Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag üzemanyag-takarékossági szempontok kielégítésére, kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, olyan benzinüzemű turbófeltöltős vagy szívómotorokhoz, közvetlen vagy központi befecskendezéssel, melyeknél az alacsony súrlódás, extrém alacsony HTHS (kisebb, mint 2,6 mPa.s) viszkozitás az elvárás.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Csúcsminőségű 100% szintetikus kenőanyag üzemanyag-takarékossági szempontok kielégítésére, kifejezetten a legmodernebb személygépkocsikhoz fejlesztették, olyan benzinüzemű turbófeltöltős vagy szívómotorokhoz, közvetlen vagy központi befecskendezéssel, melyeknél az alacsony súrlódás, extrém alacsony HTHS (kisebb, mint 2,6 mPa.s) viszkozitás az elvárás.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb benzinmotorokhoz terveztek, szívó vagy turbófeltöltős, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) olaj használatára.
viszkozitás (≥ 2,6 mPa.s).
Alkalmas a 20-as viszkozitási fokozatú és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igénylő modern benzinmotorokhoz (API SP-RC, SP és/vagy
ILSAC GF-6a szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1™ GEN2 minden olyan új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET,
GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Katalizátorbarát.
Ez az olajtípus egyes motorokban alkalmatlan lehet a használatra. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb benzinmotorokhoz terveztek, szívó vagy turbófeltöltős, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) olaj használatára.
viszkozitás (≥ 2,6 mPa.s).
Alkalmas a 20-as viszkozitási fokozatú és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igénylő modern benzinmotorokhoz (API SP-RC, SP és/vagy
ILSAC GF-6a szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1™ GEN2 minden olyan új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET,
GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Katalizátorbarát.
Ez az olajtípus egyes motorokban alkalmatlan lehet a használatra. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus automata váltóolaj
Viszkozitás: ATF
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI ATF egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű automata váltóolaj, amelyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a legtöbb modern automata sebességváltó (manuális mód, szekvenciális mód, elektronikus vezérlés stb.) és a legtöbb szervokormány rendszer követelményeinek.
Üzemanyag-takarékosság: Csökkenti az epicykloid fogaskerekek súrlódását, ezáltal hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Anti-shudder teljesítmény: Megakadályozza a rezgéseket a motor lendkerékén, ezáltal simább működést biztosít.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok: Javítja az automata váltók reakcióját alacsony hőmérsékleten.
Hosszabb élettartam: Jobb nyírási stabilitás magas hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
Kiváló kopás-, korrózió- és habzásgátló tulajdonságok: Biztosítja a váltó hosszú távú védelmét.
A MOTUL MULTI ATF ajánlott a legtöbb modern automata sebességváltóhoz, beleértve a manuális módot, szekvenciális módot és elektronikus vezérlésű rendszereket. Emellett alkalmas a legtöbb szervokormány rendszerhez is.
DEXRON: III, IIIH, IIIG, IIE, IID
MERCON: Ford M2C138-CJ, M2C166-H
Allison: C-4
Toyota: T-IV
Nissan: Matic D, J, K
Mazda: ATF M-III, ATF M-V
Honda: ATF-Z1 (kivéve CVT)
BMW: LA2634, LT71141
VW: G 052 162, G 052 990, G 055 025
Hyundai/Kia: SP-II, SP-III
Mitsubishi: SP-II, SP-III
Subaru: ATF, ATF-HP
Suzuki: ATF 3314, 3317
Isuzu: Besco ATF II, III
Daihatsu: AFT D3-SP
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Technoszintetikus CVT váltóolaj
Viszkozitás: Nem besorolt (NC)
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI CVTF egy magas teljesítményű, technoszintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten a folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alkalmas mind lánc-, mind szíjhajtású CVT rendszerekhez, és széles körben használható különböző gyártók járműveiben.
Kiváló súrlódási tulajdonságok: Biztosítja a zökkenőmentes váltást és a hosszú élettartamot.
Magas hőmérsékleti stabilitás: Megőrzi tulajdonságait szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is.
Kopásvédelem: Hosszabb élettartamot biztosít a váltó alkatrészeinek.
Oxidációs ellenállás: Megakadályozza az olaj lebomlását, így hosszabb csereperiódust tesz lehetővé.
A MOTUL MULTI CVTF ajánlott számos CVT váltós járműhöz, beleértve az amerikai (GM, FORD, CHRYSLER), ázsiai (HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA) és európai (AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT) gyártók modelljeit. Fontos megjegyezni, hogy nem ajánlott hibrid üzemű gépkocsik CVT váltóihoz.
AUDI G 052 180, G 052 516, Multitronic, TL 52 116, TL 52 180, TL
52 516
BMW 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, EZL 799, EZL 799 A
CHERY CVT, WCF-1
CHRYSLER CVTF+4, NS-2
CITROËN 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT
Fluid DFE, CVTF 3320, CVT Fluid DFC, Fluid TC
DODGE 05191184AA, CVTF+4, NS-2
DS (CAPSA) 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
FIAT Tutela Car CVT N.G
FORD CVT23, CVT30, MERCON C, WSS-M2C928-A, WSSM2C933-A, XT-7-QCFT
GENERAL MOTORS 1940713, 1940714, CVTF I-Green2, DEX-CVT, HP CVTF
95529854, VT40
HONDA 08200-9006, 08200-HCF-2, 0826099905HE, 087009006,
HMMF (Honda Multi Matic Fluid) for CVT models only,
without wet starting clutch, CVT-F, Genuine CVT Fluid,
HCF-2, Ultra HEVF-Type 1, Z-1 (CVT models only, without
starting clutch, not for Honda Jazz & Fit MY 2001-2007)
HYUNDAI CVT-1, Genuine CVTF, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
INFINITI NS-1, NS-2, NS-3
JEEP 05191184AA, CVTF+4, NS-2, VTF
KIA CVT-1, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
LEXUS CVTF 3320, CVT FE, Fluid FE, Fluid TC
LIFAN CVT
MAZDA CVTF 3320, JWS 3320
MERCEDES-BENZ A 001 989 46 03, MB 236.20
MG EM-CVTF
MINI 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, COOPER EZL 799 A,
EZL 799, ZF CVT V1
MITSUBISHI CVTF ECO J4, Dia Queen CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT
Fluid J1), Dia Queen CVTF-J4, Dia Queen CVTF-J4+ (MMC
Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+), MZ313973, SP III (CVT
models only)
NISSAN 999MP-NS200P, KTF-1, N-CVT, NS-1, NS-2, NS-2V, NS-3
OPEL 7-speed CVT, HP CVTF 95529854, VT40
PERODUA D-CVT
PEUGEOT 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
RENAULT CVT CK/SK/FK, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
ROVER EM-CVTF, Unipart Transmatic ATF
SATURN 22688912, DEX-CVT
SEAT G 052 180, G 052 516
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A RAVENOL CVT Fluid egy teljesen szintetikus ATF a CVT sebességváltók legújabb generációja számára.
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó optimális teljesítményét.
A RAVENOL CVT Fluid alapját a teljesen szintetikus (PAO) olaj képezi, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, amivel biztosítja az automata sebességváltó megfelelő működését.
Felhasználási információk
A RAVENOL CVT Fluid a CVT sebességváltókban történő használatra volt kifejlesztve (Acélszíjas folyamatosan változtatható teljesítmény-átvitel)
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó elemeinek ( hajtószíj) stabil viszkozitását magas mechanikai nyomás alatt.
Jellemzők:
A RAVENOL CVT Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon alacsony dermedéspont
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- tömítőanyagokkal szembeni semleges viselkedés
- az inhibitoroknak köszönhetően semleges viselkedés a nem vastartalmú fémekkel szemben
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A RAVENOL CVT Fluid egy teljesen szintetikus ATF a CVT sebességváltók legújabb generációja számára.
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó optimális teljesítményét.
A RAVENOL CVT Fluid alapját a teljesen szintetikus (PAO) olaj képezi, speciális adalékanyagokkal és inhibitorokkal, amivel biztosítja az automata sebességváltó megfelelő működését.
Felhasználási információk
A RAVENOL CVT Fluid a CVT sebességváltókban történő használatra volt kifejlesztve (Acélszíjas folyamatosan változtatható teljesítmény-átvitel)
A RAVENOL CVT Fluid biztosítja a sebességváltó elemeinek ( hajtószíj) stabil viszkozitását magas mechanikai nyomás alatt.
Jellemzők:
A RAVENOL CVT Fluid a következőket nyújtja:
- nagyon jó kenési képesség még alacsony hőmérsékleten, télen is
- magas, stabil viszkozitás index
- nagyon alacsony dermedéspont
- nagyon jó oxidációs stabilitás
- korrózió és habképződés elleni védelem
- jól beállított súrlódási együttható
- tömítőanyagokkal szembeni semleges viselkedés
- az inhibitoroknak köszönhetően semleges viselkedés a nem vastartalmú fémekkel szemben
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111123
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelmotoros személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C2
API SN, API CF
JASO DL-1
Fiat 9.55535-S1
Honda i-CTDi, i-DTEC
IVECO 18-1811 CLASSE SC1
Mazda MZ-CD, CiTD, MZR-CD (OEM kódok: 183418, 183419)
PSA B71 2290
Subaru Boxer Diesel
Suzuki
Toyota 08880-83388 / 08880-83389
A RAVENOL FEL SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj a legkorszerűbb benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel, a CleanSynto® technológiával.
Kifejezetten alacsony hamutartalmú adalékcsomagja segíti a részecskeszűrő (DPF) és háromutas katalizátor (TWC) élettartamának meghosszabbítását. Kiváló választás az EURO IV, V és VI normákat teljesítő motorokhoz, beleértve azokat is, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot írnak elő (akár 50.000 km vagy 2 év).
Kiemelkedő kenési biztonságot nyújt alacsony hőmérsékleten is, alacsony olajfogyasztás és csökkentett károsanyag-kibocsátás mellett.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés alatt
Kiváló kopásvédelem és viszkozitás magas fordulatszámon is
Megbízható hidegindítás akár -25 °C alatt is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Lerakódások elleni védelem a dugattyúgyűrűk környezetében és a szelepeknél
Tömítésekkel szembeni semlegesség
Meghosszabbított olajcsere-periódusokkal is alkalmazható – környezetkímélőbb üzemeltetés
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 850,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 10,7 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 61,4 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 166 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,2 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 4765 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 16.100 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -42 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,0 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 240 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 7,7 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,53 % | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Személygépkocsi motorolaj
Cikkszám: 1111123
Viszkozitás: 5W-30
Olajtípus: Szintetikus
Technológia: CleanSynto®, Mid SAPS
Alkalmazás: Benzin- és dízelmotoros személyautókhoz, turbóval és közvetlen befecskendezéssel is
ACEA C2
API SN, API CF
JASO DL-1
Fiat 9.55535-S1
Honda i-CTDi, i-DTEC
IVECO 18-1811 CLASSE SC1
Mazda MZ-CD, CiTD, MZR-CD (OEM kódok: 183418, 183419)
PSA B71 2290
Subaru Boxer Diesel
Suzuki
Toyota 08880-83388 / 08880-83389
A RAVENOL FEL SAE 5W-30 egy szintetikus, üzemanyag-takarékos, alacsony SAPS-tartalmú (Mid SAPS) motorolaj a legkorszerűbb benzines és dízelmotorokhoz, turbófeltöltéssel és közvetlen befecskendezéssel, a CleanSynto® technológiával.
Kifejezetten alacsony hamutartalmú adalékcsomagja segíti a részecskeszűrő (DPF) és háromutas katalizátor (TWC) élettartamának meghosszabbítását. Kiváló választás az EURO IV, V és VI normákat teljesítő motorokhoz, beleértve azokat is, amelyek hosszabb olajcsere-intervallumot írnak elő (akár 50.000 km vagy 2 év).
Kiemelkedő kenési biztonságot nyújt alacsony hőmérsékleten is, alacsony olajfogyasztás és csökkentett károsanyag-kibocsátás mellett.
Üzemanyag-megtakarítás rész- és teljes terhelés alatt
Kiváló kopásvédelem és viszkozitás magas fordulatszámon is
Megbízható hidegindítás akár -25 °C alatt is
Stabil kenőfilm magas üzemi hőmérsékleten
Alacsony párolgási veszteség – kisebb olajfogyasztás
Lerakódások elleni védelem a dugattyúgyűrűk környezetében és a szelepeknél
Tömítésekkel szembeni semlegesség
Meghosszabbított olajcsere-periódusokkal is alkalmazható – környezetkímélőbb üzemeltetés
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati módszer |
---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | 850,0 kg/m³ | EN ISO 12185 |
Szín | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 10,7 mm²/s | DIN 51562-1 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 61,4 mm²/s | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | 166 | DIN ISO 2909 |
HTHS viszkozitás 150 °C-on | 3,2 mPa·s | ASTM D5481 |
CCS viszkozitás -30 °C-on | 4765 mPa·s | ASTM D5293 |
MRV viszkozitás -35 °C-on | 16.100 mPa·s | ASTM D4684 |
Dermedéspont | -42 °C | DIN ISO 3016 |
Párolgási veszteség (Noack) | 9,0 % | ASTM D5800 |
Lobbanáspont | 240 °C | DIN EN ISO 2592 |
TBN (teljes bázisszám) | 7,7 mg KOH/g | ASTM D2896 |
Szulfáthamu | 0,53 % | DIN 51575 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A RAVENOL Hydraulik PSF Fluid bemutatása:
Kategória: Autós hidraulikaolaj
Cikkszám: 1181000
Olajtípus: Szintetikus
Ajánlás:
Citroën/Peugeot 9735EJ (pl. C-Crosser, Peugeot 4007),
Honda PSF-S,
Hyundai PSF-3,
KIA PSF-III,
Mazda PSF,
Mitsubishi Diamond PSF-2M,
Subaru PS Fluid,
Toyota PSF-EH
Alkalmazás: Személygépkocsi
A RAVENOL Hydraulik PSF Fluid egy speciális szintetikus hidraulikaolaj szervokormány-rendszerekhez.
A RAVENOL Hydraulik PSF Fluid optimalizált teljesítményátvitelt garantál.
A RAVENOL Hydraulik PSF Fluid kiváló minőségű alapolajok, valamint speciális adalék- és inhibitorcsomag alkalmazásával készül, amelyek biztosítják a hidraulikus rendszerek tökéletes működését.
A RAVENOL Hydraulik PSF Fluid különösen szervokormány-rendszerek hidraulika-folyadékaként való használatra lett kifejlesztve.
Rendkívül alacsony dermedéspont
Kiváló habzásgátlás, habképződés nélkül
Jó kenőképesség alacsony hőmérsékleten is (téli körülmények között)
Magas, stabil viszkozitási index
Nagyon jó oxidációs stabilitás
Kiváló kopás-, korrózió- és habzás elleni védelem
Finoman hangolt súrlódási együttható
Semleges viselkedés a tömítőanyagokkal szemben
Inhibitor hatás miatt semleges viselkedés a színesfémekkel szemben
Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
---|---|---|---|
Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 847,0 | EN ISO 12185 |
Szín | – | piros | Vizuális |
Viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 7,2 | DIN 51562-1 |
Viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 34,8 | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | – | 178 | DIN ISO 2909 |
Brookfield viszkozitás –40 °C-on | mPa·s | 12 800 | ASTM D2983 |
Dermedéspont | °C | –48 | DIN ISO 3016 |
Lobbanáspont | °C | 211 | DIN EN ISO 2592 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Audi / VW / Skoda / Seat: G052532, G055532, G052911 A2, G055538 A2 (pl. ZF 6S450 Amarok 0C6)
BMW: 23001434404 MTF-LT-1, 23007533513 MTF-LT-2, 83220309031 MTF-LT-1
Ford: WSS-M2C200-C3, WSS-M2C200-D2, 1382914, 1547953
GM / Opel: 1940711, 88861800, 88861801, AC Delco 10-403
Fiat: 14621616, 9.55550-MZ2, F178.B06
Honda / Acura: 08261-99964, 08798-9031 (MTF-7289)
Hyundai / Kia: 02200-00130 TOD
Land Rover: STC 9157, STC 9158, TYK500030, MTF-94
Mercedes-Benz: MB 235.10 (A 001 989 26 03)
Mitsubishi: 3005401, MZ312644
Nissan: 999MP-MTF20P, KE91699932R
Peugeot / Citroën (PSA): 9730A2, PSA B71 2330
Subaru: K0321-F0090
Toyota / Lexus: 08885-00705, MTF 97309, ETL8997B, XT4447 M+
Volvo: 1161681, 1161745
MG, Mini Cooper: MTF-94 Fluid
A RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 egy PAO alapú, teljesen szintetikus kéziváltó olaj, amelyet alacsony viszkozitás és kiváló hő- és nyírásállóság jellemez. Speciálisan kiválasztott bázisolajokra és fejlett adalékcsomagra épül, amely túlteljesíti a modern kéziváltók követelményeit, még meghosszabbított olajcsere-periódus esetén is.
Nagy nyomásállóságú kenőfilm még magas hőmérsékleten és terhelés mellett
Kiemelkedő nyírás- és hőállóság
Kiváló viszkozitás-hőmérséklet viselkedés
Magas oxidációs stabilitás – lassabb elöregedés
Kiváló kopásvédelem, erős EP (Extreme Pressure) tulajdonságok
Alacsony habzás még nagy fordulatszámnál is
Könnyű kapcsolhatóság hidegben is, rendkívül alacsony dermedéspont
Meghosszabbított váltóélettartam
A RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 különösen ajánlott:
Modern kéziváltókhoz szinkronizált vagy nem szinkronizált kivitelben
Kiemelten terhelt váltókhoz személyautókban
OEM előírás alapján kiválasztott típusokhoz – lásd a fent felsorolt márkák és cikkszámok szerint
Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 847,5 | EN ISO 12185 |
Szín | - | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 9,1 | DIN 51562-1 |
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 50,8 | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | - | 163 | DIN ISO 2909 |
Brookfield viszkozitás -40 °C-on | mPa·s | 21900 | ASTM D2983 |
Dermedéspont | °C | -51 | DIN ISO 3016 |
Lobbanáspont | °C | 248 | DIN EN ISO 2592 |
Rézcsík korróziós teszt 121 °C-on | - | 1b | ASTM D130 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Audi / VW / Skoda / Seat: G052532, G055532, G052911 A2, G055538 A2 (pl. ZF 6S450 Amarok 0C6)
BMW: 23001434404 MTF-LT-1, 23007533513 MTF-LT-2, 83220309031 MTF-LT-1
Ford: WSS-M2C200-C3, WSS-M2C200-D2, 1382914, 1547953
GM / Opel: 1940711, 88861800, 88861801, AC Delco 10-403
Fiat: 14621616, 9.55550-MZ2, F178.B06
Honda / Acura: 08261-99964, 08798-9031 (MTF-7289)
Hyundai / Kia: 02200-00130 TOD
Land Rover: STC 9157, STC 9158, TYK500030, MTF-94
Mercedes-Benz: MB 235.10 (A 001 989 26 03)
Mitsubishi: 3005401, MZ312644
Nissan: 999MP-MTF20P, KE91699932R
Peugeot / Citroën (PSA): 9730A2, PSA B71 2330
Subaru: K0321-F0090
Toyota / Lexus: 08885-00705, MTF 97309, ETL8997B, XT4447 M+
Volvo: 1161681, 1161745
MG, Mini Cooper: MTF-94 Fluid
A RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 egy PAO alapú, teljesen szintetikus kéziváltó olaj, amelyet alacsony viszkozitás és kiváló hő- és nyírásállóság jellemez. Speciálisan kiválasztott bázisolajokra és fejlett adalékcsomagra épül, amely túlteljesíti a modern kéziváltók követelményeit, még meghosszabbított olajcsere-periódus esetén is.
Nagy nyomásállóságú kenőfilm még magas hőmérsékleten és terhelés mellett
Kiemelkedő nyírás- és hőállóság
Kiváló viszkozitás-hőmérséklet viselkedés
Magas oxidációs stabilitás – lassabb elöregedés
Kiváló kopásvédelem, erős EP (Extreme Pressure) tulajdonságok
Alacsony habzás még nagy fordulatszámnál is
Könnyű kapcsolhatóság hidegben is, rendkívül alacsony dermedéspont
Meghosszabbított váltóélettartam
A RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 különösen ajánlott:
Modern kéziváltókhoz szinkronizált vagy nem szinkronizált kivitelben
Kiemelten terhelt váltókhoz személyautókban
OEM előírás alapján kiválasztott típusokhoz – lásd a fent felsorolt márkák és cikkszámok szerint
Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 847,5 | EN ISO 12185 |
Szín | - | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 9,1 | DIN 51562-1 |
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 50,8 | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | - | 163 | DIN ISO 2909 |
Brookfield viszkozitás -40 °C-on | mPa·s | 21900 | ASTM D2983 |
Dermedéspont | °C | -51 | DIN ISO 3016 |
Lobbanáspont | °C | 248 | DIN EN ISO 2592 |
Rézcsík korróziós teszt 121 °C-on | - | 1b | ASTM D130 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Audi / VW / Skoda / Seat: G052532, G055532, G052911 A2, G055538 A2 (pl. ZF 6S450 Amarok 0C6)
BMW: 23001434404 MTF-LT-1, 23007533513 MTF-LT-2, 83220309031 MTF-LT-1
Ford: WSS-M2C200-C3, WSS-M2C200-D2, 1382914, 1547953
GM / Opel: 1940711, 88861800, 88861801, AC Delco 10-403
Fiat: 14621616, 9.55550-MZ2, F178.B06
Honda / Acura: 08261-99964, 08798-9031 (MTF-7289)
Hyundai / Kia: 02200-00130 TOD
Land Rover: STC 9157, STC 9158, TYK500030, MTF-94
Mercedes-Benz: MB 235.10 (A 001 989 26 03)
Mitsubishi: 3005401, MZ312644
Nissan: 999MP-MTF20P, KE91699932R
Peugeot / Citroën (PSA): 9730A2, PSA B71 2330
Subaru: K0321-F0090
Toyota / Lexus: 08885-00705, MTF 97309, ETL8997B, XT4447 M+
Volvo: 1161681, 1161745
MG, Mini Cooper: MTF-94 Fluid
A RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 egy PAO alapú, teljesen szintetikus kéziváltó olaj, amelyet alacsony viszkozitás és kiváló hő- és nyírásállóság jellemez. Speciálisan kiválasztott bázisolajokra és fejlett adalékcsomagra épül, amely túlteljesíti a modern kéziváltók követelményeit, még meghosszabbított olajcsere-periódus esetén is.
Nagy nyomásállóságú kenőfilm még magas hőmérsékleten és terhelés mellett
Kiemelkedő nyírás- és hőállóság
Kiváló viszkozitás-hőmérséklet viselkedés
Magas oxidációs stabilitás – lassabb elöregedés
Kiváló kopásvédelem, erős EP (Extreme Pressure) tulajdonságok
Alacsony habzás még nagy fordulatszámnál is
Könnyű kapcsolhatóság hidegben is, rendkívül alacsony dermedéspont
Meghosszabbított váltóélettartam
A RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 különösen ajánlott:
Modern kéziváltókhoz szinkronizált vagy nem szinkronizált kivitelben
Kiemelten terhelt váltókhoz személyautókban
OEM előírás alapján kiválasztott típusokhoz – lásd a fent felsorolt márkák és cikkszámok szerint
Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
Sűrűség 20 °C-on | kg/m³ | 847,5 | EN ISO 12185 |
Szín | - | sárgásbarna | Vizuális |
Kinematikus viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 9,1 | DIN 51562-1 |
Kinematikus viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 50,8 | DIN 51562-1 |
Viszkozitási index (VI) | - | 163 | DIN ISO 2909 |
Brookfield viszkozitás -40 °C-on | mPa·s | 21900 | ASTM D2983 |
Dermedéspont | °C | -51 | DIN ISO 3016 |
Lobbanáspont | °C | 248 | DIN EN ISO 2592 |
Rézcsík korróziós teszt 121 °C-on | - | 1b | ASTM D130 |