Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korszerű benzin- (többszelepes, turbófeltöltésű) és dízelmotorokhoz (szívó és turbófeltöltésű),személygépkocsikban és könnyű haszonjárművekben egyaránt. Tökéletes kenést biztosít városi, országúti és autópálya közlekedésben egyaránt, a legnehezebb körülmények között is. Minden vezetési stílus esetén alkalmazható, de különösen ajánlott sportos vezetés és nagy fordulatszámú használat esetén. Kifejezetten ajánlott a legkorszerűbb, közvetlen befecskendezéses dízelmotorokhoz. Használatával az üzemanyagmegtakarítás elérheti a 7%-ot (különösen városi használat és alacsony külső hőmérséklet esetén. Használatával csökken a károsanyagkibocsátás. A koromkibocsátás városi használat esetén akár 12%-kal is csökkenhet. Megvédi a motort a túlzott kopástól, kiemelkedő védelmet nyújt a vezérlés alkatré-szeinek. Kiváló termikus stabilitás és oxidációgátló tuljdonságok jellemzik.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korszerű benzin- (többszelepes, turbófeltöltésű) és dízelmotorokhoz (szívó és turbófeltöltésű),személygépkocsikban és könnyű haszonjárművekben egyaránt. Tökéletes kenést biztosít városi, országúti és autópálya közlekedésben egyaránt, a legnehezebb körülmények között is. Minden vezetési stílus esetén alkalmazható, de különösen ajánlott sportos vezetés és nagy fordulatszámú használat esetén. Kifejezetten ajánlott a legkorszerűbb, közvetlen befecskendezéses dízelmotorokhoz. Használatával az üzemanyagmegtakarítás elérheti a 7%-ot (különösen városi használat és alacsony külső hőmérséklet esetén. Használatával csökken a károsanyagkibocsátás. A koromkibocsátás városi használat esetén akár 12%-kal is csökkenhet. Megvédi a motort a túlzott kopástól, kiemelkedő védelmet nyújt a vezérlés alkatré-szeinek. Kiváló termikus stabilitás és oxidációgátló tuljdonságok jellemzik.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A JCB Optimum Performance motorolaj 15W40 egy szuper nagy teljesítményű dízelmotor kenőanyag, amelyet az alacsony károsanyag-kibocsátású Euro 4-es és Euro 3-as motorok kenésére tervezték.
Minden nagy teljesítményű négyütemű motorban használható, alacsony kéntartalmú dízelüzemanyaggal üzemelő, négyütemű dízelmotorokban (<0,05% tömeg) és súlyos nehéz üzemi körülmények között. A dízelmotorok lehetnek normál szívásúak, turbófeltöltősek, vagy kompresszoros, hűtőközeghűtéssel vagy anélkül, és a következőkbe szerelhető haszongépjárművekbe vagy terepjáró berendezésekbe.
Személygépkocsikban való alkalmazásra is alkalmas, benzines vagy dízelmotorral. Ez az olaj megfelel az API CI-4 specifikációnak.
- Kifejezetten az ACEA E6, ACEA E7 és ACEA E9 alkalmazásokhoz kifejlesztett termék.
- Fokozott tartósságot biztosít, csökkentve a kopást és a korróziót.
- Alacsony viszkozitású SAE 5W-30 minőségű, üzemanyag-fogyasztást takarít meg a bemelegedés során.
és üzemi körülmények között.
- Minimalizálja a dízel részecskeszűrő (DPF/CRT) eltömődését.
- Védi a katalitikus utókezelő rendszereket (SCR).
- Kiváló hidegindítási tulajdonságok az alacsony dermedéspontnak köszönhetően.
- Kiváló védelem a furatfényezés és a bütykös kopás ellen.
- Gyors kenést biztosít hidegindítás után, így korlátozza a motor kopását.
- Megakadályozza az égési korom okozta motor szennyeződéseket.
PERFORMANCE CLASSIFICATION
API CI-4 / SL. ACEA E7, E5, E3, B4, B3, A3.
MANUFACTURERS’ STANDARDS
MAN M3275. MB 228.3. Volvo VDS-3. MTU Type 2. Mack EO-N. Cummins CES
20071, -72, -76, -77, World-wide DHD-1. Caterpillar ECF-1 & ECF-2. Renault VI RLD
& RLD-2. ZF TE-ML 04C, 07C. Exceeds requirements of DAF, IVECO and Scania.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Liqui Moly Catalytic System Clean egy 300 ml-es benzinadalék, amelyet kifejezetten katalizátoros benzinmotorokhoz fejlesztettek ki. Fő célja a katalizátor és az üzemanyagrendszer tisztítása és védelme, valamint az optimális égés elősegítése.
Katalizátorvédelem: Megakadályozza a korom okozta eltömődést, így meghosszabbítja a katalizátor élettartamát.
Rendszertisztítás: Tisztítja a befecskendező rendszert, a szívószelepeket és az égésteret, elősegítve a motor hatékony működését.
Égésjavítás: Azonnali és közvetlen hatással javítja az üzemanyag égését, csökkentve a károsanyag-kibocsátást.
Korrózióvédelem: Megakadályozza az üzemanyagrendszer korrózióját, hozzájárulva a rendszer hosszú távú megbízhatóságához.
Gazdaságosság: A tiszta motor kevesebb üzemanyagot fogyaszt, így csökkenti a CO₂-kibocsátást és az üzemeltetési költségeket.
Tesztelt kompatibilitás: Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal is tesztelve, biztosítva a széles körű alkalmazhatóságot.
Alkalmazási terület: Minden katalizátoros benzinmotorhoz alkalmas, különösen megelőző védelemre ajánlott.
Adagolás: A 300 ml-es flakon tartalma legfeljebb 70 liter üzemanyaghoz elegendő.
Hatástartam: A termék hatása körülbelül 2000 km-ig tart.
Használat módja: Egyszerűen öntse a megfelelő mennyiségű adalékot az üzemanyagtartályba. A keveredés automatikusan megtörténik.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kiváló minőségű, korszerű, alacsony viszkozitású motorolaj egész éves használatra.
A legújabb adalék-technológiával kombinált, hidrokrakk-alapú, nem hagyományos bázisolajok alkalmazása garantálja az olyan motorolajat, amely csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, miközben biztosítja a motor gyors olajellátását.
A Low-Friction HC7 ideális CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
kiváló motortisztaság
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes motorjárás
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
optimális öregedésállóság
nagy nyírási stabilitás
azonnali kenés hidegindítás után
kiváló kopásállóság
kitűnő magas- és alacsony hőmérsékleti viselkedés
nagy kenésbiztonság
üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást
ACEA A3 · ACEA B4 · API SN PLUS · BMW Longlife-98 · MB-Approval 229.3 · VW 502 00 · VW 505 00
A LIQUI MOLY ajánlja ezt a terméket olyan járművekhez vagy egységekhez, amelyeknél az alábbi specifikációk vagy eredeti pótalkatrész-számok meg vannak adva:
Opel GM-LL-A-025 · Opel GM-LL-B-025 · Renault RN 0700 · Renault RN 0710
| Tulajdonság | Érték | Szabvány |
|---|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-40 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 83,0 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 13,9 mm²/s | ASTM D7042 |
| Viszkozitás −35 °C-on (MRV) | < 60 000 mPas | ASTM D4684 |
| Viszkozitás −30 °C-on (CCS) | ≤ 6 600 mPas | ASTM D5293 |
| Viszkozitási index | 170 | DIN ISO 2909 |
| HTHS 150 °C-on | > 3,5 mPas | ASTM D5481 |
| Dermedéspont | −36 °C | DIN ISO 3016 |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
| Lobbanáspont | 230 °C | DIN ISO 2592 |
| Összes bázisszám | 11,0 mg KOH/g | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | 1,0–1,6 g/100 g | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | L 3,0 | DIN ISO 2049 |
Ideális modern benzin- és dízelmotorokhoz több-szelepes technológiával és turbófeltöltéssel, valamint töltőlevegő-hűtéssel vagy anélkül.
Alkalmas CNG/LPG-üzemű személygépkocsikhoz is.
Különösen javasolt hosszú olajcsere-periódusokhoz és nagy igénybevételű motorokhoz.
A jármű és a motor gyártójának előírásait be kell tartani.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium kategóriájú, alacsony súrlódású motorolaj, amelyet kifejezetten ázsiai és amerikai járművek egész éves használatára fejlesztettek ki.
A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékanyag-technológia kombinációja garantálja a motorolajat, amely kivételes védelmet nyújt a kopás ellen, csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, tisztán tartja a motort, és biztosítja a gyors olajáramlást a motor minden részébe.
kiváló motor tisztaság
turbófeltöltők és katalizátorok számára tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes, csendes motorjárás
minden kereskedelemben kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
kiváló öregedésállóság
magas nyírási stabilitás
kiemelkedő kenési megbízhatóság
azonnali kenés hidegindítás után
csökkenti a károsanyag-kibocsátást
csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
kiváló alacsony hőmérsékleti viselkedés
hosszú élettartamot biztosít
Jóváhagyások:
API SQ, ILSAC GF-7A
A LIQUI MOLY ezt a terméket ajánlja azokhoz a járművekhez vagy egységekhez, amelyekhez az alábbi specifikációk vagy gyári pótalkatrész-számok előírtak:
Chrysler, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C 946-A, Ford WSS-M2C 946-B1, Ford WSS-M2C 961-A1, GM 6094 M, GM dexos1 Gen 3, GWM, Haval, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, Wuling
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Megbízhatóan meggátolja a lerakódások kialakulását, rendkívül nagy nyírásstabilitással rendelkezik, csökkenti a motor belső súrlódási veszteségeit, és kiváló védelmet nyújt a kopással szemben.
Ideális modern benzines és dízelmotorokhoz, többek között több szelepes technológiával, Valvetronic vezérléssel, turbófeltöltővel (részecskeszűrővel vagy anélkül) és töltőlevegő-hűtéssel szerelt típusokhoz.
Különösen ajánlott hosszú olajcsere-intervallumok és fokozott motorigénybevétel esetén.
Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Üzemanyag-megtakarítás és károsanyag-kibocsátás csökkentés
Kiváló motor tisztaság
ACEA A5 / B5
API SL
Ford WSS-M2C 913-D
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi gyártói előírásokkal rendelkező járművekhez is ajánlja:
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C 913-A / B / C
IVECO 18-1811 S1
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-30 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 53,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 9,7 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás (150 °C-on) | 2,9 – 3,5 mPas |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Dermedéspont | -42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 12,0% |
| Összbázisszám (TBN) | 12,0 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,2 g/100g |
| Szín (ASTM) | L3,5 |
A legfrissebb Ford WSS-M2C 913-D szabvány 2011-től gyártott különböző Ford modellekhez szükséges.
Visszamenőlegesen is alkalmazható régebbi Ford járművekhez (1998. júliusától).
Továbbá más gyártók modelljeiben is alkalmazható.
Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Nem alkalmas VW hosszított szervizintervallumos rendszereihez!
Mindig tartsa be a jármű- vagy egységgyártó előírásait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Megbízhatóan meggátolja a lerakódások kialakulását, rendkívül nagy nyírásstabilitással rendelkezik, csökkenti a motor belső súrlódási veszteségeit, és kiváló védelmet nyújt a kopással szemben.
Ideális modern benzines és dízelmotorokhoz, többek között több szelepes technológiával, Valvetronic vezérléssel, turbófeltöltővel (részecskeszűrővel vagy anélkül) és töltőlevegő-hűtéssel szerelt típusokhoz.
Különösen ajánlott hosszú olajcsere-intervallumok és fokozott motorigénybevétel esetén.
Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Üzemanyag-megtakarítás és károsanyag-kibocsátás csökkentés
Kiváló motor tisztaság
ACEA A5 / B5
API SL
Ford WSS-M2C 913-D
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi gyártói előírásokkal rendelkező járművekhez is ajánlja:
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C 913-A / B / C
IVECO 18-1811 S1
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-30 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 53,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 9,7 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás (150 °C-on) | 2,9 – 3,5 mPas |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Dermedéspont | -42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 12,0% |
| Összbázisszám (TBN) | 12,0 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,2 g/100g |
| Szín (ASTM) | L3,5 |
A legfrissebb Ford WSS-M2C 913-D szabvány 2011-től gyártott különböző Ford modellekhez szükséges.
Visszamenőlegesen is alkalmazható régebbi Ford járművekhez (1998. júliusától).
Továbbá más gyártók modelljeiben is alkalmazható.
Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Nem alkalmas VW hosszított szervizintervallumos rendszereihez!
Mindig tartsa be a jármű- vagy egységgyártó előírásait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30 motorolaj egy szintetikus alapú, csúcskategóriás Leichtlauf motorolaj. Maximális teljesítményt, alacsony üzemanyag fogyasztást és optimális kenést biztosít bármely üzemelési körülmények között. Csökkenti a mozgó motoralkatrészek közötti súrlódást és minimalizálja a kopást. A hamuképző összetevők csekély mennyisége gondoskodik a részecskeszűrő maximális élettartamáról.
Négyévszakos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz, az FSI, közös nyomócsöves (common rail) és az adagolószivattyús (Pumpe-Düse) technológiát is beleértve. Különösen alkalmas gázüzemű (CNG/LPG), valamint részecskeszűrős (DPF) járművekhez – akár utólagos átalakítás esetén is. Alacsonyan tartja az olajfogyasztást. Biztosítja a részecskeszűrő (DPF) működőképességét és gondoskodik annak maximális élettartamáról. Tökéletesített kopásvédelmi összetétel. Kimondottan rendkívül hosszú olajcsere-időközű (WIV stb.) járművekhez.
Tulajdonságok
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Alacsony viszkozitású, nagy teljesítményű sebességváltó folyadék kiváló nagynyomású és kopásvédelmi tulajdonságokkal. Többcélú. Csökkenti a súrlódást, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, valamint biztosítja a zökkenőmentes váltási műveleteket. A kiváló termikus és oxidatív stabilitás garantálja a tiszta sebességváltót és a hosszú olaj élettartamot.
Transzváltókban, kézi sebességváltókban és sebességváltókban való használatra fejlesztették ki. Különösen ajánlott a BMW, Ford, GM/Opel, Honda, Nissan, Toyota/Peugeot/Citroën (PSA), Volvo és más gyártók járműveihez.
Alkalmazás
Használat előtt jól felrázni. A szerelvény vagy a jármű gyártójának előírásait és utasításait kell követni. Optimális hatás csak akkor érhető el, ha a terméket keveretlenül használják.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
SCT-Mannol 9970 Carburetor cleaner - Karburátor-tisztító spray, 400ml
Feloldja és eltávolítja a porlasztókban keletkezett lerakódásokat, szennyeződéseket tisztítja az úszóházat, úszót, tűszelepet, fúvókákat.
Segítségével elérhető fogyasztás csökkenés, könnyebb indíthatóság, megbízhatóbb üzemelés.
Csökkentheti a kipufogógázok károsanyag-tartalmát.
Nehezen eltávolítható szennyeződések gyors, kényelmes tisztítására alkalmas.
A nehezen hozzáférhető helyek tisztítása is könnyűszerrel megoldható, mivel a hatóanyag a flakon bármely helyzetében kiszórható.
Optimális emulzióstabilitása miatt használata környezetvédelmi szempontból is előnyös.
Használható 2 és 4 ütemű motorok porlasztóinak és mechanikus befecskendezőinek tisztítására.
Carburetor Cleaner – rendkívül hatékony porlasztótisztító szétszerelés nélkül. Gyorsan, gondosan és hatékonyan tisztítja a fojtószelepet és a légcsappantyúkat, a diffúzorokat, a fúvókákat és a karburátorok minden egyéb elérhető belső felületét, valamint azok külső felületeit. Minden két- vagy négyütemű benzinmotorhoz alkalmazható, katalizátorral vagy anélkül.
Tulajdonságok:
- Rendkívül hatékony szerves oldószerek keveréke. Nem tartalmaz acetont;
- Teljesen feloldja és eltávolítja a karburátor összes tipikus, különböző eredetű szennyeződését;
- Nem tömíti el a karburátor mögött található motorelemeket: szelepeket, égésteret stb.;
- Stabilizálja az alapjárati fordulatszámot, megkönnyíti a hidegindítást, javítja a motor gyorsulását;
- Optimalizálja a szívórendszer működését mozgó részeinek tisztításával és kenésével;
- A termék olyan anyagokat tartalmaz, amelyek agresszívek a festékfelületekre és a műanyagokra;
- Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást (akár 5%-kal) és a kipufogógáz toxicitását;
- Alkalmazható motorkerékpár-láncok, vezérműláncok, tengelykapcsoló alkatrészek, olajszivattyúk, fogaskerekek, főtengelyek és egyéb festetlen fém alkatrészek és motoralkatrészek tisztítására.
Alkalmazás. Állítsa le a motort és vegye ki a légszűrőt. Közvetlenül hozzá kell férni a fojtószelephez. Permetezze a terméket a karburátor minden belső felületére a hozzáférési területen, valamint szükség esetén a külső felületekre. Hagyd megszáradni. Cserélje ki a légszűrőt az eredeti helyére. Célszerű ezzel egyidejűleg cserélni. Indítsd be a motort és hagyd közepes fordulatszámon járni, és már indulhatsz is. Hagyja a motort 20 másodpercig alapjáraton járni 2000-es fordulatszámon, hogy a befecskendező rendszerben maradt szennyeződés megéghessen.
Ha a motor megengedi, azaz stabil fordulatszámot tud fenntartani, amikor a légbeömlő ki van kapcsolva, akkor a tisztítást a motor bekapcsolásakor lehet elvégezni. Ha ez nem működik, forduljon a szervizközponthoz, hogy megtudja, hogyan kell ezt megtenni. Néha elég kikapcsolni a légmennyiségmérőt. Amikor a motor jár, a tisztítási folyamat jelentősen fokozódik. Ugyanakkor ne engedje, hogy a termék rákerüljön a légáramlásmérőre és a festett részekre.
Összetevők:
20-25% propán-bután,
40-50% benzin,
20-22% kerozin,
tenzidek
Kiszerelés:
400 ml
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezése = Mobil Delvac XHP ESP 10w40 - 20L
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezése = Mobil Delvac XHP ESP 10w40 - 20L
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil Delvac Modern 5W-30 Advanced Protection V6 egy teljesen szintetikus, csúcsteljesítményű dízelmotorolaj, amelyet kifejezetten korszerű, alacsony károsanyag-kibocsátású, részecskeszűrővel (DPF) felszerelt haszongépjárművekhez fejlesztettek ki.
Hosszabb olajélettartam – Kiváló oxidációs stabilitásának köszönhetően kevesebb lerakódás és hosszabb csereperiódusok.
Üzemanyag-megtakarítás – Az alacsony viszkozitás és súrlódáscsökkentő adalékok révén csökken az üzemanyag-fogyasztás.
DPF-kompatibilis – Alacsony SAPS összetétel: kíméli a részecskeszűrőt és katalizátorokat.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok – Könnyű szivattyúzhatóság alacsony hőmérsékleten is.
Erős kopásvédelem – Megóvja a motort a fémkopásoktól és csökkenti a hengerkopást, dugattyúgyűrű-elhasználódást.
Nagy terhelésre is alkalmas – Megfelel a modern Euro V és VI szabványoknak, MAN M3677 jóváhagyással.
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| SAE viszkozitási osztály | 5W-30 |
| Alacsony hőmérsékleti viszkozitás (–30 °C) | 5590 mPa·s |
| Kinematikus viszkozitás 100 °C-on | 11,56 mm²/s |
| TBN (Teljes bázisszám) | 14,1 mg KOH/g |
| Dermedéspont | –42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,4 % |
| Szabványos jóváhagyás | MAN M 3677 |
| Alkalmazási terület | Haszongépjárművek, buszok |
Korszerű, alacsony károsanyag-kibocsátású dízelmotorokhoz (Euro V/VI)
DPF-fel és EGR-rel felszerelt járművekhez
Flották és hosszú távú teherszállítás esetén ideális
MAN motorokhoz, ahol M3677 a követelmény
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezés: Mobil Delvac MX 15w40 / /hirek-delvac
A Mobil Delvac Modern 15W-40 Super Defence V4 egy nagy teljesítményű szintetikus technológiájú dízelmotorolaj, amely kiváló kenést biztosít a mai dízelmotoroknak, és ezáltal meghosszabbítja a motor élettartamát. Ennek eredményeként ez a termék gyakorlatilag az összes jelentős európai és amerikai motorgyártó követelményeit teljesíti vagy meghaladja. A termék kémiája kiváló teljesítményt biztosít mind a modern, igényes, alacsony károsanyagkibocsátású dízelmotorokban, mind a régebbi, alacsony vagy magas kéntartalmú üzemanyaggal működő dízelmotorokban. A Mobil Delvac Modern 15W-40 Super Defense V4 a nagy teljesítményű alapanyagok keverékét kombinálja egy kiegyensúlyozott adalékrendszerrel, hogy kiválóan szabályozza a koromlerakódás és a magas hőmérséklet miatti olajsűrűsödést, valamint kiválóan ellenáll az oxidációnak, korróziónak és magas hőmérsékletnek. hőmérsékleti lerakódások
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil Super™ 3000 Formula P 0W-20 egy teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a Stellantis/PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel/Vauxhall) legújabb benzin-, dízel- és hibrid járműveihez fejlesztettek ki. Ez az olaj megfelel a PSA B71 2010 szabványnak, és különösen ajánlott a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz.
Üzemanyag-hatékonyság és alacsony károsanyag-kibocsátás: Segíti a modern motorokat a jobb üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésében.
Kibocsátás utókezelő rendszerek védelme: Az alacsony foszfor-, kén- és fémtartalom (hamu) révén megóvja a katalizátorokat és részecskeszűrőket a mérgezéstől és eltömődéstől, hosszú élettartamot biztosítva számukra.
Motorvédelem: Megakadályozza a lerakódások és iszapképződés kialakulását, elősegítve a hatékony motorhűtést és kenést.
Gyors indítás és hideg időjárási védelem: Kiváló hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik, gyors átolajozást biztosít, így hatékonyan védi a stop-start technológiával felszerelt motorokat is.
Ajánlott a Peugeot, Citroën, DS és Opel (Vauxhall az Egyesült Királyságban) modern, nagy hatékonyságú benzin-, dízel- és hibrid autóihoz. Különösen a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz ajánlott. Nem alkalmas a magasabb viszkozitású motorolajokkal való működésre tervezett korábbi generációs motorokhoz.
ACEA C5
PSA B71 2010
FIAT 9.55535-DM1
Viszkozitás (SAE): 0W-20
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on: 8,3 mm²/s
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on: 42,8 mm²/s
Viszkozitási index: 170
Sűrűség 15 °C-on: 0,846 g/ml
Dermedéspont: -39 °C
Lobbanáspont: 229 °C
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil Super™ 3000 Formula P 0W-20 egy teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a Stellantis/PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel/Vauxhall) legújabb benzin-, dízel- és hibrid járműveihez fejlesztettek ki. Ez az olaj megfelel a PSA B71 2010 szabványnak, és különösen ajánlott a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz.
Üzemanyag-hatékonyság és alacsony károsanyag-kibocsátás: Segíti a modern motorokat a jobb üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésében.
Kibocsátás utókezelő rendszerek védelme: Az alacsony foszfor-, kén- és fémtartalom (hamu) révén megóvja a katalizátorokat és részecskeszűrőket a mérgezéstől és eltömődéstől, hosszú élettartamot biztosítva számukra.
Motorvédelem: Megakadályozza a lerakódások és iszapképződés kialakulását, elősegítve a hatékony motorhűtést és kenést.
Gyors indítás és hideg időjárási védelem: Kiváló hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik, gyors átolajozást biztosít, így hatékonyan védi a stop-start technológiával felszerelt motorokat is.
Ajánlott a Peugeot, Citroën, DS és Opel (Vauxhall az Egyesült Királyságban) modern, nagy hatékonyságú benzin-, dízel- és hibrid autóihoz. Különösen a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz ajánlott. Nem alkalmas a magasabb viszkozitású motorolajokkal való működésre tervezett korábbi generációs motorokhoz.
ACEA C5
PSA B71 2010
FIAT 9.55535-DM1
Viszkozitás (SAE): 0W-20
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on: 8,3 mm²/s
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on: 42,8 mm²/s
Viszkozitási index: 170
Sűrűség 15 °C-on: 0,846 g/ml
Dermedéspont: -39 °C
Lobbanáspont: 229 °C
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj Renault RN17 FE jóváhagyással
A Mobil Super™ 3000 Formula RN 0W-20 egy új generációs, alacsony hamutartalmú és alacsony viszkozitású teljesen szintetikus motorolaj, amelyet a legújabb Renault benzin-, dízel- és hibridmotorok speciális igényeihez fejlesztettek. A termék hivatalos Renault RN17 FE jóváhagyással rendelkezik, így biztosítja az új járművek garanciájának megőrzését.
Hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez és a károsanyag-kibocsátás mérsékléséhez
Megóvja a kipufogógáz-utókezelő rendszereket az eltömődéstől és mérgeződéstől (csökkentett foszfor-, kén- és fémtartalom)
Védi a motort a lerakódásokkal és iszapképződéssel szemben, biztosítva a hűtést és kenést
Gyors olajáramlás hidegindításkor is, különösen stop-start rendszerekkel felszerelt járműveknél
Segít megőrizni a motor hosszú élettartamát a mindennapi városi közlekedésben is
A Mobil Super 3000 Formula RN 0W-20 alkalmas korszerű, magas hatékonyságú benzin-, dízel- és hibridmotorokhoz, amelyek ACEA C5 / SAE 0W-20 viszkozitási fokozatot igényelnek.
Kifejezetten ajánlott Renault, Dacia és Nissan járművekhez, amelyek az új RN17 FE szabványnak megfelelő olajat írnak elő.
Nem ajánlott olyan korábbi típusú motorokhoz, amelyekhez magasabb viszkozitású olaj szükséges.
Gyári jóváhagyás:
RENAULT RN17 FE
Teljesíti vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
ACEA C5
API SN
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 0W-20 | – |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 38,9 mm²/s | ASTM D445 |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 8,2 mm²/s | ASTM D445 |
| Viszkozitási index | 192 | ASTM D2270 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,840 g/ml | ASTM D4052 |
| Lobbanáspont (COC) | 238 °C | ASTM D92 |
| Dermedéspont | -45 °C | ASTM D97 |