Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100 %-ig szintetikus négyütemű motorolaj - észter technológia.Megfelel a gyártóművek előírásainak, különösen a HONDA és a YAMAHA azon legkorszerűbb modelljeihez, ahol SAE 10W-30 az előírás.
Nagy hőstabilitás jellemzi. A magas nyírásstabilitás védelmet nyújt a motor és a váltó számára is. Sima váltás. JASO MA megfelelés, olajfürdős váltó csúszásmentes technológiával.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100 %-ig szintetikus négyütemű motorolaj - észter technológia.Megfelel a gyártóművek előírásainak, különösen a HONDA és a YAMAHA azon legkorszerűbb modelljeihez, ahol SAE 10W-30 az előírás.
Nagy hőstabilitás jellemzi. A magas nyírásstabilitás védelmet nyújt a motor és a váltó számára is. Sima váltás. JASO MA megfelelés, olajfürdős váltó csúszásmentes technológiával.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Magas minőségű 100 % szintetikus üzemanyag takarékos motorolaj nagyon alacsony HTHS ( 150°C-on 2.7 mPa.s) viszkozitással. A legújabb benzines és diesel motorokhoz ajánlott ahol az EURO 4, EURO 5 és EURO 6 emissziós szint a követelmény. Különösen ajánlott a BMW és MINI legutolsó generációs benzin- és diesel motorjaihoz 2014 gyártási év után ahol a BMW LL-17 FE+ minősítés szükséges. A Mercedes Benz benzin- és diesel motorjaihoz 2016 gyártási év után ahol az MB 229.71 minősítés írja elő a gyártó. A FIAT 9.55535-GSX és DSX minősítést előíró Fiat benzin- és diesel motorjaihoz (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) és az ALFA ROMEO Giulia és Stelvio 2.2 JTD és1.6 Multijet Adblue típusokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Magas minőségű 100 % szintetikus üzemanyag takarékos motorolaj nagyon alacsony HTHS ( 150°C-on 2.7 mPa.s) viszkozitással. A legújabb benzines és diesel motorokhoz ajánlott ahol az EURO 4, EURO 5 és EURO 6 emissziós szint a követelmény. Különösen ajánlott a BMW és MINI legutolsó generációs benzin- és diesel motorjaihoz 2014 gyártási év után ahol a BMW LL-17 FE+ minősítés szükséges. A Mercedes Benz benzin- és diesel motorjaihoz 2016 gyártási év után ahol az MB 229.71 minősítés írja elő a gyártó. A FIAT 9.55535-GSX és DSX minősítést előíró Fiat benzin- és diesel motorjaihoz (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) és az ALFA ROMEO Giulia és Stelvio 2.2 JTD és1.6 Multijet Adblue típusokhoz.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 egy 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motor kenőanyag, amelyet kifejezetten a FORD Duratorq 1.5L, 1.6L és 2.0L dízelmotorok optimális kenésének biztosítására fejlesztettek ki, amelyek a FORD 950-A specifikációt igénylik.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100% szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb benzinmotorokhoz terveztek, szívó vagy turbófeltöltős, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) olaj használatára.
viszkozitás (≥ 2,6 mPa.s).
Alkalmas a 20-as viszkozitási fokozatú és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igénylő modern benzinmotorokhoz (API SP-RC, SP és/vagy
ILSAC GF-6a szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1™ GEN2 minden olyan új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET,
GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Katalizátorbarát.
Ez az olajtípus egyes motorokban alkalmatlan lehet a használatra. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100% szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb benzinmotorokhoz terveztek, szívó vagy turbófeltöltős, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) olaj használatára.
viszkozitás (≥ 2,6 mPa.s).
Alkalmas a 20-as viszkozitási fokozatú és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igénylő modern benzinmotorokhoz (API SP-RC, SP és/vagy
ILSAC GF-6a szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1™ GEN2 minden olyan új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET,
GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Katalizátorbarát.
Ez az olajtípus egyes motorokban alkalmatlan lehet a használatra. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 Eco-nergy 0W-30 egy 100% szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten a Volvo 2004 után gyártott motorjaihoz. Alkalmas mind dízel vagy benzin üzemű, szívó vagy turbófeltöltővel szerelt, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel ellátott motorokhoz, amelyek alacsony súrlódású és alacsony viszkozitású olaj használata van előírva. Alkalmas minden olyan turbó-dízel- vagy benzinmotoros motorhoz, amely üzemanyag-takarékos kenőanyagokat igényel és az ACEA A5/B5 vagy - a korábbi már nem megszűntetett ACEA A1/B1 - szabványok vannak előírva. Kompatibilis katalizátorokkal.
Ez a fajta olaj bizonyos motorokban nem használható. Mindig olvassa el a jármű kézikönyvét!
A Volvo Car Corporation - VCC 95200377 specifikáció előírja a 2004 utáni modelljeire, hogy a motorolaj kombinálja az ACEA A5/B5 teljesítmény szintet és 0W-30 viszkozitási osztályt annak érdekében, hogy tökéletesen kenje a legtöbb szívó és turbófeltöltős benzinmotort (2,0, 2,3, 2,4, 2,5, 3,0, 3,2, 4,4literes).
Néhány más OEM-nek is szüksége van az újabb benzinmotoroknál (2005 után) az ACEA A5/B5 és 0W-30 kenőanyagra, hogy garantálja a maximális üzemanyag-takarékosságot és a tartósságot. Például a MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 esetleges használatára az OEM-ek számára: HONDA 1.8L és 2.0L; és LAND ROVER 3.2L.
A MOTUL 8100 Eco-nergy 0W-30 szintetikus alapolajokkal és speciális súrlódási módosító molekulákkal rendelkezik, amelyek kiváló olajfilm ellenállást biztosítanak, csökkentik a motor súrlódását, szinten tartja az olajnyomást, és általában csökkenti az üzemi hőmérsékletet. A MOTUL 8100 Eco-nergy 0W-30 nagyon magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például a kopásvédelem és a magas hőmérsékleti ellenállás, hogy mérsékelje az olajfogyasztást.
Gyártói jóváhagyás:
Teljesítményszint:
Ajánlás:
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 Eco-nergy 0W-30 egy 100% szintetikus, üzemanyag-takarékos motorolaj, kifejezetten a Volvo 2004 után gyártott motorjaihoz. Alkalmas mind dízel vagy benzin üzemű, szívó vagy turbófeltöltővel szerelt, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel ellátott motorokhoz, amelyek alacsony súrlódású és alacsony viszkozitású olaj használata van előírva. Alkalmas minden olyan turbó-dízel- vagy benzinmotoros motorhoz, amely üzemanyag-takarékos kenőanyagokat igényel és az ACEA A5/B5 vagy - a korábbi már nem megszűntetett ACEA A1/B1 - szabványok vannak előírva. Kompatibilis katalizátorokkal.
Ez a fajta olaj bizonyos motorokban nem használható. Mindig olvassa el a jármű kézikönyvét!
A Volvo Car Corporation - VCC 95200377 specifikáció előírja a 2004 utáni modelljeire, hogy a motorolaj kombinálja az ACEA A5/B5 teljesítmény szintet és 0W-30 viszkozitási osztályt annak érdekében, hogy tökéletesen kenje a legtöbb szívó és turbófeltöltős benzinmotort (2,0, 2,3, 2,4, 2,5, 3,0, 3,2, 4,4literes).
Néhány más OEM-nek is szüksége van az újabb benzinmotoroknál (2005 után) az ACEA A5/B5 és 0W-30 kenőanyagra, hogy garantálja a maximális üzemanyag-takarékosságot és a tartósságot. Például a MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 esetleges használatára az OEM-ek számára: HONDA 1.8L és 2.0L; és LAND ROVER 3.2L.
A MOTUL 8100 Eco-nergy 0W-30 szintetikus alapolajokkal és speciális súrlódási módosító molekulákkal rendelkezik, amelyek kiváló olajfilm ellenállást biztosítanak, csökkentik a motor súrlódását, szinten tartja az olajnyomást, és általában csökkenti az üzemi hőmérsékletet. A MOTUL 8100 Eco-nergy 0W-30 nagyon magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például a kopásvédelem és a magas hőmérsékleti ellenállás, hogy mérsékelje az olajfogyasztást.
Gyártói jóváhagyás:
Teljesítményszint:
Ajánlás:
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
A Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 motorolaj üzemanyag-takarékos, 100%-ban szintetikus, kifejezetten a közelmúltban kifejlesztett benzin vagy dízelmotorokhoz tervezve, turbófeltöltésű vagy szívó, közvetett vagy közvetlen befecskendezésű motorokhoz amelyeknél alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear ) szükséges.
Megfelel az új technológiás motorokhoz, turbódízel vagy benzinmotorokkal, amelyek üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek: ACEA A1 / B1 vagy A5 / B5 szabványok.
A katalizátorokkal kompatibilis.
Alkalmas minden típusú üzemanyaghoz: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagokhoz. Használat előtt mindig olvassa el a jármű használati útmutatóját vagy kézikönyvét.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Fejlett 100% -os szintetikus kenőanyag, amely ugyanakkor magas védelmet és üzemanyag-takarékosságot biztosít.
Azokban az országokban, ahol a dízelüzemű személygépkocsik piaci részesedése jelentős, például Európában, a GM dexos2® szabvány a GM-OPEL dízelmotorok (beleértve a DPF változatokat is) és a benzinmotorok teljes választékára alkalmazható a 2010-es modellévtől.
A GM-OPEL dexos2® emellett teljes mértékben hatályon kívül helyezi és felváltja a korábbi GM-előírásokat: GM-LL-A-025 (benzin) és GM-LL-B-025 (dízel).
Mivel az OPEL/VAUXHALL már a PSA Groupe része, a GM dexos2 gen2 helyett az új generációs motorokra vonatkozó új Opel Vauxhall specifikáció, az OV0401547 került kiadásra, amely csak a GM-nél és a hozzá kapcsolódó márkáknál marad érvényben.
A BMW Group, a GM (General Motors) Opel, a Mercedes és a VW jóváhagyta extra üzemanyag-takarékos tulajdonságai számára. Kifejezetten a legújabb generációs autókhoz tervezték, benzin- és dízelmotorokkal, természetes szívó vagy turbófeltöltővel, közvetlen vagy közvetett befecskendezéssel. Azoknak a járműveknek, amelyek megfelelnek az Euro 4, Euro 5 vagy Euro 6 kibocsátási előírásoknak, és ACEA C3 motorolajat igényelnek, azaz magas HTHS (> 3,5 mPa.s) viszkozitást és "Mid SAPS" -et, csökkentett szulfáthamu-tartalommal (≤ 0,8%), Foszfor (0,07≤ x ≤ 0,09%) és kén (≤ 0,3%), vagy ACEA C2 motorolaj, vagyis alacsony súrlódás, alacsony HTHS (≥ 2,9 mPa.s) viszkozitás és "Mid SAPS" olaj csökkentett szulfatált hamu tartalommal (≤0,8%), foszfor (≤0,09%) és kén (≤ 0,3%). Alkalmas, ha "üzemanyag-takarékos" kenőanyag szükséges: ACEA C2 szabvány. Kompatibilis a katalizátorokkal (CAT) és a dízel részecskeszűrőkkel (DPF). Egyes motorokban alkalmatlan lehet. Ha kétségei vannak, mindig olvassa el a használati útmutatót.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
100%-ban szintetikus "üzemanyag-takarékos" motorolaj kifejezetten hibrid elektromos gépkocsikhoz (H.E.V) és plug-in hibrid elektromos gépkocsikhoz (P.H.E.V) a legmodernebb turbófeltöltős vagy szívómotoros, közvetlen vagy közvetett befecskendezéses, benzinmotorokkal, melyeket SAE 0W-16 olaj használatára terveztek, alacsony súrlódással és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitással (≥ 2.3 mPa.s).
Alkalmas akkumulátoros elektromos gépkocsikhoz (B.E.V) is, melyek hatótávnövelőként benzinmotorral vannak felszerelve.
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, melyek SAE 0W-16 viszkozitási fokozatú vagy “üzemanyag-takarékos” motorolajat igényelnek 16-as viszkozitási fokozattal: API SP és/vagy ILSAC GF-6B szabványok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Ez a típusú olaj lehet, hogy egyes motorokban való használatra nem alkalmas. Kétség esetén ellenőrizze a Kezelési utasításban!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H,K,SZ,CS,P. 8-16.30 h között lehetséges.
Szervesanyag eredetű, üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet hibrid (H.E.V.) és plug-in hibrid (P.H.E.V.) járművekhez fejlesztettek ki, amelyek modern, feltöltött vagy szívó, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű benzinmotorokkal vannak felszerelve, amelyek 0W-16-os, alacsony súrlódású és nagyon alacsony HTHS (High Temperature High Shear) ≥ 2,3 mPa.s viszkozitású olajat igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzines hibrid járművek speciális követelményeinek, mint például az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, a motor nagyszámú leállása és újraindítása, valamint az alacsony olajárhőmérsékleten való üzemelés, megfelelően lett kialakítva. Ez a formuláció a Motul új fenntarthatósági koncepciójának legmodernebb állomását képviseli, mivel akár 25%-ban szerves bázisokat tartalmaz (teljesen szintetikus növényi eredetű és 100%-ban megújuló), és egy új típusú palackban kerül forgalomba, amely 50%-ban újrahasznosított műanyagból készült és 100%-ban újrahasznosítható. Ez a szerves bázis megújuló, nem fosszilis, korlátozott környezeti hatással rendelkező nyersanyagokat használ, amelyek lehetővé teszik a Motul számára, hogy 25%-kal csökkentse szénlábnyomát a gyártási folyamat során.
A MOTUL NGEN név határozza meg a MOTUL összes fenntartható kenőanyagában használt technológiát, amelyek különböző összetételeket és csomagolásokat használnak a szénlábnyom csökkentése érdekében.
A speciális összetétel lehetővé teszi a termék használatát olyan benzinmotorokban is, amelyek 0W-16 viszkozitást vagy API SP és/vagy ILSAC GF-6B specifikációjú üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a benzinmotort hatótávnövelőként használó akkumulátoros elektromos járművekhez (B.E.V.) is alkalmas.
Kompatibilis a katalizátorokkal és részecskeszűrőkkel.
Ez a kenőanyagtípus bizonyos motortípusokkal nem feltétlenül kompatibilis. Kétség esetén használat előtt mindig olvassa el a jármű használati utasítását.
Az API SP specifikáció visszafelé kompatibilis az API SN specifikációval és minden más korábbi API-szabvánnyal. Az API SP szigorúbb az üzemanyag-fogyasztás szempontjából.
Az API SN specifikáció kivételes oxidációs ellenállást, jobb védelmet a lerakódásokkal szemben, jobb motortisztaságot, védelmet az igénybevétel ellen és kiváló hidegen nyújtott olaj teljesítményt garantál a csereintervallum teljes időtartama alatt.
Amellett, hogy az API SN és SN Plus specifikációhoz képest visszafelé kompatibilis, az API SP specifikáció nagyobb teljesítményt és különleges védelmet biztosít az alacsony fordulatszámon történő kopogás (LSPI) ellen a kompakt turbós benzines közvetlen befecskendezésű motorokban.
Az API SP alapján az ILSAC GF-6B 16-os viszkozitási specifikáció még szigorúbb, mint az ILSAC GF-5 az üzemanyag-takarékosság, valamint a hosszabb csereintervallumok, a dugattyúk és tömítőgyűrűk tisztasága, a tömítések kompatibilitása és a kipufogó utókezelő rendszerekkel való kompatibilitás érdekében csökkentett foszfortartalom tekintetében. Az ILSAC GF-6B specifikáció lehetővé teszi a motor tökéletes védelmét 85%-os etanol-tartalmú benzin (E85) használata esetén is.
A SAE 0W-16 viszkozitás minimalizálja a kenőanyag hidrodinamikai súrlódását, ami különösen hidegben üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé.
Ez az ultraalacsony viszkozitás lehetővé teszi a kenőanyag nagyfokú folyékonyságát indításkor, a körfolyamat nyomásának gyors elérését, a motor fordulatszámát és a normál üzemi hőmérsékletet.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 a hibrid elektromos járművek, például a HEV-k, PHEV-k és a hatótávnövelővel ellátott BEV-k speciális igényeinek kielégítésére lett kifejlesztve, ahol a hibrid jármű különböző üzemmódjai során a benzinmotor többszörös és váratlan leállására és újraindítására kerül sor. A hibrid járművek belsőégésű motorjának ez a sajátos üzemmódja olyan sajátos problémákat vet fel, mint az üzemanyag hígulása, a víz emulziója, az indítások és leállások nagy száma, valamint az oxidációt fokozó alacsony hőmérsékletű olaj üzemi körülményei. A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 úgy lett kifejlesztve, hogy megfelelően megfeleljen ezeknek a speciális követelményeknek.
Az ilyen típusú kenőanyag csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, és így hozzájárul az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátásának csökkentéséhez a jobb környezetvédelem érdekében.
ORGANIKUS ALAP
Az Bio alapanyagok megújuló, nem fosszilis nyersanyagokat használnak, amelyek korlátozzák a környezetre gyakorolt hatást, és lehetővé teszik a Motul számára, hogy a gyártási folyamat során akár 25%-kal csökkentse a szénlábnyomát.
Az NGEN HYBRID 0W-16-ot az USDA - US Department of Agriculture a BioPreferred Program részeként a környezeti fenntarthatóság szempontjából tanúsított olajok számára jóváhagyta.
Az NGEN HYBRID 0W-16 szerves bázisa jobban megfelel az API követelményeinek, miközben jobb hidegindítást, csökkentett üzemanyag- és olajfogyasztást ér el.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-16 megfelel az API SP és az ILSAC GF-6B specifikációk követelményeinek.