Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Megbízhatóan meggátolja a lerakódások kialakulását, rendkívül nagy nyírásstabilitással rendelkezik, csökkenti a motor belső súrlódási veszteségeit, és kiváló védelmet nyújt a kopással szemben.
Ideális modern benzines és dízelmotorokhoz, többek között több szelepes technológiával, Valvetronic vezérléssel, turbófeltöltővel (részecskeszűrővel vagy anélkül) és töltőlevegő-hűtéssel szerelt típusokhoz.
Különösen ajánlott hosszú olajcsere-intervallumok és fokozott motorigénybevétel esetén.
Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Üzemanyag-megtakarítás és károsanyag-kibocsátás csökkentés
Kiváló motor tisztaság
ACEA A5 / B5
API SL
Ford WSS-M2C 913-D
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi gyártói előírásokkal rendelkező járművekhez is ajánlja:
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C 913-A / B / C
IVECO 18-1811 S1
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-30 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 53,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 9,7 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás (150 °C-on) | 2,9 – 3,5 mPas |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Dermedéspont | -42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 12,0% |
| Összbázisszám (TBN) | 12,0 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,2 g/100g |
| Szín (ASTM) | L3,5 |
A legfrissebb Ford WSS-M2C 913-D szabvány 2011-től gyártott különböző Ford modellekhez szükséges.
Visszamenőlegesen is alkalmazható régebbi Ford járművekhez (1998. júliusától).
Továbbá más gyártók modelljeiben is alkalmazható.
Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Nem alkalmas VW hosszított szervizintervallumos rendszereihez!
Mindig tartsa be a jármű- vagy egységgyártó előírásait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
Alacsony súrlódású motorolaj szintetikus technológián alapulva. Megbízhatóan meggátolja a lerakódások kialakulását, rendkívül nagy nyírásstabilitással rendelkezik, csökkenti a motor belső súrlódási veszteségeit, és kiváló védelmet nyújt a kopással szemben.
Ideális modern benzines és dízelmotorokhoz, többek között több szelepes technológiával, Valvetronic vezérléssel, turbófeltöltővel (részecskeszűrővel vagy anélkül) és töltőlevegő-hűtéssel szerelt típusokhoz.
Különösen ajánlott hosszú olajcsere-intervallumok és fokozott motorigénybevétel esetén.
Tesztelve turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Üzemanyag-megtakarítás és károsanyag-kibocsátás csökkentés
Kiváló motor tisztaság
ACEA A5 / B5
API SL
Ford WSS-M2C 913-D
Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
A LIQUI MOLY ezt a terméket az alábbi gyártói előírásokkal rendelkező járművekhez is ajánlja:
Fiat 9.55535-G1
Ford WSS-M2C 913-A / B / C
IVECO 18-1811 S1
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| SAE-osztály | 5W-30 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 53,0 mm²/s |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 9,7 mm²/s |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60000 mPas |
| Viszkozitási index | 170 |
| HTHS viszkozitás (150 °C-on) | 2,9 – 3,5 mPas |
| Lobbanáspont | 220 °C |
| Dermedéspont | -42 °C |
| Párolgási veszteség (Noack) | 12,0% |
| Összbázisszám (TBN) | 12,0 mg KOH/g |
| Szulfáthamu | 1,2 g/100g |
| Szín (ASTM) | L3,5 |
A legfrissebb Ford WSS-M2C 913-D szabvány 2011-től gyártott különböző Ford modellekhez szükséges.
Visszamenőlegesen is alkalmazható régebbi Ford járművekhez (1998. júliusától).
Továbbá más gyártók modelljeiben is alkalmazható.
Turbófeltöltőkkel és katalizátorokkal tesztelve.
Nem alkalmas VW hosszított szervizintervallumos rendszereihez!
Mindig tartsa be a jármű- vagy egységgyártó előírásait!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
LIMO 2319 A Top Tec 4400 egy korszerű, csúcsminőségű, könnyű folyású motorolaj egész éves használatra.
A szintetikus technológiával készült, nem szokványos alapolajok és a legkorszerűbb adalékok kombinációja olyan motorolajat eredményez, mely kitűnő védelmet nyújt a kopás ellen, csökkenti az üzemanyag- és olajfogyasztást és gondoskodik a motor gyors átolajozásáról.
Speciálisan a Renault és Nissan számára lett kifejlesztve a normál és a hosszú csere periódushoz is megfelel.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A szintetikus technológiájú automata sebességváltó folyadék következő generációja. Megakadályozza a zavaró lerakódások kialakulását. A maximális sebességváltó teljesítmény és a nagy teljesítménytartalék gyorsabban és biztonságosabban juttatja el Önt a célba. Meghaladja a neves járműgyártók legmagasabb vizsgálati követelményeit. Precíz súrlódási jellemzőket produkál és garantálja a kiváló öregedésállóságot. A legjobb kenési megbízhatóság minden üzemi körülmények között. Biztosítja a szerelvények megbízható működését és garantálja a hosszú élettartamot. A legkorszerűbb kopásvédelmi technológiával.
Automata sebességváltókhoz, kézi váltókhoz, kormányművekhez, hidraulikus rendszerekhez és segédhajtásokhoz személygépkocsikban és haszongépjárművekben egyaránt. Használat az egység- vagy jármű- és sebességváltó-gyártók által előírt specifikációk szerint.
Alkalmazás
Az egység vagy a jármű gyártójának előírásait és utasításait kell követni. A Top Tec ATF 1200 olyan rendszerek utántöltésére is használható, amelyekben hagyományos ATF-olajokat használnak. Az optimális hatékonyság azonban csak akkor érhető el, ha a terméket önmagában használják (azaz nem keverik).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
A Top Tec ATF 1800 egy szintetikus technológián alapuló, alacsony viszkozitású, újgenerációs automata váltóolaj. Korszerű, nagy teljesítményű adalékcsomaggal készül, amely kiváló kifáradási és oxidációs stabilitást biztosít. Magas viszkozitási indexének köszönhetően bármely üzemi körülmény között optimális kapcsolási teljesítményt nyújt. Hosszú csereintervallumokra lett kifejlesztve.
Tulajdonságok:
Kiváló viszkozitás-hőmérsékleti tulajdonságok
Hatékony habzásgátlás
Széles körű alkalmazhatóság
Kitűnő súrlódási tulajdonságok
Kiemelkedő kifáradási stabilitás
Nagyon jó hidegindítási jellemzők
Korrózió elleni védelem
Kopásvédelem
Magas oxidációs stabilitás
Specifikációk és jóváhagyások:
Ajánlott az alábbi gyártói előírások és eredeti cikkszámok esetén:
Aisin Warner AW-1
BMW: 83 22 0 142 516, 83 22 2 152 426, 83 22 2 289 720, 83 22 2 305 396, 83 22 2 305 397, 83 22 2 355 599, M-1375.4
Dexron VI
Fiat 9.55550-AV5
Ford Mercon LV
JWS 3324 (Aisin Warner)
Land Rover TYK 500050
Honda ATF 3.1, DW-1, Type 3.0
Hyundai SP-IV
Mazda ATF FZ
MB 236.12, 236.14
Mitsubishi Dia Queen ATF-MA1, ATF-PA
Nissan AT-Matic S Fluid, Matic P
Toyota WS
VW G 055 005, G 055 540, G 060 162
Felhasználási terület:
Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek ZF 6HP, 8HP vagy 9HP sorozatú automata váltóval szereltek – pl. Audi, BMW, Honda, Jaguar, Land Rover, Porsche stb. Egyéb specifikációk támogatása révén széles járműparknál alkalmazható.
Műszaki adatok:
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Sűrűség 15 °C-on | 0,845 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 28,5 mm²/s | ASTM D 7042-04 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 5,8 mm²/s | ASTM D 7042-04 |
| Viszkozitás -40 °C-on (Brookfield) | ≤10.000 mPas | ASTM D 2983-09 |
| Viszkozitási index | 155 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | -48 °C | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | 218 °C | DIN ISO 2592 |
| Szín / megjelenés | barnás | - |
| Színszám (ASTM) | 4,0 | DIN ISO 2049 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MB 236.17
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kis viszkozitású, nagy teljesítményű hajtóműolaj. Számos kézi váltóhoz és duplakuplungos sebességváltóhoz (S tronic és DSG) alkalmas. Kitűnő nyíróstabilitása nagy üzemanyag-megtakarítási potenciált és optimális kopásvédelmet kínál. Jó viszkozitás-hőmérséklet görbéje minden üzemeltetési körülmények közt kiemelkedő kapcsolási komfortot szavatol.
Alkalmazási terület:
Kimondottan kézi váltókhoz és duplakuplungos sebességváltókhoz (S tronic és DSG) fejlesztve. Különösen ajánlott új BMW, Ford és Volkswagen kézi sebességváltóban való alkalmazásra.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mannol Multi UTTO WB 101 extra nagy teljesítményű univerzális traktor kenőanyag, amelyet arra terveztek, hogy egyszerre megfeleljen az erőátviteli és a hidraulikus rendszerek követelményeinek.
Az UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) olajak fő felhasználási területe az erőátviteli rendszerekben és a hidraulikus munkavégző szerkezetekben használt közös olaj.
Optimalizálja a sokféle környezetben működő mezőgazdasági és ipari gépek teljesítményét.
A nagy igénybevételnek kitett nehézgépek, vontatók erőátviteleinek és a munkagépeket hajtó hidraulikák legszélsőségesebb igényeinek is megfelel.
Különösen jól használható a nedves fékek és eszközkihajtások zajának csökkentésére. Kivételes teljesítményt a mai erőátviteli hajtóművek, hajtás tengelyek, tengelykapcsolók, PTOs és hidraulikus rendszerek.
FIGYELEM:
Az munkagépek munkaeszközökkel, munkagépekkel létesített hidraulikus kapcsolata során elkerülhetetlenné válik, hogy a sebességváltó olajok ne keveredjenek más, ismeretlen típusú, eredetű és minőségű hidraulika olajokkal. Ilyenkor az UTTO olajok minősége jelentősen romolhat, így a gyári előírástól sűrűbb olajcserére lehet szükség!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Többcélú vízálló zsír, amely magasan finomított ásványi olajok alapján készült, lítium-kalcium-szappan keveréken alapuló sűrítővel, speciális tapadást fokozó, antioxidáns és korróziógátló adalékanyagok hozzáadásával.
A termék tulajdonságai:
- Legalább + 120°C hőmérsékletig megőrzi működési tulajdonságait, ami növeli a súrlódó egységek élettartamát;
- A különböző fémkationok sűrítőanyagban való alkalmazásának köszönhetően fokozott védő tulajdonságokkal rendelkezik;
- Megbízhatóan védi a csapágyakat és más alkatrészeket a korróziótól a berendezés nedves és piszkos környezetben történő üzemeltetése során, hosszú élettartamot biztosítva;
- Hatékonyan csökkenti a súrlódást és a kopást;
- Stabil a forró és hideg víz hatásával szemben, egyáltalán nem érzékeny a tengervíz hatására, víztaszító és tömítő tulajdonságokkal rendelkezik;
- Jó tapadással rendelkezik a fémekhez, tartós, vízzel, hőmérséklet-ingadozással, szennyeződéssel szemben ellenálló kenőfilmet képez, ami lehetővé teszi a váltási időköz növelését és a karbantartási költségek csökkentését;
- Ellenáll a lágyulásnak, az öregedésnek és az oxidációnak. Jó termikus és mechanikai stabilitással rendelkezik. Fenntartja stabilitását a hőmérséklet-változásokkal szemben;
- Megfelel a követelmények széles körének, ami lehetővé teszi egyetlen kenőanyag használatát a legtöbb csomópontban;
- A kenőzsír állaga hosszú távú tárolás során állandó marad. Szavatossági idő a gyártástól számított 5 év.
Alkalmazás: Magas páratartalmú körülmények között üzemeltetett ipari berendezésekhez. Szintén univerzális zsiradékként, extrém nyomástűrő tulajdonságokkal rendelkezik olyan terepi berendezésekhez, ahol jellemző a víz állandó érintkezése a zsiradékkal.
Hajószerkezetek, kerékcsapágyak, golyóscsapágyak, forgócsuklók, kardántengelyek csapjai, kötelek és csigák, csörlők és egyéb súrlódó egységek szervizelésére tervezték, ahol a nedves környezetnek való kitettség lehetséges.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
SCT- Mannol 9672 Montage Cleaner - féktisztító, 600ml
Gyorsan és maradék nélkül lemossa az olajat, zsírt és szennyeződést. A kezelt alkatrészek teljesen tiszták és zsírmentesek. Gyors szerelést és kifogástalan javítást tesz lehetővé.
-Tisztítja és zsírtalanítja fék-, tengelykapcsoló- és sebességváltó alkatrészeket, önindítókat, generátorokat, porlasztókat és benzinszivattyúkat.
-Oldja az elgyantásodott maradványokat
-Speciális oldószerekkel a legjobb hatás érdekében.
-Gyorsan szárad.
Fokozottan tűzveszélyes. Bőrizgató hatású. Mérgező a vizi szervezetekre, a vizi környezetben hosszan tartó károsodást okozhat. A gőzök belélegzése álmosságot vagy szédülést okozhat. A keletkezett permetet nem szabad belélegezni. A bőrrel való érintkezés kerülendő. Csatornába engedni nem szabad
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
SCT-Mannol 9972 Universal cleaner - Univerzális tisztító, rovaroldó, bogároldó, 500ml
Hatásos tisztítószer, rovarok maradványai, kátrány, rozsdanyomok, nikotinfoltok és hasonlók eltávolítására a lakkozott karosszéria, üveg, műanyag, műbőr, velúr, kárpit, gumi, zománc felületekről.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MB 229.51
A Mercedes-Benz MB 229.51 5W-30 egy modern, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a Mercedes-Benz motorok követelményeinek megfelelően fejlesztettek ki.
Olyan járművekhez készült, amelyek kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel (DPF, SCR) rendelkeznek, és az MB 229.51 szabványt írják elő.
Használható benzin- és dízelmotorokhoz egyaránt.
Mercedes-Benz személy- és kishaszonjárművek, ahol az MB 229.51 előírás szerepel
Részecskeszűrővel (DPF) és katalizátorral felszerelt motorok
Hosszabb olajcsere-periódusokhoz is alkalmas, a gyári előírások szerint
Magas hőstabilitás és oxidációs ellenállás
Kiváló kenési tulajdonság hidegindításkor is
Alacsony hamu-, kén- és foszfortartalom (low-SAPS technológia)
Hozzájárul a kipufogógáz-utókezelő rendszerek élettartamának növeléséhez
Hatékony motor- és turbófeltöltő-védelem
Csökkenti az olajfogyasztást és a káros lerakódások kialakulását
| Tulajdonság | Érték / szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Bázisolaj típusa | Teljesen szintetikus |
| Jóváhagyás / szabvány | MB 229.51 |
| Kompatibilitás | MB 229.31, MB 229.52 (részben) |
| ACEA szabvány | C3 |
| API minősítés | SN / SM |
| Hamutartalom (SAPS) | ≤ 0,8 % |
| HTHS viszkozitás (150 °C) | ≥ 3,5 mPa·s |
| Kinematikai viszkozitás (100 °C) | kb. 12 mm²/s |
| Lobbanáspont | kb. 230 °C |
| Dermedéspont | kb. -39 °C |
| Sűrűség 15 °C-on | kb. 0,85 g/cm³ |
A Mercedes-Benz MB 229.51 olaj visszafelé kompatibilis az MB 229.31 specifikációval, és több esetben kiváltható MB 229.52 olajjal, ha a jármű gyártója engedélyezi.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
MB 229.51
A Mercedes-Benz MB 229.51 5W-30 egy modern, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a Mercedes-Benz motorok követelményeinek megfelelően fejlesztettek ki.
Olyan járművekhez készült, amelyek kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel (DPF, SCR) rendelkeznek, és az MB 229.51 szabványt írják elő.
Használható benzin- és dízelmotorokhoz egyaránt.
Mercedes-Benz személy- és kishaszonjárművek, ahol az MB 229.51 előírás szerepel
Részecskeszűrővel (DPF) és katalizátorral felszerelt motorok
Hosszabb olajcsere-periódusokhoz is alkalmas, a gyári előírások szerint
Magas hőstabilitás és oxidációs ellenállás
Kiváló kenési tulajdonság hidegindításkor is
Alacsony hamu-, kén- és foszfortartalom (low-SAPS technológia)
Hozzájárul a kipufogógáz-utókezelő rendszerek élettartamának növeléséhez
Hatékony motor- és turbófeltöltő-védelem
Csökkenti az olajfogyasztást és a káros lerakódások kialakulását
| Tulajdonság | Érték / szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Bázisolaj típusa | Teljesen szintetikus |
| Jóváhagyás / szabvány | MB 229.51 |
| Kompatibilitás | MB 229.31, MB 229.52 (részben) |
| ACEA szabvány | C3 |
| API minősítés | SN / SM |
| Hamutartalom (SAPS) | ≤ 0,8 % |
| HTHS viszkozitás (150 °C) | ≥ 3,5 mPa·s |
| Kinematikai viszkozitás (100 °C) | kb. 12 mm²/s |
| Lobbanáspont | kb. 230 °C |
| Dermedéspont | kb. -39 °C |
| Sűrűség 15 °C-on | kb. 0,85 g/cm³ |
A Mercedes-Benz MB 229.51 olaj visszafelé kompatibilis az MB 229.31 specifikációval, és több esetben kiváltható MB 229.52 olajjal, ha a jármű gyártója engedélyezi.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil 1 ESP Formula 0W-30 egy fejlett technológiájú, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa a motor élettartamát és fenntartsa a kipufogógáz-utókezelő rendszerek hatékonyságát mind dízel-, mind benzinüzemű járművekben. Kiváló tisztító hatással bír, és kiemelkedő teljesítményt, valamint kopásvédelmet biztosít.
Alacsony hamutartalom: Segít csökkenteni a részecskék felhalmozódását a dízel részecskeszűrőkben (DPF).
Alacsony kén- és foszfortartalom: Mérsékli a benzin katalizátorok mérgezését, ezáltal meghosszabbítva azok élettartamát.
Aktív tisztító komponensek: Csökkentik a lerakódások és az iszap képződését, hosszú távon tisztán tartva a motort.
Kiváló termikus és oxidációs stabilitás: Lassítja az olaj öregedését, lehetővé téve a hosszabb olajcsere-intervallumokat.
Alacsony olajfogyasztás: Csökkenti a szénhidrogén-kibocsátást, hozzájárulva a környezetvédelemhez.
Kiváló súrlódási jellemzők: Javítja az üzemanyag-takarékosságot.
Kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságok: Gyors hidegindítást és azonnali védelmet biztosít, meghosszabbítva a motor élettartamát.
ACEA: C2, C3
API: SN
Gyártói jóváhagyások:
Mercedes-Benz MB-Approval 229.31 / 229.51 / 229.52
Volkswagen VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Ajánlott a legújabb személygépkocsik, SUV-k és könnyű haszongépjárművek nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz. Különösen jól alkalmazható szélsőséges üzemeltetési körülmények között, ahol a hagyományos olajok teljesítménye már nem elegendő.
Viszkozitás: SAE 0W-30
Kinematikus viszkozitás @ 100°C: 12,0 mm²/s
Kinematikus viszkozitás @ 40°C: 63 mm²/s
Sűrűség @ 15°C: 0,845 g/cm³
Lobbanáspont: 230°C
Dermedéspont: -51°C
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Mobil 1 ESP Formula 0W-30 egy fejlett technológiájú, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa a motor élettartamát és fenntartsa a kipufogógáz-utókezelő rendszerek hatékonyságát mind dízel-, mind benzinüzemű járművekben. Kiváló tisztító hatással bír, és kiemelkedő teljesítményt, valamint kopásvédelmet biztosít.
Alacsony hamutartalom: Segít csökkenteni a részecskék felhalmozódását a dízel részecskeszűrőkben (DPF).
Alacsony kén- és foszfortartalom: Mérsékli a benzin katalizátorok mérgezését, ezáltal meghosszabbítva azok élettartamát.
Aktív tisztító komponensek: Csökkentik a lerakódások és az iszap képződését, hosszú távon tisztán tartva a motort.
Kiváló termikus és oxidációs stabilitás: Lassítja az olaj öregedését, lehetővé téve a hosszabb olajcsere-intervallumokat.
Alacsony olajfogyasztás: Csökkenti a szénhidrogén-kibocsátást, hozzájárulva a környezetvédelemhez.
Kiváló súrlódási jellemzők: Javítja az üzemanyag-takarékosságot.
Kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságok: Gyors hidegindítást és azonnali védelmet biztosít, meghosszabbítva a motor élettartamát.
ACEA: C2, C3
API: SN
Gyártói jóváhagyások:
Mercedes-Benz MB-Approval 229.31 / 229.51 / 229.52
Volkswagen VW 504 00 / 507 00
Porsche C30
Ajánlott a legújabb személygépkocsik, SUV-k és könnyű haszongépjárművek nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz. Különösen jól alkalmazható szélsőséges üzemeltetési körülmények között, ahol a hagyományos olajok teljesítménye már nem elegendő.
Viszkozitás: SAE 0W-30
Kinematikus viszkozitás @ 100°C: 12,0 mm²/s
Kinematikus viszkozitás @ 40°C: 63 mm²/s
Sűrűség @ 15°C: 0,845 g/cm³
Lobbanáspont: 230°C
Dermedéspont: -51°C
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj, dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy teljesen szintetikus, fejlett motorolaj, amelyet kifejezetten úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa és megőrizze a kipufogógáz-utókezelő rendszerek (DPF, katalizátor) élettartamát és hatékonyságát, mind dízel, mind benzinmotorokban.
Teljesíti vagy meghaladja a modern dízel- és benzinmotorokhoz előírt vezető ipari szabványokat és gyártói követelményeket.
A Mobil 1 ESP 5W-30 minden korszerű személyautó, SUV és kisteherautó nagy teljesítményű benzin- vagy dízelmotorjához ajánlott.
Különösen alkalmas kibocsátás-szabályozó rendszerekkel szerelt járművekhez (DPF, CAT).
Nem javasolt kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz, kivéve, ha azt a gyártó kifejezetten engedélyezi.
A Mobil 1 ESP 5W-30 kiválóan teljesít hidegindításkor, ahol a hagyományos olajok gyakran nem nyújtanak megfelelő védelmet.
Gyors indítási kenést és gyors olajnyomás-felépülést biztosít, segítve ezzel a motor élettartamának meghosszabbítását.
Előnyei közé tartozik:
A dízel részecskeszűrő (DPF) lerakódásainak csökkentése
A benzin katalizátorok „mérgezésének” megelőzése
Iszapképződés és lerakódás elleni védelem a tisztább motor érdekében
Olajöregedés-gátló technológia, hosszabb csereperiódushoz
Üzemanyag-takarékos súrlódáscsökkentő adalékrendszer
Gyors hidegindítás és védelem extrém hidegben
(Az eredmények az API SP és ACEA C3-21 tesztek alapján.)
| Tulajdonság | Előny / Hatás |
|---|---|
| Alacsony hamutartalom | Csökkenti a DPF eltömődését |
| Alacsony kén- és foszfortartalom | Megóvja a katalizátorokat |
| Aktív tisztító adalékok | Megakadályozzák a lerakódásokat és az iszapképződést |
| Hő- és oxidációs stabilitás | Lassítja az olaj öregedését, meghosszabbítja a csereperiódust |
| Fejlett súrlódás-csökkentés | Segíti az üzemanyag-takarékosságot |
| Kiváló hidegfolyási képesség | Gyors védelem hidegindításkor |
Gyári jóváhagyások:
BMW Longlife-04,
MB-Approval 229.31,
MB-Approval 229.51,
MB-Approval 229.52,
Porsche C30,
VW 504 00,
VW 507 00.
Ajánlások:
FIAT 9.55535-S3,
Ajánlott ACEA C2 minősítést igénylő alkalmazásokhoz.
Teljesíti vagy meghaladja:
API SP,
API SN PLUS,
API SN,
API SM,
API SL,
API SJ,
ACEA C3.
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 5W-30 |
| Kinematikai viszkozitás @ 40 °C | 67,1 mm²/s (ASTM D445) |
| Kinematikai viszkozitás @ 100 °C | 11,9 mm²/s (ASTM D445) |
| Sűrűség @ 15,6 °C | 0,8515 g/ml (ASTM D4052) |
| Lobbanáspont (Cleveland Open Cup) | 234 °C (ASTM D92) |
| Dermedéspont | –42 °C (ASTM D97) |