Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A DS SUPER AGRI 10W-30 egy többcélú kenőanyag (STOU – Super Tractor Oil Universal), amely mezőgazdasági gépekhez, traktorokhoz lett kifejlesztve. Alkalmas:
turbófeltöltős vagy szívó dízelmotorokhoz,
benzinmotorokhoz,
váltókhoz,
nedves fékrendszerekhez,
hidraulikarendszerekhez.
A DS SUPER AGRI 10W-30 ajánlott a normál körülmények között működő mezőgazdasági gépekhez, mint például:
CASE
INTERNATIONAL HARVESTER
JOHN DEERE
MASSEY FERGUSON
NEW HOLLAND / FORD / FIATAGRI
RENAULT
SAME DEUTZ FAHR csoport
Jóváhagyással rendelkezik a ZF TE-ML 06D szerint is: például a ZF Eccom 1.5 típusú váltókhoz, amelyek a SAME-DEUTZ-FAHR csoport traktorjaiban és más márkákban találhatók.
Kiváló diszpergáló tulajdonságokkal rendelkezik, megelőzi az olajszűrő eltömődését, tisztán tartja a motort a csereperiódus végéig.
Hatékony és halk működést biztosít a nedves fékeknél.
Egyetlen univerzális kenőanyagként használható a motorhoz, váltókhoz (sebességváltó és tengelyek), nedves fékekhez és hidraulikarendszerekhez – ezáltal kizárható a hibás felhasználás.
Kiváló hidegfolyási tulajdonságokkal rendelkezik a gyorsabb működés érdekében.
Tulajdonság | Módszer | Érték |
---|---|---|
Viskozitási osztály | SAE J300 | 10W-30 |
Sűrűség 20°C-on | ASTM D1298 | 0,876 |
Kinematikus viszkozitás 40°C-on | ASTM D445 | 68,7 mm²/s |
Kinematikus viszkozitás 100°C-on | ASTM D445 | 10,8 mm²/s |
Viszkozitási index | ASTM D2270 | 147 |
Dermedéspont | ASTM D97 | -36 °C |
TBN (Teljes bázisszám) | ASTM D2896 | 11,4 mg KOH/g |
Lobbanáspont | ASTM D92 | 222 °C |
Megfelel a következő szabványoknak:
SAE 10W-30 (motor)
API CF-4 / SF (motor), GL-4 (váltó)
ACEA E2 (motor)
ISO VG 68 (hidraulika)
AFNOR 48603 HV (hidraulika)
Jóváhagyások:
CASE IH: MS 1118 / 1207 / 1209 (váltó)
CATERPILLAR: TO-2 (váltó)
FORD: ESN M2C 41B / 121E / 134D / 159C (váltó)
JOHN DEERE: JDM J27 / J20C (váltó)
További megfelelések:
ALLISON TRANSMISSION: C-4 (váltó)
SINOTRUK (CNHTC): CNH MAT 3525 (váltó)
MASSEY FERGUSON: CMS M 1127 / 1135 / 1141 / 1144 / 1145 (váltó)
SAME - DEUTZ - FAHR (váltó)
NEW HOLLAND: NH 024C / 324B / 410B / 540B (váltó)
MERCEDES-BENZ: MB 227.1 / 228.1 / 228.3 (motor, dugattyútisztaság)
ZF: TE-ML 06B / 06D / 06N / 07B (váltó – ZF001103 jóváhagyással)
Az olajcsere gyártói előírás szerint történjen, a felhasználás módjához igazítva.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100%-ban szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj kifejezetten hibrid elektromos gépkocsikhoz (H.E.V) és plug-in hibrid elektromos gépkocsikhoz (P.H.E.V) a legmodernebb turbófeltöltős vagy szívómotoros, közvetlen vagy közvetett befecskendezéses, benzinmotorokkal, melyeket SAE 0W-16 olaj használatára terveztek, alacsony súrlódással és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitással (≥ 2.3 mPa.s).
Alkalmas akkumulátoros elektromos gépkocsikhoz (B.E.V) is, melyek hatótávnövelőként benzinmotorral vannak felszerelve.
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, melyek SAE 0W-16 viszkozitási fokozatú vagy “üzemanyag-takarékos” motorolajat igényelnek 16-as viszkozitási fokozattal: API SP és/vagy ILSAC GF-6B szabványok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Ez a típusú olaj lehet, hogy egyes motorokban való használatra nem alkalmas. Kétség esetén ellenőrizze a Kezelési utasításban!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kifejezetten ajánlott a nehezen kapcsolható sebességváltókhoz és Peugeot, Citroën, Renault... sebességváltókhoz.
Minden mechanikus sebességváltó, szinkronizált vagy nem szinkronizált sebességváltó, sebességváltó/differenciálmű és átviteli sebességváltó.
korlátozott csúszásgátló rendszer nélkül, amelyek rázkódás, nagy terhelés és alacsony fordulatszám vagy mérsékelt terhelés és magas fordulatszám mellett működnek.
Extrém nyomású kenőanyag a hatékony kopás elleni védelem érdekében, szintetikus alapanyagokkal megerősítve a jobb ellenállás érdekében.
magas hőmérsékleten és hosszabb élettartammal.
A SAE J306 szabvány által előírt KRL 20 órás nyírási teszt után is 80-as viszkozitási fokozatban marad.
Nagyon magas kenési teljesítmény, amely csökkenti a súrlódást és a kopást.
A 80-as viszkozitási fokozat meleg hőmérsékleten csökkenti a sebességváltó ellenállását, majd az üzemanyag-fogyasztást.
Alacsony hőmérsékletű folyadék, amely lehetővé teszi a könnyebb sebességváltást, amikor a sebességváltó hideg.
Kevesebb erőkifejtés szükséges a váltókarral a sebességváltáshoz.
Alkalmas a sebességváltók kialakításánál használt bármilyen típusú tömítéshez és sárga anyaghoz.
Korróziógátló, habzásgátló
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Extrém nyomásállósági tulajdonságok, korróziógátló, habzásgátló hatás. A könnyű sebességváltást segíti. Alkalmas mechanikus sebességváltók, hypoid hajtások, hátsó hidak fogaskerekeinek kenésére. Kompatibilis elasztomerekkel és az ú.n. sárga fémekkel is.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kifejezetten ajánlott a nehezen kapcsolható és/vagy zajos sebességváltókhoz.
Minden mechanikus sebességváltó, szinkronizált vagy nem szinkronizált sebességváltó, sebességváltó/differenciálmű, átviteli sebességváltó.
és hipoid differenciálművek, korlátozott csúszású rendszer nélkül, amelyek rázkódás, nagy terhelés és alacsony fordulatszám mellett működnek vagy
mérsékelt terheléssel és nagy fordulatszámmal.
Szintetikus Technosynthese® "Extreme Pressure" kenőanyag a hatékony kopás elleni védelemért, szintetizálással megerősítve.
alapanyagokkal a jobb ellenállásért magas hőmérsékleten és hosszabb élettartamért.
A SAE J306 szabvány által előírt KRL 20 órás nyírási teszt után is 90-es viszkozitási fokozatban marad.
Nagyon magas kenési teljesítmény, amely csökkenti a súrlódást és a kopást.
90-es viszkozitási fokozat magas hőmérsékleten, hogy kiemelkedő olajfilm-ellenállást biztosítson magas hőmérsékleten és/vagy csökkentse a
a sebességváltó zajának csökkentéséhez.
Folyadék alacsony hőmérsékleten a könnyebb váltás érdekében, amikor a sebességváltó hideg.
Kevesebb erőfeszítés szükséges a váltókarral a sebességváltáshoz a jobb vezetési komfort érdekében.
Alkalmas a sebességváltók kialakításánál használt bármilyen típusú tömítéshez és sárga anyaghoz.
Korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szervesanyag eredetű, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet hibrid (H.E.V.) és plug-in hibrid (P.H.E.V.) járművekhez fejlesztettek ki, amelyek modern, feltöltött vagy szívó, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzinmotorokkal vannak felszerelve, amelyek 0W-16-os, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2,3 mPa.s viszkozitású olajat igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzines hibrid járművek speciális követelményeinek, mint például az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, a motor nagyszámú leállása és újraindítása, valamint az alacsony olajárhőmérsékleten való üzemelés, megfelelően lett kialakítva. Ez a formuláció a Motul új fenntarthatósági koncepciójának legmodernebb állomását képviseli, mivel akár 25%-ban szerves bázisokat tartalmaz (teljesen szintetikus növényi eredetű és 100%-ban megújuló), és egy új típusú palackban kerül forgalomba, amely 50%-ban újrahasznosított műanyagból készült és 100%-ban újrahasznosítható. Ez a szerves bázis megújuló, nem fosszilis, korlátozott környezeti hatással rendelkező nyersanyagokat használ, amelyek lehetővé teszik a Motul számára, hogy 25%-kal csökkentse szénlábnyomát a gyártási folyamat során.
A MOTUL NGEN név határozza meg a MOTUL összes fenntartható kenőanyagában használt technológiát, amelyek különböző összetételeket és csomagolásokat használnak a szénlábnyom csökkentése érdekében.
A speciális összetétel lehetővé teszi a termék használatát olyan benzinmotorokban is, amelyek 0W-16 viszkozitást vagy API SP és/vagy ILSAC GF-6B specifikációjú üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzinmotort hatótávnövelőként használó akkumulátoros elektromos járművekhez (B.E.V.) is alkalmas.
Kompatibilis a katalizátorokkal és részecskeszűrőkkel.
Ez a kenőanyagtípus bizonyos motortípusokkal nem feltétlenül kompatibilis. Kétség esetén használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Az API SP specifikáció visszafelé kompatibilis az API SN specifikációval és minden más korábbi API-szabvánnyal. Az API SP szigorúbb az üzemanyag-fogyasztás szempontjából.
Az API SN specifikáció kivételes oxidációs ellenállást, jobb védelmet a lerakódásokkal szemben, jobb motortisztaságot, védelmet az igénybevétel ellen és kiváló hidegen nyújtott olaj teljesítményt garantál a csereintervallum teljes időtartama alatt.
Amellett, hogy az API SN és SN Plus specifikációhoz képest visszafelé kompatibilis, az API SP specifikáció nagyobb teljesítményt és különleges védelmet biztosít az alacsony fordulatszámon történő kopogás (LSPI) ellen a kompakt turbós benzines közvetlen befecskendezésű motorokban.
Az API SP alapján az ILSAC GF-6B 16-os viszkozitási specifikáció még szigorúbb, mint az ILSAC GF-5 az üzemanyag-takarékosság, valamint a hosszabb csereintervallumok, a dugattyúk és tömítőgyűrűk tisztasága, a tömítések kompatibilitása és a kipufogó utókezelő rendszerekkel való kompatibilitás érdekében csökkentett foszfortartalom tekintetében. Az ILSAC GF-6B specifikáció lehetővé teszi a motor tökéletes védelmét 85%-os etanol-tartalmú benzin (E85) használata esetén is.
A SAE 0W-16 viszkozitás minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, ami különösen hidegben üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé.
Ez az ultraalacsony viszkozitás lehetővé teszi a kenőanyag nagyfokú folyékonyságát indításkor, a körfolyamat nyomásának gyors elérését, a motor fordulatszámát és a normál üzemi hőmérsékletet.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a hibrid elektromos járművek, például a HEV-k, PHEV-k és a hatótávnövelővel ellátott BEV-k speciális igényeinek kielégítésére lett kifejlesztve, ahol a hibrid jármű különböző üzemmódjai során a benzinmotor többszörös és váratlan leállására és újraindítására kerül sor. A hibrid járművek belsőégésű motorjának ez a sajátos üzemmódja olyan sajátos problémákat vet fel, mint az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, az indítások és leállások nagy száma, valamint az oxidációt fokozó alacsony hőmérsékletű olaj üzemi körülményei. A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 úgy lett kifejlesztve, hogy megfelelően megfeleljen ezeknek a speciális követelményeknek.
Az ilyen típusú kenőanyag csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és így hozzájárul az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátásának csökkentéséhez a jobb környezetvédelem érdekében.
ORGANIKUS ALAP
Az Bio alapanyagok megújuló, nem fosszilis nyersanyagokat használnak, amelyek korlátozzák a környezetre gyakorolt hatást, és lehetővé teszik a Motul számára, hogy a gyártási folyamat során akár 25%-kal csökkentse a szénlábnyomát.
Az NGEN HYBRID 0W-16-ot az USDA - US Department of Agriculture a BioPreferred Program részeként a környezeti fenntarthatóság szempontjából tanúsított olajok számára jóváhagyta.
Az NGEN HYBRID 0W-16 szerves bázisa jobban megfelel az API követelményeinek, miközben jobb hidegindítást, csökkentett üzemanyag- és olajfogyasztást ér el.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 megfelel az API SP és az ILSAC GF-6B specifikációk követelményeinek.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
100% szintetikus, energiatakarékos motorolaj, amelyet speciálisan a hibrid (HEV) és az újratölthető tápegységgel szerelt (PHEV) járművek modern benzinmotorjaihoz terveztek. Alacsony súrlódási tényezőjű és nagyon alacsony magas-hőmérsékletű viszkozitása (HTHS) hozzájárul a üzemanyag-takarékos üzemeltetéshez.
Az API SN teljesítményszint kiváló antioxidáns és detergens-diszpergáló tulajdonságokat biztosít, amelyek meggátolják a lerakódások képződését a motorban. A magas kopásálló tulajdonságok és alacsony hőmérsékletű szivattyúzhatóság az olaj teljes élettartama alatt tartható.
Az API "Sx" osztály mellett szerepel az "RC - Resource Conserving", és elsősorban benzinmotorokra energiatakarékos olajokra vonatkozik. Ezekkel az olajokkal garantálható az üzemanyag-fogyasztás. A SAE 0W-20 viszkozitási osztály csökkenti a hidrodinamikai súrlódást és alacsony üzemi hőmérsékleten biztosítja az alacsony üzemanyag-fogyasztást. Az olaj indításkor jó szivattyúzhatósága lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje a szükséges nyomást a rendszerben. Szintetikus összetétele révén garantálja, hogy nagy sebességű és magas hőmérsékleti üzemmódokban fennmarad a biztonságos kenés.
A Motul Hybrid 0W-20 - lehetővé teszi az üzemanyag megtakarítását, és ennek megfelelően az üvegházhatást okozó gázok (CO2) kibocsátásának minimalizálását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul Specific 229.52 5W-30 egy 100% szintetikus motorolaj a Mercedes-Benz BlueTEC motorjaihoz, a Mercedes SCR-rel (szelektív katalizátor) és/vagy DPF (részecskeszűrővel) szerelt diesel motorjaihoz
Kifejezetten a Daimler csoport BlueTEC dízel motorjaihoz készült, SCR (szelektív katalizátor) kipufogógáz utókezelő berendezéssel, és amelyek esetében a MB 229.52 gyártói előírás van előírva, és kielégíti az EURO IV, EURO V és az EURO VI norma előírásait.
A motorolaj a Mercedes-Benz összes dízel részecskeszűrővel szerelt dízelmotorjához ajánlott, illetve azokhoz a különleges benzinmotorokhoz is, amelyek esetében a gyártó az MB 229.31 illetve az MB 229.51 jóváhagyás teljesítését követeli meg.
Azoknál a motoroknál ahol az MB 229.5 norma az előírás, kizárólag olyan termékeket használjon, melyek kielégítik a norma előírásait, mint például a MOTUL 8100 X-Cess 5W40 vagy a MOTUL 8100 X-max 0W-40.
Használat előtt minden esetben tanulmányozza a jármű kezelési útmutatóját!
A MERCEDES azzal a céllal fejlesztette az MB 229.52 szabványt, hogy a normát kielégítő olajok ellenálljanak az extrém termikus igénybevételnek, miközben a legmodernebb kipufogógáz utókezelő rendszerekkel kompatibilisek. Az összes olyan MERCEDES jármű esetében az MB 229.52 szabvány az előírás, melyeket „BlueTec” diesel motorokkal szereltek, SCR-rel (Szelektív Katalizátor) láttak el, és a NOx utókezelést AdBlue adalék, vagy úgynevezett „diesel kipufogó folyadék” hozzáadásával végzik.
A MOTUL Specific 229.52 lefelé kompatibilis az MB 229.51 és 220.31 jóváhagyással, alkalmazható minden diesel részecskeszűrővel (DPF) szerelt diesel és jónéhány benzin üzemű motorhoz.
Az alacsony hamutartalmú formula hosszú üzemelési időt tesz lehetővé, valamint kifejezetten javítja a kipufogógáz utókezelő rendszerek hatásosságát, mint például a katalizátor, a dízel részecskeszűrő, az AdBlue befecskendezés és az SCR katalizátor. A 100% szintetikus alapolaj kiemelkedően megbízható kenést és ellenálló képességet garantál extrém termikus igénybevétel esetén is. Megóvja a motorikus alkatrészeket a lerakódásoktól, az olajsár képződéstől, tisztán tartja a motor belső alkatrészeit. Minimalizálja a gyűrűragadás kockázatát.
Maximális teljesítőképesség és felületvédelem változatos üzemi körülmények közepette is. A lehető legalacsonyabb párolgási veszteség csökkenti az olajfogyasztást, a kiváló oxidációs ellenálló képesség a maximális öregedésállóságot garantálják, és megóvják a motort az autógyártók által szabott hosszú olajcsere periódusok folyamán.
Tökéletesen kielégíti a legmagasabb teljesítmény igényeket és hosszú ideig megőrzi tulajdonságait a kiterjedt tesztprogramok tanúsága szerint.
A már eleve szigorú egyéb szabványaihoz képest, mint az MB 229.51, a MERCEDES az MB 229.52 szabványán keresztül a legszigorúbb oxidációs ellenálló képességet, hőtűrő képességet és kompatibilitást követel saját kipufogógáz utókezelő rendszereivel.
Az MB 229.52 szabvány tökéletes hidegfolyási viselkedést követel a hidrodinamikus súrlódás csökkentése érdekében, mely figyelemreméltó üzemanyag megtakarítást eredményez különösen alacsony motorhőmérsékletek mellett. A hidegfolyási tulajdonságokra vonatkozó speciális követelmény tökéletes olajáramlást ír elő közvetlenül a motor beindítását követően, gyors az ideális olajnyomás kialakulása, gyorsul a fordulatszám emelkedés és az üzemi hőmérséklet kialakulása. Az ilyen típusú kenőanyag lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, így csökkentve az üvegházhatásért felelős gázok (CO2) kibocsátását
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű szintetikus technológiával készült üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a VAG csoport legújabb generációs motorjai számára terveztek, amelyek jóváhagyott VW 508 00 509 00 kenőanyagot igényelnek. Kifejezetten a VW, AUDI, SKODA és SEAT márkák egyes nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz, amelyek katalizátorral (CAT) és dízel részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve. Alkalmas az ACEA C5, ACEA 6 vagy API SP szabványoknak megfelelő 0W-20 viszkozitású üzemanyag-takarékos kenőanyagtípust igénylő motorokhoz is. Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: benzinhez, dízelhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Ez a Synthese-Technologie motorolaj kizárólag a VW, AUDI, SKODA és SEAT VW 508 00 509 00 specifikációjú, a VAG csoporthoz tartozó legújabb generációs benzin- és dízelmotorok kenésére készült. A VW és AUDI motorok legújabb generációja, a nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorok, nagyon speciális kenőanyagot igényelnek, mivel sokkal nagyobb erőfeszítéseket tesznek és magasabb hőmérsékleten működnek, miközben ugyanazt a teljesítményszintet nyújtják, mint a korábbi motorgenerációk, amelyeket leváltanak.
A szabványos VW 508 00 509 00 különösen igényes az üzemanyag-fogyasztási teljesítményre, és az ACEA C5/C6 kenőanyagokra vonatkozó szabványaihoz kapcsolódóan a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 jelentős energiamegtakarítási teljesítményt nyújt (akár 1,5%-ot az 5W-30 referenciaolajhoz képest). Ez a jobb üzemanyag-fogyasztás alacsonyabb szennyezőanyag-szintet jelent, és teljes mértékben megfelel az olyan gyártók, mint a VW, AUDI, SKODA és SEAT CO2-csökkentésre vonatkozó kötelezettségvállalásainak.
A VW 508 00 509 00 specifikáció egy egyedi specifikáció, ezért nem kompatibilis visszafelé, és nem terjed ki más VW-szabványokra.
A Porsche C20 specifikációja az olajfilm-ellenállás szempontjából igen magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben. Minden olyan PORSCHE motorra vonatkozik, amely ezt a C20-as szabványt követeli meg, jelenleg a Porsche Macan R4-re, kivéve a kínai piacot, valamint néhány Panamera és Cayenne motorra. A FORD WSS-M2C956-A1 specifikáció a VW 508 00 509 00 szabványon alapul, és a VW-vel való együttműködésből eredő FORD benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, mint például a Ford Tourneo Connect motorokra az MY2021-től.
A MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 kiváló olajfilm-ellenállást biztosít, miközben megkönnyíti a hidegindítást, csökkenti a súrlódást a motorban, fenntartja az olajnyomást és csökkenti a motor üzemi hőmérsékletét.
Kivételes kenési tulajdonságai révén a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 magas szintű kopásállóságot, magas hőmérsékleti ellenállást és oxidációs ellenállást biztosít. Csökkenti a lerakódások kialakulását, csökkenti a kopást és lehetővé teszi az olajfogyasztás tökéletes szabályozását.
A SAE 0W-20 viszkozitási fokozat minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, lehetővé teszi az üzemanyag-takarékossági előnyöket, különösen akkor, ha az olaj hideg.
Javítja az olaj áramlását indításkor, gyorsabb olajnyomás felépülést, gyorsabb fordulatszám-emelést és gyorsabban éri el az üzemi hőmérsékletet.
Környezetbarát, ez az olajtípus lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, és ezáltal minimalizálja az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű szintetikus technológiával készült üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a VAG csoport legújabb generációs motorjai számára terveztek, amelyek jóváhagyott VW 508 00 509 00 kenőanyagot igényelnek. Kifejezetten a VW, AUDI, SKODA és SEAT márkák egyes nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz, amelyek katalizátorral (CAT) és dízel részecskeszűrővel (DPF) vannak felszerelve. Alkalmas az ACEA C5, ACEA 6 vagy API SP szabványoknak megfelelő 0W-20 viszkozitású üzemanyag-takarékos kenőanyagtípust igénylő motorokhoz is. Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: benzinhez, dízelhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Ez a Synthese-Technologie motorolaj kizárólag a VW, AUDI, SKODA és SEAT VW 508 00 509 00 specifikációjú, a VAG csoporthoz tartozó legújabb generációs benzin- és dízelmotorok kenésére készült. A VW és AUDI motorok legújabb generációja, a nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorok, nagyon speciális kenőanyagot igényelnek, mivel sokkal nagyobb erőfeszítéseket tesznek és magasabb hőmérsékleten működnek, miközben ugyanazt a teljesítményszintet nyújtják, mint a korábbi motorgenerációk, amelyeket leváltanak.
A szabványos VW 508 00 509 00 különösen igényes az üzemanyag-fogyasztási teljesítményre, és az ACEA C5/C6 kenőanyagokra vonatkozó szabványaihoz kapcsolódóan a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 jelentős energiamegtakarítási teljesítményt nyújt (akár 1,5%-ot az 5W-30 referenciaolajhoz képest). Ez a jobb üzemanyag-fogyasztás alacsonyabb szennyezőanyag-szintet jelent, és teljes mértékben megfelel az olyan gyártók, mint a VW, AUDI, SKODA és SEAT CO2-csökkentésre vonatkozó kötelezettségvállalásainak.
A VW 508 00 509 00 specifikáció egy egyedi specifikáció, ezért nem kompatibilis visszafelé, és nem terjed ki más VW-szabványokra.
A Porsche C20 specifikációja az olajfilm-ellenállás szempontjából igen magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben. Minden olyan PORSCHE motorra vonatkozik, amely ezt a C20-as szabványt követeli meg, jelenleg a Porsche Macan R4-re, kivéve a kínai piacot, valamint néhány Panamera és Cayenne motorra. A FORD WSS-M2C956-A1 specifikáció a VW 508 00 509 00 szabványon alapul, és a VW-vel való együttműködésből eredő FORD benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, mint például a Ford Tourneo Connect motorokra az MY2021-től.
A MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 kiváló olajfilm-ellenállást biztosít, miközben megkönnyíti a hidegindítást, csökkenti a súrlódást a motorban, fenntartja az olajnyomást és csökkenti a motor üzemi hőmérsékletét.
Kivételes kenési tulajdonságai révén a MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W-20 magas szintű kopásállóságot, magas hőmérsékleti ellenállást és oxidációs ellenállást biztosít. Csökkenti a lerakódások kialakulását, csökkenti a kopást és lehetővé teszi az olajfogyasztás tökéletes szabályozását.
A SAE 0W-20 viszkozitási fokozat minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, lehetővé teszi az üzemanyag-takarékossági előnyöket, különösen akkor, ha az olaj hideg.
Javítja az olaj áramlását indításkor, gyorsabb olajnyomás felépülést, gyorsabb fordulatszám-emelést és gyorsabban éri el az üzemi hőmérsékletet.
Környezetbarát, ez az olajtípus lehetővé teszi az üzemanyag-fogyasztás csökkentését, és ezáltal minimalizálja az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátását.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-20
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 egy 100%-ban szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a FORD és más OEM gyártók számára fejlesztettek ki, akik alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitású olajat igényelnek (≥2,6 és <2,9 mPa.s). Ez az olaj különösen alkalmas a legújabb generációs, szívó vagy turbófeltöltős, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzin- és dízelmotoros járművekhez, amelyek megfelelnek az EURO 4, EURO 5 vagy EURO 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C5 motorolajat igényelnek.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 kompatibilis a katalizátorokkal, és alkalmazható minden típusú benzinhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési utasításában vagy kézikönyvében az előírt specifikációkat.
Üzemanyag-takarékosság: Az olaj folyékonysága hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez, ezáltal csökkentve a CO₂-kibocsátást.
Kiváló alacsony hőmérsékleti teljesítmény: Megbízható hidegindítást és gyors motorvédelmet biztosít alacsony hőmérsékleten is.
Aktív tisztító adalékok: Megakadályozzák a lerakódások és az iszap képződését, elősegítve a motor tisztaságát és hosszú élettartamát.
Kiemelkedő kopásvédelem: Hosszabb motorélettartamot biztosít magas és alacsony hőmérsékleten egyaránt.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 motorolaj ajánlott a következő specifikációkat igénylő járművekhez:
FORD: WSS-M2C948-B
JAGUAR: STJLR.03.5004
LAND ROVER: STJLR.03.5004
Ez az olaj különösen ajánlott az 1.0L EcoBoost háromhengeres benzinmotorokhoz, de teljes mértékben kompatibilis más FORD benzinmotorokkal is, kivéve a következőket:
Ford Ka 2009 (08/2008): Ford 917-A specifikáció szükséges
Ford Focus ST 2.5L Duratec (2004): Ford 913-D specifikáció szükséges
Ford Focus RS (2004): Ford 937-A specifikáció szükséges
1.3L, 1.6L és 1.8L Duratec motorok: Ford 913-D specifikáció szükséges
ACEA: C5
API: SN
OEM jóváhagyások: FORD WSS-M2C948-B, JAGUAR STJLR.03.5004, LAND ROVER STJLR.03.5004
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj
Viszkozitás: SAE 5W-20
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 egy 100%-ban szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a FORD és más OEM gyártók számára fejlesztettek ki, akik alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitású olajat igényelnek (≥2,6 és <2,9 mPa.s). Ez az olaj különösen alkalmas a legújabb generációs, szívó vagy turbófeltöltős, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzin- és dízelmotoros járművekhez, amelyek megfelelnek az EURO 4, EURO 5 vagy EURO 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C5 motorolajat igényelnek.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 kompatibilis a katalizátorokkal, és alkalmazható minden típusú benzinhez és bioüzemanyaghoz. Használat előtt mindig ellenőrizze a jármű kezelési utasításában vagy kézikönyvében az előírt specifikációkat.
Üzemanyag-takarékosság: Az olaj folyékonysága hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez, ezáltal csökkentve a CO₂-kibocsátást.
Kiváló alacsony hőmérsékleti teljesítmény: Megbízható hidegindítást és gyors motorvédelmet biztosít alacsony hőmérsékleten is.
Aktív tisztító adalékok: Megakadályozzák a lerakódások és az iszap képződését, elősegítve a motor tisztaságát és hosszú élettartamát.
Kiemelkedő kopásvédelem: Hosszabb motorélettartamot biztosít magas és alacsony hőmérsékleten egyaránt.
A MOTUL SPECIFIC FORD 948B 5W20 motorolaj ajánlott a következő specifikációkat igénylő járművekhez:
FORD: WSS-M2C948-B
JAGUAR: STJLR.03.5004
LAND ROVER: STJLR.03.5004
Ez az olaj különösen ajánlott az 1.0L EcoBoost háromhengeres benzinmotorokhoz, de teljes mértékben kompatibilis más FORD benzinmotorokkal is, kivéve a következőket:
Ford Ka 2009 (08/2008): Ford 917-A specifikáció szükséges
Ford Focus ST 2.5L Duratec (2004): Ford 913-D specifikáció szükséges
Ford Focus RS (2004): Ford 937-A specifikáció szükséges
1.3L, 1.6L és 1.8L Duratec motorok: Ford 913-D specifikáció szükséges
ACEA: C5
API: SN
OEM jóváhagyások: FORD WSS-M2C948-B, JAGUAR STJLR.03.5004, LAND ROVER STJLR.03.5004
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Tekma Futura+ 10W-30 egy Technoszintetikus® kenőanyag, amelyet kifejezetten a legmodernebb, alacsony kéntartalmú (≤50 ppm) üzemanyaggal működő dízelmotorokhoz fejlesztettek ki.
Ideális tehergépjárművekhez, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez, valamint általános célú dízelmotorokhoz, akár hajómotoros alkalmazások esetén is.
Kompatibilis a következő kibocsátási normákat teljesítő motorokkal:
Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V, Euro VI
Alkalmas direkt befecskendezéses, EGR-es (kipufogógáz-visszavezetés), SCR-es (AdBlue), valamint DPF-fel vagy anélkül szerelt dízelmotorokhoz
Hosszú olajcsere-periódusra és nagy terhelésre tervezve
Szabványok:
ACEA E9 / E7 (az E7 kiváltja az E5 és E3 előírásokat is)
API CK-4
Jóváhagyások és megfelelések:
MACK EOS 4.5
RENAULT VI RLD-3
VOLVO VDS 4.5
MB 228.31
MAN 3775
FORD WSS-M2C171-F1
CUMMINS CES 20086
MTU Type 2.1
DEUTZ DQC III-10 LA
CATERPILLAR ECF-3
DETROIT DIESEL 93K222
DAF Standard Drain
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Tekma Futura+ 10W-30 egy Technoszintetikus® kenőanyag, amelyet kifejezetten a legmodernebb, alacsony kéntartalmú (≤50 ppm) üzemanyaggal működő dízelmotorokhoz fejlesztettek ki.
Ideális tehergépjárművekhez, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez, valamint általános célú dízelmotorokhoz, akár hajómotoros alkalmazások esetén is.
Kompatibilis a következő kibocsátási normákat teljesítő motorokkal:
Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V, Euro VI
Alkalmas direkt befecskendezéses, EGR-es (kipufogógáz-visszavezetés), SCR-es (AdBlue), valamint DPF-fel vagy anélkül szerelt dízelmotorokhoz
Hosszú olajcsere-periódusra és nagy terhelésre tervezve
Szabványok:
ACEA E9 / E7 (az E7 kiváltja az E5 és E3 előírásokat is)
API CK-4
Jóváhagyások és megfelelések:
MACK EOS 4.5
RENAULT VI RLD-3
VOLVO VDS 4.5
MB 228.31
MAN 3775
FORD WSS-M2C171-F1
CUMMINS CES 20086
MTU Type 2.1
DEUTZ DQC III-10 LA
CATERPILLAR ECF-3
DETROIT DIESEL 93K222
DAF Standard Drain
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Mega X 10W-40 motorolajat kifejezetten az olyan alacsony emissziójú, szívó vagy turbófeltöltős dízelmotorokhoz fejlesztették ki, amelyek megfelelnek az Euro 2, 3, 4 vagy Euro 5 kibocsátási előírásoknak.
Használható olyan motoroknál, amelyek EGR (füstgáz-visszavezető rendszer) és SCR (AdBlue) rendszerrel szereltek.
Ideális választás teherautók, buszok, mezőgazdasági gépek, építőipari gépek, hajómotorok és álló (stationary) motorok számára.
Szabványok:
ACEA E7 (felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4 / CH-4
Jóváhagyások és megfelelések:
MACK EO-N
MAN 3275
MB 228.3
RENAULT VI RLD-2
VOLVO VDS-3
KAMAZ (Euro 3, 4, 5)
CAT ECF-1
GLOBAL DHD-1
MTU TYPE II
Közúti és ipari dízelmotorok
Közepes és nagy terhelésű gépjárművek
Euro 2–5 motorokkal kompatibilis rendszerek
20 literes kanna
(Igény esetén nagyobb kiszerelésben is rendelhető)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Tekma Mega X 15W-40 egy megbízható, ásványi alapú dízelmotorolaj, amelyet európai, amerikai vagy japán nagy terhelésű szívó és turbófeltöltős dízelmotorokhoz terveztek.
Ajánlott olyan motorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 2, 3, 4 vagy Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és fel vannak szerelve EGR (füstgáz-visszavezetés) és SCR (AdBlue) rendszerrel.
Használható régebbi generációs motorokhoz is, kiváló választás teherautókhoz, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
Szabványok:
ACEA E7 (felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4 / CH-4
Jóváhagyások:
MACK EO-N
MB 228.3
RENAULT VI RLD-2
VOLVO VDS-3
Megfelelések:
KAMAZ (Euro 3/4/5)
CUMMINS CES 20078
MAN 3275
GLOBAL DHD-1
CATERPILLAR ECF-1a
MTU Type 2
DEUTZ DQC-III
DETROIT Diesel DDC 93K215
Közúti haszongépjárművek
Mezőgazdasági és építőipari gépek
Régebbi és újabb típusú dízelmotorok
Vegyes járműparkok kenőanyaga
20 literes kanna (további ipari kiszerelés is elérhető)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL Tekma Mega X 15W-40 egy megbízható, ásványi alapú dízelmotorolaj, amelyet európai, amerikai vagy japán nagy terhelésű szívó és turbófeltöltős dízelmotorokhoz terveztek.
Ajánlott olyan motorokhoz, amelyek megfelelnek az Euro 2, 3, 4 vagy Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és fel vannak szerelve EGR (füstgáz-visszavezetés) és SCR (AdBlue) rendszerrel.
Használható régebbi generációs motorokhoz is, kiváló választás teherautókhoz, buszokhoz, építőipari és mezőgazdasági gépekhez.
Szabványok:
ACEA E7 (felülírja az E5 és E3 előírásokat)
API CI-4 / CH-4
Jóváhagyások:
MACK EO-N
MB 228.3
RENAULT VI RLD-2
VOLVO VDS-3
Megfelelések:
KAMAZ (Euro 3/4/5)
CUMMINS CES 20078
MAN 3275
GLOBAL DHD-1
CATERPILLAR ECF-1a
MTU Type 2
DEUTZ DQC-III
DETROIT Diesel DDC 93K215
Közúti haszongépjárművek
Mezőgazdasági és építőipari gépek
Régebbi és újabb típusú dízelmotorok
Vegyes járműparkok kenőanyaga
20 literes kanna (további ipari kiszerelés is elérhető)
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Technosynthese® - ACEA E6 - Low SAPS
Nagy teljesítményű, Technosynthese® technológiával készült motorolaj, amelyet kifejezetten modern turbódízel motorokhoz fejlesztettek ki, különösen teherautók, buszok, építőipari és mezőgazdasági gépek, hajómotorok és állómotorok számára. Ideális választás DPF-fel (részecskeszűrővel), EGR-rel vagy SCR-rel felszerelt, Euro II–VI károsanyag-kibocsátási normát teljesítő járművekhez, különösen akkor, ha alacsony kéntartalmú üzemanyagot használnak (≤ 50 ppm).
Euro II, III, IV, V és VI szabványnak megfelelő dízelmotorok
EGR és/vagy SCR rendszerrel felszerelt motorok
DPF-fel vagy DPF nélküli rendszerekhez
Vegyes járműpark (régi és új járművek) esetén is alkalmazható
Low SAPS formula: Alacsony szulfáthamu-, foszfor- és kéntartalom a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (pl. DPF, katalizátor) élettartamának meghosszabbítása érdekében
Kiemelkedő kopás- és korrózióvédelem, ideális intenzív terhelés és hosszú csereperiódusok esetén
Magas detergens és diszpergens képesség: Hatékony dugattyútisztaság és lerakódás elleni védelem
API CI-4 szabványnak megfelelő EGR-kompatibilitás: Kiváló koromkezelés és olajszűrő eltömődés elleni védelem
Gyors olajáramlás hidegindításkor, alacsony kopás hideg üzemben
Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
---|---|---|
SAE viszkozitás | 10W-40 | SAE J 300 |
Sűrűség 20°C-on | 0,861 g/cm³ | ASTM D1298 |
Kinematikai viszkozitás 40°C | 99,5 mm²/s | ASTM D445 |
Kinematikai viszkozitás 100°C | 14,9 mm²/s | ASTM D445 |
Viszkozitási index | 157 | ASTM D2270 |
Dermedéspont | -30 °C | ASTM D97 |
Lobbanáspont | 232 °C | ASTM D92 |
Teljes bázisszám (TBN) | 10,1 mg KOH/g | ASTM D2896 |
ACEA: E6, E7, E9
API: CI-4
JASO: DH-2
MB-Approval 228.51, MB 226.9 (Mercedes-Benz)
MAN 3271-1, 3477
VOLVO VDS-3
RENAULT TRUCKS: RGD, RLD-2, RXD
DEUTZ DQC-IV LA
CUMMINS CES: 20076–20077
DAF LD
MACK EO-N
MTU Type 3.1
A leürítési intervallumot mindig az adott gyártó előírásai szerint kell megállapítani. A termék keverhető más szintetikus vagy ásványi olajokkal, de a legjobb teljesítmény kizárólag önmagában használva érhető el.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
API GL-4
Kifejezetten a motorolajtól eltérő olajat használó, nedves tengelykapcsolós sebességváltókhoz készült: a sebességváltóház elkülönül a motor forgattyúsházától.
Nehéz körülmények között működő sebességváltók: verseny, magas hőmérséklet, nagy terhelés...
Minden típusú motorkerékpárhoz: Utcai, terep, krossz (két- vagy négyütemű motor), enduro (két- vagy négyütemű motor), mopedek, robogók, quadok, ATV-k, UTV-k... stb.
Alkalmazható, ha a gyártó az erőátvitel számára SAE 10W-40 motorolajat vagy SAE 90 sebességváltó olajat ír elő.
Szintetikus kenőanyag Technosynthese® - Szintetikus alapanyagokkal erősített észter.
Nagyon könnyű sebességváltás.
Nagyon nagy ellenállás szélsőséges körülmények között (nyomás, hőmérséklet) a magas hőmérsékleten mért magas viszkozitásnak köszönhetően:
SAE 40 viszkozitási fokozat.
Speciális adalékolás a fogaskerekek védelmére.
Elkerüli a tengelykapcsoló csúszását a jobb sebességváltó hatékonyság érdekében.
Diszpergáló tulajdonságok a kuplungtárcsák tisztán tartásához.
Extrém nyomás, kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, prémium minőségű motorolaj diesel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt Nissan diesel motorokhoz a legújabbi generációs termékcsaládból .Nem ajánlott benzinmotorokhoz és diesel részecskeszűrő (DPF) nélküli dieselmotorokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, prémium minőségű motorolaj diesel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt Nissan diesel motorokhoz a legújabbi generációs termékcsaládból .Nem ajánlott benzinmotorokhoz és diesel részecskeszűrő (DPF) nélküli dieselmotorokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Gyári Opel motorolaj 0W20 as viszkozitási osztállyal, ACEA C5, API SN PLUS specifikációval és OV0401547 gyártói jóváhagyással, mely hosszú szervízciklusú üzemeltetésre alkalmas és üzemanyagtakarékos tulajdonsággal rendelkezik.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Gyári Opel motorolaj 0W20 as viszkozitási osztállyal, ACEA C5, API SN PLUS specifikációval és OV0401547 gyártói jóváhagyással, mely hosszú szervízciklusú üzemeltetésre alkalmas és üzemanyagtakarékos tulajdonsággal rendelkezik.