Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Megbízhatóan meggátolja a lerakódások kialakulását, rendkívül nagy nyírásstabilitással rendelkezik, csökkenti a motor belső súrlódási veszteségeit, és kiváló védelmet nyújt a kopással szemben.
Ideális modern benzines és dízelmotorokhoz, többek között több szelepes technológiával, Valvetronic vezérléssel, turbófeltöltővel (részecskeszűrővel vagy anélkül) és töltőlevegő-hűtéssel szerelt típusokhoz.
Különösen ajánlott hosszú olajcsere-intervallumok és fokozott motorigénybevétel esetén.
Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Üzemanyag-megtakarítás és károsanyag-kibocsátás csökkentés
Kiváló motor tisztaság
ACEA A5 / B5
API SL
Ford WSS-M2C 913-D
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi gyártói előírásokkal rendelkező járművekhez is ajánlja:
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C 913-A / B / C
IVECO 18-1811 S1
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-30 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 53,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 9,7 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás (150 °C-on) | 2,9 – 3,5 mPas |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Dermedéspont | -42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 12,0% |
| Összbázisszám (TBN) | 12,0 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,2 g/100g |
| Szín (ASTM) | L3,5 |
A legfrissebb Ford WSS-M2C 913-D szabvány 2011-től gyártott különböző Ford modellekhez szükséges.
Visszamenőlegesen is alkalmazható régebbi Ford járművekhez (1998. júliusától).
Továbbá más gyártók modelljeiben is alkalmazható.
Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Nem alkalmas VW hosszított szervizintervallumos rendszereihez!
Mindig tartsa be a jármű- vagy egységgyártó előírásait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30 motorolaj egy szintetikus alapú, csúcskategóriás Leichtlauf motorolaj. Maximális teljesítményt, alacsony üzemanyag fogyasztást és optimális kenést biztosít bármely üzemelési körülmények között. Csökkenti a mozgó motoralkatrészek közötti súrlódást és minimalizálja a kopást. A hamuképző összetevők csekély mennyisége gondoskodik a részecskeszűrő maximális élettartamáról.
Négyévszakos motorolaj benzin- és dízelmotorokhoz, az FSI, közös nyomócsöves (common rail) és az adagolószivattyús (Pumpe-Düse) technológiát is beleértve. Különösen alkalmas gázüzemű (CNG/LPG), valamint részecskeszűrős (DPF) járművekhez – akár utólagos átalakítás esetén is. Alacsonyan tartja az olajfogyasztást. Biztosítja a részecskeszűrő (DPF) működőképességét és gondoskodik annak maximális élettartamáról. Tökéletesített kopásvédelmi összetétel. Kimondottan rendkívül hosszú olajcsere-időközű (WIV stb.) járművekhez.
Tulajdonságok
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Alacsony viszkozitású, nagy teljesítményű sebességváltó folyadék kiváló nagynyomású és kopásvédelmi tulajdonságokkal. Többcélú. Csökkenti a súrlódást, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, valamint biztosítja a zökkenőmentes váltási műveleteket. A kiváló termikus és oxidatív stabilitás garantálja a tiszta sebességváltót és a hosszú olaj élettartamot.
Transzváltókban, kézi sebességváltókban és sebességváltókban való használatra fejlesztették ki. Különösen ajánlott a BMW, Ford, GM/Opel, Honda, Nissan, Toyota/Peugeot/Citroën (PSA), Volvo és más gyártók járműveihez.
Alkalmazás
Használat előtt jól felrázni. A szerelvény vagy a jármű gyártójának előírásait és utasításait kell követni. Optimális hatás csak akkor érhető el, ha a terméket keveretlenül használják.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
SCT-Mannol 9970 Carburetor cleaner - Karburátor-tisztító spray, 400ml
Feloldja és eltávolítja a porlasztókban keletkezett lerakódásokat, szennyeződéseket tisztítja az úszóházat, úszót, tűszelepet, fúvókákat.
Segítségével elérhető fogyasztás csökkenés, könnyebb indíthatóság, megbízhatóbb üzemelés.
Csökkentheti a kipufogógázok károsanyag-tartalmát.
Nehezen eltávolítható szennyeződések gyors, kényelmes tisztítására alkalmas.
A nehezen hozzáférhető helyek tisztítása is könnyűszerrel megoldható, mivel a hatóanyag a flakon bármely helyzetében kiszórható.
Optimális emulzióstabilitása miatt használata környezetvédelmi szempontból is előnyös.
Használható 2 és 4 ütemű motorok porlasztóinak és mechanikus befecskendezőinek tisztítására.
Carburetor Cleaner – rendkívül hatékony porlasztótisztító szétszerelés nélkül. Gyorsan, gondosan és hatékonyan tisztítja a fojtószelepet és a légcsappantyúkat, a diffúzorokat, a fúvókákat és a karburátorok minden egyéb elérhető belső felületét, valamint azok külső felületeit. Minden két- vagy négyütemű benzinmotorhoz alkalmazható, katalizátorral vagy anélkül.
Tulajdonságok:
- Rendkívül hatékony szerves oldószerek keveréke. Nem tartalmaz acetont;
- Teljesen feloldja és eltávolítja a karburátor összes tipikus, különböző eredetű szennyeződését;
- Nem tömíti el a karburátor mögött található motorelemeket: szelepeket, égésteret stb.;
- Stabilizálja az alapjárati fordulatszámot, megkönnyíti a hidegindítást, javítja a motor gyorsulását;
- Optimalizálja a szívórendszer működését mozgó részeinek tisztításával és kenésével;
- A termék olyan anyagokat tartalmaz, amelyek agresszívek a festékfelületekre és a műanyagokra;
- Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást (akár 5%-kal) és a kipufogógáz toxicitását;
- Alkalmazható motorkerékpár-láncok, vezérműláncok, tengelykapcsoló alkatrészek, olajszivattyúk, fogaskerekek, főtengelyek és egyéb festetlen fém alkatrészek és motoralkatrészek tisztítására.
Alkalmazás. Állítsa le a motort és vegye ki a légszűrőt. Közvetlenül hozzá kell férni a fojtószelephez. Permetezze a terméket a karburátor minden belső felületére a hozzáférési területen, valamint szükség esetén a külső felületekre. Hagyd megszáradni. Cserélje ki a légszűrőt az eredeti helyére. Célszerű ezzel egyidejűleg cserélni. Indítsd be a motort és hagyd közepes fordulatszámon járni, és már indulhatsz is. Hagyja a motort 20 másodpercig alapjáraton járni 2000-es fordulatszámon, hogy a befecskendező rendszerben maradt szennyeződés megéghessen.
Ha a motor megengedi, azaz stabil fordulatszámot tud fenntartani, amikor a légbeömlő ki van kapcsolva, akkor a tisztítást a motor bekapcsolásakor lehet elvégezni. Ha ez nem működik, forduljon a szervizközponthoz, hogy megtudja, hogyan kell ezt megtenni. Néha elég kikapcsolni a légmennyiségmérőt. Amikor a motor jár, a tisztítási folyamat jelentősen fokozódik. Ugyanakkor ne engedje, hogy a termék rákerüljön a légáramlásmérőre és a festett részekre.
Összetevők:
20-25% propán-bután,
40-50% benzin,
20-22% kerozin,
tenzidek
Kiszerelés:
400 ml
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezése = Mobil Delvac XHP ESP 10w40 - 20L
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezése = Mobil Delvac XHP ESP 10w40 - 20L
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil Delvac Modern 5W-30 Advanced Protection V6 egy teljesen szintetikus, csúcsteljesítményű dízelmotorolaj, amelyet kifejezetten korszerű, alacsony károsanyag-kibocsátású, részecskeszűrővel (DPF) felszerelt haszongépjárművekhez fejlesztettek ki.
Hosszabb olajélettartam – Kiváló oxidációs stabilitásának köszönhetően kevesebb lerakódás és hosszabb csereperiódusok.
Üzemanyag-megtakarítás – Az alacsony viszkozitás és súrlódáscsökkentő adalékok révén csökken az üzemanyag-fogyasztás.
DPF-kompatibilis – Alacsony SAPS összetétel: kíméli a részecskeszűrőt és katalizátorokat.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok – Könnyű szivattyúzhatóság alacsony hőmérsékleten is.
Erős kopásvédelem – Megóvja a motort a fémkopásoktól és csökkenti a hengerkopást, dugattyúgyűrű-elhasználódást.
Nagy terhelésre is alkalmas – Megfelel a modern Euro V és VI szabványoknak, MAN M3677 jóváhagyással.
| Tulajdonság | Érték |
|---|---|
| SAE viszkozitási osztály | 5W-30 |
| Alacsony hőmérsékleti viszkozitás (–30 °C) | 5590 mPa·s |
| Kinematikus viszkozitás 100 °C-on | 11,56 mm²/s |
| TBN (Teljes bázisszám) | 14,1 mg KOH/g |
| Dermedéspont | –42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 11,4 % |
| Szabványos jóváhagyás | MAN M 3677 |
| Alkalmazási terület | Haszongépjárművek, buszok |
Korszerű, alacsony károsanyag-kibocsátású dízelmotorokhoz (Euro V/VI)
DPF-fel és EGR-rel felszerelt járművekhez
Flották és hosszú távú teherszállítás esetén ideális
MAN motorokhoz, ahol M3677 a követelmény
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Korábbi megnevezés: Mobil Delvac MX 15w40 / /hirek-delvac
A Mobil Delvac Modern 15W-40 Super Defence V4 egy nagy teljesítményű szintetikus technológiájú dízelmotorolaj, amely kiváló kenést biztosít a mai dízelmotoroknak, és ezáltal meghosszabbítja a motor élettartamát. Ennek eredményeként ez a termék gyakorlatilag az összes jelentős európai és amerikai motorgyártó követelményeit teljesíti vagy meghaladja. A termék kémiája kiváló teljesítményt biztosít mind a modern, igényes, alacsony károsanyagkibocsátású dízelmotorokban, mind a régebbi, alacsony vagy magas kéntartalmú üzemanyaggal működő dízelmotorokban. A Mobil Delvac Modern 15W-40 Super Defense V4 a nagy teljesítményű alapanyagok keverékét kombinálja egy kiegyensúlyozott adalékrendszerrel, hogy kiválóan szabályozza a koromlerakódás és a magas hőmérséklet miatti olajsűrűsödést, valamint kiválóan ellenáll az oxidációnak, korróziónak és magas hőmérsékletnek. hőmérsékleti lerakódások
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil Super™ 3000 Formula P 0W-20 egy teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a Stellantis/PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel/Vauxhall) legújabb benzin-, dízel- és hibrid járműveihez fejlesztettek ki. Ez az olaj megfelel a PSA B71 2010 szabványnak, és különösen ajánlott a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz.
Üzemanyag-hatékonyság és alacsony károsanyag-kibocsátás: Segíti a modern motorokat a jobb üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésében.
Kibocsátás utókezelő rendszerek védelme: Az alacsony foszfor-, kén- és fémtartalom (hamu) révén megóvja a katalizátorokat és részecskeszűrőket a mérgezéstől és eltömődéstől, hosszú élettartamot biztosítva számukra.
Motorvédelem: Megakadályozza a lerakódások és iszapképződés kialakulását, elősegítve a hatékony motorhűtést és kenést.
Gyors indítás és hideg időjárási védelem: Kiváló hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik, gyors átolajozást biztosít, így hatékonyan védi a stop-start technológiával felszerelt motorokat is.
Ajánlott a Peugeot, Citroën, DS és Opel (Vauxhall az Egyesült Királyságban) modern, nagy hatékonyságú benzin-, dízel- és hibrid autóihoz. Különösen a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz ajánlott. Nem alkalmas a magasabb viszkozitású motorolajokkal való működésre tervezett korábbi generációs motorokhoz.
ACEA C5
PSA B71 2010
FIAT 9.55535-DM1
Viszkozitás (SAE): 0W-20
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on: 8,3 mm²/s
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on: 42,8 mm²/s
Viszkozitási index: 170
Sűrűség 15 °C-on: 0,846 g/ml
Dermedéspont: -39 °C
Lobbanáspont: 229 °C
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil Super™ 3000 Formula P 0W-20 egy teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a Stellantis/PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel/Vauxhall) legújabb benzin-, dízel- és hibrid járműveihez fejlesztettek ki. Ez az olaj megfelel a PSA B71 2010 szabványnak, és különösen ajánlott a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz.
Üzemanyag-hatékonyság és alacsony károsanyag-kibocsátás: Segíti a modern motorokat a jobb üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésében.
Kibocsátás utókezelő rendszerek védelme: Az alacsony foszfor-, kén- és fémtartalom (hamu) révén megóvja a katalizátorokat és részecskeszűrőket a mérgezéstől és eltömődéstől, hosszú élettartamot biztosítva számukra.
Motorvédelem: Megakadályozza a lerakódások és iszapképződés kialakulását, elősegítve a hatékony motorhűtést és kenést.
Gyors indítás és hideg időjárási védelem: Kiváló hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik, gyors átolajozást biztosít, így hatékonyan védi a stop-start technológiával felszerelt motorokat is.
Ajánlott a Peugeot, Citroën, DS és Opel (Vauxhall az Egyesült Királyságban) modern, nagy hatékonyságú benzin-, dízel- és hibrid autóihoz. Különösen a BlueHDi vagy PureTech technológiával rendelkező PSA DV5R és EB2DT motorokhoz ajánlott. Nem alkalmas a magasabb viszkozitású motorolajokkal való működésre tervezett korábbi generációs motorokhoz.
ACEA C5
PSA B71 2010
FIAT 9.55535-DM1
Viszkozitás (SAE): 0W-20
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on: 8,3 mm²/s
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on: 42,8 mm²/s
Viszkozitási index: 170
Sűrűség 15 °C-on: 0,846 g/ml
Dermedéspont: -39 °C
Lobbanáspont: 229 °C
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj Renault RN17 FE jóváhagyással
A Mobil Super™ 3000 Formula RN 0W-20 egy új generációs, alacsony hamutartalmú és alacsony viszkozitású teljesen szintetikus motorolaj, amelyet a legújabb Renault benzin-, dízel- és hibridmotorok speciális igényeihez fejlesztettek. A termék hivatalos Renault RN17 FE jóváhagyással rendelkezik, így biztosítja az új járművek garanciájának megőrzését.
Hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez és a károsanyag-kibocsátás mérsékléséhez
Megóvja a kipufogógáz-utókezelő rendszereket az eltömődéstől és mérgeződéstől (csökkentett foszfor-, kén- és fémtartalom)
Védi a motort a lerakódásokkal és iszapképződéssel szemben, biztosítva a hűtést és kenést
Gyors olajáramlás hidegindításkor is, különösen stop-start rendszerekkel felszerelt járműveknél
Segít megőrizni a motor hosszú élettartamát a mindennapi városi közlekedésben is
A Mobil Super 3000 Formula RN 0W-20 alkalmas korszerű, magas hatékonyságú benzin-, dízel- és hibridmotorokhoz, amelyek ACEA C5 / SAE 0W-20 viszkozitási fokozatot igényelnek.
Kifejezetten ajánlott Renault, Dacia és Nissan járművekhez, amelyek az új RN17 FE szabványnak megfelelő olajat írnak elő.
Nem ajánlott olyan korábbi típusú motorokhoz, amelyekhez magasabb viszkozitású olaj szükséges.
Gyári jóváhagyás:
RENAULT RN17 FE
Teljesíti vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
ACEA C5
API SN
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 0W-20 | – |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 38,9 mm²/s | ASTM D445 |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 8,2 mm²/s | ASTM D445 |
| Viszkozitási index | 192 | ASTM D2270 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,840 g/ml | ASTM D4052 |
| Lobbanáspont (COC) | 238 °C | ASTM D92 |
| Dermedéspont | -45 °C | ASTM D97 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj Renault RN17 FE jóváhagyással
A Mobil Super™ 3000 Formula RN 0W-20 egy új generációs, alacsony hamutartalmú és alacsony viszkozitású teljesen szintetikus motorolaj, amelyet a legújabb Renault benzin-, dízel- és hibridmotorok speciális igényeihez fejlesztettek. A termék hivatalos Renault RN17 FE jóváhagyással rendelkezik, így biztosítja az új járművek garanciájának megőrzését.
Hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez és a károsanyag-kibocsátás mérsékléséhez
Megóvja a kipufogógáz-utókezelő rendszereket az eltömődéstől és mérgeződéstől (csökkentett foszfor-, kén- és fémtartalom)
Védi a motort a lerakódásokkal és iszapképződéssel szemben, biztosítva a hűtést és kenést
Gyors olajáramlás hidegindításkor is, különösen stop-start rendszerekkel felszerelt járműveknél
Segít megőrizni a motor hosszú élettartamát a mindennapi városi közlekedésben is
A Mobil Super 3000 Formula RN 0W-20 alkalmas korszerű, magas hatékonyságú benzin-, dízel- és hibridmotorokhoz, amelyek ACEA C5 / SAE 0W-20 viszkozitási fokozatot igényelnek.
Kifejezetten ajánlott Renault, Dacia és Nissan járművekhez, amelyek az új RN17 FE szabványnak megfelelő olajat írnak elő.
Nem ajánlott olyan korábbi típusú motorokhoz, amelyekhez magasabb viszkozitású olaj szükséges.
Gyári jóváhagyás:
RENAULT RN17 FE
Teljesíti vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
ACEA C5
API SN
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 0W-20 | – |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 38,9 mm²/s | ASTM D445 |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 8,2 mm²/s | ASTM D445 |
| Viszkozitási index | 192 | ASTM D2270 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,840 g/ml | ASTM D4052 |
| Lobbanáspont (COC) | 238 °C | ASTM D92 |
| Dermedéspont | -45 °C | ASTM D97 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Minden meglévő nemzetközi szabványt meghalad.
A szintetikus kenőanyagok úttörője, a Motul kifejlesztette a 300V Motorsport termékcsaládot, amely az egyedülálló ESTER Core® technológián alapul, amely páratlan teljesítménynövekedést, kiváló kenést és optimális védelmet biztosít, a legjobb feltételeket a végső győzelemhez!
100 %-ban szintetikus 4 ütemű versenymotorolaj, amelyet a gyári csapatok számára fejlesztettek ki az országúti és terepversenyzésben. A 300V² Factory Line a fejlett Ester Core® technológia előnyeit kínálja a maximális teljesítményleadás és a tökéletes kopásvédelem érdekében - kompromisszumok nélkül. A szintetikus észterek különleges kiválasztása és a megújuló nyersanyagokból származó szintetikus és alapolajok optimális kiválasztása innovatív adalékanyag-csomaggal kombinálva rendkívüli szinergiát alkot. A Motul optimális teljesítményt garantál a motor, a sebességváltó és a tengelykapcsoló megbízhatóságának és kopásvédelmének kompromisszummentes biztosítása nélkül, függetlenül a szélsőséges körülmények közötti használattól: országúton és terepen.
Műszaki információk:
Alkalmazás: Versenyzés - Gyári vonal
Motortípus: 4 ütemű
járműtípus: motorkerékpár / utcai motor, motocross, enduro
minőség: 100 % szintetikus, ESTER Core
viszkozitás: 10W50
OEM jóváhagyások: a JASO és az API meglévő szabványai felett, a nedves tengelykapcsoló kompatibilitását a JASO T903 Annex A. teszt alapján ellenőrizték.
Nemzetközi szabványok:
API:
Az API (American Petroleum Institute) szabványok a benzinmotorokhoz használt motorolajok teljesítményét szolgálati kategóriák ("S") segítségével határozzák meg. Ezek a legújabb, 2010 óta érvényes "SN" szervizkategóriától a legrégebbi, 2001-ben bevezetett "SJ" kategóriáig terjednek. Fontos, hogy a legújabb szervizkategória lefedje az előző szervizkategóriák képességeit.
JASO:
A JASO (Japán Autóipari Szabványügyi Szervezet) a JASO T903-as szabványával saját szabványt dolgozott ki a 4 ütemű motorkerékpár-motorolajokra. Az MA, MA1 és MA2 osztályok most megkönnyítik a motorkerékpár-motorolajok kiválasztását, amelyeket kifejezetten a nedves tengelykapcsolókhoz fejlesztettek ki. A JASO MA2 a legmagasabb súrlódási együtthatót és ezáltal optimális kuplungkompatibilitást jelent a sebességváltások során - a gyorsítási fázisban és még tartósan nagy sebességnél is. A MOTUL 4 ütemű motorolajok megfelelnek a JASO MA2 specifikációnak a legújabb JASO T903 szabvány szerint. Kivételt képeznek a 300V versenymotorolajok, amelyek viszont meghaladják a meglévő szabványokat.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 5100 egy 4T motorkerékpár-motorolaj, amely megfelel a megbízhatósági elvárásoknak a mindennapi használatban és a szabadidős tevékenységekben.
Alkalmas bármilyen típusú utcai vagy terepmotoros motorkerékpárhoz, 4 ütemű motorral, beépített sebességváltóval vagy anélkül, nedves vagy száraz állapotban lévő tengelykapcsolóhoz.
Tökéletes kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, például katalizátorral vagy másodlagos levegőbefecskendezéssel ellátott motorkerékpárokhoz.
Egyéb alkalmazások: ATV-k, UTV-k, SxS, vízijárművek (PWC) vagy motoros szánok, a gyártó viszkozitásától függően.
ajánlás.
Jellemzők és előnyök
- Szintetikus alapú kenőanyag Technosynthese® exkluzív észter technológiával megerősítve a kopásgátló tulajdonságok biztosítása érdekében és javítja a fogaskerekek védelmét és élettartamát.
- Javított olajfilm-ellenállás magas hőmérsékleten a motor hosszabb általános védelme érdekében.
- Optimalizált foszfor- és kéntartalom a legjobb katalizátor-üzemi feltételekhez.
- A kopásgátló adalékok innovatív csomagja kiváló védelmet biztosít a sebességváltónak.
- Dedikált formula a maximális hatékonyság és védelem, a sima váltás, az optimalizált üzemanyag-fogyasztás és a könnyű indítás érdekében.
- Az API SP szabvány további teljesítményelőnyöket garantál, beleértve a károsanyag-kibocsátó rendszerekkel való kompatibilitást, az oxidatív stabilitást.
és a lerakódások elleni védelmet a legszigorúbb modern hardveralkalmazásokhoz.
- A JASO (Japán Autóipari Szabványügyi Szervezet) saját szabványt dolgozott ki a 4 ütemű motorkerékpár motorolajokra.
- JASO T903: 2023. Ez három részből áll: Motorteljesítmény, tengelykapcsoló súrlódási teljesítménye, fizikai-kémiai határértékek.
A JASO MA2 specifikáció a leghatékonyabb súrlódási értékeket és legjobb tengelykapcsoló súrlódást biztosítja minden vezetési módban.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb generációs, dízel- és benzinmotorral hajtott, szívó vagy turbófeltöltős, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási előírásoknak megfelelő, ACEA C1 motorolajat igénylő, alacsony súrlódású, alacsony HTHS (< 3,5 mPa.s) viszkozitású és "Low SAPS", csökkentett szulfátos hamu (≤ 0,5%), foszfor (≤ 0,05%) és kén (≤ 0,2%) tartalmú autókhoz terveztek.
Alkalmas minden olyan típusú dízel- és benzinmotorhoz, amely "üzemanyag-takarékos" kenőanyagot igényel: ACEA C1 szabvány.
Kompatibilis a katalizátorokkal és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Bizonyos motorokban nem alkalmas lehet a használatra. Kétség esetén mindig olvassa el a használati utasítást vagy a kézikönyvet.
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet, a szulfátos hamu pedig eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz és a motor teljesítményének csökkenéséhez vezet.
JLR - A Jaguar és a Land Rover az STJLR zászló alatt saját motorolaj specifikációkat vezetett be, és a FORD WSS-M2C934-B specifikációt most a Jaguar és a Land Rover számára STJLR.03.5005 specifikációvá alakították át.
Az STJLR.03.5005 specifikáció magas szintű olajfilm-ellenállást, oxidációgátló, kopásgátló és detergens/ diszpergáló tulajdonságokat követel meg a kenőanyagtól, valamint jelentős üzemanyag-fogyasztási teljesítményt: legalább 3,0%-os üzemanyag-fogyasztási javulást egy 15W-40-es referenciaolajhoz képest.
Az STJLR.03.5005 specifikáció a JAGUAR és a LAND ROVER legújabb generációs 2.2L TD4, 2.7L és 3.0L V6 dízelmotorjaira vonatkozik w
Az STJLR.03.5005 specifikáció magas szintű olajfilm-ellenállást, oxidációgátlást, kopásgátlást és detergens-ellenállást ír elő.
diszpergáló tulajdonságokat, valamint jelentős üzemanyag-takarékossági teljesítményt: legalább 3,0%-os üzemanyag-takarékosságot.
javulás egy 15W-40-es referenciaolajhoz képest.
Az STJLR.03.5005 specifikáció a JAGUAR és a LAND ROVER legújabb generációs 2.2L TD4, 2.7L és 2.7L típusú motorjaira vonatkozik.
3.0L V6-os DPF-fel szerelt dízelmotorokra, amelyeket az MY2012-től gyártanak, és amikor a FORD WSS-M2C934-B specifikációra vonatkozó
MY2006-tól kezdődően szükséges.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb generációs, dízel- és benzinmotorral hajtott, szívó vagy turbófeltöltős, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási előírásoknak megfelelő, ACEA C1 motorolajat igénylő, alacsony súrlódású, alacsony HTHS (< 3,5 mPa.s) viszkozitású és "Low SAPS", csökkentett szulfátos hamu (≤ 0,5%), foszfor (≤ 0,05%) és kén (≤ 0,2%) tartalmú autókhoz terveztek.
Alkalmas minden olyan típusú dízel- és benzinmotorhoz, amely "üzemanyag-takarékos" kenőanyagot igényel: ACEA C1 szabvány.
Kompatibilis a katalizátorokkal és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF).
Bizonyos motorokban nem alkalmas lehet a használatra. Kétség esetén mindig olvassa el a használati utasítást vagy a kézikönyvet.
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet, a szulfátos hamu pedig eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz és a motor teljesítményének csökkenéséhez vezet.
JLR - A Jaguar és a Land Rover az STJLR zászló alatt saját motorolaj specifikációkat vezetett be, és a FORD WSS-M2C934-B specifikációt most a Jaguar és a Land Rover számára STJLR.03.5005 specifikációvá alakították át.
Az STJLR.03.5005 specifikáció magas szintű olajfilm-ellenállást, oxidációgátló, kopásgátló és detergens/ diszpergáló tulajdonságokat követel meg a kenőanyagtól, valamint jelentős üzemanyag-fogyasztási teljesítményt: legalább 3,0%-os üzemanyag-fogyasztási javulást egy 15W-40-es referenciaolajhoz képest.
Az STJLR.03.5005 specifikáció a JAGUAR és a LAND ROVER legújabb generációs 2.2L TD4, 2.7L és 3.0L V6 dízelmotorjaira vonatkozik w
Az STJLR.03.5005 specifikáció magas szintű olajfilm-ellenállást, oxidációgátlást, kopásgátlást és detergens-ellenállást ír elő.
diszpergáló tulajdonságokat, valamint jelentős üzemanyag-takarékossági teljesítményt: legalább 3,0%-os üzemanyag-takarékosságot.
javulás egy 15W-40-es referenciaolajhoz képest.
Az STJLR.03.5005 specifikáció a JAGUAR és a LAND ROVER legújabb generációs 2.2L TD4, 2.7L és 2.7L típusú motorjaira vonatkozik.
3.0L V6-os DPF-fel szerelt dízelmotorokra, amelyeket az MY2012-től gyártanak, és amikor a FORD WSS-M2C934-B specifikációra vonatkozó
MY2006-tól kezdődően szükséges.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.