereperiódusok
Kiváló ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Sokkal jobb oxidációs ellenállás és hőstabilitás, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Kiváló korrózióvédelem, sokkal jobb habzásgátló tulajdonság a sima váltóműködés érdekében
Csökkenti a csapágyak, perselyek és fogaskerekek korrózióját
Kiváló folyási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Állandó váltóteljesítmény, optimalizált súrlódási jellemzők
Megakadályozza a kuplung csúszását a modulációs forgó átalakítás során
Hosszabb olaj- és kuplung-élettartam, sima váltóműködés alacsony hőmérsékleten
Sokkal jobb üzemanyag-hatékonyság és nyomatékátvitel, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Javított nyírási stabilitás
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 838,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | piros | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 6,0 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 29,1 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 158 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | °C | -54 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 218 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 2,0 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | %wt. | 0,02 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL ATF DEXRON VI
Kategória: Automata váltó olajok
Cikkszám: 1211105
Viszkozitás / Specifikáció: Dexron®-VI
Olaj típusa: Szintetikus
Jóváhagyások:
General Motors Lizenz-Nr. J-60331
MB-Freigabe 236.41
Ajánlások:
BMW 83220397114
BMW 83222167720
GM 1940184
GM 93165414
GMN 10060
Alkalmazás: Személygépkocsi, tehergépkocsi
RAVENOL ATF DEXRON VI egy automata váltó olaj (ATF) a legújabb HC/HT hidrokrakk technológia alapján, amelyet a General Motors jóváhagyott automata sebességváltós járművekhez. Speciális formulájának köszönhetően élettartama kétszerese a hasonló ATF olajokhoz képest.
A RAVENOL ATF DEXRON VI teljesíti a General Motors sebességváltó olaj specifikációit minden 2006-tól gyártott Hydramatic automata sebességváltós jármű esetében. A Dexron®-VI a General Motors Corporation bejegyzett védjegye.
A RAVENOL ATF DEXRON VI ajánlott minden 2006-tól gyártott GM Hydramatic automata sebességváltós járműhöz.
Teljes mértékben visszafelé kompatibilis a DEXRON III (H), III és IIE alkalmazásokkal. Mindig kövesse a jármű kézikönyvében szereplő ajánlásokat.
Kiemelkedő ellenállás a kenőanyag-meghibásodással szemben extrém üzemi körülmények között
Hosszabb olaj-élettartam, a sebességváltó élettartamának meghosszabbítása, hosszabb csereperiódusok
Kiváló ellenállás az olajiszap és lerakódások képződésével szemben
Sokkal jobb oxidációs ellenállás és hőstabilitás, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Kiváló korrózióvédelem, sokkal jobb habzásgátló tulajdonság a sima váltóműködés érdekében
Csökkenti a csapágyak, perselyek és fogaskerekek korrózióját
Kiváló folyási tulajdonság alacsony hőmérsékleten
Állandó váltóteljesítmény, optimalizált súrlódási jellemzők
Megakadályozza a kuplung csúszását a modulációs forgó átalakítás során
Hosszabb olaj- és kuplung-élettartam, sima váltóműködés alacsony hőmérsékleten
Sokkal jobb üzemanyag-hatékonyság és nyomatékátvitel, mint a DEXRON III (H) ATF esetében
Javított nyírási stabilitás
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 838,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | piros | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 6,0 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 29,1 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 158 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | °C | -54 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 218 | DIN EN ISO 2592 |
| TBN | mg KOH/g | 2,0 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu | %wt. | 0,02 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL DXG SAE 5W-30
Ravenol – Motorolaj
Személygépkocsi motorolaj
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111124
Viszkozitás: 5W-30
Specifikáció: API SQ (RC), ILSAC GF-7A
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Jóváhagyások: API SQ Resource Conserving, GM dexos1™ Gen 3 (Lizenz-Nr. D335AADJ081), ILSAC GF-7A, VWC 53034
Ajánlás: Chrysler MS-13340, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A, Ford WSS-M2C961-A1, Honda/Acura HTO-06, Opel OV 040 1547 - G30
Alkalmazás: Személygépkocsi
Technológia: Clean Synto®, USVO®
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, kifejezetten USVO® és bevált CleanSynto® technológiával, személygépkocsi benzinmotorokhoz turbófeltöltővel és közvetlen befecskendezéssel vagy anélkül.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 fejlesztésekor a bevált hárommagos molibdén- és OFM (Organic Friction Modifiers) formulát alkalmazták. Egy erősen poláris V. csoportbeli alapolaj került a receptúrába, amely jól kompatibilis a használt PAO-kkal.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitás-stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk az előnyeiket. Ez javítja a motorvédelmet, a teljesítményt, a tisztaságot és az olajcsere-intervallumokat. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a termék a teljes csereperiódus alatt ne veszítsen a nyírási stabilitásából, és rendkívül ellenálló legyen az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olajat a gyorsabb kenésben, minimalizálja a súrlódást, miközben tisztán és hatékonyan tartja a motort.
Új formulájának köszönhetően a RAVENOL DXG SAE 5W-30 biztonságos kenőréteget biztosít még nagyon magas üzemi hőmérsékleteken is, és véd a korrózióval, oxidációval vagy kokszosodással járó olajvesztéssel szemben. Kiváló hidegindítási viselkedése optimális kenésbiztonságot garantál a hidegjárati fázisban.
Az üzemanyag-fogyasztás jelentős csökkentésével a RAVENOL DXG SAE 5W-30 hozzájárul a környezet védelméhez a károsanyag-kibocsátás mérséklésével.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 segít megelőzni az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI – Low Speed Pre-Ignition), ezzel csökkentve a motor károsodásának kockázatát.
Olajcsere-intervallumok a gyártó előírásainak megfelelően.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 nagy teljesítményű, alacsony súrlódású motorolaj modern motorokhoz, és az OPEL/GENERAL MOTORS a legújabb GM dexos1 specifikáció alapján ajánlja modern GM benzinmotoros járművekhez minden üzemi körülmény között.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 megfelel továbbá a Ford, Chrysler és Honda által előírt specifikációknak is.
Új formula dexos1™ Gen 3 jóváhagyással
Különösen alkalmas GDI motorokhoz
Megakadályozza az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI)
Nincsenek olajeredetű lerakódások az égéstérben, a dugattyúgyűrű zónájában és a szelepeken
Üzemanyag-megtakarítási potenciál részterhelés és teljes terhelés mellett is
Legújabb low SAPS technológia = alacsony szulfáthamu, foszfor és kén
Nagyon stabil viszkozitási viselkedés és kiváló nyírási stabilitás
Nagyon jó hidegindítási tulajdonságok
Biztonságos kenőfilm még nagyon magas üzemi hőmérsékleteken is
Kiemelkedő kopás- és korrózióvédelem
Kiváló detergens és diszpergens képességek a tisztább motorért, megakadályozza a habzást
Hosszú élettartam a magas oxidációs stabilitásnak köszönhetően
Katalizátorral szerelt járművekhez is alkalmas
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
RAVENOL DXG SAE 5W-30
Ravenol – Motorolaj
Személygépkocsi motorolaj
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111124
Viszkozitás: 5W-30
Specifikáció: API SQ (RC), ILSAC GF-7A
Olajtípus: Teljesen szintetikus
Jóváhagyások: API SQ Resource Conserving, GM dexos1™ Gen 3 (Lizenz-Nr. D335AADJ081), ILSAC GF-7A, VWC 53034
Ajánlás: Chrysler MS-13340, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C929-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A, Ford WSS-M2C961-A1, Honda/Acura HTO-06, Opel OV 040 1547 - G30
Alkalmazás: Személygépkocsi
Technológia: Clean Synto®, USVO®
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 PAO (poli-alfa-olefin) alapú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, kifejezetten USVO® és bevált CleanSynto® technológiával, személygépkocsi benzinmotorokhoz turbófeltöltővel és közvetlen befecskendezéssel vagy anélkül.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 fejlesztésekor a bevált hárommagos molibdén- és OFM (Organic Friction Modifiers) formulát alkalmazták. Egy erősen poláris V. csoportbeli alapolaj került a receptúrába, amely jól kompatibilis a használt PAO-kkal.
Az USVO® technológiának köszönhetően rendkívül magas viszkozitás-stabilitást érünk el. Elkerüljük a polimer viszkozitásjavítók hátrányait, miközben kihasználjuk az előnyeiket. Ez javítja a motorvédelmet, a teljesítményt, a tisztaságot és az olajcsere-intervallumokat. Az USVO® technológia lehetővé teszi, hogy a termék a teljes csereperiódus alatt ne veszítsen a nyírási stabilitásából, és rendkívül ellenálló legyen az oxidációval szemben. Ez az egyedülálló technológia segíti az olajat a gyorsabb kenésben, minimalizálja a súrlódást, miközben tisztán és hatékonyan tartja a motort.
Új formulájának köszönhetően a RAVENOL DXG SAE 5W-30 biztonságos kenőréteget biztosít még nagyon magas üzemi hőmérsékleteken is, és véd a korrózióval, oxidációval vagy kokszosodással járó olajvesztéssel szemben. Kiváló hidegindítási viselkedése optimális kenésbiztonságot garantál a hidegjárati fázisban.
Az üzemanyag-fogyasztás jelentős csökkentésével a RAVENOL DXG SAE 5W-30 hozzájárul a környezet védelméhez a károsanyag-kibocsátás mérséklésével.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 segít megelőzni az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI – Low Speed Pre-Ignition), ezzel csökkentve a motor károsodásának kockázatát.
Olajcsere-intervallumok a gyártó előírásainak megfelelően.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 nagy teljesítményű, alacsony súrlódású motorolaj modern motorokhoz, és az OPEL/GENERAL MOTORS a legújabb GM dexos1 specifikáció alapján ajánlja modern GM benzinmotoros járművekhez minden üzemi körülmény között.
A RAVENOL DXG SAE 5W-30 megfelel továbbá a Ford, Chrysler és Honda által előírt specifikációknak is.
Új formula dexos1™ Gen 3 jóváhagyással
Különösen alkalmas GDI motorokhoz
Megakadályozza az alacsony fordulatszámú előgyújtást (LSPI)
Nincsenek olajeredetű lerakódások az égéstérben, a dugattyúgyűrű zónájában és a szelepeken
Üzemanyag-megtakarítási potenciál részterhelés és teljes terhelés mellett is
Legújabb low SAPS technológia = alacsony szulfáthamu, foszfor és kén
Nagyon stabil viszkozitási viselkedés és kiváló nyírási stabilitás
Nagyon jó hidegindítási tulajdonságok
Biztonságos kenőfilm még nagyon magas üzemi hőmérsékleteken is
Kiemelkedő kopás- és korrózióvédelem
Kiváló detergens és diszpergens képességek a tisztább motorért, megakadályozza a habzást
Hosszú élettartam a magas oxidációs stabilitásnak köszönhetően
Katalizátorral szerelt járművekhez is alkalmas
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111105
Viszkozitás: SAE 0W-20
Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Eco Synth EFS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) bázisú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely a USVO® és a CleanSynto® technológiákkal készült. Benzin- és dízelüzemű, turbófeltöltésű és közvetlen befecskendezésű személygépkocsi motorokhoz is kiváló választás.
A USVO® technológia rendkívül magas viszkozitási stabilitást biztosít: nem tartalmaz hagyományos polimer viszkozitásnövelőket, így nincs nyírási veszteség, kiváló oxidációállóságot nyújt és gyors kenést biztosít már hidegindításkor is. Ez csökkenti a súrlódást, védi a motort, növeli a hatékonyságot és meghosszabbítja az olajcsere-intervallumot.
ACEA C5, ACEA C6
API SN Plus, API SP (RC)
ILSAC GF-6A
API SN Plus
API SP Resource Conserving
BMW Longlife-17 FE+
ILSAC GF-6A
MB-Freigabe 229.71
MB-Freigabe 229.72
VOLVO VCC RBS0-2AE (szervizfeltöltés)
Chrysler MS-13340, Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Opel OV0401547-A20, Polestar, PSA B71 2010, Suzuki, Toyota, VOLVO
Modern személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, különösen ajánlott hibrid járművekhez is.
Hosszabb csereintervallumhoz alkalmas, a gyártó előírásai szerint.
Rendkívül gyors kenésindítás hideg motor esetén
Kiemelkedő üzemanyag-megtakarítás
Alacsony illékonyság, minimális olajfogyasztás
Megbízható védelem lerakódás, kokszosodás, korrozió és iszap ellen
Hidrotőkék tökéletes működése minden hőmérsékleten
Jó koromkezelő és diszpergáló képesség
Tömítésekkel szembeni semleges viselkedés
LSPI (Low Speed Pre-Ignition) megelőző tulajdonság – védi a motort
Környezetbarát: alacsonyabb kibocsátás a kisebb fogyasztás révén
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 844,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | Sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,3 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 42,7 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 173 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,65 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás –35 °C-on | mPa·s | 4700 | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 10 240 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 230 | DIN EN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 9,7 | ASTM D5800 |
| TBN (teljes bázisszám) | mg KOH/g | 7,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu-tartalom | % tömeg | 0,47 | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111105
Viszkozitás: SAE 0W-20
Olajtípus: Teljesen szintetikus (PAO bázisú)
Technológia: CleanSynto®, USVO®
A RAVENOL Eco Synth EFS SAE 0W-20 egy PAO (poli-alfa-olefin) bázisú, teljesen szintetikus, alacsony súrlódású motorolaj, amely a USVO® és a CleanSynto® technológiákkal készült. Benzin- és dízelüzemű, turbófeltöltésű és közvetlen befecskendezésű személygépkocsi motorokhoz is kiváló választás.
A USVO® technológia rendkívül magas viszkozitási stabilitást biztosít: nem tartalmaz hagyományos polimer viszkozitásnövelőket, így nincs nyírási veszteség, kiváló oxidációállóságot nyújt és gyors kenést biztosít már hidegindításkor is. Ez csökkenti a súrlódást, védi a motort, növeli a hatékonyságot és meghosszabbítja az olajcsere-intervallumot.
ACEA C5, ACEA C6
API SN Plus, API SP (RC)
ILSAC GF-6A
API SN Plus
API SP Resource Conserving
BMW Longlife-17 FE+
ILSAC GF-6A
MB-Freigabe 229.71
MB-Freigabe 229.72
VOLVO VCC RBS0-2AE (szervizfeltöltés)
Chrysler MS-13340, Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Opel OV0401547-A20, Polestar, PSA B71 2010, Suzuki, Toyota, VOLVO
Modern személygépkocsik benzin- és dízelmotorjaihoz, különösen ajánlott hibrid járművekhez is.
Hosszabb csereintervallumhoz alkalmas, a gyártó előírásai szerint.
Rendkívül gyors kenésindítás hideg motor esetén
Kiemelkedő üzemanyag-megtakarítás
Alacsony illékonyság, minimális olajfogyasztás
Megbízható védelem lerakódás, kokszosodás, korrozió és iszap ellen
Hidrotőkék tökéletes működése minden hőmérsékleten
Jó koromkezelő és diszpergáló képesség
Tömítésekkel szembeni semleges viselkedés
LSPI (Low Speed Pre-Ignition) megelőző tulajdonság – védi a motort
Környezetbarát: alacsonyabb kibocsátás a kisebb fogyasztás révén
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati módszer |
|---|---|---|---|
| Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 844,0 | EN ISO 12185 |
| Szín | – | Sárgásbarna | Vizuális |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 8,3 | DIN 51562-1 |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 42,7 | DIN 51562-1 |
| Viszkozitási index (VI) | – | 173 | DIN ISO 2909 |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | mPa·s | 2,65 | ASTM D5481 |
| CCS viszkozitás –35 °C-on | mPa·s | 4700 | ASTM D5293 |
| MRV viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 10 240 | ASTM D4684 |
| Dermedéspont | °C | -63 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 230 | DIN EN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % m/m | 9,7 | ASTM D5800 |
| TBN (teljes bázisszám) | mg KOH/g | 7,5 | ASTM D2896 |
| Szulfáthamu-tartalom | % tömeg | 0,47 | DIN 51575 |