Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Motul 5w-40 8100 X-cess teljesen szintetikus, korszerű személygépkocsik akár közvetlen befecskendezésű Ottó- és Diesel motorjaihoz is ajánlott olaj. Kiváló minősége különösen alkalmassá teszi többszelepes és turbófeltöltős High-Tech motorokhoz való felhasználásra. Már az indítási szakaszban is optimális kopás elleni védelmet nyújt. A nagyértékű szintetikus bázisolaj és a szokványostól eltérő adalékok együttese hosszú felhasználási időt garantálnak és megfelelő védelmet nyújtanak hosszú olajcsere időszakok esetén is. Extrém terhelés mellett is magas kenési biztonság jellemzi. Hihetetlenül rövid idő alatt minden kenési helyre eljut az olaj , ezáltal csökken a súrlódás és ezzel együtt a kopás, mindemellett hamar kialakul a szükséges olajnyomás. A kiemelkedően könnyű üzemeltetési tulajdonságok következtében érzékelhető az üzemanyag megtakarítás. Tiszta, lerakódásmentes égés, nincs olajsár, kiemelkedő korrózióvédelem, együtt tökéletesen tiszta motor.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40
Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett motorolaj , amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van. Megfelel az ACEA C3 olajjal szemben támasztott követelménynek, magas HTHS ( > 3,5 mPa.s ) viszkozitást és Mid SAPS jellemzi, ami alacsony kéntartalmú hamu, foszfor és kéntartalmat jelent. Használható minden olyan benzin és gázolaj üzemű motorhoz, ahol előírás az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 minőség.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék tárcsa és dobfékekhez, valamint kuplungokhoz ahol a DOT 4 vagy DOT 3 előírás szerepel.
Nem keverhető ásványi és szilikon alapú fékfolyadékokkal.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék tárcsa, dob és ABS fékrendszerekhez és tengelykapcsolókhoz.
Ásványi és szilikon bázisú termékekkel nem keverhető.
Szabvány:
SAE J 1703, ISO 4925, DOT 5.1, DOT 4 és DOT 3
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A DS SUPER AGRI 10W-30 egy többcélú kenőanyag (STOU – Super Tractor Oil Universal), amely mezőgazdasági gépekhez, traktorokhoz lett kifejlesztve. Alkalmas:
turbófeltöltős vagy szívó dízelmotorokhoz,
benzinmotorokhoz,
váltókhoz,
nedves fékrendszerekhez,
hidraulikarendszerekhez.
A DS SUPER AGRI 10W-30 ajánlott a normál körülmények között működő mezőgazdasági gépekhez, mint például:
CASE
INTERNATIONAL HARVESTER
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
NEW HOLLAND / FORD / FIATAGRI
RENAULT
SAME DEUTZ FAHR csoport
Jóváhagyással rendelkezik a ZF TE-ML 06D szerint is: például a ZF Eccom 1.5 típusú váltókhoz, amelyek a SAME-DEUTZ-FAHR csoport traktorjaiban és más márkákban találhatók.
Kiváló diszpergáló tulajdonságokkal rendelkezik, megelőzi az olajszűrő eltömődését, tisztán tartja a motort a csereperiódus végéig.
Hatékony és halk működést biztosít a nedves fékeknél.
Egyetlen univerzális kenőanyagként használható a motorhoz, váltókhoz (sebességváltó és tengelyek), nedves fékekhez és hidraulikarendszerekhez – ezáltal kizárható a hibás felhasználás.
Kiváló hidegfolyási tulajdonságokkal rendelkezik a gyorsabb működés érdekében.
Tulajdonság | Módszer | Érték |
---|---|---|
Viskozitási osztály | SAE J300 | 10W-30 |
Sűrűség 20°C-on | ASTM D1298 | 0,876 |
Kinematikus viszkozitás 40°C-on | ASTM D445 | 68,7 mm²/s |
Kinematikus viszkozitás 100°C-on | ASTM D445 | 10,8 mm²/s |
Viszkozitási index | ASTM D2270 | 147 |
Dermedéspont | ASTM D97 | -36 °C |
TBN (Teljes bázisszám) | ASTM D2896 | 11,4 mg KOH/g |
Lobbanáspont | ASTM D92 | 222 °C |
Megfelel a következő szabványoknak:
SAE 10W-30 (motor)
API CF-4 / SF (motor), GL-4 (váltó)
ACEA E2 (motor)
ISO VG 68 (hidraulika)
AFNOR 48603 HV (hidraulika)
Jóváhagyások:
CASE IH: MS 1118 / 1207 / 1209 (váltó)
CATERPILLAR: TO-2 (váltó)
FORD: ESN M2C 41B / 121E / 134D / 159C (váltó)
JOHN DEERE: JDM J27 / J20C (váltó)
További megfelelések:
ALLISON TRANSMISSION: C-4 (váltó)
SINOTRUK (CNHTC): CNH MAT 3525 (váltó)
MASSEY FERGUSON: CMS M 1127 / 1135 / 1141 / 1144 / 1145 (váltó)
SAME - DEUTZ - FAHR (váltó)
NEW HOLLAND: NH 024C / 324B / 410B / 540B (váltó)
MERCEDES-BENZ: MB 227.1 / 228.1 / 228.3 (motor, dugattyútisztaság)
ZF: TE-ML 06B / 06D / 06N / 07B (váltó – ZF001103 jóváhagyással)
Az olajcsere gyártói előírás szerint történjen, a felhasználás módjához igazítva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100%-ban szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj kifejezetten hibrid elektromos gépkocsikhoz (H.E.V) és plug-in hibrid elektromos gépkocsikhoz (P.H.E.V) a legmodernebb turbófeltöltős vagy szívómotoros, közvetlen vagy közvetett befecskendezéses, benzinmotorokkal, melyeket SAE 0W-16 olaj használatára terveztek, alacsony súrlódással és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitással (≥ 2.3 mPa.s).
Alkalmas akkumulátoros elektromos gépkocsikhoz (B.E.V) is, melyek hatótávnövelőként benzinmotorral vannak felszerelve.
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, melyek SAE 0W-16 viszkozitási fokozatú vagy “üzemanyag-takarékos” motorolajat igényelnek 16-as viszkozitási fokozattal: API SP és/vagy ILSAC GF-6B szabványok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Ez a típusú olaj lehet, hogy egyes motorokban való használatra nem alkalmas. Kétség esetén ellenőrizze a Kezelési utasításban!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Extrém nyomásállósági tulajdonságok, korróziógátló, habzásgátló hatás. A könnyű sebességváltást segíti. Alkalmas mechanikus sebességváltók, hypoid hajtások, hátsó hidak fogaskerekeinek kenésére. Kompatibilis elasztomerekkel és az ú.n. sárga fémekkel is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus automata váltóolaj
Viszkozitás: ATF
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI ATF egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű automata váltóolaj, amelyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a legtöbb modern automata sebességváltó (manuális mód, szekvenciális mód, elektronikus vezérlés stb.) és a legtöbb szervokormány rendszer követelményeinek.
Üzemanyag-takarékosság: Csökkenti az epicykloid fogaskerekek súrlódását, ezáltal hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Anti-shudder teljesítmény: Megakadályozza a rezgéseket a motor lendkerékén, ezáltal simább működést biztosít.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok: Javítja az automata váltók reakcióját alacsony hőmérsékleten.
Hosszabb élettartam: Jobb nyírási stabilitás magas hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
Kiváló kopás-, korrózió- és habzásgátló tulajdonságok: Biztosítja a váltó hosszú távú védelmét.
A MOTUL MULTI ATF ajánlott a legtöbb modern automata sebességváltóhoz, beleértve a manuális módot, szekvenciális módot és elektronikus vezérlésű rendszereket. Emellett alkalmas a legtöbb szervokormány rendszerhez is.
DEXRON: III, IIIH, IIIG, IIE, IID
MERCON: Ford M2C138-CJ, M2C166-H
Allison: C-4
Toyota: T-IV
Nissan: Matic D, J, K
Mazda: ATF M-III, ATF M-V
Honda: ATF-Z1 (kivéve CVT)
BMW: LA2634, LT71141
VW: G 052 162, G 052 990, G 055 025
Hyundai/Kia: SP-II, SP-III
Mitsubishi: SP-II, SP-III
Subaru: ATF, ATF-HP
Suzuki: ATF 3314, 3317
Isuzu: Besco ATF II, III
Daihatsu: AFT D3-SP
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Technoszintetikus CVT váltóolaj
Viszkozitás: Nem besorolt (NC)
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI CVTF egy magas teljesítményű, technoszintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten a folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alkalmas mind lánc-, mind szíjhajtású CVT rendszerekhez, és széles körben használható különböző gyártók járműveiben.
Kiváló súrlódási tulajdonságok: Biztosítja a zökkenőmentes váltást és a hosszú élettartamot.
Magas hőmérsékleti stabilitás: Megőrzi tulajdonságait szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is.
Kopásvédelem: Hosszabb élettartamot biztosít a váltó alkatrészeinek.
Oxidációs ellenállás: Megakadályozza az olaj lebomlását, így hosszabb csereperiódust tesz lehetővé.
A MOTUL MULTI CVTF ajánlott számos CVT váltós járműhöz, beleértve az amerikai (GM, FORD, CHRYSLER), ázsiai (HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA) és európai (AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT) gyártók modelljeit. Fontos megjegyezni, hogy nem ajánlott hibrid üzemű gépkocsik CVT váltóihoz.
AUDI G 052 180, G 052 516, Multitronic, TL 52 116, TL 52 180, TL
52 516
BMW 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, EZL 799, EZL 799 A
CHERY CVT, WCF-1
CHRYSLER CVTF+4, NS-2
CITROËN 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT
Fluid DFE, CVTF 3320, CVT Fluid DFC, Fluid TC
DODGE 05191184AA, CVTF+4, NS-2
DS (CAPSA) 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
FIAT Tutela Car CVT N.G
FORD CVT23, CVT30, MERCON C, WSS-M2C928-A, WSSM2C933-A, XT-7-QCFT
GENERAL MOTORS 1940713, 1940714, CVTF I-Green2, DEX-CVT, HP CVTF
95529854, VT40
HONDA 08200-9006, 08200-HCF-2, 0826099905HE, 087009006,
HMMF (Honda Multi Matic Fluid) for CVT models only,
without wet starting clutch, CVT-F, Genuine CVT Fluid,
HCF-2, Ultra HEVF-Type 1, Z-1 (CVT models only, without
starting clutch, not for Honda Jazz & Fit MY 2001-2007)
HYUNDAI CVT-1, Genuine CVTF, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
INFINITI NS-1, NS-2, NS-3
JEEP 05191184AA, CVTF+4, NS-2, VTF
KIA CVT-1, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
LEXUS CVTF 3320, CVT FE, Fluid FE, Fluid TC
LIFAN CVT
MAZDA CVTF 3320, JWS 3320
MERCEDES-BENZ A 001 989 46 03, MB 236.20
MG EM-CVTF
MINI 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, COOPER EZL 799 A,
EZL 799, ZF CVT V1
MITSUBISHI CVTF ECO J4, Dia Queen CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT
Fluid J1), Dia Queen CVTF-J4, Dia Queen CVTF-J4+ (MMC
Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+), MZ313973, SP III (CVT
models only)
NISSAN 999MP-NS200P, KTF-1, N-CVT, NS-1, NS-2, NS-2V, NS-3
OPEL 7-speed CVT, HP CVTF 95529854, VT40
PERODUA D-CVT
PEUGEOT 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
RENAULT CVT CK/SK/FK, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
ROVER EM-CVTF, Unipart Transmatic ATF
SATURN 22688912, DEX-CVT
SEAT G 052 180, G 052 516
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szervesanyag eredetű, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet hibrid (H.E.V.) és plug-in hibrid (P.H.E.V.) járművekhez fejlesztettek ki, amelyek modern, feltöltött vagy szívó, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzinmotorokkal vannak felszerelve, amelyek 0W-16-os, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2,3 mPa.s viszkozitású olajat igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzines hibrid járművek speciális követelményeinek, mint például az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, a motor nagyszámú leállása és újraindítása, valamint az alacsony olajárhőmérsékleten való üzemelés, megfelelően lett kialakítva. Ez a formuláció a Motul új fenntarthatósági koncepciójának legmodernebb állomását képviseli, mivel akár 25%-ban szerves bázisokat tartalmaz (teljesen szintetikus növényi eredetű és 100%-ban megújuló), és egy új típusú palackban kerül forgalomba, amely 50%-ban újrahasznosított műanyagból készült és 100%-ban újrahasznosítható. Ez a szerves bázis megújuló, nem fosszilis, korlátozott környezeti hatással rendelkező nyersanyagokat használ, amelyek lehetővé teszik a Motul számára, hogy 25%-kal csökkentse szénlábnyomát a gyártási folyamat során.
A MOTUL NGEN név határozza meg a MOTUL összes fenntartható kenőanyagában használt technológiát, amelyek különböző összetételeket és csomagolásokat használnak a szénlábnyom csökkentése érdekében.
A speciális összetétel lehetővé teszi a termék használatát olyan benzinmotorokban is, amelyek 0W-16 viszkozitást vagy API SP és/vagy ILSAC GF-6B specifikációjú üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzinmotort hatótávnövelőként használó akkumulátoros elektromos járművekhez (B.E.V.) is alkalmas.
Kompatibilis a katalizátorokkal és részecskeszűrőkkel.
Ez a kenőanyagtípus bizonyos motortípusokkal nem feltétlenül kompatibilis. Kétség esetén használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Az API SP specifikáció visszafelé kompatibilis az API SN specifikációval és minden más korábbi API-szabvánnyal. Az API SP szigorúbb az üzemanyag-fogyasztás szempontjából.
Az API SN specifikáció kivételes oxidációs ellenállást, jobb védelmet a lerakódásokkal szemben, jobb motortisztaságot, védelmet az igénybevétel ellen és kiváló hidegen nyújtott olaj teljesítményt garantál a csereintervallum teljes időtartama alatt.
Amellett, hogy az API SN és SN Plus specifikációhoz képest visszafelé kompatibilis, az API SP specifikáció nagyobb teljesítményt és különleges védelmet biztosít az alacsony fordulatszámon történő kopogás (LSPI) ellen a kompakt turbós benzines közvetlen befecskendezésű motorokban.
Az API SP alapján az ILSAC GF-6B 16-os viszkozitási specifikáció még szigorúbb, mint az ILSAC GF-5 az üzemanyag-takarékosság, valamint a hosszabb csereintervallumok, a dugattyúk és tömítőgyűrűk tisztasága, a tömítések kompatibilitása és a kipufogó utókezelő rendszerekkel való kompatibilitás érdekében csökkentett foszfortartalom tekintetében. Az ILSAC GF-6B specifikáció lehetővé teszi a motor tökéletes védelmét 85%-os etanol-tartalmú benzin (E85) használata esetén is.
A SAE 0W-16 viszkozitás minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, ami különösen hidegben üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé.
Ez az ultraalacsony viszkozitás lehetővé teszi a kenőanyag nagyfokú folyékonyságát indításkor, a körfolyamat nyomásának gyors elérését, a motor fordulatszámát és a normál üzemi hőmérsékletet.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a hibrid elektromos járművek, például a HEV-k, PHEV-k és a hatótávnövelővel ellátott BEV-k speciális igényeinek kielégítésére lett kifejlesztve, ahol a hibrid jármű különböző üzemmódjai során a benzinmotor többszörös és váratlan leállására és újraindítására kerül sor. A hibrid járművek belsőégésű motorjának ez a sajátos üzemmódja olyan sajátos problémákat vet fel, mint az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, az indítások és leállások nagy száma, valamint az oxidációt fokozó alacsony hőmérsékletű olaj üzemi körülményei. A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 úgy lett kifejlesztve, hogy megfelelően megfeleljen ezeknek a speciális követelményeknek.
Az ilyen típusú kenőanyag csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és így hozzájárul az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátásának csökkentéséhez a jobb környezetvédelem érdekében.
ORGANIKUS ALAP
Az Bio alapanyagok megújuló, nem fosszilis nyersanyagokat használnak, amelyek korlátozzák a környezetre gyakorolt hatást, és lehetővé teszik a Motul számára, hogy a gyártási folyamat során akár 25%-kal csökkentse a szénlábnyomát.
Az NGEN HYBRID 0W-16-ot az USDA - US Department of Agriculture a BioPreferred Program részeként a környezeti fenntarthatóság szempontjából tanúsított olajok számára jóváhagyta.
Az NGEN HYBRID 0W-16 szerves bázisa jobban megfelel az API követelményeinek, miközben jobb hidegindítást, csökkentett üzemanyag- és olajfogyasztást ér el.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 megfelel az API SP és az ILSAC GF-6B specifikációk követelményeinek.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul Specific 229.52 5W-30 egy 100% szintetikus motorolaj a Mercedes-Benz BlueTEC motorjaihoz, a Mercedes SCR-rel (szelektív katalizátor) és/vagy DPF (részecskeszűrővel) szerelt diesel motorjaihoz
Kifejezetten a Daimler csoport BlueTEC dízel motorjaihoz készült, SCR (szelektív katalizátor) kipufogógáz utókezelő berendezéssel, és amelyek esetében a MB 229.52 gyártói előírás van előírva, és kielégíti az EURO IV, EURO V és az EURO VI norma előírásait.
A motorolaj a Mercedes-Benz összes dízel részecskeszűrővel szerelt dízelmotorjához ajánlott, illetve azokhoz a különleges benzinmotorokhoz is, amelyek esetében a gyártó az MB 229.31 illetve az MB 229.51 jóváhagyás teljesítését követeli meg.
Azoknál a motoroknál ahol az MB 229.5 norma az előírás, kizárólag olyan termékeket használjon, melyek kielégítik a norma előírásait, mint például a MOTUL 8100 X-Cess 5W40 vagy a MOTUL 8100 X-max 0W-40.
Használat előtt minden esetben tanulmányozza a jármű kezelési útmutatóját!
A MERCEDES azzal a céllal fejlesztette az MB 229.52 szabványt, hogy a normát kielégítő olajok ellenálljanak az extrém termikus igénybevételnek, miközben a legmodernebb kipufogógáz utókezelő rendszerekkel kompatibilisek. Az összes olyan MERCEDES jármű esetében az MB 229.52 szabvány az előírás, melyeket „BlueTec” diesel motorokkal szereltek, SCR-rel (Szelektív Katalizátor) láttak el, és a NOx utókezelést AdBlue adalék, vagy úgynevezett „diesel kipufogó folyadék” hozzáadásával végzik.
A MOTUL Specific 229.52 lefelé kompatibilis az MB 229.51 és 220.31 jóváhagyással, alkalmazható minden diesel részecskeszűrővel (DPF) szerelt diesel és jónéhány benzin üzemű motorhoz.
Az alacsony hamutartalmú formula hosszú üzemelési időt tesz lehetővé, valamint kifejezetten javítja a kipufogógáz utókezelő rendszerek hatásosságát, mint például a katalizátor, a dízel részecskeszűrő, az AdBlue befecskendezés és az SCR katalizátor. A 100% szintetikus alapolaj kiemelkedően megbízható kenést és ellenálló képességet garantál extrém termikus igénybevétel esetén is. Megóvja a motorikus alkatrészeket a lerakódásoktól, az olajsár képződéstől, tisztán tartja a motor belső alkatrészeit. Minimalizálja a gyűrűragadás kockázatát.
Maximális teljesítőképesség és felületvédelem változatos üzemi körülmények közepette is. A lehető legalacsonyabb párolgási veszteség csökkenti az olajfogyasztást, a kiváló oxidációs ellenálló képesség a maximális öregedésállóságot garantálják, és megóvják a motort az autógyártók által szabott hosszú olajcsere periódusok folyamán.
Tökéletesen kielégíti a legmagasabb teljesítmény igényeket és hosszú ideig megőrzi tulajdonságait a kiterjedt tesztprogramok tanúsága szerint.
A már eleve szigorú egyéb szabványaihoz képest, mint az MB 229.51, a MERCEDES az MB 229.52 szabványán keresztül a legszigorúbb oxidációs ellenálló képességet, hőtűrő képességet és kompatibilitást követel saját kipufogógáz utókezelő rendszereivel.
Az MB 229.52 szabvány tökéletes hidegfolyási viselkedést követel a hidrodinamikus súrlódás csökkentése érdekében, mely figyelemreméltó üzemanyag megtakarítást eredményez különösen alacsony motorhőmérsékletek mellett. A hidegfolyási tulajdonságokra vonatkozó speciális követelmény tökéletes olajáramlást ír elő közvetlenül a motor beindítását követően, gyors az ideális olajnyomás kialakulása, gyorsul a fordulatszám emelkedés és az üzemi hőmérséklet kialakulása. Az ilyen típusú kenőanyag lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, így csökkentve az üvegházhatásért felelős gázok (CO2) kibocsátását
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL SPECIFIC 504 00 – 507 00 olaj egy teljesen szintetikus új generációs olaj a Volkswagen benzin és gázolaj üzemű motorjaihoz. A VW, AUDI, Skoda és Seat legújabb műszaki követelményeinek megfelelően került kifejlesztésre és tesztelésre.
Kiváló minőségi jellemzői alkalmassá teszik a 3 utas katalizátorral és korom részecskeszűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorokhoz való használatra. Megfelel nyújtott (WIV) és hagyományos karbantartási időintervallumos motorokhoz, beleértve a befecskendezős Dieselmotorokat is.
Megfelel az olyan járművekhez is, ahol a VW 506 01, 506 00, 503 00, 505 01, 505 00 és 502 00 szabványok valamelyike az előírás (kivétel : R5 és V10 TDi porlasztós motorok 2006 decemberi gyártásig. Ezen motoroknál a MOTUL SPECIFIC 506 01 – 506 00 – 503 00 olajok használhatók.)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL SPECIFIC 504 00 – 507 00 olaj egy teljesen szintetikus új generációs olaj a Volkswagen benzin és gázolaj üzemű motorjaihoz. A VW, AUDI, Skoda és Seat legújabb műszaki követelményeinek megfelelően került kifejlesztésre és tesztelésre.
Kiváló minőségi jellemzői alkalmassá teszik a 3 utas katalizátorral és korom részecskeszűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorokhoz való használatra. Megfelel nyújtott (WIV) és hagyományos karbantartási időintervallumos motorokhoz, beleértve a befecskendezős Dieselmotorokat is.
Megfelel az olyan járművekhez is, ahol a VW 506 01, 506 00, 503 00, 505 01, 505 00 és 502 00 szabványok valamelyike az előírás (kivétel : R5 és V10 TDi porlasztós motorok 2006 decemberi gyártásig. Ezen motoroknál a MOTUL SPECIFIC 506 01 – 506 00 – 503 00 olajok használhatók.)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Mega X 10W-40 motorolajat kifejezetten az olyan alacsony emissziójú, szívó vagy turbófeltöltős dízelmotorokhoz fejlesztették ki, amelyek megfelelnek az Euro 2, 3, 4 vagy Euro 5 kibocsátási előírásoknak.
Használható olyan motoroknál, amelyek EGR (füstgáz-visszavezető rendszer) és SCR (AdBlue) rendszerrel szereltek.
Ideális választás teherautók, buszok, mezőgazdasági gépek, építőipari gépek, hajómotorok és álló (stationary) motorok számára.
Szabványok:
ACEA E7 (felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4 / CH-4
Jóváhagyások és megfelelések:
MACK EO-N
MAN 3275
MB 228.3
RENAULT VI RLD-2
VOLVO VDS-3
KAMAZ (Euro 3, 4, 5)
CAT ECF-1
GLOBAL DHD-1
MTU TYPE II
Közúti és ipari dízelmotorok
Közepes és nagy terhelésű gépjárművek
Euro 2–5 motorokkal kompatibilis rendszerek
20 literes kanna
(Igény esetén nagyobb kiszerelésben is rendelhető)