Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Modern, prémium minőségű, alacsony hamutartalmú, energiatakarékos motorolaj egész éves használatra. A szintetikus technológiával készült, nem hagyományos alapolajok és a legújabb adalékcsomag kombinációja kivételes kopásvédelmet, alacsony olaj- és üzemanyag-fogyasztást biztosít, valamint gyors olajáramlást garantál a motorban.
Számos autógyártó ilyen specifikációjú motorolajat ír elő a dízel részecskeszűrők (DPF) hosszú élettartamának biztosítása érdekében. A gyártói előírásoktól függően akár 40.000 km-es olajcsere-intervallum is elérhető. Különösen ajánlott gázüzemű (CNG/LPG) járművekhez.
Kiváló motortisztaság
Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve
Optimális olajnyomás minden üzemállapotban
Sima motorjárás
Hosszú motorélettartam
Kiváló öregedésállóság
Magas nyírásstabilitás
Azonnali kenés hidegindítás után
Magas kenési megbízhatóság
Kiváló kopásvédelem
Csökkenti a károsanyag-kibocsátást
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást
Legjobb hatás kizárólagos használat esetén (nem keverve más olajjal)
ACEA C2 • ACEA C3 • API SP
Peugeot Citroën (PSA) B71 2290
MB-Approval 226.52 • MB-Approval 229.52
Renault RN 17
Fiat 9.55535-S1 • Honda • Hyundai • Infiniti • Kia • Lexus •
MB 229.31 • MB 229.51 • Mitsubishi • Nissan • Subaru • Suzuki • Toyota •
Renault RN 0700* • Renault RN 0710*
(*a Renault Sport/Alpine kivételével)
| Tulajdonság | Érték / Szabvány |
|---|---|
| SAE osztály (motorolaj) | 5W-30 (SAE J300) |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,855 g/cm³ (DIN 51757) |
| Viszkozitás 40 °C-on | 73,0 mm²/s (ASTM D7042) |
| Viszkozitás 100 °C-on | 12,4 mm²/s (ASTM D7042) |
| CCS viszkozitás -30 °C-on | ≤ 6600 mPas (ASTM D5293) |
| MRV viszkozitás -35 °C-on | < 60.000 mPas (ASTM D4684) |
| Viszkozitási index | 165 (DIN ISO 2909) |
| HTHS viszkozitás 150 °C-on | ≥ 3,5 mPas (ASTM D5481) |
| Dermedéspont | -39 °C (DIN ISO 3016) |
| Lobbanáspont | 230 °C (DIN ISO 2592) |
| Párolgási veszteség (Noack) | 9,7 % (CEC-L-40-A-93) |
| Összes bázisszám (TBN) | 8,5 mg KOH/g (DIN ISO 3771) |
| Szulfáthamu tartalom | ≤ 0,8 g/100g (DIN 51575) |
| Szín (ASTM) | L 3,0 (DIN ISO 2049) |
Ideális modern dízel- és benzinmotorokhoz, több szelepes technológiával, turbófeltöltővel, töltőlevegő-hűtővel vagy anélkül, valamint dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt járművekhez. Használható Peugeot, Citroën, Honda, Toyota, Fiat, valamint más gyártók járműveiben is, ahol ezen specifikációjú olajat írnak elő.
Kövesse a jármű- és motorgyártók utasításait!
A maximális hatás csak akkor érhető el, ha az olaj nem keveredik más termékkel!
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A szintetikus technológiájú automata sebességváltó folyadék következő generációja. Megakadályozza a zavaró lerakódások kialakulását. A maximális sebességváltó teljesítmény és a nagy teljesítménytartalék gyorsabban és biztonságosabban juttatja el Önt a célba. Meghaladja a neves járműgyártók legmagasabb vizsgálati követelményeit. Precíz súrlódási jellemzőket produkál és garantálja a kiváló öregedésállóságot. A legjobb kenési megbízhatóság minden üzemi körülmények között. Biztosítja a szerelvények megbízható működését és garantálja a hosszú élettartamot. A legkorszerűbb kopásvédelmi technológiával.
Automata sebességváltókhoz, kézi váltókhoz, kormányművekhez, hidraulikus rendszerekhez és segédhajtásokhoz személygépkocsikban és haszongépjárművekben egyaránt. Használat az egység- vagy jármű- és sebességváltó-gyártók által előírt specifikációk szerint.
Alkalmazás
Az egység vagy a jármű gyártójának előírásait és utasításait kell követni. A Top Tec ATF 1200 olyan rendszerek utántöltésére is használható, amelyekben hagyományos ATF-olajokat használnak. Az optimális hatékonyság azonban csak akkor érhető el, ha a terméket önmagában használják (azaz nem keverik).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Következő generációs szintetikus technológiájú automata sebességváltó folyadék rendkívül nagy teljesítménytartalékkal. Megakadályozza a zavaró lerakódások kialakulását, és hosszú távon megőrzi a sebességváltó teljes teljesítményét. Optimális súrlódási jellemzőket produkál és kiemelkedő öregedésállóságot garantál. Biztosítja a szerelvények megbízható működését és garantálja a maximális élettartamot. Meghaladja a neves jármű- és egységgyártók legszigorúbb követelményeit.
A CVT-k legújabb generációjához, acélból készült tolószíjjal vagy fogaskeréklánccal ellátott CVT-khez. Bizonyított és tesztelt a Mercedes-Benz A- és B-osztályú sebességváltókban, az Audi Multitronic sebességváltókban és számos más járműben. Vegye figyelembe a jármű- vagy egységgyártó utasításait.
Alkalmazás
Használat előtt jól rázza fel. A szerelvény- vagy járműgyártó előírásait és utasításait be kell tartani. Optimális hatás csak akkor érhető el, ha a terméket keveretlenül használják.
Automata sebességváltókhoz, kézi váltókhoz, kormányművekhez, hidraulikus rendszerekhez és segédhajtásokhoz személygépkocsikban és haszongépjárművekben egyaránt. Használat az egység- vagy jármű- és sebességváltó-gyártók által előírt előírásoknak megfelelően.
Alkalmazás
Az egység vagy a jármű gyártójának előírásait és utasításait kell követni. A Top Tec ATF 1100 olyan rendszerek utántöltésére is használható, amelyekben hagyományos ATF-olajokat használnak. Az optimális hatékonyság azonban csak akkor érhető el, ha a terméket önmagában használják (azaz nem keverik).
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Leírás:
A Top Tec ATF 1800 egy szintetikus technológián alapuló, alacsony viszkozitású, újgenerációs automata váltóolaj. Korszerű, nagy teljesítményű adalékcsomaggal készül, amely kiváló kifáradási és oxidációs stabilitást biztosít. Magas viszkozitási indexének köszönhetően bármely üzemi körülmény között optimális kapcsolási teljesítményt nyújt. Hosszú csereintervallumokra lett kifejlesztve.
Tulajdonságok:
Kiváló viszkozitás-hőmérsékleti tulajdonságok
Hatékony habzásgátlás
Széles körű alkalmazhatóság
Kitűnő súrlódási tulajdonságok
Kiemelkedő kifáradási stabilitás
Nagyon jó hidegindítási jellemzők
Korrózió elleni védelem
Kopásvédelem
Magas oxidációs stabilitás
Specifikációk és jóváhagyások:
Ajánlott az alábbi gyártói előírások és eredeti cikkszámok esetén:
Aisin Warner AW-1
BMW: 83 22 0 142 516, 83 22 2 152 426, 83 22 2 289 720, 83 22 2 305 396, 83 22 2 305 397, 83 22 2 355 599, M-1375.4
Dexron VI
Fiat 9.55550-AV5
Ford Mercon LV
JWS 3324 (Aisin Warner)
Land Rover TYK 500050
Honda ATF 3.1, DW-1, Type 3.0
Hyundai SP-IV
Mazda ATF FZ
MB 236.12, 236.14
Mitsubishi Dia Queen ATF-MA1, ATF-PA
Nissan AT-Matic S Fluid, Matic P
Toyota WS
VW G 055 005, G 055 540, G 060 162
Felhasználási terület:
Különösen ajánlott olyan járművekhez, amelyek ZF 6HP, 8HP vagy 9HP sorozatú automata váltóval szereltek – pl. Audi, BMW, Honda, Jaguar, Land Rover, Porsche stb. Egyéb specifikációk támogatása révén széles járműparknál alkalmazható.
Műszaki adatok:
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Sűrűség 15 °C-on | 0,845 g/cm³ | DIN 51757 |
| Viszkozitás 40 °C-on | 28,5 mm²/s | ASTM D 7042-04 |
| Viszkozitás 100 °C-on | 5,8 mm²/s | ASTM D 7042-04 |
| Viszkozitás -40 °C-on (Brookfield) | ≤10.000 mPas | ASTM D 2983-09 |
| Viszkozitási index | 155 | DIN ISO 2909 |
| Dermedéspont | -48 °C | DIN ISO 3016 |
| Lobbanáspont | 218 °C | DIN ISO 2592 |
| Szín / megjelenés | barnás | - |
| Színszám (ASTM) | 4,0 | DIN ISO 2049 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Alacsony viszkozitású, nagy teljesítményű sebességváltó folyadék kiváló nagynyomású és kopásvédelmi tulajdonságokkal. Többcélú. Csökkenti a súrlódást, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, valamint biztosítja a zökkenőmentes váltási műveleteket. A kiváló termikus és oxidatív stabilitás garantálja a tiszta sebességváltót és a hosszú olaj élettartamot.
Transzváltókban, kézi sebességváltókban és sebességváltókban való használatra fejlesztették ki. Különösen ajánlott a BMW, Ford, GM/Opel, Honda, Nissan, Toyota/Peugeot/Citroën (PSA), Volvo és más gyártók járműveihez.
Alkalmazás
Használat előtt jól felrázni. A szerelvény vagy a jármű gyártójának előírásait és utasításait kell követni. Optimális hatás csak akkor érhető el, ha a terméket keveretlenül használják.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj Renault RN17 FE jóváhagyással
A Mobil Super™ 3000 Formula RN 0W-20 egy új generációs, alacsony hamutartalmú és alacsony viszkozitású teljesen szintetikus motorolaj, amelyet a legújabb Renault benzin-, dízel- és hibridmotorok speciális igényeihez fejlesztettek. A termék hivatalos Renault RN17 FE jóváhagyással rendelkezik, így biztosítja az új járművek garanciájának megőrzését.
Hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez és a károsanyag-kibocsátás mérsékléséhez
Megóvja a kipufogógáz-utókezelő rendszereket az eltömődéstől és mérgeződéstől (csökkentett foszfor-, kén- és fémtartalom)
Védi a motort a lerakódásokkal és iszapképződéssel szemben, biztosítva a hűtést és kenést
Gyors olajáramlás hidegindításkor is, különösen stop-start rendszerekkel felszerelt járműveknél
Segít megőrizni a motor hosszú élettartamát a mindennapi városi közlekedésben is
A Mobil Super 3000 Formula RN 0W-20 alkalmas korszerű, magas hatékonyságú benzin-, dízel- és hibridmotorokhoz, amelyek ACEA C5 / SAE 0W-20 viszkozitási fokozatot igényelnek.
Kifejezetten ajánlott Renault, Dacia és Nissan járművekhez, amelyek az új RN17 FE szabványnak megfelelő olajat írnak elő.
Nem ajánlott olyan korábbi típusú motorokhoz, amelyekhez magasabb viszkozitású olaj szükséges.
Gyári jóváhagyás:
RENAULT RN17 FE
Teljesíti vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
ACEA C5
API SN
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 0W-20 | – |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 38,9 mm²/s | ASTM D445 |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 8,2 mm²/s | ASTM D445 |
| Viszkozitási index | 192 | ASTM D2270 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,840 g/ml | ASTM D4052 |
| Lobbanáspont (COC) | 238 °C | ASTM D92 |
| Dermedéspont | -45 °C | ASTM D97 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Teljesen szintetikus motorolaj Renault RN17 FE jóváhagyással
A Mobil Super™ 3000 Formula RN 0W-20 egy új generációs, alacsony hamutartalmú és alacsony viszkozitású teljesen szintetikus motorolaj, amelyet a legújabb Renault benzin-, dízel- és hibridmotorok speciális igényeihez fejlesztettek. A termék hivatalos Renault RN17 FE jóváhagyással rendelkezik, így biztosítja az új járművek garanciájának megőrzését.
Hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez és a károsanyag-kibocsátás mérsékléséhez
Megóvja a kipufogógáz-utókezelő rendszereket az eltömődéstől és mérgeződéstől (csökkentett foszfor-, kén- és fémtartalom)
Védi a motort a lerakódásokkal és iszapképződéssel szemben, biztosítva a hűtést és kenést
Gyors olajáramlás hidegindításkor is, különösen stop-start rendszerekkel felszerelt járműveknél
Segít megőrizni a motor hosszú élettartamát a mindennapi városi közlekedésben is
A Mobil Super 3000 Formula RN 0W-20 alkalmas korszerű, magas hatékonyságú benzin-, dízel- és hibridmotorokhoz, amelyek ACEA C5 / SAE 0W-20 viszkozitási fokozatot igényelnek.
Kifejezetten ajánlott Renault, Dacia és Nissan járművekhez, amelyek az új RN17 FE szabványnak megfelelő olajat írnak elő.
Nem ajánlott olyan korábbi típusú motorokhoz, amelyekhez magasabb viszkozitású olaj szükséges.
Gyári jóváhagyás:
RENAULT RN17 FE
Teljesíti vagy meghaladja az alábbi követelményeket:
ACEA C5
API SN
| Tulajdonság | Érték | Vizsgálati szabvány |
|---|---|---|
| Viszkozitási osztály | SAE 0W-20 | – |
| Kinematikai viszkozitás 40 °C-on | 38,9 mm²/s | ASTM D445 |
| Kinematikai viszkozitás 100 °C-on | 8,2 mm²/s | ASTM D445 |
| Viszkozitási index | 192 | ASTM D2270 |
| Sűrűség 15 °C-on | 0,840 g/ml | ASTM D4052 |
| Lobbanáspont (COC) | 238 °C | ASTM D92 |
| Dermedéspont | -45 °C | ASTM D97 |
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A Motul 8100 Eco-Lite 5W-30 100% szintetikus üzemanyag-takarékos motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb szívó, vagy turbófeltöltős benzinmotorokhoz fejlesztettek ki, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (magas hőmérsékletű nagy nyíróképességű) viszkozitású motorolaj felhasználására tervezték (≥ 2,9 mPa.s).
Alkalmas modern benzinmotorokhoz, amelyek 5W30-as viszkozitási fokozatot igényelnek és üzemanyag-takarékos kenőanyagot igényelnek (API SN és / vagy ILSAC GF-5 szabványok).
Jóváhagyott GM-dexos1 ™ GEN2 minden új GM benzinmotorhoz, amely ezt a jóváhagyást igényli: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL és VAUXHALL.
Kompatibilis a katalizátorokkal. Ez az olajfajta bizonyos motorokban alkalmatlan lehet. Kétség esetén olvassa el a használati útmutatót.
használata ajánlott a következő márkák benzines motorjaihoz:
ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, 100%-ban szintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten nagy teljesítményű, nagy lökettérfogatú benzin- és dízelmotorral, szívó vagy turbófeltöltővel, közvetett vagy közvetlen befecskendezéssel felszerelt, nagy teljesítményű és legújabb autókhoz terveztek.
Többcélú termék, amely számos autógyártó jóváhagyásával rendelkezik, különösen ajánlott a még garancia alatt álló járművekhez.
Minden típusú üzemanyaghoz alkalmas: ólmozott vagy ólommentes benzin, etanol, LPG, dízel és bioüzemanyagok.
Kompatibilis a katalizátorokkal.
Az API SP teljes mértékben lefedi az API SN és az összes korábbi API-szabvány követelményeit.
Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódások és a motor szennyeződései ellen, jobb védelmet nyújtanak a kopás ellen és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és mindenekelőtt az LSPI elleni védelmet nyújt a kisebb méretű (down sized) benzinmotorok számára.
A BMW Long Life-01 szabvány komoly követelményeket támaszt az olajjal szemben, különösen a Valvetronic és az utókezelő rendszerek miatt. Ez a szabvány a 2001 és 2004 közötti összes BMW motorra vonatkozik. A BMW LL-01 a BMW összes korábbi szabványát, például a BMW LL-98-at is magában foglalja.
A 2004-től kezdődő BMW modellekhez használjon jóváhagyott BMW LL-04 kenőanyagot, például MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40, MOTUL 8100 X-clean EFE 5W-30, MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 vagy MOTUL Specific LL-04 5W-40.
A BMW LL-01 szabvány minden benzinmotorra vonatkozik, beleértve a legújabb modelleket is, kizárólag az Európai Unión, Svájcon, Norvégián és Liechtensteinen kívül.
Svájc, Norvégia és Liechtenstein: kétség esetén kérjük, olvassa el a BMW ajánlásait.
A MOTUL 8100 X-cess gen2 5W-40 megfelel a BMW-csoport BMW Long Life-01 szabványának a BMW, MINI és ROLLS-ROYCE járművekre vonatkozó előírásainak kivétel nélkül, azaz a 2019 előtti és a 2019 utáni modellekre.
A 2019 előtti modellekhez a MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is használható.
A MERCEDES MB 229.5 specifikáció sokkal szigorúbb, mint az MB 229.3 szabvány a nyírószilárdság, a mosó- és diszpergálószer tekintetében, és a referencia 15W-40-hez képest 1,7%-os energiamegtakarítást igényel.
Az MB 229.5 szabvány az SLR modell kivételével minden MERCEDES benzinmotorra vonatkozik, beleértve az AMG-t is (5W-40-es minőségben), valamint a DPF nélküli MERCEDES dízelmotorokra is.
Az MB 226.5 hasonló a 229.5-höz, és a MERCEDES/RENAULT-NISSAN partnerség által gyártott MERCEDES benzinmotorokra vonatkozik.
A Porsche A40 specifikáció rendkívül magas követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben az olajfilm-ellenállás tekintetében. Ez minden PORSCHE motorra vonatkozik, kivéve a Cayenne V6 és a dízel változatokra, valamint azokra, amelyek Porsche A40, C20 vagy C30 jóváhagyott kenőanyagot igényelnek.
A Renault RN0700 és RN0710 specifikációk olyan kenőanyagokat követelnek meg, amelyek megfelelnek a nagyon szigorú termikus korlátozásoknak, és kompatibilisek a RENAULT utókezelő rendszerekkel.
A Renault RN0700 szabvány különösen a RENAULT-csoport (Renault, Dacia, Samsung) valamennyi szívó benzinmotorjára (kivéve a Renault Sport) vonatkozik. Az RN0700 szabvány vonatkozik továbbá minden olyan 1,5 literes dCi motorral felszerelt, DPF (dízel részecskeszűrő) nélküli RENAULT dízelmotorra is, amelynek teljesítménye 100 LE-nél kisebb, és amelynek olajcsere-intervalluma 20 000 km vagy 1 év.
A Renault RN0710 szabvány a RENAULT csoport (Renault, Dacia, Samsung) összes turbófeltöltős benzinmotorjára, a Renault Sport motorokra és a DPFS nélküli dízelmotorokra vonatkozik, kivéve a DPFS nélküli 1,5 literes dCi dízelmotorral felszerelt, 100 lóerőnél kisebb teljesítményű, 20 000 km vagy 1 év csereintervallumú RENAULT modelleket, amelyekre az RN0700 szabványt kell alkalmazni. A 2,2L dCi motorok DPFS-sel, csak az RN0710, nem pedig az RN0720 szerint jóváhagyott terméket használjon.
A VW 505 00 és különösen a VW 502 00 szabványok kiváló mosó- és diszpergálószer-hatást és nyírási ellenállást biztosítanak, így a VAG-csoport (VW, AUDI, SKODA, SEAT) számos benzin- és dízelmotorját lefedik.
A FIAT 9.55535-H2, M2, N2 és Z2 teljesítményszintek megkövetelik, hogy a kenőanyag ACEA A3/B4 és 5W-40 legyen, hogy tökéletesen kenhető legyen a FIAT, ALFA-ROMEO és LANCIA márkák 2007 júliusa előtt gyártott benzin- és dízelmotorjainak többsége, különösen a Twin Turbo dízelek (FIAT 9.55535-Z2). Az MS-12991 teljesítményszintje ezeket a FIAT specifikációkat tükrözi a CHRYSLER-nél.
A GM-OPEL Diesel LL B-025 szabvány a kenőanyaggal szemben támasztott két fő követelményt egyesíti: magas HTHS és alacsony illékonyság az olajfogyasztás minimális szinten tartása érdekében. A MOTUL 8100 X-cess 5W-40 ajánlott az OPEL dízelmotorokhoz, különösen a 2.0L és 2.2L DTI (meghosszabbított leeresztési időköz: fedélzeti számítógép) motorokhoz.
A PSA B71 2296 szabvány előírja, hogy a kenőanyagnak nagy hőstabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni kivételes ellenállással kell rendelkeznie, hogy megakadályozza az égésmaradványok és ezáltal a lakk- és iszapképződést, valamint a gyűrűk beragadását.
A B71 2296 szabvány bizonyos PSA benzin- és dízelmotorokra vonatkozik, amelyek megkövetelik ezt a szabványt: mindig olvassa el a karbantartási füzetében található ajánlást.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
A MOTUL 8100 X-Clean FE 5W-30 egy csúcstechnológiás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten modern benzines és dízelmotorokhoz fejlesztettek, beleértve a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses rendszereket is. Kompatibilis a Euro 4, 5 és 6 károsanyag-kibocsátási szabványokkal, és különösen ajánlott részecskeszűrővel (DPF) és háromutas katalizátorral (TWC) felszerelt járművekhez.
Főbb előnyök:
Magas kopásvédelem és hőállóság
Üzemanyag-megtakarításra optimalizálva (Fuel Economy)
Kompatibilis bioüzemanyagokkal (pl. biodízel B10, E85)
Megnövelt olajcsere-periódus a gyártói ajánlások szerint
ACEA C2 / C3
API SN / CF
GM Dexos2 (GM-LL-A/B-025 helyett)
MB 229.51
PSA B71 2290
VW 502.00 / 505.01
FIAT 9.55535-S1 / S3
Ajánlás: Honda, Toyota, Kia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Subaru stb.
Viszkozitás @100 °C: 12,1 mm²/s
HTHS viszkozitás @150 °C: 3,5 mPa.s
Viszkozitásindex (VI): 163
Dermedéspont: -33 °C
TBN: 7,1 mg KOH/g
Szulfáthamu: 0,77%
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; és
A szulfátos hamu eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz, teljesítménycsökkenés és a motor károsodásához vezet.
Az ACEA C3 szabvány a kenőanyagtól jelentős olajfilm-ellenállást és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a következők esetében
nagy teljesítményű motorok számára:
A MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek az alábbiakat eredményezik:
MOTUL 8100 X-clean gen2 5W-40 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás , jobban szabályozott olajfogyasztás.
Ez a kenőanyagtípus a járművek fedélzeti számítógépe által kezelt, meghosszabbított olajleeresztési időközöket ér el. Számos OEM gyártó, mint például a KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,..., ajánlja az alábbiakat
ACEA C3 kenőanyagot a legtöbb járművükhöz, különösen a DPF-fel rendelkező dízelekhez.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Újgenerációs, teljesen szintetikus korszerű motorolaj. Alacsony viszkozitása közepes SAPS technologiával párosul. Kimondottan azon legkorszerűbb nagyteljesítményű széria gépkocsikhoz lett kifejlesztve ahol a gyártó 0W40-es viszkozitású kenőolajat ír elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Újgenerációs, teljesen szintetikus korszerű motorolaj. Alacsony viszkozitása közepes SAPS technologiával párosul. Kimondottan azon legkorszerűbb nagyteljesítményű széria gépkocsikhoz lett kifejlesztve ahol a gyártó 0W40-es viszkozitású kenőolajat ír elő.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Szintetikus technológia nagy teljesítményű, alacsony viszkozitású kenőanyag, amelyet kifejezetten a modern (kézi üzemmód, szekvenciális üzemmód, elektronikus vezérlésű ...) DEXRON VI folyadékot igénylő, csúszásgátló kuplunggal vagy anélküli automata sebességváltókhoz terveztek.
A MOTUL ATF VI egy 100%-ban szintetikus, csúcstechnológiás kenőanyag, amely kiemelkedő alacsony viszkozitású teljesítményt nyújt a következők tekintetében
DEXRON III és MERCON szabványok követelményeinek.
A MOTUL ATF VI. exkluzív és speciális formulájának köszönhetően:
- A súrlódás csökkentésével lehetővé teszi az üzemanyag-takarékosságot az automata sebességváltóval felszerelt autók számára.
- Javítja az automata sebességváltók reakcióját hideg hőmérsékleten.
- Kiváló automata sebességváltó reakciót biztosít: sima kapcsolási érzetet és minimálisra csökkenti a váltási időkésleltetést.
- Rázkódásgátló teljesítményt nyújt a motor lendkerekének vibrációjának elkerülése érdekében.
- Védi az egyre több, kompakt és erősen terhelt fogaskerekeket.
- Meghosszabbítja az élettartam időtartamát, jobb nyíróstabilitás forró hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
- Kopásgátló, korróziógátló, habzásgátló.
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Teljesen szintetikus automata váltóolaj
Viszkozitás: ATF
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI ATF egy 100%-ban szintetikus, nagy teljesítményű automata váltóolaj, amelyet kifejezetten úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a legtöbb modern automata sebességváltó (manuális mód, szekvenciális mód, elektronikus vezérlés stb.) és a legtöbb szervokormány rendszer követelményeinek.
Üzemanyag-takarékosság: Csökkenti az epicykloid fogaskerekek súrlódását, ezáltal hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.
Anti-shudder teljesítmény: Megakadályozza a rezgéseket a motor lendkerékén, ezáltal simább működést biztosít.
Kiváló hidegindítási tulajdonságok: Javítja az automata váltók reakcióját alacsony hőmérsékleten.
Hosszabb élettartam: Jobb nyírási stabilitás magas hőmérsékleten és oxidációs ellenállás.
Kiváló kopás-, korrózió- és habzásgátló tulajdonságok: Biztosítja a váltó hosszú távú védelmét.
A MOTUL MULTI ATF ajánlott a legtöbb modern automata sebességváltóhoz, beleértve a manuális módot, szekvenciális módot és elektronikus vezérlésű rendszereket. Emellett alkalmas a legtöbb szervokormány rendszerhez is.
DEXRON: III, IIIH, IIIG, IIE, IID
MERCON: Ford M2C138-CJ, M2C166-H
Allison: C-4
Toyota: T-IV
Nissan: Matic D, J, K
Mazda: ATF M-III, ATF M-V
Honda: ATF-Z1 (kivéve CVT)
BMW: LA2634, LT71141
VW: G 052 162, G 052 990, G 055 025
Hyundai/Kia: SP-II, SP-III
Mitsubishi: SP-II, SP-III
Subaru: ATF, ATF-HP
Suzuki: ATF 3314, 3317
Isuzu: Besco ATF II, III
Daihatsu: AFT D3-SP
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Kategória: Technoszintetikus CVT váltóolaj
Viszkozitás: Nem besorolt (NC)
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL MULTI CVTF egy magas teljesítményű, technoszintetikus kenőanyag, amelyet kifejezetten a folyamatosan változó áttételű (CVT) sebességváltókhoz fejlesztettek ki. Alkalmas mind lánc-, mind szíjhajtású CVT rendszerekhez, és széles körben használható különböző gyártók járműveiben.
Kiváló súrlódási tulajdonságok: Biztosítja a zökkenőmentes váltást és a hosszú élettartamot.
Magas hőmérsékleti stabilitás: Megőrzi tulajdonságait szélsőséges hőmérsékleti körülmények között is.
Kopásvédelem: Hosszabb élettartamot biztosít a váltó alkatrészeinek.
Oxidációs ellenállás: Megakadályozza az olaj lebomlását, így hosszabb csereperiódust tesz lehetővé.
A MOTUL MULTI CVTF ajánlott számos CVT váltós járműhöz, beleértve az amerikai (GM, FORD, CHRYSLER), ázsiai (HONDA, HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA) és európai (AUDI, BMW, CITROËN, MERCEDES, PEUGEOT, RENAULT) gyártók modelljeit. Fontos megjegyezni, hogy nem ajánlott hibrid üzemű gépkocsik CVT váltóihoz.
AUDI G 052 180, G 052 516, Multitronic, TL 52 116, TL 52 180, TL
52 516
BMW 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, EZL 799, EZL 799 A
CHERY CVT, WCF-1
CHRYSLER CVTF+4, NS-2
CITROËN 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, AMMIX CVT Fluid DC, AMMIX CVT
Fluid DFE, CVTF 3320, CVT Fluid DFC, Fluid TC
DODGE 05191184AA, CVTF+4, NS-2
DS (CAPSA) 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
FIAT Tutela Car CVT N.G
FORD CVT23, CVT30, MERCON C, WSS-M2C928-A, WSSM2C933-A, XT-7-QCFT
GENERAL MOTORS 1940713, 1940714, CVTF I-Green2, DEX-CVT, HP CVTF
95529854, VT40
HONDA 08200-9006, 08200-HCF-2, 0826099905HE, 087009006,
HMMF (Honda Multi Matic Fluid) for CVT models only,
without wet starting clutch, CVT-F, Genuine CVT Fluid,
HCF-2, Ultra HEVF-Type 1, Z-1 (CVT models only, without
starting clutch, not for Honda Jazz & Fit MY 2001-2007)
HYUNDAI CVT-1, Genuine CVTF, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
INFINITI NS-1, NS-2, NS-3
JEEP 05191184AA, CVTF+4, NS-2, VTF
KIA CVT-1, SP-CVT 1, SP III (CVT models only)
LEXUS CVTF 3320, CVT FE, Fluid FE, Fluid TC
LIFAN CVT
MAZDA CVTF 3320, JWS 3320
MERCEDES-BENZ A 001 989 46 03, MB 236.20
MG EM-CVTF
MINI 83 22 0 136 376, 83 22 0 429 154, COOPER EZL 799 A,
EZL 799, ZF CVT V1
MITSUBISHI CVTF ECO J4, Dia Queen CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT
Fluid J1), Dia Queen CVTF-J4, Dia Queen CVTF-J4+ (MMC
Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+), MZ313973, SP III (CVT
models only)
NISSAN 999MP-NS200P, KTF-1, N-CVT, NS-1, NS-2, NS-2V, NS-3
OPEL 7-speed CVT, HP CVTF 95529854, VT40
PERODUA D-CVT
PEUGEOT 9735 EF, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
RENAULT CVT CK/SK/FK, Elfmatic CVT, Elfmatic CVT MV
ROVER EM-CVTF, Unipart Transmatic ATF
SATURN 22688912, DEX-CVT
SEAT G 052 180, G 052 516
Szállítási idő: 13 h.-ig beérkezett rendelés esetén következő munkanap.
Szállítási díj futárszolgálattal nettó 3000 Ft, vagy nettó 39 900 Ft rendelési értéktől ingyenes.
Személyes átvétellel Nagytarcsán 0 Ft és H-P 08.00-17.00-ig lehetséges (ebédidő:12.00-12.30 között).
Nagy teljesítményű, prémium minőségű motorolaj diesel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt Nissan diesel motorokhoz a legújabbi generációs termékcsaládból .Nem ajánlott benzinmotorokhoz és diesel részecskeszűrő (DPF) nélküli dieselmotorokhoz.