Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Innovatív MFC kopásvédelmi technológiával és rendkívül magas teljesítménytartalékkal a maximális teljesítmény érdekében. Jó szennyeződés-szuszpendáló és tisztító képessége biztosítja az optimális motortisztaságot. Ez üzemanyag-megtakarításhoz vezet, valamint biztosítja a dízel részecskeszűrő (DPF) és a motor megbízható működését, illetve maximális élettartamát. Teljesíti a neves járműgyártók tesztkövetelményeit.
egyenletes motorjárás
kiváló kopásvédelem
kiemelkedő kenési megbízhatóság
magas nyírási stabilitás
hosszú motorélettartamot biztosít
csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
kiemelkedő motortisztaság
azonnali kenés hidegindítás után
optimális öregedési stabilitás
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
különösen alkalmas dízel részecskeszűrős járművekhez
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
ACEA C2 • ACEA C3 • API SN • BMW Longlife-04 (2018-ig) • Fiat 9.55535-S3 • Ford WSS-M2C 917-A • GM dexos2 • GWM • HAVAL • Hyundai • Kia • MB 229.31 • MB 229.51 • MB 229.52 • Opel GM-LL-A-025 • Opel GM-LL-B-025 • VW 505 00 • VW 505 01 • Wuling
SAE osztály (motorolajok): 5W-30 – SAE J 300
Sűrűség 15 °C-on: 0,850 g/cm³ – DIN 51757
Viszkozitás 40 °C-on: 71,0 mm²/s – ASTM D 7042-04
Viskozitás 100 °C-on: 12,2 mm²/s – ASTM D 7042-04
Viszkozitás −35 °C-on (MRV): < 60000 mPas – ASTM D 4684
Viszkozitás −30 °C-on (CCS): ≤ 6600 mPas – ASTM D 5293
Viszkozitási index: 170 – DIN ISO 2909
HTHS 150 °C-on: ≥ 3,5 mPas – ASTM D 5481
Dermedéspont: −39 °C – DIN ISO 2909
Párolgási veszteség (Noack): 9,0% – CEC-L-40-A-93
Lobbanáspont: 220 °C – DIN ISO 2592
Összbázisszám: 7,5 mg KOH/g – DIN ISO 3771
Szulfáthamu: ≤ 0,8% – DIN 51575
Szín / megjelenés: zöld, fluoreszkáló
Benzines és dízelmotorokhoz, beleértve a common-rail technológiát is. Különösen alkalmas dízel részecskeszűrővel (DPF) rendelkező járművekhez, utólag szereltekhez is. Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
A jármű- és motorgyártók utasításait be kell tartani. Minden kereskedelmi forgalomban elérhető motorolajjal keverhető. Az optimális hatás csak önmagában (más olajok hozzákeverése nélkül) érhető el.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Innovatív MFC kopásvédelmi technológiával és rendkívül magas teljesítménytartalékkal a maximális teljesítmény érdekében. Jó szennyeződés-szuszpendáló és tisztító képessége biztosítja az optimális motortisztaságot. Ez üzemanyag-megtakarításhoz vezet, valamint biztosítja a dízel részecskeszűrő (DPF) és a motor megbízható működését, illetve maximális élettartamát. Teljesíti a neves járműgyártók tesztkövetelményeit.
egyenletes motorjárás
kiváló kopásvédelem
kiemelkedő kenési megbízhatóság
magas nyírási stabilitás
hosszú motorélettartamot biztosít
csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
kiemelkedő motortisztaság
azonnali kenés hidegindítás után
optimális öregedési stabilitás
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
különösen alkalmas dízel részecskeszűrős járművekhez
turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve
minden kereskedelmi forgalomban kapható motorolajjal keverhető
ACEA C2 • ACEA C3 • API SN • BMW Longlife-04 (2018-ig) • Fiat 9.55535-S3 • Ford WSS-M2C 917-A • GM dexos2 • GWM • HAVAL • Hyundai • Kia • MB 229.31 • MB 229.51 • MB 229.52 • Opel GM-LL-A-025 • Opel GM-LL-B-025 • VW 505 00 • VW 505 01 • Wuling
SAE osztály (motorolajok): 5W-30 – SAE J 300
Sűrűség 15 °C-on: 0,850 g/cm³ – DIN 51757
Viszkozitás 40 °C-on: 71,0 mm²/s – ASTM D 7042-04
Viskozitás 100 °C-on: 12,2 mm²/s – ASTM D 7042-04
Viszkozitás −35 °C-on (MRV): < 60000 mPas – ASTM D 4684
Viszkozitás −30 °C-on (CCS): ≤ 6600 mPas – ASTM D 5293
Viszkozitási index: 170 – DIN ISO 2909
HTHS 150 °C-on: ≥ 3,5 mPas – ASTM D 5481
Dermedéspont: −39 °C – DIN ISO 2909
Párolgási veszteség (Noack): 9,0% – CEC-L-40-A-93
Lobbanáspont: 220 °C – DIN ISO 2592
Összbázisszám: 7,5 mg KOH/g – DIN ISO 3771
Szulfáthamu: ≤ 0,8% – DIN 51575
Szín / megjelenés: zöld, fluoreszkáló
Benzines és dízelmotorokhoz, beleértve a common-rail technológiát is. Különösen alkalmas dízel részecskeszűrővel (DPF) rendelkező járművekhez, utólag szereltekhez is. Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
A jármű- és motorgyártók utasításait be kell tartani. Minden kereskedelmi forgalomban elérhető motorolajjal keverhető. Az optimális hatás csak önmagában (más olajok hozzákeverése nélkül) érhető el.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Regenerálja a gumiból és műanyagból készült motorszimeringeket, mint például a tengelytömítéseket, szelepszár-szimeringeket, és megelőzi az olajfoltok kialakulását a jármű alatt.
Ellensúlyozza az olaj hígulását.
Csökkenti a motorzajt és az olajfogyasztást a dugattyúgyűrűkön és szelepszárvezetőkön keresztül.
Megakadályozza a füstölést
Csökkenti a motorzajt
Megőrzi és regenerálja a gumiból és műanyagból készült tömítéseket
Csökkenti az olajfogyasztást
Megakadályozza az olajszivárgást és a környezet szennyezését
| Tulajdonság | Érték / Megjegyzés |
|---|---|
| Szín / megjelenés | narancssárga, áttetsző |
| Állag / tulajdonság | viszkózus folyadék |
| Viszkozitás 40 °C-on | 133,81 mm²/s |
| Lobbanáspont | 112 °C (DIN ISO 2592) |
| Dermedéspont | –5 °C (DIN ISO 3016) |
| Halmazállapot | pasztaszerű, folyékony |
| Szag | jellegzetes |
Alkalmas minden kereskedelemben kapható motorolajhoz,
benzin- és dízelmotorokban, részecskeszűrővel (DPF) vagy anélkül.
Turbófeltöltővel és katalizátorral ellátott motorokban tesztelve.
Megjegyzés:
Nem alkalmas nedves tengelykapcsolóval szerelt motorkerékpárokhoz.
Egy 300 ml-es doboz legfeljebb 5 liter motorolajhoz elegendő.
A termék bármikor hozzáadható az olajhoz.
A hozzáadás után járassa a motort, amíg fel nem melegszik.
A tömítés javulása kb. 600–800 km után kezdődik.
A tartós hatás biztosítása érdekében javasolt 30 000 km-enként újra hozzáadni megelőzésképpen.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium kategóriájú, alacsony súrlódású motorolaj, amelyet kifejezetten ázsiai és amerikai járművek egész éves használatára fejlesztettek ki.
A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékanyag-technológia kombinációja garantálja a motorolajat, amely kivételes védelmet nyújt a kopás ellen, csökkenti az olaj- és üzemanyag-fogyasztást, tisztán tartja a motort, és biztosítja a gyors olajáramlást a motor minden részébe.
kiváló motor tisztaság
turbófeltöltők és katalizátorok számára tesztelve
optimális olajnyomás minden üzemi körülmény között
egyenletes, csendes motorjárás
minden kereskedelemben kapható motorolajjal keverhető
hosszú motorélettartam
kiváló öregedésállóság
magas nyírási stabilitás
kiemelkedő kenési megbízhatóság
azonnali kenés hidegindítás után
csökkenti a károsanyag-kibocsátást
csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
kiváló alacsony hőmérsékleti viselkedés
hosszú élettartamot biztosít
Jóváhagyások:
API SQ, ILSAC GF-7A
A LIQUI MOLY ezt a terméket ajánlja azokhoz a járművekhez vagy egységekhez, amelyekhez az alábbi specifikációk vagy gyári pótalkatrész-számok előírtak:
Chrysler, Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C 946-A, Ford WSS-M2C 946-B1, Ford WSS-M2C 961-A1, GM 6094 M, GM dexos1 Gen 3, GWM, Haval, Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, Wuling
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus, alacsony SAPS-tartalmú motorolaj a kiemelkedő teljesítmény és a hosszú motorélettartam érdekében.
Kifejezetten különböző Ford, Jaguar és Land Rover dízel- és benzin-hibrid motorokhoz fejlesztve, valamint olyan esetekben, amikor a specifikáció megfelel az eredeti gyári követelményeknek.
Használható a gyártó által előírt hosszú olajcsere-intervallumok esetén.
Olyan motorokhoz ajánlott, ahol a jelenlegi specifikációknak megfelelő motorolaj előírt vagy ajánlott.
Katalizátorral és turbófeltöltővel ellátott motorokban is biztonságosan használható.
legmagasabb üzemanyag-takarékosság
kiváló kopásállóság
ideális start-stop rendszerekhez
kiváló hidegindítási viselkedés
nagy öregedésállóság
kiemelkedő motortisztaság
ideális turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
dízel részecskeszűrőkkel is használható
azonnali kenés hidegindítás után
Jóváhagyások:
ACEA C2
API SN
Ford WSS-M2C 950-A
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007
A LIQUI MOLY ezt a terméket ajánlja az alábbi specifikációkhoz vagy gyári pótalkatrész-számokhoz:
IVECO 18-1811 SC1 LV
| Tulajdonság | Mértékegység | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|---|
| SAE viszkozitás | – | 0W-30 | SAE J300 |
| Sűrűség 15 °C-on | g/cm³ | 0,85 | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | mm²/s | 49 | ASTM D7042-04 |
| Viszkozitás 100 °C-on | mm²/s | 9,5 | ASTM D7042-04 |
| Viszkozitás -40 °C-on (MRV) | mPas | < 60000 | ASTM D4684 |
| Viszkozitás -31 °C-on (CCS) | mPas | < 6200 | ASTM D5293 |
| HTHS 150 °C-on | mPas | > 2,9 | ASTM D5481 |
| Viszkozitási index | – | 185 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | °C | -43 | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | °C | 220 (428 °F) | DIN ISO 2592 |
| Párolgási veszteség (Noack) | % | 12 | ASTM 5800B |
| Összes bázisszám | mg KOH/g | 7,7 | DIN ISO 3771 |
| Szulfáthamu | g/100g | 0,8 | DIN 51575 |
| Szín (ASTM) | – | L 2,5 | DIN ISO 2049 |
| Olajalap | – | Advanced Full Synthetic | – |
Olyan motorokhoz, amelyekben a jelenlegi specifikációknak megfelelő motorolaj előírt vagy ajánlott.
Katalizátorral és turbófeltöltővel ellátott motorokban tesztelve és biztonságosan használható.
A gyártó utasításait be kell tartani!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Megbízhatóan meggátolja a lerakódások kialakulását, rendkívül nagy nyírásstabilitással rendelkezik, csökkenti a motor belső súrlódási veszteségeit, és kiváló védelmet nyújt a kopással szemben.
Ideális modern benzines és dízelmotorokhoz, többek között több szelepes technológiával, Valvetronic vezérléssel, turbófeltöltővel (részecskeszűrővel vagy anélkül) és töltőlevegő-hűtéssel szerelt típusokhoz.
Különösen ajánlott hosszú olajcsere-intervallumok és fokozott motorigénybevétel esetén.
Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Üzemanyag-megtakarítás és károsanyag-kibocsátás csökkentés
Kiváló motor tisztaság
ACEA A5 / B5
API SL
Ford WSS-M2C 913-D
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi gyártói előírásokkal rendelkező járművekhez is ajánlja:
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C 913-A / B / C
IVECO 18-1811 S1
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-30 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 53,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 9,7 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás (150 °C-on) | 2,9 – 3,5 mPas |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Dermedéspont | -42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 12,0% |
| Összbázisszám (TBN) | 12,0 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,2 g/100g |
| Szín (ASTM) | L3,5 |
A legfrissebb Ford WSS-M2C 913-D szabvány 2011-től gyártott különböző Ford modellekhez szükséges.
Visszamenőlegesen is alkalmazható régebbi Ford járművekhez (1998. júliusától).
Továbbá más gyártók modelljeiben is alkalmazható.
Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Nem alkalmas VW hosszított szervizintervallumos rendszereihez!
Mindig tartsa be a jármű- vagy egységgyártó előírásait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Megbízhatóan meggátolja a lerakódások kialakulását, rendkívül nagy nyírásstabilitással rendelkezik, csökkenti a motor belső súrlódási veszteségeit, és kiváló védelmet nyújt a kopással szemben.
Ideális modern benzines és dízelmotorokhoz, többek között több szelepes technológiával, Valvetronic vezérléssel, turbófeltöltővel (részecskeszűrővel vagy anélkül) és töltőlevegő-hűtéssel szerelt típusokhoz.
Különösen ajánlott hosszú olajcsere-intervallumok és fokozott motorigénybevétel esetén.
Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Üzemanyag-megtakarítás és károsanyag-kibocsátás csökkentés
Kiváló motor tisztaság
ACEA A5 / B5
API SL
Ford WSS-M2C 913-D
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi gyártói előírásokkal rendelkező járművekhez is ajánlja:
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C 913-A / B / C
IVECO 18-1811 S1
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-30 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 53,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 9,7 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás (150 °C-on) | 2,9 – 3,5 mPas |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Dermedéspont | -42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 12,0% |
| Összbázisszám (TBN) | 12,0 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,2 g/100g |
| Szín (ASTM) | L3,5 |
A legfrissebb Ford WSS-M2C 913-D szabvány 2011-től gyártott különböző Ford modellekhez szükséges.
Visszamenőlegesen is alkalmazható régebbi Ford járművekhez (1998. júliusától).
Továbbá más gyártók modelljeiben is alkalmazható.
Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Nem alkalmas VW hosszított szervizintervallumos rendszereihez!
Mindig tartsa be a jármű- vagy egységgyártó előírásait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-30
Kiszerelés: 5 liter
A Liqui Moly Top Tec 4500 5W-30 egy csúcstechnológiás, alacsony hamutartalmú, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a modern benzin- és dízelmotorok igényeihez fejlesztettek ki. Különösen alkalmas olyan járművekhez, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve, és ahol az ACEA C1 szabvány szerinti olaj használata előírt.
Kiváló kopásvédelem: A legújabb adalékanyag-technológiának köszönhetően csökkenti a motor kopását, meghosszabbítva ezzel annak élettartamát.
Üzemanyag-megtakarítás: Az alacsony súrlódású formulának köszönhetően csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.
Motor tisztaság: Hatékonyan tisztítja a motort, megakadályozva a lerakódások kialakulását.
Kiváló hidegindítás: Gyors olajáramlást biztosít alacsony hőmérsékleten is, megkönnyítve ezzel a hidegindítást.
Stabilitás: Magas hőmérsékleten is megőrzi viszkozitását, biztosítva a motor optimális működését.
Ez a motorolaj ideális választás olyan járművekhez, amelyekhez a gyártó a SAE 5W-30 viszkozitású olajat és az ACEA C1 szabvány szerinti olajat írja elő. Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve.
ACEA: C1
Gyártói jóváhagyások: Ford WSS-M2C934-B, Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005
Ajánlott: Mazda, Mitsubishi
Ez a motorolaj kiváló választás mindazok számára, akik a legmodernebb technológiát keresik járművük motorjának védelme és teljesítményének optimalizálása érdekében. A Liqui Moly Top Tec 4500 5W-30 nemcsak a motor élettartamát növeli meg, hanem hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus, alacsony hamutartalmú motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-30
Kiszerelés: 5 liter
A Liqui Moly Top Tec 4500 5W-30 egy csúcstechnológiás, alacsony hamutartalmú, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a modern benzin- és dízelmotorok igényeihez fejlesztettek ki. Különösen alkalmas olyan járművekhez, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve, és ahol az ACEA C1 szabvány szerinti olaj használata előírt.
Kiváló kopásvédelem: A legújabb adalékanyag-technológiának köszönhetően csökkenti a motor kopását, meghosszabbítva ezzel annak élettartamát.
Üzemanyag-megtakarítás: Az alacsony súrlódású formulának köszönhetően csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.
Motor tisztaság: Hatékonyan tisztítja a motort, megakadályozva a lerakódások kialakulását.
Kiváló hidegindítás: Gyors olajáramlást biztosít alacsony hőmérsékleten is, megkönnyítve ezzel a hidegindítást.
Stabilitás: Magas hőmérsékleten is megőrzi viszkozitását, biztosítva a motor optimális működését.
Ez a motorolaj ideális választás olyan járművekhez, amelyekhez a gyártó a SAE 5W-30 viszkozitású olajat és az ACEA C1 szabvány szerinti olajat írja elő. Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve.
ACEA: C1
Gyártói jóváhagyások: Ford WSS-M2C934-B, Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005
Ajánlott: Mazda, Mitsubishi
Ez a motorolaj kiváló választás mindazok számára, akik a legmodernebb technológiát keresik járművük motorjának védelme és teljesítményének optimalizálása érdekében. A Liqui Moly Top Tec 4500 5W-30 nemcsak a motor élettartamát növeli meg, hanem hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
A Top Tec ATF 1800 egy szintetikus technológián alapuló, alacsony viszkozitású, újgenerációs automata váltóolaj. Korszerű, nagy teljesítményű adalékcsomaggal készül, amely kiváló kifáradási és oxidációs stabilitást biztosít. Magas viszkozitási indexének köszönhetően bármely üzemi körülmény között optimális kapcsolási teljesítményt nyújt. Hosszú csereintervallumokra lett kifejlesztve.
Tulajdonságok:
Kiváló viszkozitás-hőmérsékleti tulajdonságok
Hatékony habzásgátlás
Széles körű alkalmazhatóság
Kitűnő súrlódási tulajdonságok
Kiemelkedő kifáradási stabilitás
Nagyon jó hidegindítási jellemzők
Korrózió elleni védelem
Kopásvédelem
Magas oxidációs stabilitás
Specifikációk és jóváhagyások:
Ajánlott az alábbi gyártói előírások és eredeti cikkszámok esetén:
Aisin Warner AW-1
BMW: 83 22 0 142 516, 83 22 2 152 426, 83 22 2 289 720, 83 22 2 305 396, 83 22 2 305 397, 83 22 2 355 599, M-1375.4
Dexron VI
Fiat 9.55550-AV5
Ford Mercon LV
JWS 3324 (Aisin Warner)
Land Rover TYK 500050
Honda ATF 3.1, DW-1, Type 3.0
Hyundai SP-IV
Mazda ATF FZ
MB 236.12, 236.14
Mitsubishi Dia Queen ATF-MA1, ATF-PA
Nissan AT-Matic S Fluid, Matic P
Toyota WS
VW G 055 005, G 055 540, G 060 162
Felhasználási terület:
Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek ZF 6HP, 8HP vagy 9HP sorozatú automata váltóval szereltek – pl. Audi, BMW, Honda, Jaguar, Land Rover, Porsche stb. Egyéb specifikációk támogatása révén széles járműparknál alkalmazható.
Műszaki adatok:
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Sűrűség 15 °C-on | 0,845 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 28,5 mm²/s | ASTM D 7042-04 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 5,8 mm²/s | ASTM D 7042-04 |
| Viszkozitás -40 °C-on (Brookfield) | ≤10.000 mPas | ASTM D 2983-09 |
| Viszkozitási index | 155 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | -48 °C | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | 218 °C | DIN ISO 2592 |
| Szín / megjelenés | barnás | - |
| Színszám (ASTM) | 4,0 | DIN ISO 2049 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MB 236.17
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MANNOL KETTENOEL különlegesen feldolgozott ásványi olaj, láncfűrészek láncának kenéséhez.
Magas tapadóképessége garantálja az optimális kenést és a kopásgátló és jó kenési képesség meghosszabbítja a láncok élettartamát.
Egyaránt lehet a láncra közvetlenül vagy az adagolón keresztül alkalmazni.
Garantálja a biztos kenést -15ºC-ig, használható mind a benzines, mind az elektromos láncfűrészekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MANNOL KETTENOEL különlegesen feldolgozott ásványi olaj, láncfűrészek láncának kenéséhez.
Magas tapadóképessége garantálja az optimális kenést és a kopásgátló és jó kenési képesség meghosszabbítja a láncok élettartamát.
Egyaránt lehet a láncra közvetlenül vagy az adagolón keresztül alkalmazni.
Garantálja a biztos kenést -15ºC-ig, használható mind a benzines, mind az elektromos láncfűrészekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mannol Hydro 46 ásványolaj alapú hidraulikaolaj.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mannol Hydro 46 ásványolaj alapú hidraulikaolaj.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mannol Hydro 46 ásványolaj alapú hidraulikaolaj.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Mannol 8990 Central Hydraulic Fluid, Zentralhydrauliköl, központi hidraulika-olaj, 1lit
Kiváló minőségű és rendkívül hatékony többcélú szintetikus hidraulikafolyadék hamumentes adalékokkal, modern autók központi hidraulikus rendszereihez kifejlesztve - Central Hydraulic Fluid (CHF). Az autógyártók legmagasabb követelményei alapján készült, a jármű teljes élettartama alatti használatra.
A termék tulajdonságai:
- Egész évben, rendkívül hideg télen is használható, az ultraalacsony dermedéspontnak köszönhetően (-51 °C és ez alatt). Megtartja a kiváló indulási tulajdonságokat és a magas hőmérsékletet (az üzemi hőmérséklet felső határa +130 °C);
- A rendkívül magas viszkozitási indexnek köszönhetően alacsony hőmérsékleten is stabil viszkozitást és folyékonyságot tart fenn;
- Optimális súrlódási együtthatót és javított extrém nyomási tulajdonságokat kínál;
- Mindenféle tömlővel és tömítőanyaggal kompatibilis a szivárgás megakadályozása érdekében;
- A kiváló nyírási stabilitás megakadályozza a viszkozitás változását nagy terhelésnél;
- A nagyon magas kémiai, termikus és antioxidáns stabilitás növeli a motor élettartamát és a habzásállóságot;
- Aktívan véd a korrózió és a kopás ellen;
- Csökkenti a szivattyú zaját és biztosítja a kormány zökkenőmentes működését és a kényelmet vezetés közben.
Személygépkocsik központi hidraulikus rendszereihez, valamint szervokormányrendszerekhez, vízszintszabályzós hidropneumatikus felfüggesztési rendszerekhez, lengéscsillapítókhoz, kipörgésgátló rendszerhez (ASR) és elektronikus menetstabilizáló rendszerhez (ESC), start-stop rendszerekhez, klímaszivattyúkhoz, központi zárrendszerek és elektrohidraulikus kabrió tetőhajtások. Teljesen kompatibilis az eredeti hidraulika folyadékokkal. Ne keverje nem eredeti hidraulika-, fék-, hűtőfolyadékokkal és oldószerekkel.
Használata:
Utántöltésre és feltöltésre egyaránt alkalmazható, a gyári feltöltési útmutató értékei alapján.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MANNOL AF12+ PIROS FAGYÁLLÓ-KONCENTRÁTUM 1L
Egy karboxilezett (szerves-OAT Organic Acid Technology) koncentrált fagyálló, amelyet egész éves használatra terveztek minden modern hűtőrendszerben, amelyhez etilén-glikol alapú fagyálló használata ajánlott. Minden hűtőrendszer megbízható védelmét biztosítja. A termék tulajdonságai: -Biztosítja a fémek és ötvözetek (sárgaréz, réz, ötvözött acél, öntöttvas, alumínium) megbízható védelmét a korrózió minden formája ellen, valamint megakadályozza a modern motorok alumíniumfelületeinek magas hőmérsékletű korrózióját. Elegendő korróziógátló tulajdonságokkal rendelkezik, akár 20%-os koncentrációtól; - Kivételes termikus stabilitással rendelkezik. Véd a lerakódások kialakulásától; - Kiváló hővezető tulajdonságokkal rendelkezik és ellenáll a habképződésnek; - Semleges a betétekkel és tömlőkkel szemben, kompatibilis a hűtőrendszer minden típusú gumi és műanyag alkatrészével; - Kiválóan ellenáll a kemény víznek, és nagyon alacsony a korróziógátló kimerülési aránya; - A rendkívül hatékony karboxilezett adalékcsomag (OAT) biztosítja a fagyálló kivételes stabilitását a teljes élettartam alatt; - Nem tartalmaz szilikátokat, nitrátokat, foszfátokat és aminokat (NAP -mentes technológia); - Hosszabb élettartama van a hűtőrendszerekben: személygépkocsiknál - 250 ezer km -ig; haszongépjárművek - legfeljebb 500 ezer km; álló motorok - akár 6 év. Ajánlott fokozott hőelvezetést igénylő motorokhoz: erősen felgyorsított motorokhoz, turbófeltöltős motorokhoz és modern haszongépjárművek hűtőrendszereihez. Szín: piros. Élettartam: nem kevesebb, mint 5 év. Tartsa be a gyártó használati utasítását!
35% fagyálló - 65% víz: -20°C
40% fagyálló - 60% víz: -25°C
45% fagyálló - 55% víz: -29°C
50% fagyálló - 50% víz: -38°C
Nettó súly: 1,12kg
Szín: piros
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MANNOL AF12+ PIROS FAGYÁLLÓ-KONCENTRÁTUM 1L
Egy karboxilezett (szerves-OAT Organic Acid Technology) koncentrált fagyálló, amelyet egész éves használatra terveztek minden modern hűtőrendszerben, amelyhez etilén-glikol alapú fagyálló használata ajánlott. Minden hűtőrendszer megbízható védelmét biztosítja. A termék tulajdonságai: -Biztosítja a fémek és ötvözetek (sárgaréz, réz, ötvözött acél, öntöttvas, alumínium) megbízható védelmét a korrózió minden formája ellen, valamint megakadályozza a modern motorok alumíniumfelületeinek magas hőmérsékletű korrózióját. Elegendő korróziógátló tulajdonságokkal rendelkezik, akár 20%-os koncentrációtól; - Kivételes termikus stabilitással rendelkezik. Véd a lerakódások kialakulásától; - Kiváló hővezető tulajdonságokkal rendelkezik és ellenáll a habképződésnek; - Semleges a betétekkel és tömlőkkel szemben, kompatibilis a hűtőrendszer minden típusú gumi és műanyag alkatrészével; - Kiválóan ellenáll a kemény víznek, és nagyon alacsony a korróziógátló kimerülési aránya; - A rendkívül hatékony karboxilezett adalékcsomag (OAT) biztosítja a fagyálló kivételes stabilitását a teljes élettartam alatt; - Nem tartalmaz szilikátokat, nitrátokat, foszfátokat és aminokat (NAP -mentes technológia); - Hosszabb élettartama van a hűtőrendszerekben: személygépkocsiknál - 250 ezer km -ig; haszongépjárművek - legfeljebb 500 ezer km; álló motorok - akár 6 év. Ajánlott fokozott hőelvezetést igénylő motorokhoz: erősen felgyorsított motorokhoz, turbófeltöltős motorokhoz és modern haszongépjárművek hűtőrendszereihez. Szín: piros. Élettartam: nem kevesebb, mint 5 év. Tartsa be a gyártó használati utasítását!
35% fagyálló - 65% víz: -20°C
40% fagyálló - 60% víz: -25°C
45% fagyálló - 55% víz: -29°C
50% fagyálló - 50% víz: -38°C
Nettó súly: 1,12kg
Szín: piros